fbpx
צרכנות

שופינג IL 2017 – המדריך המלא

חודש נובמבר הוא ללא ספק חודש השופינג הגדול. הוא נפתח עם חגיגות השופינג הישראלי ב-8-9.11.2017, ממשיכים לחג הרווקים הסיני ב-11.11.2017, משם לבלאק פריידי האהוב והמוכר ב-24.11.2017 ולבסוף מקנחים עם הסייבר מאנדי ב-27.11.2017.

מה זה שופינג IL?

שופינג IL היא יוזמה משותפת של גוגל וישרכארט. המטרה היא לעודד את הישראלים לעשות שופינג באינטרנט, ולעודד גם את העסקים הישראלים להגיע לצרכן בצורה יעילה פשוטה וכמובן במחירים זולים יותר עבורו.
מדי שנה מצטרפים עוד ועוד מותגים, חברות ורשתות לחגיגת השופינג הישראלית ומדי שנה ההנחות ומגוון המוצרים הולכים וגדלים. אם אתן שואלות את עצמכן מה באמת שווה לקנות בשופינג IL אז התשובה היא פשוטה – כל מה שרק בא לכן: בגדי ילדים, בגדים עבורכן והמשפחה, מוצרי חשמל, צעצועים ועוד ועוד.

איך זה עובד? אלו חנויות משתתפות בשופינג IL?

מאוד קל. נכנסים לאתרי החנויות בין ה-08-09.11.2017 ופשוט מזמינים. נכנסים לאתר הרשמי של שופינג IL > בוחרים קטגוריית מוצרים > בוחרים מותג > יוצאים לשופינג. שימו לב שהאתרים של החנויות יפתחו רק ב-08.11, ככה שאם תכנסו עכשיו לא תוכלו לראות בכלל את המבצעים ולעשות קניות.

ועכשיו אתן בטח שואלות מה המבצעים ועד כמה זה שווה. אז הנה דוגמה קטנה לחלק מהחנויות המשתתפות השנה בשופינג IL: פפאיה, נמרוד, S. Wear, טבע נאות, הוניגמן, דלתא, קסטרו, מיכל נגרין, מאמא גורו, להיות אמא, לנקום, סופר פארם, קליניק, מדיפארם, אשלי רהיטים, אמריקן קומפורט, הצורפים, סאני תקשורת, פרטנר, גו מובייל, קראון פלזה, הדקה ה-90 ועוד ועוד.

לרשימת הקטגוריות והמותגים: https://www.shoppingil.co.il , ואם קשה לכן לחכות הנה מספר טיזרים למבצעים מיוחדים שמחכים לכן במיוחד בחגיגת השופינג הישראלית.

מבצעי שופינג IL במאמא גורו

למי שעדיין לא שמעה על מאמא גורו, אז מדובר באתר אינטרנט ומועדון ל"נשים" בלבד, המיזם הוקם בשנת 2015 והינו מועדון הצרכנות הגדול ל"אמהות" בישראל, הפלטפורמה מאפשרת להן להכיר מוצרים חדשים, לקבל המלצות מחברות ומחכמת האימהות, לקנות במחירים משתלמים כל השנה ברמת שירות אינטרנטית מהגבוהות בארץ.כ-150 אלף נשים חברות במועדון. לאחרונה השיקה החב' כרטיס אשראי של החב', דרכו ניתן לצבור כסף על הקניות. אני הזמנתי ממנו מספר פעמים והשירות תמיד נוח, מהיר ואם וקרתה תקלה – תמיד יש עם מי לדבר – https://www.mamaguru.co.il/SHOPPING-IL

במאמא גורו הכינו לא מעט מבצעים לדוגמה:

