fbpx
הורות וילדים

תערוכת בייבילנד 2017 – מה מחכה לכן השנה?

בייבילנד 2017 מסמלת את תערוכת בייבילנד הרביעית שאני הולכת אליה. לפני 4 שנים, כשהייתי בהריון עם הגדול שלי, נחשפתי אליה לראשונה, והלכתי עם בעלי. שנה לאחר מכן כבר הייתי אמא לילד מהמם בן 8 חודשים והלכתי עם חברה מהעבודה. שנה שעברה הייתי בהריון עם הקטנה שלי אז שוב החלטתי ללכת לראות מה חדש, והשנה הלכתי כאמא לשנים, כשהקטנה בת 8 חודשים, בעיקר כדי לראות מה חדש בתערוכת העשור לבייבילנד!

אבל לפני שאספר לכן מה חדש ובאילו דוכנים שווה לבקר, הנה כמה דברים שכדאי לדעת לפני שמגיעים, במיוחד אם זו השנה הראשונה שלכן בתערוכה.

הכי חשוב: צפוף…מאוד…אז תתכוננו להידחף ולעמוד בתורים (גם אם מגיעים מוקדם). כמו כן, לא ניתן לרכוש מים בתוך התערוכה (רק בחלק החיצוני, איפה שאוספים את התיקים). לי זה הפריע ויצאתי עם כאב ראש. אז אני ממליצה בחום להביא אתכן בקבוק מים בתיק, במיוחד אם אתן בהריון.

כניסה לבייבילנד 2017
כניסה לבייבילנד 2017
איסוף תיק המתנה בתערוכת הבייבילנד
התור לאיסוף תיק המתנה – מחולק לפי שלב/גיל הבייבי

בייבילנד 2017 – הפרטים היבשים

תאריכים: תערוכת בייבילנד 2017 מתקיימת השנה בימי שלישי-חמישי, 07-09.11.2017 בביתן 2 גני התערוכה, ת"א. היא נפתחת בשעה 10:00 ונסגרת בשעה 22:00, ככה שבאמת כל אחת יכולה להגיע מתי שנוח לה ויש הרבה מאוד זמן להסתובב. מניסיון העבר, אני אישית ממליצה להגיע בבוקר, ממש על הפתיחה. בפעם הראשונה הגענו אחרי העבודה, בסביבות 18:00 והיה ע-מ-ו-ס מאוד ! אני לא יכולה להגיד בוודאות שביום הראשון יש יותר עומס מהיום האחרון, כי בכל שנה הייתי ביום אחר ותמיד אבל תמיד היו הרבה אנשים.

כרטיסי כניסה: למי מכן שעדיין מתלבטת אם ללכת או לא ועדיין לא רכשה כרטיסים – עדיין לא מאוחר. ניתן לרכוש כרטיסים:

  • בסניפי סופר פארם
  • באתר הרשמי – http://baby-land.co.il/event
  • בקופות

עלות כרטיס יחיד – 40 ₪ (גם בקופות וגם באונליין). כל כרטיס מזכה אתכן בתיק מתנות (עליו בהמשך), רק שימו לב שאם רכשתן כרטיס בסניפי סופר פארם תצטרכו להיכנס לאתר כדי להירשם ולקבל זכאות לקבלת התיק. כל כרטיס גם מקנה זכאות להשתתף בהגרלה מיוחדת לכבוד "עשור לבייבילנד".

הגעה: התערוכה מתקיימת כמדי שנה בביתן 2 בגני התערוכה בתל-אביב. היא נגישה לבעלי מוגבלויות וניתן להגיע אליה במספר דרכים:

  • ברכב: תכניסו בווייז – שד' רוקח 101, תל-אביב – ותחפשו חניה בחניונים מסביב או בחניון התת קרקעי של ביתן 2.
  • ברכבת: עליכן לרדת בתחנת האוניברסיטה וללכת כ-5-7 דקות ברגל (כל אחת וקצב ההליכה שלה)
  • בתחבורה ציבורית: אגד – אוטובוס קו מספר 521; דן – אוטובוס קו מספר 12, 22, 40, 89, 189, 389; מטרופולין – אוטובוס קו מספר 47, 48, 247 ממרכז ת”א ורעננה/ כ”ס/ הרצליה/ רמת השרון; קווים – אוטובוס קו מספר 137.

