fbpx
צרכנות

המוצרים שירעננו לכן את הקיץ

בקיץ חייבים מזגן וכמה שיותר לשתות. מאז שאנחנו קטנות אנחנו יודעות זאת. ככל שאנחנו גדלות, אנחנו מכירות בחשיבות של מוצרי מזון וטיפוח שעוזרים לנו להתרענן בחום הגדול, נניח ארטיקים וגלידות ודיאודורנט. לכבוד אמצע חודש יולי ובעזרת תיק מוצרים מפנק של Shine, Care & Share, אנחנו שמחות להציג בפניכן את המוצרים שכיף שיש בבית ובעיקר, כאלה שלא יכבידו עלינו בקיץ ויעזרו לנו להתרענן (מניסיון, אתמול הייתי עם הילד בתערוכת הדרדסים, ולמרות שהמקום ממוזג, היה כיף להתרענן עם לחות מפנקת – ולא מזוויעה כמו שיש בחוץ – ודיאודורנט).

נתחיל דווקא ממוצרי המזון שכיף שיש בבית. את המוצרים הבאים ניתן לשמור במזווה ובפריזר, ויותר מזה, הם לא כבדים ככה שגם אם תנשנשו – תרגישו קלות (עזבו שחלק מהמוצרים לא דיאטתיים או זולים בקלוריות, אבל לפחות לא מדובר במשהו שיכביד על הגוף בשרב), אך בעיקר טעימים:

קואדרטיני קוקוס – לואקר – חדש !

כל אחת מאיתנו זמזמה מתישהו בחייה "לואקר זה טעים, לואקר זה מדהים!", והאמת, גם הטעם החדש שיצא לוופלים המעולים יגרום לכן לשיר. וופלים בטעם קוקוס, טעם אקזוטי, עשיר ומרענן. כל שקית מכילה 250 גרם של קוביות וופל פריך במילוי קרם קוקוס משובח. כמו כל מוצרי לואקר, גם מוצר זה מיוצר מרכיבים טבעיים, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל.

ברנפלקס – תלמה

בטח יצא לכן לראות את הפרסומות החדשות בטלוויזיה, ואין ספק שברנפלקס הם אחלה פתרון לארוחה קלה ומזינה בימים החמים של הקיץ. ברנפלקס הם פתיתי חיטה מלאה וסובין, עשירים במיוחד בסיבים תזונתיים. הם מכילים 89 קלוריות למנה (כאשר מנה היא 30 גרם שזה פלוס-מינוס כוס חד פעמית מלאה), ואני אישית ממליצה לאכול את זה בשילוב פרי (חמוציות ללא סוכר, בננה חתוכה ועוד).

תערובת אגוזים, שקדים ואננס טבעי – קליית גת – חדש!

השבוע לקחתי את הילד להצגה של יובל המבולבל. ידעתי שלא יהיה לי זמן לאכול לפני ופחדתי להתפתות לפיצה ולגלידה שיש מול היכל התרבות, ולכן לקחתי איתה חבילה של תערובת אגוזים, שקדים ואננס. זה סגר לי את הפינה וגיליתי שיש בפנים גם צימוקים כהים וזה בכלל עשה לי את זה 🙂

קיימות 4 תערובות בסדרה החדשה של קליית גת והן מתאימות כארוחת ביניים או סתם כנשנוש בריאותי on the go. כמובן שיש לתערובות יתרון תזונתי כדוגמת סיבים תזונתיים בגוג'י ברי, חלבון בסויה, חומצות שומן בלתי רוויות, ויטמנים ומינרלים באגוזים והשקדים ועוד.

מיני וופלים – Bahlsen

את המותג הזה אני מכירה מהימים שגרתי בברלין. אני מתה עליו (במיוחד על המיני וופלים שחלקם מצופים שוקולד), וממש שמחתי שהוא הגיע לארץ וניתן למצוא אותו כמעט בכל סופר. מדובר בוופל מגולגל פריך ומפנק בשקית קטנה של 75 גרם. זה אחלה כנשנוש (נכנס לכל תיק אז אין תירוצים למה לא לקחת) מול הטלוויזיה ואפילו על חוף הים כי הוא לא כבד מדי.

סדרת שלגוני פירות חדשה ומרעננת Solero Fruit Boost – שטראוס

אין כמו משהו קר ביום קיץ חם, ואם הוא טעים, על מקל וקוראים לו סולרו – אז בכלל 🙂 . סדרת סולרו פרוט-בוסט החדשה כוללת שלגוני פירות מרעננים בשילובי טעמים אהובים :תות-פירות יער, אננס-אפרסק ותפוז-בננה.

וופלים שכיף שיש במגירה

ואחרי שנשנשנו והיה לנו טעים, הגיע הזמן לרענן קצת את הגוף!

ספריי תחליב גוף – Vaseline

אני מאוד אוהבת לשים קרם גוף אחרי מקלחת אבל בקיץ זה פשוט לא אפשרי בגלל הלחות וההרגשה שיש. לכן, אני שמחה שהמציאו את המוצר הזה. מדובר בתחליב גוף, המגיע באריזת ספריי ובכך מאפשר התזה ממושכת ופיזור אחיד של התחליב על העור. אין דביקות ושמנוניות, והעור רך, נעים ועם ריח נפלא.

Hello Summer – מהדורת קיץ מיוחד של קלינקס

גם בקיץ אנחנו חולות ומצוננות – שפעת המזגנים אוהבת לתקוף אותנו, במיוחד כי מקפאים אותנו במשרד 🙂 ולכן גם בקיץ אנחנו משתמשות בטישו, ואם כבר אנחנו "נפגעות קיץ" לפחות שנשתמש ב"טישו קייצי" . קלינקס הוציאו מהדורה מיוחד לימי הקיץ של הטישו האיכותי והמוכר שלהם. הטישו מגיע באריזץ שלישייה ועליו ציורים של ארטיקים, אבטיח ואווירה של בריכה וים. מעולה כשצריך לקנח את האף או סתם כשרוצים לנגב את הזיעה כמו שאני עשיתי אתמול כשלקחתי את הילד לאטרקציית קיץ והיה לי חם.

דיאודורנט רקסונה פאודר דריי

גם את המותג רקסונה אני מכירה מימי ברלין העליזים אבל מעולם לא השתמשתי בו עד עכשיו. לרקסונה טכנולוגיית מושן-סנס המגיבה ישר לבעיית הזיעה והריח הלא נעים ומעניקה לנו רעננות מתמשכת ובעיקר ריח טוב. מדובר בניחוח טאלק פרחוני הבא לייבש את הזיעה ובאמת עושה ריח רענן, כאילו והרגע יצאתי מהמקלחת.

מוס Wellaflex Ultra Strong

מוס חזק במיוחד -Wellaflex יספק לך סגנון עיצוב גמיש עם עמידות חזקה ואמינה במיוחד למשך 24 שעות. טכנולוגיית Flex Active מעניקה לך את שלושת הסימנים של סגנונות טבעיים וגמישים הנשארים בשעריך: (*) מגע טבעי ללא דביקות (*) גמישות לשיער נעים וחופשי (*) עמידות אולטרה חזקה – עד 24 שעות.  המוס קל לסירוק ואף מכיל הגנה מקרני ה-UV של השמש.

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X