fbpx
הורות וילדים

שידת ההחתלה – ספטמבר 2018

נגיסון האכלה עצמית מבית Nuby

הכירי את הנגיסון. מוצר חדש של Nuby עם מספר פונקציות: גם ניתן למצוץ אותו כמו מוצץ, גם כנשכן בתקופת בקיעת השיניים וגם ככלי להאכלה עצמית.

את הנגיסון קיבלתי להתנסות אך מכיוון שהקטנה שלי כבר דיי אוכלת הכל, העברתי אותו לחברה שבדיוק התחילה טעימות עם הקטן שלה. היא סיכמה את המוצר בכמה מילים: "איך לא היה לי אותו עם הגדול?" והאמת, אחרי שראיתי את הבן שלה בן החצי שנה משתמש בו בכיף, אני תוהה איך לא היה לי אותו שנה קודם לכן כשהתחלתי טעימות עם מילה והיא עשתה הכל חוץ מלפתוח את הפה לכפית.

מדובר במוצר המורכב למעשה מחלק אחיזה שהוא מיכל לחיץ בו ניתן למקום מזון טחון או קוביות מזון קטנות. בחלקו העליון של המיכל ישנם חריצים קטנים המאפשרים יציאה של המזון ללא גושים ישירות לפיו של התינוק. התינוק למעשה נהנה גם ממציצת הסיליקון כמו מוצץ או נשכן, וגם מאכיל את עצמו באופן עצמאי ללא חשש לחנק. כמובן, הנגיסון מיועד לאוכל רך/טחון ופירות רכים.

עוד משהו חשוב שחברה שלי ציינה, זה שבניגוד לכל המוצצי רשת האלה שבהם ניתן לשים פירות, הנגיסון הרבה הרבה יותר קל לניקוי. מכיוון שמדובר במוצר מסיליקון, כל מה שהיא עושה זה שוטפת עם מים חמים וסבון כלים וזהו – הכל נשטף ויוצא בקלות.

כאמור, הבקבוק הלחיץ וכיס האכלה מיוצרים מסיליקון רך נטולי BPA. השסתומים בכיס ההאכלה מונעים זרימה בבקבוק או בפטמה בהיעדר לחץ ובכך מונעים טפטוף ושפיכת האוכל.

מחיר: 35 שקלים | להשיג ברשתות השיווק המובחרות.

שחקן חדש בישראל באופנת הילדים: MINOTI

מינוטי בבייבי סטאר שמלת פסים
צילום: יח"צ

רשת "בייבי סטאר" הרשת המובילה למותגי תינוקות, קיבלה את הזיכיון הבלעדי למותג בגדי הילדים הבריטי MINOTI ותביא את הקולקציות החדשות לסניפי הרשת ובהמשך גם לאתר אונליין. מותג MINOTI  מציע מגוון בגדים אופנתיים לילדים עד גיל 6. המותג שנולד ומעוצב בבריטניה מוכר בכל העולם וכולל מבחר בגדים מטווחים רבים ומגוונים, נוחים ומעוצבים בקפידה. הסגנון הייחודי של המותג מאפשר להורים לרכוש בגדים איכותיים ואופנתיים במחירים שווים לכל כיס. המותג מוכר ברחבי העולם בכמיליארד פאונד בכ-2000 חנויות. החנויות פרוסות על פני 60 מדינות ברחבי הארץ ולראשונה יגיע המותג לישראל.

רשת בייבי סטאר מובילה את שוק המותגים בענף התינוקות בישראל מבחינת מחיר, שירות ואיכות והוכיחה עצמה כרשת הזולה ביותר למוצרי תינוקות. לאחרונה התרחבה הרשת עם שני סניפים נוספים: במרכז מסחרי מבקיעים באשקלון ובקניון מגה אור רמי לוי באריאל וכבשאר סניפיה כוללת את המותגים הנחשקים בעולם התינוקות תחת קורת גג אחת ובמחירים הזולים ביותר והנוחים ביותר. כמו כן, מגוון רחב של מותגי העגלות הכי נחשבות לדוגמא: בבה קאר, בוגבו, צ'יקו, אויסטר, BABYSAFE , Peg Perego  ועוד.

