fbpx
הורות וילדים

תערוכת בייבילנד 2018 – כל מה שרצית לדעת

היי אמהות!

שוב הגיע הזמן הזה בשנה שמתקיימת תערוכת בייבילנד. התערוכה, מבית סופר פארם, מתקיימת זו השנה ה-11 בגני התערוכה, בימים שלישי-חמישי (30.10-01.11.2018) בין השעות 10:00-22:00.
אם אתן עוקבות אחרי כבר כמה זמן אז בטח כבסר ראיתן פוסטים שלי על התערוכה שנה שעברה ובשנה קודם לכן. השנה, מכיוון שיום הפתיחה נפל על יום השבתון והיו לי תוכניות עם הבעל והילדים, לא יכולתי להגיע ליום הפתיחה ולצערי – לא אספיק להגיע גם לימים הבאים. אבל… מכיוון שכל שנה אני מעלה פוסטים – החלטתי שלמרות שאני לא שם – אני עדיין אעלה אחד בהסתמך על האינטרנט אך בעיקר מחוות דעת של חברות שכן הלכו.

אז ככה – כל שנה עמוס בבייבילנד ואין באמת שעה טובה להגיע כי בבוקר יש הרבה נשים שנמצאות בחופשת לידה עם האמהות שלהן או הילדים, ובערב בעיקר נשים שמגיעות עם בני/בנות הזוג. השנה, בגלל שזה נפל על יום שבתון – היום הראשון, אתמול, היה עמוס מאוד והיה קצת קשה להתנייד בתוך התערוכה (בעיקר לכאלה שהגיעו עם עגלות). הצפי הוא שהיום ומחר יהיה פחות עמוד מאתמול ויהיה יותר נוח להסתובב. כמו כן, אני ממליצה על זה מדי שנה – תגיעו בנעליים נוחות כי הולכים לא מעט, עומדים בתורים לדוכנים ובעיקר בתורים בחנות של הסופר פארם. אני גם ממליצה להגיע עם עוד מישהו – כי מי שמתכננת לעשות שופינג בחנות הסופר פארם, תצטרך עוד זוג ידיים לסחוב את הכל (בעיקר כי יש מבצעים משתלמים על מגבונים, חיתולים ותמ"לים ואלו דברים כבדים).
דרך אגב, מי שמגיעה עם רכב ומתכננת לעשות קניות ולא מפריע לה לשלם קצת יותר על חניה, אני ממליצה לה להגיע בפתיחה ולחנות בחניון שמתחת לביתן התערוכה. ככה אפשר לעלות/לרדת במעלית ישירות מהתערוכה לרכב וזה נוח מאוד.

עוד תציע התערוכה מתחם VIP לנשים בהריון. המתחם יכלול עמדות צילום חדשניות, תיק מתנות ייעודי להריוניות ופינוקים נוספים. וכמובן מתחם הנקה ופינות החתלה.

מחירי כרטיסים

ניתן לרכוש כרטיס במקום או בסניפי סופר פארם ברחבי הארץ.

  • כרטיס כניסה ליחיד (כניסה למבוגר + 2 ילדים בגילאי 0-12) עולה 40 ₪
  • במידה ואתן במקרה בסופר פארם ועושות קניות של למעלה מ-59 ₪, תהיו זכאיות לרכוש כרטיס כניסה יחיד ב-30 ₪
  • כרטיס כניסה זוגי (כניסה ל-2 מבוגרים + 2 ילדים בגילאי 0-12) עולה 40 ₪ למחזיקי לייפסטייל בלבד.

השנה מי שרוכשת כרטיס, יכולה להשתתף בפעילות של מקלארן ולזכות בטיולון מקלארן קווסט.

תיק ההפתעות

גם השנה, אחרי שתכנסו למתחם תצטרכו לעמוד בתור לקבלת תיק ההפתעות. התיק מותנה בקניית כרטיס אז שימו לב לא לאבד אותו. כמו כן, שימו לב שאם אתן רוכשות כרטיס זוגי – מגיע לכן רק תיק אחד.

