fbpx
הורות וילדים

שידת ההחתלה – פברואר 2019

קולקציית הבייסיק החדשה מבית סובינקס

אין ספק שסובינקס זאת אהבה. הקולקציות המיוחדות שיוצאות למותג כל כמה חודשים נחטפת דיי מהר (לפחות מכל חנות שאני מגיעה אליה), ואני יכולה להגיד לכן שלא משנה כמה מחזיקי מוצצים יש לילדה, כשיוצאת קולקציה חדשה – אני תמיד קונה עוד. אמהות שמתחברות ואוהבות את סובינקס (Sauvinex) לא מוותרות כמעט על אף מהדורה, והאמת, ברגע שמתרגלים לנוחות של בקבוק אחד עם פטמה אחת שבקלות "הופכת לעוד פטמות" – לא צריך בקבוק אחר.

ממש עכשיו סובינקס הוציאו את קולקציית הבייסיק החדשה והפעם – חיות. בקולקציה תמצאו 4 משפחות חיות בעיצוב מרענן וחדשני: טווס ססגוני, פרפרים צבעוניים, כלבים חמודים ודבורים מלכותיות. איורי החיות מקשטים את הבקבוקים, המוצצים ותופסני המוצצים, במראה של איור ידני, צבעוני ועכשווי.
אמנם הקטנה שלי בת, אבל דווקא בגזרת המוצצים הלכתי על הצהובים והכחולים (בעיקר בגלל הדבורים). עכשיו ממש מתחשק לי לשים ידי על הגוונים הורודים יותר בעיקר בגלל הפרפרים 🙂

סובינקס - קולקציית הבייסיק - חיות

את מוצרי סובינקס ניתן להשיג ברשתות ובחנויות נבחרות למוצרי תינוקות.

מוצרים חדשים מבית NUBY

את המוצרים הבאים ניתן להשיג ברשתות השיווק המובחרות | פרטים נוספים באתר – https://nuby.co.il

מתגלגל בפה – הנשכן של NUBY

מותג התינוקות האמריקאי NUBY הקיים במעל ל- 150 מדינות בעולם, מציג את Tuggy נשכן חדש ומדליק בצורת כדור צבעוני המהווה בו זמנית משחק המעסיק את התינוק ונשכן המעסה בעדינות את חניכוי ומקל על הרגשת האי נוחות בפיו באמצעות מרקמו הייחודי.

נשכנים הם פריט מאסט בקרב תינוקות ששיניהם, המבקשות לבקוע מהחניכיים הרגישות יוצרות לחץ וכאב אשר אינם נותנים להם ולהוריהם מרגוע. הנשכן החדש מבית המותג מעוצב בצורת כדור עשוי חומר סיליקון רך במיוחד וקל משקל. הבליטות על גבי הכדור והמרקם הייחודי תוכננו ונועדו במיוחד בכדי לספק גירוי לשפתיים וללשון ולסייע בבקיעת השיניים על ידי עיסוי עדין של החניכיים הרגישות. בשל צורתו הכדורית המעוגלת והחלולה, הנשכן נוח לאחיזה ואף מהווה משחק מהנה המעסיק את התינוק. הנשכנים זמינים במבחר צבעים בוהקים אחידים לבחירה, בניהם אדום, כחול וירוק ניאון. אינם מכילים ביספינול A.

מחיר: 40 ₪

כאן אוכלים בכיף – הסכום הרב פעמי המעוצב והבטיחותי לקטנטנים

סכום מעוצב לתינוקות מבית NUBY
צילום: יח"צ חו"ל

NUBY מציג סדרת סכו"ם רב פעמי מעוצב ובטיחותי לקטנטנים, ההופך את חווית האכילה לכזו קלה ונעימה ומעודד את התינוק לאכילה עצמאית בשלבים הראשונים.

