fbpx

אוגוסט, 2021

17אוג'(אוג' 17)00:0019(אוג' 19)00:00פסטיבל הכליזמרים הבינלאומי: אמיר דדון מארח את שולי רנד - כניסה חופשית00:00 - 00:00 (19) צפת מחיר: ללא עלות

אמיר דדון בפסטיבל הכליזמריים

עוד

פרטי האירוע

פסטיבל הכליזמרים ה 34 יתקיים בצפת ב-17-19.08.2021 (ט'-י"א באלול) כאשר לצד עשרות נגני כליזמרים וזמרי מוסיקת נשמה יהודית, בצפת החליטו השנה לשלב גם מופעים מיוחדים של זמרים מובילים. בין הייתר מדובר במופע מיוחד של אמיר דדון שיארח את שולי רנד וכן מופעים של שירי מימון ושמעון בוסקילה עם מיטב הלהיטים בתוספת ביצוע כליזמר מסורתי.

חובבי מוסיקת הנשמה והאווירה הקסומה של פסטיבל הכליזמרים בצפת ישמחו לשמוע כי לאחר שנה של פסטיבל טלוויזיוני בשל הקורונה באמצע חודש אוגוסט הם יוכלו לשוב לעיר העתיקה ואזורים רבים נוספים בצפת ולהנות מפסטיבל כליזמרים ססגוני במיוחד. פסטיבל הכליזמרים בצפת הינו הפסטיבל הגדול בעולם מוסיקה נשמה יהודית. בפסטיבל בניהול אומנותי של חנן בר סלע, אמן הקלרינט המוביל, יופיעו למעלה מ-150 נגנים וזמרים מידי ערב בפריסה נרחבת עם 5 במות ועשרות נגנים בין הסמטאות הקסומות.

שולי רנד הופיע גם במסגרת הפסטיבל הטלוויזיוני שבוצע אשתקד במקום הפעילות ברחבי העיר צפת לאור הקורונה, כעת הוא מגיע לבמה המרכזית כאשר יתארח במופע של אחד השמות החמים במדינה- אמיר דדון, המופע יתקיים ב-18.8.2021. יום קודם לכן יופיעו על הבמה המרכזית שירי מימון ושמעון בוסקילה גם כן עם ביצועי כליזמרים מיוחדים.

כאמור, השנה החליטו בעיריית צפת יחד עם חברת ההפקה על יצירת 'שילובים' מיוחדים. לצד מופעים קלאסיים של מוסיקת הכליזמרים -אמנים בכירים מהמוסיקה הישראלית בביצועי כליזמרים במטרה לחבר גם את הדור הצעיר למוסיקת הכליזמרים. בנוסף, כאמור השילוב המיוחד הראשון שנחשף הינו של שירי מימון ושמעון בוסקילה בערב הראשון של הפסטיבל.

כל המופעים בכניסה חופשית וללא תשלום לקהל הרחב. בנוסף למופעים, בימי הפסטיבל מתקיימים גם אירועים מיוחדים במתחמים ברחבי העיר, ביניהם סיורים מודרכים ללא תשלום לאורך היום, סדנאות והרצאות בנושאים מגוונים, אירועים לילדים, נגני רחוב פזורים בסמטאות, מופעים לילדים, קולינאריה עשירה ומאכלים מיוחדים שיוגשו כספישלים במסעדות ברחבי העיר ועוד.

לפרטים נוספים: http://klezmerim.info

 

תאריך ושעה

17 (שלישי) 00:00 - 19 (חמישי) 00:00

מיקום

צפת

מחיר

ללא עלות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

Back to top button
X