להשיג את הבגדים בסניפי הרשת ובאתר: http://www.baby-star.co.il

כסא הבטיחות EVENFLO STRATOS

כסא הבטיחות EVENFLO STRATOS
צילום: יח"צ

מדובר במושב האהוב על הורים וילדים בכל העולם המשלב תכונות של נוחות ובטיחות ונבחן גם הוא בבדיקה המדמה מצב התהפכות. המושב מתאים מגיל לידה ועד 29.4 ק"ג, מגיע עם מערכת הגנות צד מתקדמות השומרות על ילדכם ותכונות נוספות אשר יהפכו את ההתקנה לקלה. לשימוש ממשקל 2.5 ק"ג ועד 29.4, רוחב הכיסא :46.9 ס"מ

רצועות ה- SureLATCH מאפשרות חיבור לאיזופיקס בפחות מ-60 שניות. פשוט לחצו ומשכו והמושב מותקן ברכב.

לשימוש עם הפנים נגד כיוון הנסיעה: משקל: 2.3-18 ק"ג | גובה: מ-48 ס"מ עד 102 ס"מ | גובה הראש של הילד הוא לפחות 25 מ"מ מתחת לחלק העליון של המשענת.

לשימוש עם הפנים עם כיוון הנסיעה: משקל: 9.97-29.4 ק"ג | גובה: מ 71 עד 137 ס"מ | גיל: מגיל שנה ומעלה | צבעים: בז אפור וכחול

מחיר: 1190 ₪ | להשיג בסניפי הרשת ובאתר: http://www.baby-star.co.il

קולקציית הקינוחים של מותג רהיטי התינוקות משכל מבית שמרת הזורע מציג: חדר תינוקות פודינג

חדר פודינג למותג משכל
צילום: יח"צ

משכל, מותג התינוקות הוותיק, שנרכש לאחרונה על ידי שמרת הזורע, חוזר לפעילות במתכונת עכשווית ומציע מבחר עשיר של פריטי ריהוט לחדרי תינוקות הנמכרים באונליין. רכישת מוצרים דרך האינטרנט הפכה לחלק אינטגרלי מתרבות הצריכה ברחבי העולם והיא מורגשת גם בישראל. המכירות באונליין הולכות וגדלות הודות למחירים משתלמים, נוחות, חסכון בזמן והיצע מוצרים רחב.

משכל, מציע אלטרנטיבה איכותית למצב הקיים בשוק הישראלי ברמה של מוצרים ומחיר. להורים המבקשים לבדוק את הרהיטים בטרם הרכישה מוצעות נקודות תצוגה של הרהיטים במספר סניפים של שמרת הזורע (מקבוצת ויסמן אחזקות המחזיקה גם במשכל).

בקולקציה החדשה של משכל מוצע, בין היתר, "חדר פודינג"- הכולל מיטה, מזרן  מותאם, שידת מגירות ואביזרים נילווים.

מיטה מדגם פודינג: מעוצבת ומרגיעה, בעלת פינות מעוגלות ומראה עדין, עשוייה 100% עץ בוק מלא, חזק ואיכותי במיוחד גלגלי סיליקון איטלקיים ושקטים הכוללים 2 מעצורים מנגנון קל לתפעול הרמה והורדת הסולם ניתן בקלות להרכיב או לפרק את המיטה בעת הצורך. כוללת מגירת-נוחות עמוקה ונשלפת בעלת מסילות טלסקופיות,  כוללת 2 מגני נשיכות בשני צידי המיטה המגינים ניתנים לשליפה ולניקוי. גימור המיטה מאפשר ניקוי קל בעזרת מגבון לח. צבועה בצבע בטיחותי על בסיס מים אשר מיוצר בשוודיה צבע: לבן אטום.

