fbpx

אוגוסט, 2019

01אוג'09:0031(אוג' 31)18:00פעילות קיץ לילדים במרכז המבקרים "בית הבד של הגולן"09:00 - 18:00 (31) בית הבד של הגולן, א.ת. קצריןסוג אירוע:קיץ 2019 מחיר: 14 ₪

פעילות קיץ בבית הבד של הגולן

עוד

פרטי האירוע

בית הבד של הגולן, פותח את שעריו ומזמין אתכם ואת בני משפחותיכם להגיע בחופש הגדול למסע מרתק בעקבות הזית, לצפות בתהליך עיבוד הזית לשמן זית מהטובים בעולם וליהנות בטעימות שמני הזית.

בית הבד של הגולן הינו מפעל אקולוגי הממוקם בקצרין במבנה בזיליקה קלאסי, עשוי אבן בזלת מקומית ומשתלב בנוף הירוק של רמת הגולן. החלל הגדול, כמו לקוח מסיפורי אבירים, אוצר בתוכו פעילויות המחברות בין העבר הרחוק לטכנולוגיה עתידנית המשתמשת בזית על כל מרכיביו. שני מרכזי המבקרים, העיקרי בקצרין והשני בנמל הדייגים בעין גב, מספרים ומדגימים בטעימה והתנסות את תהליך הפקת שמן הזית כתית מעולה מן השיטות הקדומות ועד למכונות החדישות, את סוגי שמן הזית המיוחדים למקום ואת סדרת מוצרי הטיפול והטיפוח האישי Olea essence.

הסיור מתחיל בשיחת פתיחה והדרכה קצרה על "סיפור בראשית" של בית הבד של הגולן ועל נפלאות השמן. המבקר מתרשם ממכונות השמן העתיקות ועובר אל חדר הקולנוע לצפייה בסרט חווייתי המתמקד בייחודיות "בית הבד של הגולן" ותרומתו לסביבה ולאדם. לאחר הרקע ההיסטורי, עוברים המבקרים להתנסות מעשית בסבון הזיתים הגרגירי (פילינג) המיוצר מזיתים מרוסקים ויכולים לחוש את המרקם הייחודי וסגולותיו. הסיור ממשיך לתוך המפעל ולמעבדות הפיתוח והייצור בהם בודקים את שמן הזית ברציפות כל השנה ומייצרים את כל מגוון מוצרי הטיפוח הטבעיים הידועים בעולם כfrom the sea of galilee"  "Olea essence. כ- 60 מוצרים שונים פותחו ויוצרו במעבדות בית הבד של הגולן. מעבדות בית הבד הצליחו בתהליך ייחודי (בפטנט רשום), להביא לידי ביטוי את כל חלקי הזית, השמן, מי הזית ובשר הזית בשילוב עם שמנים ארומאטיים צמחיים תוך הקפדה על שימוש בחומרים טבעיים בלבד ללא חומרי שימור ותוספים. הסיור עובר מהמעבדה דרך המפעל אל דלפקי הטעימה וההתנסות שם אפשר ליהנות מטעימות שמני הזית, וממגוון מוצרי הטיפוח הטבעיים מכל הסדרות של Olea Essence.

האותיות הקטנות

  • מתי: 01-31.08.2019, שעות פתיחה: א'-ה' 09:00-18:00, ו' 09:00-15:00
  • איפה: מרכזי המבקרים של "בית הבד של הגולן": קצרין, אזור תעשיה  04-6850023 / 050-2888709.
  • מחיר כניסה: 14 ₪
  • פרטים נוספים: אתר האינטרנט: http://www.oleaessence.com

(צילום: ירדן הראל)

תאריך ושעה

1 (חמישי) 09:00 - 31 (שבת) 18:00

מיקום

בית הבד של הגולן

א.ת. קצרין

מחיר

14 ₪

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

Back to top button
X