fbpx

דצמבר, 2019

21דצמ'20:3023:00הגאון הקומי ג'ים ג'פריז חוזר לישראל במופע חדש20:30 - 23:00 היכל שלמה סיקסט, יצחק רמבה 7, תל-אביב מחיר: החל מ-250 ₪

ג'ים ג'פריז חוזר לישראל

עוד

פרטי האירוע

למי שלא מכיר – ג'ים ג'פריז הוא קומיקאי אוסטרלי במקור שלעולם לא נרתע ממשקה, מעישון ומצרות ומכות מכל סוג שהוא. הוא ללא ספק וולגרי אבל הוא יודע לעטוף את הגסויות בהמון קסם אישי ובעצם ללחוץ לקהל על כל הכפתורים הנכונים.

ג'פריז מסוגל לומר את הדברים האיומים ביותר שאף קומיקאי אחר לא היה מעז ואיכשהו לצאת מזה בשלום (יחסי). הוא מרבה לדבר על אלכוהול, סקס וסמים, זוגיות, משפחה ובעצם על כל מה שעולה בראשו. על הדרך ג'פריז הצליח לעצבן שורה ארוכה של אנשים ואירגונים ביניהם חובבי הנשק בארה"ב, מאמיני כל הדתות, אירגונים שמרניים ובעצם כמעט את כולם. יש גם מי שיקרא לו שוביניסט ושונא נשים (לא בהכרח בצדק) – כל ההסתבכויות האלו הפכו אותו במהירות לאחד השמות החמים ביותר בעולם הקומדיה.

ההומור הפרובוקטיבי שלו בשילוב כנות והגיון בריא העלו אותו על הרדאר בתחילה באנגליה ובהמשך בארה"ב. הפריצה הגדולה בארה"ב קרתה בספיישל שהופק ע"י HBO  שנקרא I swear to god ובהמשך בספיישל גאוני בערוץ showtime שנקרא Alcoholocaust. הספיישלים האחרונים שלו (איתם גם הופיע בישראל) מככבים בנטפליקס וביוטיוב. כשהוא לא מככב בתכנית הלייט נייט ההיסטרית שלו בקומדי סנטרל (המלצת צפייה מטעמנו) הוא מופיע ללא הפסקה בארה"ב, אירופה, אוסטרליה וניו זילנד. כעת הוא חוזר, לבקשתו אחרי שהתאהב בארץ ובקהל המקומי עם מופע חדש.

האותיות הקטנות

  • מתי – יום שבת, 21.12.2019 בשעה 20:00
  • איפה – היכל קבוצת שלמה, ת"א
  • מחיר –  250-350 ₪ | להזמנת כרטיסים – https://2207.kupat.co.il/show/jim-jefferies

(צילום תמונה ראשית: יח"צ)

תאריך ושעה

(שבת) 20:30 - 23:00

מיקום

היכל שלמה סיקסט

יצחק רמבה 7, תל-אביב

מחיר

החל מ-250 ₪

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

Back to top button
X