fbpx
הורות וילדיםטלויזיה

"רכבת הדואר" – סדרה חדשה לקטנטנים בערוץ בייבי

"רכבת הדואר" היא סדרת טלוויזיה מקסימה וחווייתית לילדים, המציגה את מסעותיהם של מאיר ופרדי, שני דוורים חרוצים ומסורים. אנחנו נתקלנו בה לראשונה לפני כחודש וחצי, כשטסנו לטיול בבולגריה ובאחד מבתי המלון היה ערוץ בייבי באנגלית.

בכל פרק בסדרה מביאים הדוורים חבילה חשובה לחיה אחרת, הם עוברים בכל מיני תחנות ואוספים רמזים על מקום המגורים של החיות השונות. הילדים הצופים בסדרה מטיילים יחד עם הדוורים ולומדים יחד איתם על החיות ואורח החיים שלהן , היכן הן מתגוררות ומה מאפיין כל מקום.

ערוץ בייבי רכבת הדואר
קרדיט: BABYTV ופיל אנימציה

הסדרה עורכת לילדים היכרות עם חיות שונות ומדגישה את הקשר המיוחד של הילדים עם בעלי החיים. בנוסף מתוודעים הילדים למקומות שונים, כמו מדבר, העמק המושלג, וחוף הים, ולומדים מה מאפיין כל מקום, במושגים פשוטים ונגישים.

הסדרה נוצרה בישראל ומורכבת מ- 15 פרקים. היא תשודר בהוט 24ש' ביממה כאשר ניתן גם לצפות בערוץ באנגלית, ספרדית או צרפתית. כמו כן היא תשודר ביס 24ש' ביממה (כולל ב-VOD) וגם בסלקום TV וב-VOD שלהם 24ש ביממה.

ערוץ בייבי הינו ערוץ התינוקות והפעוטות הראשון והמוביל בעולם. מיועד לתינוקות בגילאי חצי שנה עד ארבע. התכנים בסדרות המשודרות תורמות לזמן איכות של ההורים עם הפעוטות, תוך למידה והנאה.

הסדרות משודרות 24/7 ללא פרסומות וללא תוכן שיווקי ומקנה להם סביבה בטוחה בכל שעות היממה. בנוסף, לוח השידורים מותאם לשידורי יום ולילה בכדי להעניק מענה לשגרת יומם של הקטנטנים. התכנים שבערוץ נבחנו בקפידה ע"י מומחים לחינוך ולפסיכולוגיה התפתחותית.

 

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X