עגלות: מגיעות לשם הרבה מאוד אמהות. יש מגוון דוכנים שמציעים כל מיני "מזכרות" קטנות שלך ושל הבייבי. אין ספק שמגנט או בקבוק סבון עם התמונה של הילד זה דבר מרגש ומדליק, אבל המקום דיי עמוס. להסתובב עם עגלה זה לאו דווקא הדבר הכי נוח שיש. אמנם שנה שעברה היה נראה שהם הרחיבו את התערוכה והיה יותר מקום לזוז בין הדוכנים, ונכון שיותר נוח "להעמיס" קניות ומתנות שמקבלים בעגלה, אבל לא תמיד נוח להסתובב איתה שם. זה כבר באמת שיקול שלך האם להגיע עם הבייבי בעגלה, במנשא או להשאיר אותו בבית/בגן/עם הסבתא, רק קחי בחשבון שיכול להיות מאוד עמוס ותצטרכי לתמרן עם העגלה.

מתנות וחינמיים: ברוב הדוכנים מחלקים מתנות בחינם, למשל בדוגן של האגיס תוכלו לקבל ערכת התנסות של האגיס בהתאם למידת הבייבי. עם זאת, לא כל הדוכנים מחלקים את המתנות החינמיות בשקיות. לכן, אני ממליצה בחום להגיע עם שקית קניות מבד, כזו שהולכים איתה לסופר, כדי להכניס לתוכה את כל המתנות שתקבלו.
למי מכן שרכשה כרטיס שמקנה לה תיק מתנה – מדובר בתיק, אז יהיה נוח לסחוב אותו 🙂 לא בהכרח שהוא יהיה הדבר הכי קליל, אבל עדיין נוח לשים על הכתף.

תתכוננו ללכת: כן, כן – ספורט. הולכים שם הרבה. בין אם זה מהרכבת או החניה לביתן (אלא אם התמזל מזלכן והגעתן עם רכב ומצאתן חניה בחניון התת-קרקעי), בתוך התערוכה בין הדוכנים או פשוט בתוך חנות הסופר פארם שמקימים במיוחד לאירוע. תשאירו את העקבים בבית ותגיעו עם נעלי ספורט. יהיה לכן הרבה יותר נוח.

מקומות מנוחה/הנקה/החתלה: אתן תמצאו שם פינות ישיבה, פינות החתלה ופינת הנקה סופר כיפית ונוחה, אז לא לחשוש.

תיק המתנה: כל כרטיס כניסה מזכה בתיק מוצרים מתנה. מעבר לעובדה שהתיק יכול לשמש אתכן לקניות בסופר, הוא מכיל מוצרים שונים, חלקם בגודל מלא וחלקם בגודל מיוחד בגודל מלא כדלקמן: מטרנה אקסטרה קייר To-Go, דייסת מטרנה, חיתולי האגיס פרידום דריי פנטס המעולים – 8 יחידות, תחליב רחצה ושמפו לתינוק 2 ב-1 של לייף בייביז, סלים דליס חטיף אנרגיה (בודד), פרינוק מחית תפוח עץ ללא סוכר, קרם ידיים עם מקדם הגנה של ניוטרוג'ינה. לפי הפרסומים התיק כולל מוצרים בשווי 69 ₪.

