fbpx
גברים

שעון גברים Moveis Orris

מותג השעונים השוויצרי ORIS (אוריס), משיק בארץ ובעולם קולקציית שעונים במהדורה מוגבלת: Moveis Orris. מהדורה זו נעשתה בשת"פ עם ארגון הבריאות הבינלאומי לגברים Movember, כחלק מהחזון החדש של המותג להביא שינוי לטובה שחלק מהכנסותיו ילכו לארגון.

ארגון ה-Movember נוסד בשנת 2003 ומתמודד עם כמה מהבעיות הבריאותיות הגדולות ביותר העומדות בפני גברים. משימתו היא לעזור לגברים לחיות חיים מאושרים, בריאים יותר, ארוכים יותר. זה מעודד גברים לגדל שפמים בכל חודש נובמבר כדי לגייס כסף לתמיכה של 1,200 פרויקטים בריאותיים שהיא מנהלת ברחבי העולם.

מהדורת השעונים החדשה מציגה מספר תכונות המקשרות אותה לארגון: לוגו שנות ה-60 של המותג אוריס חרוט על גבי הצד האחורי של השעון וממוסגר על ידי המילים   "Oris Movember Edition" ולוגו Movember Mustache. אותו הלוגו מוטבע בחום על רצועת העור החומה של השעון בשעה 12 ו-6.

השעון מגיע בקופסא מיוחדת לצד 3 רצועות שעון נאט"ו בצבעי האדום, בורדו או חום כהה ולה תכונות הלוגו Movember על לולאת המתכת.

מחיר השקה: 10,880 ₪ | להשיג ברשת חנויות אימפרס ובחנויות המובחרות

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X