fbpx

אוגוסט, 2019

01אוג'לאורך כל היום31הדרקונים באים - תערוכת הדרקונים הגדולה בעולם מגיעה לישראל!(לאורך כל היום) היכל הספורט הישן, ראשון לציון, רחוב תמר אבן 9, ראשון לציוןסוג אירוע:קיץ 2019 מחיר: 39 ₪

תערוכת דרקונים - קיץ 2019

עוד

פרטי האירוע

כבר מאות שנים שהתרבות האנושית מתעסקת ביצורים המיתולוגיים הקסומים האלו – חיות פלא מרהיבות שמופיעות בשלל עולמות הפנטזיה מאז ומעולם.

תערוכת "הדרקונים באים" מביאה לישראל 21 דרקונים בטכנולוגיית אנימטרוניקס רובוטית, זזים, נושמים, הולכים ואפילו שואגים. היישר מעולם האגדות, הדמיון, הפנטזיה ומהתרבויות השונות.

דורות של ילדים גדלו עם סיפורי דרקונים מכל מיני כיוונים , לפעמים כגיבורים שומרים וחברים ולפעמים כרשעים מסוכנים, הדרקון ששומר על הטירה עם הנסיכה, הדרקון שנלחם עם הגיבור או הדרקון שהופך לחברו הטוב. ישנם דרקונים באגדות מהמזרח הרחוק וישנם לא מעט מהמיתולוגיה המערבית. יש כל כך הרבה גלגולים של אגדות דרקונים וייצוגים נהדרים מעולם הפנטזיה של דור הילדים וההורים – בספרות הילדים, בקולנוע, בעולם משחקי המחשב, בטלוויזיה – כמה דוגמאות אהובות: שרק נשלח להציל את פיונה מטירה עליה שומרת דרקונית, הארי פוטר שמנסה לגנוב את ביצת הדרקון ב"גביע האש", סדרת סרטי האנימציה "הדרקון הראשון שלי" בה הדרקונים הם גיבורים וחברים, הדרקון על פסגת ההר אליו נשלח בילבו בספרי ה"הוביט", דרקונים בעולם ה"פוקימונים", אינספור דרקונים בעולמות "מבוכים ודרקונים"….וכמובן גם המבוגרים שצפו בסדרת המופת "משחקי הכס" זכו לראות כיצד שלושה דרקונים הציתו את הדמיון של מיליוני צופים

תערוכת "הדרקונים באים" מספקת חוויה קיצית מלהיבה וכיפית על כנפי הדמיון; דרקונים מעולמות ההיסטוריה של הפנטזיה, מתרבויות שונות ובסגנונות שונים. הדרקונים "יוצאים" מדפי הספר ומגיעים לביקור בתערוכה מקורית וייחודית.

לראשונה אי פעם תיהיה לילדים (ולהורים, ולסבתא ולסבא) הזדמנות לראות ולפגוש מקרוב, ללטף ואפילו לרכב על דרקון.

האותיות הקטנות

מתי: 01-31.08.2019

איפה: היכל הספורט הישן, ראשון לציון

מחיר: 39 ₪ | כרטיסים ניתן לרכוש בקופת תל אביב *2870

הערות: התערוכה מתאימה לילדים מגיל 3 ומעלה

(קרדיט תמונה ראשית: יח"צ)

תאריך ושעה

אוגוסט 1 (חמישי) - 31 (שבת)

מיקום

היכל הספורט הישן, ראשון לציון

רחוב תמר אבן 9, ראשון לציון

מחיר

39 ₪

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

Back to top button
X