התיק כולל מוצרים בשוווי 69 ₪ ויש בפנים קופונים שבאמצעותם תוכלו לקבל דוגמיות שונות (למשל בדוכן של מטרנה). התיק מכיל:

  • מטרנה גולד – 135 גרם
  • מטרנה דייסה -200 גרם
  • האגיס פרידום דריי – מארז של 8 חיתולים
  • ספרון עגלה של פישר פרייס
  • עוגה אישית של FIBER ONE בטעם קרמל מלוח
  • מוצץ מעוצב מבית Dirfax
  • חטיפטף – זוג חטיפי אורז אפוי לתינוק
  • חטיפטף – מחית פירות ללא תוספת סוכר
  • קרם לחות של סבוקלם – 10 מ"ל
תיק המוצרים שמקבלים בתערוכת בייבילנד 2018
באדיבות אתר baby-land.co.il

חנות סופר פארם

חנות הסופר פארם כוללת מוצרי תינוקות וילדים. לרוב יש מחסור בעגלות קניות וכל הקודם זוכה ולכן אני ממליצה להגיע עם עוד מישהו שיעזור לכן לסחוב, במיוחד אם אתן רוצות לקנות דברים כבדים וגדולים כמו חיתולים, מגבונים ותמ"ל. החנות נמצאת ביציאה מהתערוכה (אין ברירה, וכדי לצאת מהביתן יש לעבור דרכה), ובאמת שיש שם מבצעים טובים (אני יודעת שגם בסניפי סופר פארם יש כל החודש מבצעי תינוקות, אבל זה מרגיש כאילו שם הם באמת מורידים את המחירים). בכל מקרה, הנה דוגמה למוצרי האגיס שניתן לרכוש שם כפי שקיבלתי עדכון מחברה: האגיס פרידום דריי פנטס – 32 לחבילה, משטחי החתלה חד פעמיים – 11 ₪, האגיס פרידום דריי – 32 ₪ והאגיס אקסטרה קר – 39 ₪ .

המציגים

לדעתי יש למעלה מ-100 מציגים ומי שמעוניינת יכולה למצוא את הרשימה המלאה כאן – http://baby-land.co.il/event . כמובן שבין המובילים: האגיס, מטרנה, פמפרס, ג'ונסון, דר פישר, טבע, בייבי כיף, אוונט, בדין, ביבה M, בלנאום, קרטרס, הנסיך הקטן ועוד ועוד.

והנה כמה המלצות לדוכנים שכדאי להגיע אליהם.

הדוכן של האגיס

אני מגיעה לדוכן זה מדי שנה ולכן שלחתי לשם חברה שהגיעה אתמול לתערוכה לראשונה. היא תיארה את הדוכן בכמה מילים – "קצת שקט בתוך כל ההמולה". הוא בכניסה וישר רואים אותו איך שנכנסים. יש בדוכן מתחם שבו מאפשרים להורים ולתינוקות ללמוד על תנועה בפעילות חווייתית. במהלך הפעילות כמובן שמכירים להורים גם את חיתול הפרידום דריי של האגיס שמאפשר תנועה ללא הגבלה, גם כשהתינוק מלא (וזה כבר מניסיון שלי, כאמא ל-2 קטנטנים שהחיתולים מתמלאים בכיף).
הפעילות מתקיימת כל רבע שעה, ללא הרשמה מראש, ע"י מדריכה מוסמכת. מי שעושה את הפעילות מקבלת גם תמונה/מגנט ממוסגרת שלה עם הבייבי.
כמו כן, מחלקים דוגמיות של המגבונים החדשים, שאני באופן אישי משתמשת בהם קבוע (כן, אני יודעת שהם יקרים, אבל הקטנה שלי עם עור סופר רגיש ולפני המגבונים היינו חייבים לשטוף אותה בכל החלפה, ככה שמבחינתי – הכסף שווה את זה). רק בשביל דוגמיות מגבונים – כדאי להגיע לדוכן 🙂

המוצרים של Nuvita בדוכן של Funbaby

Nuvita היא חברה מאיטליה עם מוצרים לתינוקות ותוכלו לראות ולהתרשם מהם בדוכן של פאן בייבי. בין שלל המוצרים תוכלו גם למצוא:

  • נשכן גומי רומיאו ויוליה – נשכן בצורת אייל עם ניחוח וניל, מצפצף כשנושכים, לכל רגל עוצמת קושי שונה לנשיכה, צבוע בצבעי מאכל טבעיים.
  • תיק אופנתי MIA – תיק חדשני העשוי מגומי בעיבוד של סיליקון! , קל משקל 700 גרם בלבד! (פטנט רשום) , בעל חלוקה פנימית. אופנתי ושיקי! ניתן לשדרג את הרצועות לעור איטלקי וכמובן, התיק מיוצר באיטליה..
  • משקל לתינוק – משקל דיגיטלי חדשני עד 18 ק"ג עם סטייה של 5 גרם. בעל פונקציה יחודית להשוואת משקל לפני ואחרי הנקה

הדוכן של מטרנה

בד"כ אני תמיד פוקדת את הדוכן של מטרנה  כי בזמנו הגדול שלי היה משתמש בדייסות מטרנה ואז נולדה הקטנה וגם היא השתמשה (ועדיין משתמשת), אז כמובן שהמלצתי לחברה שלי ללכת. היא סיפרה לי שבדוכן ניתן למצוא:

