fbpx
הורות וילדיםמסעדות

קפה גרג משיקה לראשונה ארוחה לתינוקות ופעוטות

בתור אמא לתינוק בן 11 חודשים אני חייבת לציין שזה דבר נפלא ואני כבר מחכה לרגע שיהיה לנו זמן ללכת לארוחת בוקר באחד מהסניפים ולהזמין לו ארוחה.

כל הורה מכיר את הבעייתיות הכרוכה ביציאה מהבית… בגיל 4 חודשים רוב התינוקות עוברים בהדרגה לצרוך מזון מעט מוצק, מה שדורש מההורים להכין ולהתאים מזון שגם יזין  וגם יהיה במרקם המתאים לתינוק הרך. גרג קפה, הרשת הראשונה בישראל שמציעה לראשונה החל מחודש פברואר, ב- 105 סניפיה ברחבי הארץ –  ארוחת תינוקות, בעלות 10 ₪ בלבד!

ארוחת התינוקות המוצעת כוללת: מחית אפונה, אורז ועגבנייה קצוצה. הארוחה מורכבת מירק מבושל, ירק טרי ופחמימה. יש להורים את הבחירה לתת לצד המנה גם קוטג' כחלבון למרות, שגם במחית האפונה קיים חלבון (5%), העיקרון הוא שהבחירה של ההורה מה תתאים לתינוק שלו.

יאיר מלכה, מבעלי רשת קפה גרג מציין כי: "כחלק ממדיניות החברה לחדש ולהביא לצרכנים את הבשורה בתחום הקפה הבנו שקיים צורך גדול, בעיקר בשעות הבוקר, לאימהות טריות המגיעות לבתי קפה.  מדובר במנת קונספט ייחודית של הרשת בו הקפדנו לתת מענה הולם להורים הרוצים לבלות בבית קפה עם התינוקות שלהם מבלי למהר הביתה ולהאכילם". לדבריו: "הושקעה מחשבה רבה בהתאמת מנת התינוקות עם מיטב המומחים בכדי לתת את מירב הוויטמינים והחלבונים עבור התינוקות". עוד ציין מלכה: "ההחלטה להכניס לרשת מנת תינוקות לאחר פניות רבות מאימהות טריות רבות אשר פוקדות את הרשת. וחלק ממהלך אסטרטגי רחב, להגדיל את נגישות הרשת, תוך מתן מענה רחב לקהל לקוחותינו המגוון".

עוד מציעה, הרשת בחלק מסניפיה, משחקייה עשירה ומיוחדת המיועדת  לפעוטות ולילדים בגילאי 8-0 . בתוך בית הקפה וסמוך לה פינות ישיבה נוחות להורים אשר יכולים להישאר בקשר עין עם הפעוטות והילדים. המשחקייה  כוללת: משחקי דמיון, משחקי יצירה, משחקיה רכה לפעוטות ופינת רביצה עם פופים לישיבה אינטימית משותפת של הורים עם ילדיהם, כמו כן, ארגז קוביות מגוון צעצועים ואביזרים המותאמים למגוון גילאים. הריהוט שנבחר והעיצוב מותאמים לילדים בגווני תכלת- אפרפר רכים ומחבקים, ובאלמנטים גרפיים של מסעות בעולם אשר מתכתבים עם המיתוג הכללי של הרשת וגם אהובים על ילדים.

משחקיות לילדים ברשת קפה גרג

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X