  • 4 חבילות חיתולים של פמפרס ב- 100 ₪ במקום 200 ₪
  • סל כביסה עם 3 תאים נשלפים של חב' honey can do ב 99 ₪ במקום 199 ₪ – יש לי את הסל כביסה הזה והוא מושלם !
  • שמיכת נמנומית לילדים –מאויירת עם דמויות אהובות- ב 99 ₪ במקום 149 ₪
  • שק אחסון לחיתולים של המותג MINENE  ב – 59 ₪ במקום 149 ₪
  • בוסטר Maestro 2017 הדגם החדש מבית evenflo ב- 599 ₪ במקום 699 ₪
  • שואב אבק 2 ב – 1 דגם VC901 מבית sauter ב- 149 ₪ במקום 500 ₪ – גם את השואב אבק הזה יש לי והוא אחלה.
  • מטוסי על – ג'ט אלקטרוני דובר 6 שפות מבית SUPER WINGS ב- 99 ₪ במקום 180 ₪
  • מיקסר משולב MUM4406 מבית BOSCH ב- 699 ₪ במקום 1300 ₪

ובכלל – הנה עוד מבצעים:

שופינג IL במאמא גורו
לחצו על הקובץ להגדלה
מבצעי שופינג מיוחדים במאמא גורו
לחצו על הקובץ להגדלה
מבצעים של מאמא גורו בשופינג IL
לחצו על הקובץ להגדלה
מבצעי מאמא גורו בשופינג IL
לחצו על הקובץ להגדלה

מבצעי שופינג IL בגלאם גורו

באתר 'גלאם גורו' נמכרים אלפי מוצרי איפור, שיער, בשמים, מוצרים לטיפוח  הגוף והפנים ועוד, במחירים אטרקטיביים, ועם מבצעים לאורך כל השנה. ועכשיו, גלאם גורו יוצאת במבצעים חמים ושווים במיוחד בחודש נובמבר, חודש הקניות הבינלאומי, הכוללים את 3 הימים: Black frieday, חג הרווקים הסיני, Cyber Monday. במהלך כל חודש נובמבר יתקיימו המבצעים הבאים:

  • קופסת הטיפוח 'גלאם גורו'  תימכר ב – 79 ₪  (במקום ב – 229 ₪), הקופסא כוללת: שפתון נוזלי – ליפ קולור של קרליין – 39 ₪; קרם גוף ארומתרפי  – Lavido  – 60 ₪; תרסיס לחות מינראלי לגוף – 417 – 60 ₪; סרום משקם לשיער – אובליחה – 15 ₪; שמן לשיקום ציפורניים – CND – 20 ₪; ג'ל רחצה מוקטן – לאוקסטין – 25 ₪; דוגמית של קרם של חברת פרומיס.
  • באדי מיסט של ויקטוריה סיקרט – מחיר 40 ₪ (במקום 69 ₪)
  • ברכישת מוצרי לוריאל – מקבלים במתנה – פלטת חיטוב סקאלפ  במחיר 39 ₪ (במקום 89 ₪), ללא מינימום הזמנה!
  • בקניית פריימר של מותג האיפור המקצועי 'בודיאוגרפי' – מקבלים במתנה צללית בבחירה אישית!
  • מסכה לשיער TRESemme 1+1 מתנה!
  • בקניית שלישיית איפור של מייקאפ קולורסטי רבלון  – מקבלים במתנה איילינר של מייבלין!

להזמנות:  http://glamguru.co.il

מבצעי שופינג IL בלורה סוויסרה

חברת לורה סוויסרה היא החברה הותיקה בתחום הטקסטיל לתינוקות בארץ, הוקמה בשנת 1985 כעסק משפחתי. החברה ממוקמת באשקלון, מעסיקה כ- 30 עובדים ועובדות. לורה סוויסרה, משווקת ובעלת זיכיון בלעדי בארץ לשימוש בדמויות דיסני על מוצרי הטקסטיל שהיא מייצרת. כמו כן מציעה מגוון רחב של סטים לעריסות ולולים, מגבות, חלוקים, שמיכות ועוד. עיצובי החברה כוללים את כל מוצרי הטקסטיל לחדר תינוקות.

