fbpx
גברים

שעוני בומברג (Bomberg) – כשאיכות ויופי מתוזמנים

שעוני BOMBERG הנם השחקנים החדשים בעולם השעונים. שעונים שוויצרים איכותיים מהעיר – Neuchâtel הבירה השוויצרית של תעשיית השעונים. 100% איכות שוויצרית. המותג BOMBERG עושה רעש עולמי עם העיצוב הלא קונבנציונאלי, השיווק הנועז והזהות הפרובוקטיבית.

מתחילת הדרך, המותג BOMBERG עוצב להיות שונה. מצד אחד, בעל האיכויות הגבוהות של עולם השעונים ומנגד מציג המותג סטיילינג נועז, עיצוב חדשני ופורץ דרך וקמפיין ששם ללעג את העולם השמרני. עם סלוגנים כמו: Be The Boss, Toys For Boys ו- Unchain The Beast, המסר הפרסומי של BOMBERG משתמש הן במילים והן בתמונות למתיחת הגבולות וללכידת תשומת הלב.

האתוס של BOMBERG הוא כוחני, אגרסיבי, גברי ולא מתפשר. בומברג הוא יותר מרק עוד שעון, הוא מותג שמשקף את דרך החיים המרדנית המושך גברים ונשים שלא מפחדים מהצהרות אופנה נועזות. עם קהל מעריצים שגדל וגדל, אין זו הפתעה שבין מעריצי BOMBERG נמצאים אגדות רוק אנד רול וספורטאים מפורסמים כמו ג'ין סימונס מלהקת KISS, סלאש מלהקת Guns & Roses ושחקן ה-NBA הידוע בזכות קעקועיו כריס אנדרסן שהפך לשגריר הראשון של BOMBERG.

BOMBERG הושקה לראשונה ב-2012 והוצגה רשמית בתערוכת באזל ב-2013. מאז, החברה גדלה באופן מהיר וכיום שעוני BOMBERG משווקים ביותר מ-30 מדינות באירופה, המזרח התיכון, אסיה, ארצות הברית ואמריקה הלטינית. BOMBERG היא חברה צעירה ששמה לעצמה למטרה לטלטל את תעשיית השעונים הקלאסית – והיא מצליחה!
המותג BOMBERG הושק השנה בישראל וכבר מביא את בשורת המהפכה בעולם השעונים של ארץ הקודש.

שעוני BOMBERG הם דוגמא מובהקת לאיכות מצוינת ובמחיר אטרקטיבי. שעוני BOMBERG מיוצרים בשוויץ, חזקים ועמידים המפרים את כללי המשחק של עולם השעונים דרך האיכות והירידה לפרטי פרטים. קולקציית BOLT 68 וקולקציית 1968 לוקחות את שעוני היד לשלב הבא ופותחים אופקים אופנתיים חדשים לעונד אותם.
שעוני קוורץ, GMT וכרונוגרף, עמידים ל-100 מטר, זכוכית מינרל עם ציפוי ספיר נגד שריטות וציפוי אנטי רפלקטי.
שעונים אוטומטיים אנלוגיים וכרונוגרף, העמידים ל-100 מטר, זכוכית מספיר ומהדורה מוגבלת של 250 יחידות לכל סדרה.

לקולקציית "BOLT 68", אלמנט ייחודי של יכולת טרנספורמטיבית. תוך שימוש בתושבת גאונית עם מגן בטיחות (מערכת אקסקלוסיבית הרשומה כפטנט של BOMBERG). השעון יכול להתנתק מהרצועה ולהתחבר לשרשרת ולבסיס תומך ובכך, בין רגע, להפוך משעון יד לשעון כיס סטייליסטי.

קולקציית "1968" היא האייקונית של BOMBERG ומייצגת את שורשי המותג. דגמי ה-"1968" מגיעים בשני דגמי קוורץ כרונוגרף: 39 מ"מ לנשים ו-44 מ"מ לגברים. גוף השעון האסימטרי של דגמי "1968" מאפשר ענידה בנוחות על היד ובכך יוצר תחושה קלילה ונעימה.

לשעוני BOMBERG נגיעות רטרו בעיצובם בדמות תצורת ה-Bullhead. כלומר, הכתר והלחצנים ממוקמים בשעה 12 בניגוד למיקום הקונבנציונלי של שעה 3. עיצוב זה היה פופולארי בשנות ה-60 ובתחילת שנות ה-70 בזכות ענף הספורט המוטורי הנפוץ. שני מודדי זמן כרונוגרף, גוף שעון מפלדת אלחלד, זכוכית מינרל מצופה ספיר, עיצוב גברי משולב רצועת סיליקון איכותית, רצועת בד ספורטיבית או רצועת עור יוקרתית.

כלל חלקי הפאזל הללו מרכיבים שעון יחיד ומיוחד עם לוק רטרו ושיק מרדני שמעורר את רוח הרוק אנד רול אצל כל מי שעונד אותו וכל מי שרואה אותו.

מחשבה מחוץ לקופסא, תעוזה, חוצפה ופרובוקטיביות, המותג BOMBERG מציג לאנשים שעון שמרעיד את עולם השעונים.

BOMBERG היא דרך חיים, פילוספיית התנהגות: או שאתה אוהב את זה, או שלא. מה שבטוח, אף אחד לא יהיה אדיש לזה.

את שעוני BOMBERG ניתן להשיג בחנויות השעונים והתכשיטים המובחרות. ארו-אסיה בע"מ, יבואנים בלעדיים. שדרות שאול המלך 1, תל אביב. 03-6857520. לפרטים נוספים www.euro-asia.co.il ובפייסבוק Euro-Asia

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X