מזרן תינוק משודרג: מזרן איכותי ומשודרג, דו צדדי וקל לניקוי, בד רך , נושם ואוורירי רוכסן היקפי המאפשר הסרה וניקוי קל. ציפוי מבודד אשר מונע רטיבות. ספוג בצפיפות 30 ק"ג המותאם לתינוקות.מזרן חסין אש לפי תו תקן ישראלי מס' 1548, מזרן עבה במיוחד 10.5 ס"מ, כולל 5 שנות אחריות

שידת מגירות מדגם קרמל: שידות חזקות ועמידות לאורך שנים רבות עם רגלי עץ בוק מלא, מכילה משטח עליון עמוק ומגירות עמוקות לאחסון רב. ציפוי פי.וי.סי עבה וחזק מסביב למגירות ולמשטחים. מסילות מתכת טלסקופיות משודרגות המאפשרות פתיחה מלאה עם פינות מעוגלות לבטיחות מירבית וידיות מעוגלות- נוחות לפתיחה ובטיחותיות.  צבע ידיות לבחירה: לבן, ורוד, תכלת. צבע השידה: לבן אטום. בגב השידה ישנו התקן ‘סייף גארד’ המאפשר קיבוע השידה לקיר (קיבוע לקיר בתשלום נוסף מול המוביל).
מידות חיצוניות: אורך 100 ס”מ, גובה 90 ס”מ, עומק 58 ס”מ.

סט טקסטיל 6 חלקים (ניתן לבחור בין תכלת לורוד): מגן ראש וצד, סדין, שמיכה, ציפה לשמיכה, כרית, ציפית לכרית ובנוסף כרית הנקה איכותית במתנה (בשווי 150 ש"ח).

מחיר כל החדר: 2,490 ש"ח | להשיג ב- www.miskal.co.il

"פיקולו" מחיות פירות אורגניים

פיקולו מבית לונדון אורגניק
צילום: יח"צ

פיקולו הוא מוצר חדש המיובא בימים אלו לישראל ונמכר במועדון מאמא גורו. מדובר במחית פירות אורגנית העשויה מ100% מרכיבים טבעיים וללא תוספת סוכר או גלוטן.

הרעיון לייבא את פאוצ’ים המחיות האורגניות של פיקולו הכה ביוני, מייסד משותף של לונדון אורגניק, כרעם ביום בהיר. ילדיו הקטנטנים גדלו בלונדון על מוצרי Piccolo, מאחר שההורים חיפשו פיתרון בעל טעמים ים תיכוניים הקרובים לטעמים שהם אוהבים מישראל, כדי לתת לילדים כארוחות או “on the go” כנשנוש בריא, רצוי אורגני. מצאנו כי הפאוצ’ים של פיקולו הם הטעימים ביותר והבריאים ביותר בשוק האנגלי, תחליפים שמצויים כיום בישראל נדחו לחלוטין ע"י הקטנטנים.

המוצר מגיע במגוון מארזים: 5 יח' 34 ₪, 10 יח'  64 ₪, 15 יח' – מיקס טעמים  95 ₪ .  ניתן לראות את מגוון המוצרים באתר בלינק הבא: פיקולו מחית אורגנית

לפיקולו קשת רחבה של מוצרים: מוצרי Pure המרכיבים פרי אחד בלבד, מוצרי השלב הראשון (מגיל חצי שנה), מוצרי השלב הראשון ירקות בלבד (מגיל חצי שנה), וכן מוצרי השלב השני לילדים גדולים (מגיל שנה).

לונדון אורגניק עובדת בצורה נמרצת כדי להביא את מלוא מגוון מוצרי פיקולו לישראל, תוך הקפדה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר בייבוא והפצה של המוצרים.

כשרות – למרות שמוצרי פיקולו, על בסיס של ירקות ופירות, מיוצרים בפסי ייצור ללא נגיעה לבשר או עוף, למוצרים אין תעודת כשרות. שמנו לנו למטרה להכשיר את המוצרים בצורה רשמית – כדי שתינוקות רבים ככל האפשר יוכלו ליהנות מהם ולצרוך אותם, תהליך זה אורך זמן, ועם לקוחותינו הפוטנציאלים – סליחה מראש!