גם המותג המהמם הזה משתתף בחגיגת השופינג ונותן 10%-50% הנחה על כל המוצרים באתר – https://laura-swisra.co.il

מבצעי שופינג IL ב-Spring Perfume House

SPRING הנו בית לבישום המתמחה בייצור ובעיצוב בשמים, מוצרי טיפוח, סבונים בעבודת יד ומוצרי בישום לבית, המועשרים בחומרים טבעיים. מגוון הבשמים של SPRING משווקים ברשת APRIL לצד פרפומריות מובילות ברחבי הארץ. לכבוד שופינג IL ספרינג יוצאים במבצע מיוחד – 25% הנחה על כל המוצרים ואני ממליצה בחום על המפיצי ריח לבית – הם מושלמים ומחזיקים מעמד זמן רב. ניתן כמובן להשיג באתרים הרשמיים: http://www.springprivate.co.il ו- http://www.myspring.co.il .

מבצעי שופינג IL ב-L'OCCITANE

L'OCCITANE  משתתפת ב-Shopping IL חגיגת הקניות הישראלית ברשת ובנוסף ל-25%הנחה תעניק לאוקסיטן מארז מתנה לרוכשים ב-1000 ₪ ומעלה (לאחר הנחה). כמו כן, תעניק הנחה גדולה עוד יותר ובלעדית על 8 מוצרי Bestseller:

  • ג'ל רחצה פילינג שקד ב- 69 ₪ (במקום 100 ₪)
  • קרם גוף חמאת שיאה עשירה במיוחד ב-189 ₪ (במקום 259 ₪)
  • קרם ידיים חמאת שיאה 75 מ"ל ב-69 ₪ (במקום 100 ₪)
  • או דה טואלט נרולי & סחלב ב-199 ₪ (במקום 289 ₪)
  • אימורטל פרשס קרם spf20 ב-229 ₪ (במקום 329 ₪)
  • קרם פנים חמאת שיאה לייט ב- 139 ₪ (במקום 199 ₪)
  • שמן גוף שקד ב-179 ₪ (במקום 249 ₪)
  • או דה טואלט L'OCCITANE לגבר ב-199 ₪ (במקום 289 ₪)

מבצעי שופינג IL בלה רוש-פוזה (La Roche Posay)

מותג הדרמו-קוסמטיקה הבינלאומי LA ROCHE–POSAY – לה רוש-פוזה, יוצא עם מבצע מיוחד לחג הקניות הישראלי ברשת בין התאריכים ה-08-09.11.2017 (ו/או עד גמר המלאי) – רכשו מוצר אחד וקבלו מוצר שני ב- 50% הנחה!
מוצרי הטיפוח הינם: ללא פראבן. נבדקו תחת פיקוח דרמטולוגי. נבדקו גם בישראל על עור רגיש. ללא חומרים משמרים. ללא בושם. היפולארגני. מכילים את המים הטרמליים ממעיינות לה רוש-פוזה.

את מוצרי הטיפוח של לה רוש-פוזה ניתן להשיג בבתי מרקחת פרטיים, בקופות החולים מכבי , מאוחדת ולאומית  ובקנייה און-ליין באתרי המכר השונים:

  • www.drugstore.co.il
  • www.medi-link.co.il
  • www.telepharma.co.il
  • www.bela.co.il
  • www.maxpharm.co.il

מבצעי שופינג IL ברשתות אופנת נשים מובילות: עונות, רעומה ו-JUMP

JUMP – עד 50% הנחה על קולקציית חורף 2018*. להשיג באתר המשותף: http://www.onot.co.i

*לא כולל פרומו, אביזרים, הלבשה תחתונה *אין כפל מבצעים* בכפוף לתקנון *ט.ל.ח

ONOT – עד 50% הנחה על קולקציית חורף 2018*. להשיג באתר המשותף: http://www.onot.co.il

*לא כולל פרומו, אביזרים, הלבשה תחתונה *אין כפל מבצעים* בכפוף לתקנון *ט.ל.ח

רעומה – עד 30% הנחה על קז'ואל חורף 2018* רעומה. להשיג באתר http://www.reuma.co.il

* ללקוחות מועדון ומצטרפות חדשות * לא כולל ערב, בייסיק, גלריה, ג'ינס, תכשיטים אביזרים, עודפים וספקים חיצוניים * בכפוף לתקנון * ט.ל.ח

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X