fbpx
צרכנות

רעיונות למתנות לסוף שנה לצוות החינוכי

עד סוף החודש רוב ילדי ישראל יצאו לחופש הגדול, אך שניה לפני שזה קורה, יש מצב שאת גם, כמו הרבה אמהות, שוברת את הראש מה לקנות לגננת ו/או למורה כמתנת תודה לסוף השנה.

אני מודה ששנה שעברה נתקלתי בסוגיה זאת לראשונה כשהילד שלי נכנס לגן. בגן שלנו יש גם מתנה מהועד וגם האמהות נותנות מתנות באופן אישי לכל אחת ואחת מהצוות, וכך מצאתי את עצמי יומיים לפני סוף השנה מתרוצצת בין החנויות ומחפשת משהו שהן באמת יאהבו. השנה החלטתי להקדים תרופה למכה וריכזתי רעיונות למתנות שהצוות החינוכי ישמח לקבל.

צמיד מעורר השראה ממגנוליה

אני מודה שזאת המתנה שהבאתי לגננת הראשית בגן של הבן שלי. נכון, יש זמן עד שהוא יסיים את השנה (הוא בגן פרטי ושם מסיימים את השנה באמצע אוגוסט), אבל כ"כ התלהבתי מהצמיד ויומיים אחרי שנרכש, כבר הבן שלי נתן לה אותו בגן.

מדובר בצמיד יד שרשרת מצופה זהב ועליו משפט חרוט, כאשר את יכולה לבחור בין 2 משפטים: You are the best (שזה מה שאני בחרתי) ו- Teach.Love.Inspire . מחירו 149.00 ₪ וניתן להשיג אותו בסניפי מגנוליה ברחבי הארץ וכמובן לרכוש דרך האתר שלהם (https://www.magnolia-jewellery.com/il/he/c07957g.html). דרך אגב, במידה ואת פחות מתחברת לצמיד, יש במגנוליה מבחר גדול של מתנות לסוף שנה שמתוכן ניתן לבחור (עגילים, שרשראות, צמידים).

הגננת תהיה חכמה בשמש עם קרם הפנים של Loccitane

אין מישהי שלא תשמח לקבל מוצרים מבית Loccitane והחודש הם יוצאים עם מבצע שווה על קרם הפנים שלהם: קונים קרם פנים עם הגנה מהשמש SPF – או קרם DIVINE SPF20 או Crème Precieuse Immortelle SPF20, ומקבלים קצף ניקוי + מי פנים אימורטל בגודל נסיעה במתנה. ככה שלמעשה גם קנית במבצע וגם הרכבת לגננת מארז שווה במיוחד עם המתנות שתקבלי.

כמובן שניתן לרכוש את המוצרים בסניפי הרשת ובאתר שלהם – http://il.loccitane.com

מתנות סוף שנה מתובלות מבית חוות דרך התבלינים בבית לחם הגלילית

אם את מחפשת מתנה לצוות החינוכי שונה, אך עם זאת גם מפנקת, גם טעימה וכמובן במחיר סמלי? "חוות דרך התבלינים" בבית לחם הגלילית מציעה מתנות סוף שנה מתובלות במגוון שילובים וטעמים.

המארזים

  • כוס זכוכית ושקית חליטת פירות – מחיר 26 ₪
  • קערת קרמיקה "נשנושים", שקית גרנולה פקאן ודבש טהור 150 גר' – מחיר 36 ₪
  • סבון טבעי של Lavido ושקית חליטת תות וניל – מחיר 33 ₪
  • כוס זכוכית take Away ושקית חליטת פירות – 39 ₪

הרעיון מאחורי המתנות הוא להוקיר תודה לצוות החינוכי ולהעניק לו מתנה ייחודית, שימושית ובמחיר שווה לכל נפש. המתנות מגיעות באריזה שקופה, הן צבעוניות והתערובות טעימות להפליא. כל אחת מהתערובות מגיעה בליווי של מוצר אחד או שניים, תלוי בסוג המארז.