ברווז מעודד זחילה מבית Hola Toys

ברווז מעודד זחילה - מותג HOLA TOYS
צילום: יח"צ

ברווז אנרגטי ומסוגנן מזמין אתכם לרקוד איתו ולא רוצה לעמוד בשקט לרגע. הוא מנענע את ראשו וזנבו בזמן עם המוסיקה, משנה את כיוון התנועה, מפתה את התינוק לזחול או ללכת אחרי.

הצעצוע מסייע לילד לפתח תיאום תנועות, תפיסה מוסיקלית וממריץ פעילות גופנית

מופעל ע"י 3 סוללות AA | להשיג ברשת בייבי סטאר ובאתר בייבי סטאר לרכישה אונליין: http://www.baby-star.co.il

 

ולסיום המהדורה…סקר קצר מטעם סימילאק גולד

50% מהאימהות העידו שתינוקם היה חולה למעלה מ-15 ימים בשנה הראשונה לחייו

בשנים האחרונות, נושא המחלות התכופות והחיסוניות השברירית של הילדים מעלה חשש בקרב הורים רבים בישראל, בייחוד הורים לתינוקות קטנים. מחלות חוזרות, הידבקויות בגן וימי מחלה רבים שההורים נאלצים לקחת במהלך השנה מדאיגים את ההורים, משבשים את סדר היום בעבודה ואף משפיעים על מצב הרוח בבית.

מחקר מדעי חדשני ופורץ דרך אודות רכיב ייחודי בשם "אוליגוסכריד מחלב אם" (HMO), הוכח כמחזק את ההגנה החיסונית של תינוקות ובכך מסייע לצמצם את הפער בין מערכות החיסון של תינוקות הניזונים מתמ"ל לבין אלו של תינוקות יונקים. בחודשים האחרונים אבוט השיקה בישראל סימילאק עם רכיב ה-HMO וזוהי הזדמנות חשובה ללמוד אודות רכיב חשוב זה.

חלב אם הוא ללא ספק "המזון האידיאלי" לתזונת תינוקות בזכות ההרכב המושלם של חלבונים, שונים, פחמימות, ויטמינים, מינרלים, קארוטנואידים ורכיבים נוספים התומכים במערכת החיסון של התינוק. כחלק מרכיביו התזונתיים , יש גיבור אחד שלא זכה לתהילה עד השנים האחרונות ושמו – אוליגוסכרידים מחלב אם (Human Milk Oligosaccharides או בקיצור HMO) – הרכיב התזונתי השלישי בגודלו בחלב אם (למעט המים). על בסיס מחקר של 15 שנים, מצאו המומחים כי זהו אחד הרכיבים העומדים מאחורי תכונתו של חלב האם כמעודד התפתחות מערכת החיסון.

סימילאק גולד
צילום: יח"צ

במסגרת השקת המוצר סימילאק גולד בישראל המכיל את הרכיב השלישי בגודלו בחלב אם- HMO, החשוב להגנה החיסונית של תינוקות, ערכה חברת אבוט סקר מקיף באמצעות מכון המחקר Kantar Tns – israel שבדק מה באמת חושבות האימהות בישראל על מערכת החיסון של התינוקות שלהן, מה הן חושבות שניתן לעשות על מנת לשפר את המצב ואיך זה משפיע על חייהן בבית ובעבודה במסגרת הסקר השתתפו למעלה מ-300 אימהות.
ההשפעה על האימהות בחיי היום יום, חיסוניות והגנה מפני מחלות ונתונים כלליים על האימהות. במסגרת הסקר נשאלו האימהות כמה ימים במצטבר, היה תינוקם חולה בשנה הראשונה לחייו וניתנו אופציות מ-0 ועד 150 ימים. 41% מהאימהות העידו כי תינוקם היה חולה עד 10 ימים בשנה הראשונה לחייו ו-59% העידו כי תינוקם היה חולה למעלה מ-10 ימים.

