fbpx

אוקטובר, 2019

12אוק'(אוק' 12)10:0022(אוק' 22)16:00אין דבורים כאלה - חגיגות חגי תשרי ביד מרדכי10:00 - 16:00 (22) קיבוץ יד מרדכי, קיבוץ יד מרדכיסוג אירוע:ראש השנה וחגי תשרי 2019 מחיר: החל מ-20 ₪

ט

עוד

פרטי האירוע

תיירות קיבוץ יד מרדכי מזמינים את המבקרים לפעילות נוטפת דבש בשלל פעילויות חווייתיות לכל הגילאים הכוללות תחנות פעילות שונות:

ביקור בבית הדבורה והדבש

הרבה לפני שבני האדם הקימו מפעלים, בנו הדבורים את אחד המפעלים המתוחכמים
המרשימים והמרתקים בעולם. הכוורת. המכונות המשוכללות במפעל הן הדבורים עצמן וטעם התוצרת המתוקה של מפעל זה מוכר ואהוב על כולם.
תיירות יד מרדכי מזמינה את המטיילים למסע אל עולמן הקסום של הדבורים. עולם של סדר מופתי, חריצות, נאמנות מוחלטת, היררכיה מתוחכמת ואפילו – זמן לריקודים!  (למרות שגם הם, משמשים לצורכי עבודה..)
דבוראי לבוש חליפה, יקבל את פני המבקרים ומאחורי חלון זכוכית מיוחד ואטום, יפתח לנגד עיניהם כוורת פעילה, הומה ורוחשת באמצעותה נוכל ללמוד ולהבין מקרוב את דרכי הפעולה של הדבורים במקומן הטבעי ולהציץ אל נבכי עולמן הסודי והקסום.

סיור בטרקטור הקיבוצי

לאחר שנלמד על הדבש וכמובן גם נטעם ממנו (מתוק וטרי מכל דבש שאי פעם טעמתם) ימתין למבקרים ברחבת בית הדבש הטרקטור הנאמן של הקיבוץ, רתום לעגלה בה יצאו לטיול אל מרחבי הקיבוץ ויצפו מזווית חדשה ומעוררת השראה בתחומי המשק החקלאי שלנו.
בסיור ילמדו המשתתפים על על הרפת ותהליך החליבה, על גידולי השדות והפרדסים, כיצד משתלבים חיי המשק בחיי בני הקיבוץ ונלמד דרך התחנות הללו את סיפורה של יד מרדכי.

אפיית עוגות דבש

קרואסון אמיתי, אוכלים בפריז. פיצה אורגינלית בנאפולי. ועוגת דבש? ניחוש מעולה! עוגות הדבש המתוקות של יד מרדכי – הן הדבר האמיתי!

כמידי שנה מוזמנים המבקרים לסדנא מתוקה לאפיית עוגות דבש במהלכה המבקרים הופכים לקונדיטורים. בסדנא נחשוף את המתכון הסודי של עוגות הדבש המפורסמות שלנו ויחד נכין עוגה חמה ומתוקה!

בית האוסף "קיבוץ של פעם"

בבואם של הילדים הצעירים אל מרכז הטֶכְנוֹסְטַלְגְּיָה (טכנולוגיה של פעם) ביד מרדכי, קשה שלא להבחין בפניהם המשתאות נעצרות אל מול החפצים המוזרים שלפניהם. מוחם הקודח מנסה לפצח בכל כוחו – למה הם שימשו וכיצד השתמשו בהם?  המקום הקסום הזה, מאפשר לדורות הצעירים היכרות עם סוג אחר של טכנולוגיה, כזו שאינה דורשת מטען. אין לה שלט, גם לא מסך טאצ'.  מפגש יוצא דופן בין הדור המתקדם והטכנולוגי ביותר לבין הטכנולוגיות שחלפו מן העולם.

גבעת שחזור קרבות תש"ח

גבעת הטבע השוכנת בלב השדות המוריקים, טומנת בעברה סודות גדולים,
מעשי גבורה בלתי נתפסים וסיפור מרתק ורב תהפוכות אודות 150 חברי קיבוץ ולוחמי פלמ"ח – נשים וגברים שעמדו לבדם כנגד חטיבה מצרית שלמה.
במשך שישה ימים תמימים, אלפי חיילים מאומנים וחמושים בטנקים, תותחים ומטוסים, נבלמו בדרכם לעבר תל אביב כאשר מולם ניצבים הקיבוצניקים והפלמ"חניקים וכלי הנשק הדלים שעמדו לרשותם. הסיפור האפי הזה, הוא סיפורה של ההתיישבות בארץ ישראל ומסמל את עקשנות, הגבורה והנחישות שאפיינו את דור החלוצים ומקימי ישראל.

האותיות הקטנות

  • מתי: סוכות, 12-22.10.2019 בין השעות 10:-16:00
  • איפה: קיבוץ יד מרדכי
  • מחיר:מחיר משולב לשלוש תחנות – בית הדבש, טרקטור, קיבץ של פעם: 55 ₪ לילד ו-50 ₪ למבוגר | סדנת אפיית עוגות דבש – 20 ₪ לעוגה משפחתית | כרטיסים מוזלים באתר קופונופש, מועדון טוב, מגה לאן.
  • פרטים נוספים: תיירות יד מרדכי: 08-6720559 | 052-3923104 | tym.co.il

(צילום: תיירות יד מרדכי)

תאריך ושעה

12 (שבת) 10:00 - 22 (שלישי) 16:00

מיקום

קיבוץ יד מרדכי

קיבוץ יד מרדכי

מחיר

החל מ-20 ₪

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

Back to top button
X