חנות הסופר פארם: ביציאה מהתערוכה עוברים דרך חנות סופר פארם שתוקם במקום. בחנות תמצאו את כל המוצרים האפשריים לתינוקות ולאמהות (נניח רפידות הנקה). ממליצה בחום לתפוס עגלת קניות ולצאת למסע שופינג כי הוא זול יותר ממה שתמצאו בחנויות בימים רגילים. חשוב מאוד – תבואו בחולצה קצרה כי יהיה לכן חם לסחוב את כל השלל 🙂 אתן תעמיסו כי יש אחלה מחירים אז תתנחמו בזה שלפחות זה מפתח שרירים. מלאי העגלות והסלים מאוד מאוד מאוד מוגבל אז כדי להגיע עם ידיים ריקות או לפחות עם מישהו שיעזור לכן לסחוב ולהעמיס עד שאתן מגיעות לקופה.
הנה כמה מבצעים שווים לדוגמה:

  • חיתולי האגיס: ליטל בייביס – 19.90 ₪ | פרידום דריי – 35 ₪ | אקסטרה קר – 39.90 ₪
  • מגבוני האגיס: מארז של 4 מגבונים – 14.90 ₪ | מגבוני שידת החתלה (עם הפס הדביק) – 7.90 ₪ ליחידה | מגבוני ספא – מארז של 4 ב-17.90 ₪
  • קרם החתלה מוסטלה – 30 ₪ (אין הגבלה וקניתי 6 יחידות)
  • מוצרים שונים של טיפטיפות (משחות שינים, ויטמין D, אפג'ל ועוד) – החל מ-6.90 ₪
  • נוטרילון 800ג' (כל השלבים) – 54.90 ₪ – שימו לב שיש הגבלה של 3 קופסאות ללקוח (שזה דיי מבאס אבל גם 3 קופסאות זה טוב). היו גם מבצעים על הנוטרילון AR אבל לא הספקתי לראות מה המחיר בדיוק… רק ראיתי שהוא נחטף מהמדפים.
  • מטרנה – אריזת מהדרין (800ג') ב-39.90 ₪ | מטרנה חלבי (800ג')  – 47.90 ₪ | אקסטרה קר – 49.90 ₪
  • מוצרי לייף – דייסה (הקטנה שלי אוהבת דייסת סולת בטעם פירות) – 8.90 ₪ | חטיפי אורז – 9.90 ₪

מי מציג?

כאמור, השנה היא שנת העשור לבייבילנד והיא התערוכה הכי גדולה עד כה ויש ה-מ-ו-ן מותגים וחברות, לחצו על התמונה לראות את הרשימה המלאה אבל הנה טעימות קטנות: האגיס, לורה סוויסרה, בדין, סופר פארם כמובן, אוש-קוש, מורז, מפעל הפיס, MAM, מטרנה, מיננה, ג'ונסון, AVENT, אריאל בייבי, בייביליס, קרטרס, מוסטלה, פינוק ועוד ועוד.

רשימת המציגים והמותגים בייבילנד 2017
רשימת המציגים והמותגים בייבילנד 2017 – לחצו על התמונה להגדלה

ועכשיו, הנה ההתרשמות שלי ממספר מציגים ומותגים:

האגיס – הדוכן הראשון שתתקלו בו. השנה הקימו דוכן ענקי ומה שנחמד זה שיש מספר עמדות הצגה בכל פיינה שלו, ככה שאם תרצו לשמוע הסבר על חיתולי הפנטס המעולים, לא רק שלא תצטרכו להידחף יותר מדי סביב נציגה אחת, אלא גם תקבלו הסבר הכולל הדגמה על בובה וזה חידוש מרענן ונחמד. כמובן שבסוף ההסבר תקבלו ערכת התנסות בפרידום דריי פנטס, בהתאם למידת החיתול שתבקשו, ואם תרצו תוכלו להיכנס למרכז הדוכן ולהצטלם לבד או עם הבייבי ולקבל מגנט מדליק מהאירוע/דוכן.