ילדים בשנים הראשונות לחייהם נוטים לחלות לעיתים קרובות, כאשר למחלות אלה בכלל, ולימי המחלה שהוריהם נדרשים לקחת בעקבותיהן, ישנן השלכות שונות. במסגרת הסקר עלה כי כ-50% מהאימהות העידו כי המחלות של תינוקם, מקשה עליהן ביכולת לבצע את מטלות הבית במהירות וביעילות, 28% העידו כי זה מקשה עליהן במידה בינונית וכ-22% השיבו כי זה מקשה עליהן במידה מועטה או כלל לא.

כשנשאלו הנשים על שעות הפנאי שלהן, כ-44% מהנשים סיפרו כי קיים קושי בניהול שגרת פנאי ונופש בשל המחלות שלתינוקם, 26% מהנשים העידו על קושי בינוני, 18% טענו כי מדובר בהפרעה במידה מועטה ו-12% מהנשים השיבו כי זה לא מפריע להן כלל ליכולת לקיין שגרת פנאי ונופש.
נתון מעודד מראה כי רק מעטות מהאימהות העידו כי יחסם עם המנהל/ת נפגע בשל המחלות של תינוקם וההיעדרות מהעבודה. שליש מהאימהות לא חשו כלל קשיים וכ-22% מהן חוו קושי מועט. עוד נשאלו האימהות האם הן חושבות שיש קשר בין קידומם בעבודה לבין המחלות של תינוקם שכאמור מאלצות אותן לפעמים להעדר מהעבודה, לצאת מוקדם יותר וכו. כ-27% מהאימהות מצאו קשר בין אי קידום בעבודה לבין סוגיית המחלות. 21% השיבו כי קיים קושי במידה בינונית, 20% העידו כי הקושי מועט וכשליש מהנשים סברו כי לא קיים קשר או קושי בין הדברים.

במסגרת הסקר בחנו אילו מחלות הן הנפוצות ביותר לדעת האימהות. באילו אמצעים הן דואגות לשמור על המערכת החיסונית של תינוקם והאם הן חושבות שיש להן חלק מרכזי בשמירה על החיסוניות. האימהות נשאלו באילו מחלות תינוקם היה חולה מגיל שנה ועד גיל שלוש. נראה כי למעלה ממחצית מהאימהות העידו כי תינוקם היה חולה בזיהום בדרכי הנשימה ובתופעות במערכת העיכול. כ-28% מדלקות גרון, כ-18% מתופעות עוריות ורק כ-12% מהאימהות העידו כי תינוקם לא חלה באף אחת מהמחלות הללו. האימהות נשאלו האם הן חושבות שיש להן תפקיד בסיוע על ההגנה החיסונית של תינוקם. 73% מהאימהות מרגישות כי הן יכולות לתרום לחיסוניות התינוק באופן פעיל. למעלה מרבע מהאימהות מחסנות את תינוקם בכל החיסונים הנדרשים, 27% מקפידות על תזונה בריאה שמחזקת את החיסוניות של התינוק, רבע מהאימהות מעידות כי מלבישות את תינוקם טוב בחורף ו-18% מהן, לא נותנות לתינוקם להיות במחיצת אנשים חולים.

רונית דוייב, מנהלת מדעית אבוט יצרנית סימילאק גולד אמרה כי עיכול זה משהו מאד מורגש בקרב הורים: הילד בוכה, כואבת לו הבטן, הוא סובל מגזים וכד', לעומת זאת, בכל הנוגע למערכת החיסונית, הרבה הורים מתחילים לדאוג רק כשהילד חולה, כשמגיע החורף, או כשהילד נכנס לגן. מחקרים מראים שעם מודעות ותזונה נכונה ניתן להגן על מערכת החיסון שלנו כדרך חיים, וזה הנושא הכי חם כרגע ברמה עולמית בתחום תזונת תינוקות. היכולת של המדע לחקות את ה-HMO , רכיב שנמצא בחלב אם המופקד על חיסוניות מאפשרת לייצר מערכת חיסון חזקה ובריאה לתינוק.

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X