fbpx

אוקטובר, 2019

15אוק'(אוק' 15)10:0017(אוק' 17)14:00תמונות מתעוררות - חוגגים סוכות במוזיאון ראשון לציון - כניסה חופשית10:00 - 14:00 (17) מוזאון ראשון לציון, אחד העם 2סוג אירוע:ראש השנה וחגי תשרי 2019 מחיר: כניסה חופשית

מוזיאון ראשון לציון

עוד

פרטי האירוע

בחול המועד סוכות יתקיים במוזיאון ראשון לציון ובכיכר המייסדים אירוע ייחודי, במסגרתו תמונות היסטוריות מאוסף המוזיאון, המציגות את המושבה בשנותיה הראשונות, יתעוררו לחיים. התוכן האמנותי הותאם לסיפור החלוצי של המושבה ראשון לציון במדיומים שונים ויציע לקהל המבקרים מיצגים המתייחסים לסיפורים ולמקומות באופן מקורי תחת הנושא "תמונות מתעוררות". מדובר בחוויה תיאטרלית ייחודית ומפתיעה לכל המשפחה, הכוללת מופעי תיאטרון רחוב, מיצגי ענק בשילוב טכנולוגיה של מציאות רבודה ואנימציה, עמדות לצילום סלפי עם מקימי המושבה, סדנאות יצירה, סיורים והופעות.

חצר המוזאון וכיכר המייסדים יהפכו לסט תיאטרון הבנוי מתמונות ובמרכזו יתקיימו מופעי תיאטרון שיחזירו לחיים את הסיפורים המצחיקים של המושבה, ומיצג תיאטרלי סביב הצילום ההיסטורי "עלמות בחולות" המתארת את נשות המושבה האקטיביסטיות ביום מנוחה על הדיונה הגדולה שליד המושבה. אי שם בחולות, הרחק משאר האנשים, הן ישתעשעו, יספרו סיפורים וישירו שירים להנאת הקהל. בית הספר הראשון בו לימדו בעברית – בית הספר "חביב" –יתעורר לחיים במופע תיאטרון קומי ומצחיק, עם תרגילי לשון, משחקים, חידות וסיפורים.

באירוע יוצב מיצג אמנותי של סמל העיר ראשון לציון, שתהפוך לרחבת ריקודים צבעונית ובה תתקיים מסיבה עם מוזיקה ישראלית, בועות סבון והפתעות.  בתוך תערוכת המופת "בנעליה" המציגה נעליים מעוצבות עכשוויות ועתיקות כהצדעה לנשים חזקות, המבקרים יוזמנו לגלות את החיים שבתמונות דרך טכנולוגיה של מציאות רבודה ואנימציה.  כמו כן יוזמנו המקרים להצטלם על רקע מסך ירוק, כחלק מאחת מתמונות האוסף של המוזאון: יחד עם הכורמים ליד היקב, ברחוב הראשי של המושבה, בבית הקפה ועוד. בנוסף, ברחבי המושבה ימוקמו פינות בהן ניתן יהיה להשתלב בתוך תמונה היסטורית באמצעות סלפי בסמרטפון.

האירוע יתקיים בתמיכת משרד התרבות והספורט,  מוזיאון ראשון, עיריית ראשון לציון, החברה העירונית לתרבות נופש וספורט ומשרד התרבות והספורט.

האותיות הקטנות

  • מתי: חוה"מ סוכות, 15-17.10.2019 בין השעות 10:00-14:00
  • איפה: מוזיאון ראשון לציון,  אחד העם 2
  • מחיר: כניסה חופשית
  • למידע נוסף: www.rishonlezion-museum.org.il

(צילום: אפיקי תקשורת)

תאריך ושעה

15 (שלישי) 10:00 - 17 (חמישי) 14:00

מיקום

מוזאון ראשון לציון

אחד העם 2

מחיר

כניסה חופשית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

Back to top button
X