דוכן האגיס בבייבילנד 2017
דוכן האגיס – ממש איך שנכנסים לתערוכה
הדוכן של האגיס בתערוכת בייבילנד 2017
עוד זווית של הדוכן

הנה הדרכה קצרה על האגיס פנטס:

לורה סוויסרה – ללא ספק אחד הדוכנים שאני מחכה לו מדי שנה. גם ככה אני קונה את המוצרים שלהם, אז למה לא לקנות שם – במיוחד שיש להם מחירים ממש מצחיקים בתערוכה. קניתי 3 סינרים מעוצבים ב-25 ₪, שמיכת פליז נעימה כדי שמילה תוכל להתכסות בגן – 20 ₪. היו שם אינספור מצעים, סטים למיטה (כולל מגני ראש), סינרים (סינרי אוכל, סינרי בנדנה ועוד), שמיכות, מגבות…בקיצור חגיגת טקסטיל לקטנטנים.

דרך אגב, מי שמחפשת את מוצרי הטקסטיל לחדרים של לורה, גם תוכל למצוא שם את הקולקציה החדשה הכוללת מגוון אלמנטים שהופכים את החדר למיוחד יותר וכמובן מתאימים לבנים/בנות:חצים, ינשופים, כוכבים, פילון, ובמבי. מעבר כמובן למצעים, מגני ראש ופרטי טקסטיל מובהקים, תוכלו לךמצוא בדוכן גם אלמנטים עיצוביים כדוגמת: סל כביסה, סלסלת קש, כרית אפליקציה, נחשוש ועוד. ככה שאם את בדיוק מתכננת לעצב חדר לבייבי – שווה ממש לעצור בדוכן ולהסתכל כי המחירים נמוכים וזה במיוחד לבייבילנד.

BIBA M – מאז שמילה יושבת ויכולה לשבת טוב בטיולון אנחנו שוקלים להחליף את העגלה הרשמית שלנו בעגלה נוחה וקלה. על ה-BIBA קראתי במספר מקומות באינטרנט וגם ראיתי סרטונים אבל שמחתי לשמוע שיש להם דוכן בבייבילנד ושם גם באמת ניתן לחוות ולהתנסות בעגלה. ואכן, ליד הדוכן של מטרנה תמצאו את הדוכן של BIBA M עם מגוון עגלות יחיד ותאומים. מדובר בעגלה קלה, השוקלת 5.5 קילו. היא מתקפלת ממש בקלות לסוג של מלבן והכי חשוב – היא רחבה (בניגוד לעגלות קלות אחרות כדוגמת היויו) והבייבי יושב שם בכיף. היא גם מתאימה מגיל לידה והגב של מרופד באופן מושלם. הגגון/צלון שמש בכלל מדהים וממש מכסה את כל העגלה.

חברה שלי גם שמעה על העגלה ושתינו פקדנו את הדוכן במטרה להסתכל, לחוש ולקנות. ואכן כך היה. רכשנו את העגלה ב- 699 ₪, כאשר זה כולל שליח עד הבית בתוך 3 ימי עסקים וכן חבילת מוצרים במתנה: מחזיק לכוס, פגוש קדמי וכיסוי לרגליים שמתאים מאוד לתינוקות שנולדו או עכשיו לימי החורף הקרים (שאני עדיין מחכה שיגיעו ממש). כמו כן, ניתן לרכוש אביזרים משלימים כדוגמת תיק נשיאה, כילה נגד יתושים ועוד בבודדים או כמארז מיוחד לבייבילנד ב-150 ₪ (לעגלת יחיד…מצטערת תאומים – לא שמתי לב כמה המארז עולה עבור העגלה שלכם).

