fbpx

אוקטובר, 2019

07אוק'21:0023:00ישי ריבו משיק אלבום חדש21:00 - 23:00 המשכן לאמנויות הבמה, שדרות שאול המלך 19, תל אביב

ישי ריבובהופעה בבריכת הסולטן

עוד

פרטי האירוע

ישי ריבו לא מפסיק להפתיע ולרגש. ״אלול תשע״ט״ אלבומו החדש הוא אסופת שירים ופיוטים מתקופת ימי הרחמים והסליחות לצד שירים מקוריים. כל שנה בתקופה המיוחדת הזו של השנה, השירים והפיוטים מוצאים את דרכם גם לבמה בהופעות של ריבו (שרובן ככולן סולד אאוט). האלבום, שהעבודה עליו קרתה במקביל לכתיבת השירים המקוריים של ישי וסיבוב ההופעות האינטנסיבי, מאגד פיוטים משלל העדות והמסורות: ספרד ואשכנז, פיוט מרוקאי לצד שיר של הרב קרליבך. האלבום כולל את ״אוחילה״, ״לך א-לי״, ״סדר העבודה״, ״ה׳ שמעתי שמעך״ ועוד לצד ״נפשי" ו"הלב שלי״ שיצא לפני מספר חודשים והיה אחד הלהיטים הגדולים של התקופה.

האלבום יושק במופע להקה חגיגי עם 12 מוזיקאים במשכן לאמנויות הבמה בתל אביב ב-07.10.2019.

ישי ריבו מסכם שנה מדהימה עם הופעות סולד אאוט בקיסריה, בריכת הסולטן, זאפה אמפי שוני, בנייני האומה ועוד. שורת הלהיטים של ריבו הולכת ומתארכת: "הנה ימים באים", "לשוב הביתה", ״תוכו רצוף אהבה״, ״מציל אותי כל יום״, ״הלב שלי״ ושאר השירים האהובים והמוכרים.

הסאונד העדכני והמוקפד של ישי ריבו והלהקה עובר בצורה מרגשת לבמה וכל מי שנכח בהופעות מדווח על חוויה מצמררת. הביצוע המשותף שלו עם עמיר בניון ואמיר דדון ל״ניצחת איתי הכל״ שהוקלט בבריכת הסולטן הפך את הרשת. עם עשרות מילוני צפיות ביוטיוב, ישי ריבו הוא ללא ספק התופעה המוזיקלית החמה של התקופה. הוא מככב בשלל מצעדים, זכה בתארים "זמר" ו"אלבום השנה" והגיע למעמד של פלטינה לאלבומיו. שיריו מהלכים קסם, שובים בפשטות הלחנים ובטקסטים הרגישים וקנו לו קהל עצום חוצה מגזרים וגילאים.

האותיות הקטנות

  • מתי: 07.10.2019 בשעה 21:00
  • איפה: המשכן לאמנויות הבמה, תל-אביב
  • מחיר: 154-234 ₪ | כרטיסים באתר זאפה – https://www.zappa-club.co.il/zappashow/ishay-ribo/07-10-2019/21:00

(צילום: דודי חסון)

תאריך ושעה

(שני) 21:00 - 23:00

מיקום

המשכן לאמנויות הבמה

שדרות שאול המלך 19, תל אביב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

Back to top button
X