fbpx
אופנה

חם באוויר עם שמלות הקיץ של GOLBARY

בשבוע שעבר יצא לי להצטרף לקבוצת בלוגריות אופנה להשקת שמלות הקיץ של רשת GOLBARY. נפגשנו בגינדי פאשן מול בת"א ומהרגע שחניתי בחניון ידעתי שהולך להיות מעניין. אני מאוד אוהבת את הבגדים של גולברי ואני עוד יותר אוהבת שיש להם גם מידות לנשים אמיתיות – חולצות ומכנסיים עד מידה 5 או 46, שמלות עד מידה 5 (ושמלות האוברסייז בכלל נראות גדולות יותר).

הבוקר התחיל ואחרי קצת נשנושים, חיבוקים ונשיקות נכנסו לחנות הדגל ונפגשנו עם מעצבת השמלות בחברה. היא הציגה לנו את השמלות, הבדים והטרנדים שישלטו בקיץ 2018 ואני יכולה להגיד לכן רק דבר אחד – הולך להיות כ"כ חם, לוהט ומהמם שאני חייבת להכניס את עצמי למשטר דיאטה כדי להיכנס לכמה שמלות שממש אבל ממש אהבתי. יש מגוון רחב של שמלות, שיכולות להתאים לכל אישה בכל שעות היום. חלק מהשמלות יהיו מעולות עם סניקרס לשעות היום או העבודה ואם רוצים לצאת איתה בערב רק צריך להחליף את הסניקרס בנעלי עקב, להוסיף איזה תכשיט יפה וזהו! את מוכנה!

לתמונות וסרטונים מההשקה

ועוד דבר לפני שאני הולכת לספר על השמלות – להשקה גם הגיעה הפרזנטורית של GOLBARY – אסתי גינצבורג. אני עוקבת אחריה באינסטגרם אבל מעולם לא ראיתי אותה במציאות. מרוב שהיא קטנה ועם מראה של ילדה בת 16 לקח זמן בכלל עד שזיהיתי אותה. מה אני אגיד לכן בנות, היא פשוט נראת מהמם. אני בהלם שככה היא נראת אחרי הלידה השניה שלה. היא הייתה יפיפיה בשמלה לבנה קצרה וסניקרס ושיער פזור. היא גם הייתה ממש מתוקה.

שמלה פרחונית על אסתי גינצבורג
399.90 ₪

אם יש משהו שבולט מאוד בשמלות הקיץ של גולברי זה ללא ספק משחקי הצבעים וההדפסים. הכחול רויאל והירוק מככבים, כנ"ל גם לגבי האדום וכמובן הלבן. יש שמלות רומנטיות וסקסיות, וגם שמלות עם הדפסים גיאומטרים. כמובן שיש שימוש במגוון רחב של בדים כמו תחרה, שרוולי פעמון ומלמלה. למי מכן שאוהבת שמלות מקסי, אתן חייבות ללכת לראות מה הכינו לכן שם כי יש שם כמה פשוט מושלמות. וכמובן, כיאה לקיץ הישראלי – יש גם שמלות קצרות, חלקן צמודות וחלקן רפויות ולוסיות יותר.

ההיילייט של השמלות שהציגו לנו היו שמלות וטוניקות פרחוניות. אני אישית פחות מתחברת לטרנד הפרחוני אבל למרות הכל אהבתי אותן אולי בעיקר בגלל שהן פשוט משדרות קיץ. הן מתאפיינות בהדפסים גדולים ובעיקר צבעוניים. גם עצם העובדה שהם עיצבו כל מיני שמלות עם פרחים, שחלקן עם רקע בהיר וחלקן עם כהה גרם לי אישית לחבב את הטרנד הזה קצת יותר 💮 .

ומכיוון שאנחנו עוד מעט נכנסות לעונת האירועים, תוכלו גם למצוא מגוון שמלות ערב מבדי לורקס, סאטן ושיפון. למרות הצבעוניות של שמלות הקיץ, בשמלות הערב הצבע השולט הוא כמו תמיד שחור. דרך אגב, לכל האוהבות הניטים והפנינים – חלק מהשמלות מגיעות איתן ובכך למעשה הופכות אותן ליוקרתיות עוד יותר.

אני יודעת שהתכנסנו בחנות לרגל השקת שמלות הקיץ אבל אני גם ממש אהבתי את החולצות והטוניקות שהם הוציאו לכבוד הקיץ. היתה חולצה אדומה אחת שפשוט שבתה את ליבי. וגם בחולצות והטוניקות ניתן למצוא צבעי קיץ מרהיבים כמו הכחול רויאל, הירוק ואפילו התכלת שהיה עדין ומתוק.

המחירים לשמלות נעים בין 199.90 ₪ ועד 499.90 ₪ וכמובן שניתן למצוא אותן בסניפים השונים ברחבי הארץ.

שמלת טוניקה - גולברי קיץ 2018
199.90 ₪

(צילום קטלוג ותמונה ראשית: יניב אדרי)

הקולקציה הלבנה 

עוד דבר קטן לפני שאני מסיימת. מכיוון ששבועות ממש מעבר לפינה, השיקו ב-GOLBARY גם את הקולקציה הלבנה.

הקולקציה כוללת פריטים נשיים ורעננים המתכתבים עם הטרנדים הבולטים לעונה ומתאפיינת במצוינות הבלתי מתפשרת של המותג GOLBARY, הפריטים מותאמים לימי הקיץ עם מבחר של בדי תחרה, רקמות פרחים ומגוון רקמות נוספות ומיוחדות למראה אלגנטי וחגיגי.  בנוסף, שמלות קלילות, חולצות, מכנסיים מחמיאים, תיקי ערב קטנים ובינוניים עם רצועה ובלי, כובעים במגוון גדלים ועוד.

בין פריטי הקולקציה ניתן למצוא: מבחר רחב של חולצות החל מחלקות ועד משולבות אפליקציות למיניהן, מכנסיים מחמיאים, מגוון רחב של תיקים בגדלים שונים ותיקים עם טקסטורות שונות, כובעי קש לשדרוג המראה ועוד.

המחירים מתחילים ב-79.90 ₪ לאקססוריז והחל מ-99.90 ₪ לפרטי הלבוש.

הקולקציה הלבנה של גולברי לשבועות 2018

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X