כשהתינוק מתחיל לגלות עניין באכילה עצמאית, חובה שיהיה ברשותנו ההורים הציוד המתאים לעודדו ולהפוך את העניין לקל וחוויתי עבורו. על כן, מעבר לחשיבות שבכלים בטיחותיים, תכונה חשובה ואלמנטרית, רצוי שאלה שיהיו גם מעוצבים כך שיוכל לאחוז אותם בידיו הקטנות ולהשתמש בהם בקלות ובנוחות כבר מהניסיון הראשון ולא יתייאש. סט הסכו”ם הרב פעמי כולל מזלג וכפית המעוצבים כך שיעמדו בכל דרישות המיוחדות עבור תינוקות ימניים ושמאליים. ידית האחיזה הרכה נוחה לאחיזה בידיים הקטנות וכך מעודדת אכילה עצמאית. כלי הסכו"ם הינם צבעוניים ומשובבים את העין ובעלי מספר שילובי צבעים לבחירה בהתאם לטעם האישי.

מחיר: 22.5 ₪

הכי בייבי שיק – סינרי טטרה מעוצבים עם נשכן

NUBY מציג לראשונה סינרים מעוצבים ומדליקים העשויים בדי טטרה סופגים, נעימים וקלים לניקוי הזמינים במגוון פרינטים ודוגמאות ועם נשכן בקצה!

הסנירים החדשים שישמרו על התינוקות יבשים, עשויים לראשונה מבד כותנה טטרה, הידוע בתכונותיו ככזה הסופג במהירות, עשוי מסיבים טבעיים הנעימים למגע עור התינוק, אינו מגרה וניתן לניקוי בקלות ולשימוש רב פעמי. הסנירים מגיעים במארז של שניים ובדוגמאות מתוקות ומעוצבות להפליא משני צידי הסינר של פילים, פסים, נקודות, פלמנגו ועוד, המתאימים לבנים ולבנות. בקצה כל סינר ישנו נשכן המיועד להעסיק את התינוק כמשחק והן בכדי להקל על הכאב המטריד המורגש בחניכיים בשלב השיניים הבוקעות. הסינרים נסגרים בסגירה קלה, נוחה ובטוחה על צוואר התינוק.

מחיר: 50 ₪ לזוג.

המותג הצרפתי Bebe Angel עושה עליה לארץ ומגיע לרשת בייבי סטאר

Bebe Angel מותג איכות צרפתי למוצרי תינוקות – מיוצר בצרפת ועושה עליה ומגיע באופן בלעדי לרשת בייבי סטאר. בין המוצרים השונים תוכלו למצוא:

  • מושב טבעת לאמבטיה לתינוק Bebe Angel – מושב טבעת לאמבטיה לרחצת הפעוט, המשלב נוחות גבוהה ובטיחות בזמן האמבטיה. המושב העשוי מפלסטיק איכותי עמיד ויציב, באזור הישיבה משולב חומר רך וגמיש לנוחות הפעוט בזמן הרחצה.
    חלקו הקדמי של המושב בעל מנגנון פתיחה וסגירה קל לתפעול המאפשר את הכנסת והוצאת הפעוט בקלות ובבטחה. כמו-כן, לבטיחות מרבית ניתן לקבע את המושב לאמבטיה בזכות 4 נקודות אחיזה בוואקום. המושב קל לניקוי ומתייבש במהירות, מתאים מגיל ישיבה ועד שנה וחצי.
    מחיר: 129.90 ₪
  • דפני לאמבטיה Bebe Angel – מושב אמבטיה בטיחותי לרחיצת התינוק מגיל לידה ועד גיל חצי שנה. הדפני עשוי פלסטיק איכותי וקל משקל ומשלב חומרים רכים וגמישים לנוחות מרבית של התינוק בזמן הרחצה. כמו-כן, ניתן לקבע את הדפני באמצעות 2 נקודות אחיזה בוואקום לשמירה על בטחון הילד ומניעת תזוזה והחלקה.
    מחיר: 79.90 ₪

עגלת טיולון KUKI  מבית BABYMONSTERS

עגלת KUKI מבית BABYMONSTERS
צילום: יח"צ

מהבית אל הרכב ומשם לקניון, לרחוב, לאוטובוס או למטוס – ההורים הישראלים לא מוותרים על טיולים וזמן איכות עם הבייבי גם מחוץ לבית. במיוחד למעברים התכופים הללו, נחת בישראל בלעדי ברשת בייבי סטאר – הטיולון הקומפקטי KUKI מבית BABYMONSTERS.  הטיולון הספרדי החדש קל במיוחד, רק 5.2 ק"ג! מתקפל ומורכב ביד אחת, ניתן להכניסו לתיק גב ייעודי ואף נכנס לתא תיקי היד במטוס.
הטיולון החדש מתאים מגיל לידה ועד גיל 3 וחצי, בעל יכולת שכיבה מלאה, נוח ומפנק.