  • עמדת ייעוץ תזונתי – יעוץ אישי בנושאי תזונה, שינה והנקה
  • עמדה ייעוץ וחלוקת דוגמיות להקלה על העיכול
  • עמדת טעימות לקטנטנים וחלוקת מחיות (ממש עושים שם את הדייסה ונותנים לטעום מהגרברים)
  • עמדת צילום תינוקות עם תפאורה ואקססוריז

במהלך התערוכה הם מקיימים תחרות צילומים בעמוד הפייסבוק של מטרנה, בו ההורים יוכלו להעלות תמונות של התינוק עם אביזרי הערכה. התמונות היצירתיות ביותר יזכו במטרנה לחצי שנה מתנה.

הדוכן של "מערכת הכפתור"

על המערכת הזאת כתבתי כבר בעבר באתר, אז אתן מוזמנות לעשות חיפוש "הכפתור" ולקרוא.בכנות, אני חושבת שזו מערכת מצילת חיים וכדאי שיכניסו אותה כבר לכל רכב חדש שקונים, כמו שעושים עם מערכת מובילאיי.

מערכת "הכפתור" משתדרגת במצלמה למושב האחורי ומשיקה את מערכת BABY cam 5 – מצלמת הרכב שמצלמת בזמן אמת ותוך כדי נהיגה את המושב האחורי. הפיתוח החדשני, שיצטרף למערכת הכפתור בייבי למניעת שכחת ילדים ברכב, מאפשר מבט על הילדים במושב האחורי, מבלי לסובב את הראש, לאורך כל הנסיעה.

למערכת "הכפתור בייבי" למניעת שכחת ילדים ברכב מצטרף חידוש טכנולוגי בטיחותי, המאפשר להורה להשגיח על הילדים היושבים במושב האחורי מבלי לסובב את הראש במהלך הנהיגה. באמצעות המלצמה, יוכל ההורה לצפות בנעשה במושב האחורי בווידאו, דרך מסך מובנה קטן המותקן בדשבורד ליד ההגה.

"הכפתור בייבי" היא המערכת היחידה בארץ ובעולם הנותנת פתרון טכנולוגי יעיל וכולל למניעת שכחת ילדים ברכב, ועכשיו מצטרף אליה הפיתוח הנוסף שישדרג את יעילותה.

עלות מערכת "הכפתור בייבי": 3 שקלים ליום. | מצלמת BABY cam 5 – בתוספת 10 שקלים לחודש בלבד!

מי שמעוניינת לשמוע עוד פרטים מוזמנת להגיע לדוכן, להתרשם וגם להירשם לקבלת המערכת.

הדוכן של מוסטלה ובלנאום

עוד חברה שאני אישית משתמשת במוצרים שלה (קרם החתלה, קרם גוף וקרם הגנה) ותמיד נחמד לרכוש את המוצרים שלהם בתערוכה (כי יש עליהם הנחה משמעותית).

בדוכן מחלקים פרסים שווים במיוחד בתחרות שליפת ברווזונים מהאמבטיה וכן דוגמיות להתנסות, מוצרים וקופוני הנחה. כמו כן, כל מי שתגיע לדוכן ותרשם למועדון הלקוחות, תוכל לזכות במגוון פרסים כמו: מוצרים מוקטנים של מוסטלה, מגבות לתינוק, תיקי בד, תיקים לים, בקבוקי הזנה של NUK (שווה במיוחד) וספריי החתלה של בייביסיטר.

העגלול המתקפל הראשון בישראל Keez7S של חברת אודיוקר

מוצר חדשני בישראל המאפשר לשנע 2 ילדים וציוד נוסף במשקל של עד 50 ק"ג בנוחות ובקלות. העגלול Keenz 7S הינו הכלאה בין עגלת ילדים לעגלול – הוא בעל מאפיינים של עגלה (עומד בתקן העגלות המחמיר של מכון התקנים) כגון בולמי זעזועים, 4 בולמי גלגלים, כיסוי נגד שמש/גשם, רצועת אחיזה 5 נק' ועוד, ומצד שני בעל יכולת הניידות שעגלול מציע – יכול להכיל מספר ילדים בו זמנית, אפשר לשכב בתוכו, לשבת, לשחק וכו'.

הייחודיות של מוצר זה היא ביכולתו להתקפל לגודל המתאים למרבית תאי המטען של המכוניות בישראל ומשקלו 14.6 קילו בלבד, והוא מאושר ע"י מכון התקנים הישראלי.

מחיר העגלול – 1690 ש"ח, במסגרת תערוכת בייבילנד יימכר העגלול ב-1290 ש"ח בלבד!

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X