fbpx

דצמבר, 2019

27דצמ'10:3012:00מסע שייט חווייתי על ספינת "אקו כנרת"10:30 - 12:00 נמל עין גב, קיבוץ עין גבסוג אירוע:חנוכה 2019 מחיר: 30 ₪

אקו כינרת - המעבדה השטה של רשות הכינרת

עוד

פרטי האירוע

רשות הכינרת מזמינה את הציבור הרחב לפעילות חווייתית, ערכית ולימודית באגם הלאומי וקוראת להצטרף למסע שיט יומי על סיפונה של 'אקו כינרת' – המעבדה השטה של רשות הכינרת, להכרת הכינרת מנקודת מבטם של חוקרי טבע ואגמים הסוקרים את איכות המים וחוקרים את החיים והצמחייה באגם וחופיו.

השייט יוצא מנמל עין גב על גבי ספינה גדולה, עליה מכשור מדעי מתקדם, כגון: מיקרוסקופים, ערכות דגימת מים ושלל עזרים להתנסות בעבודתם האמתית של חוקרי אגמים. מדריכי רשות הכינרת מסבירים על בתי הגידול באגם, על יחסי הגומלין בין בעלי החיים לסביבה, השפעת נוכחות האדם על הטבע המקומי, תפקיד הכינרת במשק המים הישראלי ותכנים רבים נוספים. כל הנושאים המרתקים נלמדים תוך כדי הפלגה ותצפית מודרכת, במהלכה אוספים המשתתפים דגימות מקרקעית הכינרת, לומדים על סוגי הדגה, הצמחייה ועופות האגם וכן על המיקרואורגניזמים המאכלסים את המים.

יעל סלע, מנהלת אגף חינוך וקהילה ברשות הכינרת אומרת כי הפעילות במעבדה השטה מאפשרת למשתתפים ובפרט לדור הצעיר, ליצור חיבור בלתי אמצעי עם הכינרת, תוך הפנמת חשיבותה כאגם המים המתוקים היחיד בארץ. "אנו מעניקים חוויה ייחודית וקסומה לרכישת ידע נרחב אודות בתי הגידול והסביבה האקולוגית של הכינרת. המעבדה השטה מספקת פעילות משפחתית שהיא גם מהנה וגם מגבירה את המודעות להיבטים השונים של שימור הסביבה. אנו מאמינים כי ההתנסות בשטח, חושפת את המשתתפים לחשיבות הרבה של תחום המים והסביבה, במטרה לחזק את תחושת האחריות המשותפת לשמירה וטיפוח האגם הלאומי של מדינת ישראל", אומרת סלע.

האותיות הקטנות

  • מתי – יום ששי, 27.12.2019 בשעה 10:30 (היציאה לשייט בשעה 11:00 בדיוק)
  • איפה – נמל עין גבבקיבוץ עין גב
  • מחיר מסובסד – 30 ₪ לאדם (תשלום מגיל 3 ומעלה) | יש להירשם מראש – http://kineret.org.il
  • הערות – ייתכנו שינויים עקב מזג האוויר, נא להתעדכן – 050-8874118

(צילום תמונה ראשית: רשות הכינרת)

תאריך ושעה

(ששי) 10:30 - 12:00

מיקום

נמל עין גב

קיבוץ עין גב

מחיר

30 ₪

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

Back to top button
X