שלדת הטיולון עשויה אלומיניום עמיד, כוללת סל אחסון גדול ונגיש.  לטיולון 4 גלגלי גומי מתכווננים, פגוש נשלף ועיצוב אירופאי מתוחכם. הבד המגן מתאים לשמש הישראלית ומעניק הגנה מירבית לתינוק של  UV 50.
הטיולון היפיפה מגיע במגוון צבעים מרהיב שמקשה מאוד על הבחירה : צבע מילקשייק, אטלנטיק, חול מדבר כהה, ירוק יער, אפור מלאנג', תכלת, ורוד בייבי, סגול, אדום ושחור.
(ניתן להחליף צבעים בקלות ולרכוש את הבד בנפרד ב 299 ₪).

מידות מקופלות: 31.5 x 66 x 25 ס"מ, רוחב מושב: 30 ס"מ | מידות פתוח – 47 ס"מ רוחב X 101 ס"מ גובה X 66 ס"מ צד

מחיר השקה מיוחד ברשת בייבי סטאר ובאתר אונליין: 1298 ₪, ניתן להוסיף מגן גשם מניילון ב 99 ₪ ותיק גב לעגלת KUKI ב 199 ₪. | ךהשיג ברשת בייבי סטאר

כסא הבטיחות החכם של המותג "סייבקס" הבינלאומי המתריע במקרה של שכחת הילד/ה במכונית

כסא בטיחות סייבקס Sirona M sensor safe 2.0
צילום: יח"צ

ברוח החקיקה המתגבשת בימים אלה במשרד התחבורה, במסגרתה הורים יחויבו בהתקנת מערכת בטיחות בכל כסא ילדים ברכב,  משיקה חברת "סייבקס" בישראל את כסא הבטיחות Sirona M sensor safe, הכסא הראשון בעולם בעל מערכת חדשנית אשר מתריעה במקרה של שכחת הילד/ה במכונית. המושב, אשר הושק לפני מספר חודשים בארה"ב, הפך לעטור שבחים, בשל טכנולוגיית Sensor safe 2.0 ההופכת אותו לכסא חכם.

כסא הבטיחות Sirona M sensor safe, פותח ועוצב ע"פ הסטנדרטים הגבוהים ביותר של חברת "סייבקס" הגרמנית, הן מבחינה בטיחותית והן מבחינת נוחות,  בתוספת מערכת בטיחות חדשנית, בכדי לסייע במניעת מקרי מוות של ילדים במכונית בשל שכחה. בנוסף, המערכת החכמה מתריעה גם במקרה של טמפרטורה גבוהה מדי באיזור הילד/ה ובמקרה של פתיחת רצועות הבטיחות במהלך הנסיעה. מערכת הבטיחות הנה אינטגרטיבית בתוך הכסא, קלה לתפעול ואינה מצריכה התקנה מיוחדת.

מושב הבטיחות Sirona M sensor safe מתאים החל מגיל לידה ועד ועד גיל 7 (30 ק"ג).

מעבר לטכנולוגיית הבטיחות החדשנית ולאיכות המתבקשת ככסא של "סייבקס", ישנם יתרונות נוספים, כגון: ניתן לקשור את הכסא נגד כיוון הנסיעה עד למשקל של 18 ק"ג, המושב כולל מערכת הגנה מפני פגיעות צד, הכסא בעל 10 מצבי שכיבה/ישיבה, למשענת הראש יש 12 מצבי גובה משתנים ועוד.

מחיר מומלץ לצרכן: 1990 ₪ | את הכסא ניתן להזמין באתרי מכירות שונים ובחנויות נבחרות

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X