ניתן להשיג ב"חוות דרך התבלינים" בבית לחם הגלילית, טל': 04-9533405 ובסניפי הרשת | http://www.derech-hatavlinim.co.il (צילום: הדס ניצן)

מתנות מבית Spring Perfume House

נר עיסוי מפנק במגוון ריחות

אני חייבת שאני הייתי קצת סקפטית כששמעתי על המוצר הזה, אבל אחרי שהתנסתי בו – התמכרתי. בראש ובראשונה התמכרתי לריח (עליו בהמשך) שהוא הפיץ בבית, אח"כ, אחרי שהתגברתי על הפחד מלגעת בשעווה החמימה, התמכרתי להרגשה שלה על הגוף. אחרי שנה עמוסה, אני בטוחה שהמורה או הגננת ישמחו לקבל מתנה כזאת מפנקת (ובינינו, אם את כבר קונה – אז תקני גם לעצמך).

מדובר במוצר חדש לגמרי העונה לשם נר עיסוי המשמש גם כחמאת גוף. הוא עשוי עם שמן קוקוס וחמאת שיאה המתאימים מאוד לעיסויים מפנקים וחמימים. איך משתמשים? מאוד פשוט. מדליקים את הנר ונהנים מהריח שהוא מפיץ בבית. כשמסיימים להפיץ ריח בבית ורואים שיש מספיק שעווה נוזלית למקום בו את מעוניינת בעיסוי מכבים את הנר ומחכים שהשעווה תתקרר מעט. אל תשתמשי בה כשהיא לוהטת, שלא תשרפי, אלא כשהיא חמימה ונעימה למגע. ברגע שזה קורה – עסי כאהבת נפשך ותתפנקי מחמאת גוף.

המוצר מגיע במגוון של 13 בשמים שונים, במיכל חמוד המכיל 225 גרם ועולה 79 ₪. הנה מספר דוגמאות לריחות:

  • Iris & Bergamot (הריח שיש לי ושמממממש אהבתי) – ניחוח המשלב איריס וברגמוט רענן, לצד תפוח ירוק, מנדרינה ובוקה אביבי. שילוב הדר, פרחוני ופירותי קורן ונפלא.
  • Peach Delight – ניחוח אפרסק מפתה המעוטר בתווים של אמבר, ורדים, יסמין צרפתי ופטצ'ולי.
  • Tempting Nashi – ניחוח פירותי פרחוני של נאשי יפני בשילוב אשכולית, שלל פרחים ומסק. ניחוח המותיר שובל של ריחות אביב אחריו.

מפיצי ריח לבית מסדרת PRIVATE COLLECTION

SPRING Perfume House, המתמחה ביצור בשמים, מוצרי טיפוח לגוף ובישום לבית, מרחיב את סדרת ה- Private Collection ומשיק מפיצי ריח בניחוחות ייחודיים:

  • מפיץ ריח בניחוח DARK PASSION: תנו לעצמכם להתפתות לשיקוי מעורר תאווה. ניחוח הנע בין התלהבות לחושניות, בין פירות מעוררי תיאבון לבין פרחים לבנים ריחניים ועצים ממגנטים.
  • מפיץ ריח בניחוח AMBER & SPICE: ניחוח עשיר המזכיר הליכה בשוק אוריינטלי. פריחת תפוז, תבלינים אקזוטיים ופירות מסוכרים מועשרים באמבר ומעניקים בישום מכשף. הנאה ממכרת, זיכרון מתוק של אגדות אלף לילה ולילה.
  • מפיץ ריח בניחוח ROYAL MAGNOLIGA: ניחוח המגלם את תמצית העידון, נפתח עם תווים עדינים של פריחת דובדבן ואגס אסייתי. חלום מהמזרח הרחוק, המגלה לב פורח של מגנוליה. איזון מושלם בין התגלות להיעלמות.
  • מפיץ ריח בניחוח CHAMPAGNE ON ICE: ניחוח חגיגי של גרידת לימון ופירות שובבים. הקוקטייל המושלם המזמין לגלות ניחוח עדין של ענבי שרדונה החובקים זר פרחים בתולי. חוויה ייחודית למביני עניין.