BIBA M בתערוכת בייבילנד 2017
הדוכן של BIBA M

מטרנה – כשאתן נכנסות קחו מיד שמאלה עד הסוף ותגיעו לדוכן הענק של מטרנה. אבל לפני שתגיעו אליו, תפתחו את התיק המתנה הכסוף שקיבלתן ותוציאו משם את השוברים שמקנים לכן מפגשי יעוץ שונים בחינם. הדוכן גדול ומחולק למספר תחנות: פינת היעוץ שבה אתן תשבו בקרונות רכבת חמודים עם יועצות שונות (תזונה, הנקה ושינה), פינת הדייסות שבה תוכלו לקבל טעימות של דייסות מטרנה, פינת "היצירה" (לפחות ככה אני קוראת לזה) שבה תוכלו לקבל עטיפות סופר מדליקות לקופסאות המטרנה שלכן ובתום השימוש לנקות, להדביק ולהשתמש בקופסה עבור משחקים או איחסון, וכמובן פינת התמ"ל ששם תוכלו לקבל ייעוץ לגבי האוכל/תמ"ל מטרנה המוכר והידוע.

דוכן מטרנה בבייבילנד 2017
הדוכן של מטרנה
עוד חלק בדוכן של מטרנה בבייבילנד 2017
ההדוכן של מטרנה

Mother Nature – הגדול שלי מת על סקוויז פירות של Mother Nature. אני לרוב מזמינה דרך מאמא גורו, אבל בתערוכה גיליתי שניתן להזמין גם מהם ישירות ואפילו יש להם עכשיו מבצע של "הזמן 10 קבל עוד 2". אבל זה לא מה שאני רוצה לספר לכן. מה שממש אהבתי זה שאם נרשמים באתר שלהם (https://tinyurl.com/y6utpdam) או בדוכן, מקבלים 3 סקוויז חינם. אחרי ההמולה שראיתי שם אתמול בבוקר, ממליצה בחום להגיע מוכנים אחרי רישום באתר. זה לוקח שניה וחצי ומגיעים עם ברקוד מוכן.
דרך אגב, לנו לקח יחסית הרבה זמן למצוא אותם כי הדוכן שלהם קטן ודיי ממוקם בצד, אבל אם ובמקרה אתן עומדות מול הדוכן של מטרנה, קחו ימינה לכיוון הדוכנים הקטנים – ושם תראו אותו.

דוכן MOTHER'S NATURE בבייבילנד 2017
הדוכן של MOTHER'S NATURE

נוטרילון – בדוכן נוטרילון תוכלו כמובן להצטלם עם התינוק כמדי שנה ולקבל ייעוץ על איזה סוג נוטרילון ושלב הכי מתאים לבייבי. הם גם מחלקים מתנה ממש חמודה – כרטיסיות חודשיות מותאמות לבנות/בנים, וככה מדי חודשלדת ניתן לצלם את הבייבי עם הכרטיסיות.

טומי טיפי – הקטנה שלי משתמשת בבקבוקים ובמוצצים של טומי טיפי. בקבוקים יש לי מספיק אבל מוצצים זה תמיד מוצר חובה. המבצע שהיה בדוכן על המוצצים היה הזוי וטוב! 4 חבילות מוצצים (בכל חבילה זוג) ב-100 ₪ !!! זה באמת מבצע שווה וטוב. דרך אגב, כשעמדתי בקופה ראיתי שיש להם מבצע על ערכת ההתנסות ב-20 ₪.
המוצרים דיי נחטפו ולעמוד בתור היה מבאס כי לקח להם זמן להעביר אשראי. ראיתי שהם מנסים במרץ למלא כל פעם את הדוכן בעוד מוצרים, אבל אנשים ממש חטפו את כל מה שהם הוציאו. לקראת הערב סתם נכנסתי לעמוד הפייסבוק שלהם וראיתי שבנות התלוננו שם שלא היה ניתן לרכוש מוצרים ושהן יצאו מאוכזבות. אני הייתי שם מ-10:30 עד 13:00 כמעט ואז כן היה ניתן לרכוש. אני לא יודעת מה יהיה היום/מחר שם, אבל שווה לבדוק אם עדיין ניתן לרכוש בדוכן או רק בחנות הסופר פארם.

תערוכת בייבילנד 2017 - מבט מבפנים
מבט על ההמון 🙂
פוד אפיל בבייבילנד 2017
הדוכן של פוד אפיל

זהו! עד השנה הבאה – תהנו בבייבילנד 2017 !

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X