גדלים:  110מ"ל מחיר: 79₪ , 190 מ"ל מחיר: 99 ₪ | להשיג בחנויות בוטיק ברחבי הארץ. לפרטים לגבי חנות קרובה למקום מגוריך: 09-8999981 או באתר http://www.springprivate.co.il

(צילום: יח"צ)

מתנות מעוצבות לבית מהסטודיו של קרן דניס

מתנות סוף שנה לגננות ומורים – עיצובים מיוחדים במחירים נגישים. מתנה שכייף לתת ולקבל: פלייסמנטים, ראנרים, תמונות קיר, כריות נוי, שטיחים, מחברות ועוד.
קולקציית קיץ טרופית מרעננת לצד עיצובים גאומטריים מינימליסטיים והדפסים צבעוניים של "פרידה קאלו".

דוגמאות למחירים:

  • מארז פלייסמנטים לקיץ – קולקציה טרופית – יחידה 35 ₪
  • כריות – מבחר כריות נוי מעוצבות מהסדרה הטרופית, מינימליסטית ועוד – 109 ₪
  • מחברות מעוצבות עם מסרים –  29 ₪
  • מארז 6 תחתית לכוסות עמידות לחום – 49 ₪ לגודל 10על 10 ס"מ
  • מבחר דגמים של ראנר מעוצב למטבח – עם הדפס "פרידה קאלו", דגם גאומטרי שחור לבן ועוד – מחיר 99 ₪ לגודל 30 על 120 ס"מ
  • תמונה עץ קליפס – דגם תודה על כל הטוב הזה – מחיר 50 ₪ לגודל 30 על 30 ס"מ
  • מארז פלייסמנטים מעוצבים חד פעמיים מנייר 100גר' 48 יחידות במארז ב-59 ₪
  • שטיח מעוצב – החל מ-140 ₪ לגודל 60 על 80 ס"מ

ניתן להשיג באתר  kerendenis.com ובחנויות עיצוב ברחבי הארץ

(צילום: יפית בשבקין)

מתנות סוף שנה של Yves Rocher

אני קניתי שנה שעברה מתנות לצוות מכאן. מתה על המותג הזה כבר שנים (ושמחה שסוף סוף הוא הגיע לארץ). מגוון מארזים שכל אחת תשמח לקבל במחירים שפויים. ניתן לרכוש בחנויות הרשת או לעשות הזמנה דרך האתר (משלוח מהיר מאוד).

לינק ישירות למתנות – https://www.yvesrocher.co.il/מתנות

מבצעים ומתנות סוף שנה של איב רושר
באדיבות: האתר של איב רושר

פינוקים מהאתר של מאמא גורו

במאמא גורו ניתן למצוא הרבה מאוד מוצרים לתינוקות ולנשים, אבל אם תחפשו באתר תגלו שיש להם קטגוריה של פינוקים, ואחרי שנה עמוסה אני בטוחה שהצוות החינוכי ישמח לקבל פינוק: כרטיסים לסרט VIP, ספא ומסאז' ועוד.

ממליצה לך להיכנס ללינק הבא ולבחור פינוק שנראה לך שהמורה או הגננת הכי תאהב – https://www.mamaguru.co.il/משהו-בשבילי/פינוקים

דרך אגב, המשלוח שלהם מהיר מאוד ואם יש לך את כרטיס האשראי שלהם אז גם תצברי כסף בעת הקניה 🙂

פינוקים ממאמא גורו למורה
באדיבות אתר מאמא גורו

 

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X