fbpx
מאמא בודקת

סדרת קמיל בלו קרמי פנים לתינוקות של ד"ר פישר לעור יבש והגנה מהשמש

אם אתן עוקבות אחרי הפוסטים שלי בקטגוריית "מאמא בודקת" או בכלל באתר, אתן כבר מכירות את האהבה שלי לתמרוקי תינוקות וילדים, ובכלל עד כמה אני אוהבת את המוצרים של ד"ר פישר. לכן, כשהם יוצאים במוצרים חדשים בסדרת הדגל לתינוקות קמיל בלו, אני חייבת לנסות, במיוחד שאחד מהמוצרים הוא קרם הגנה לתינוקות – הגנה גבוהה. עד עכשיו מצאתי קרמי הגנה מגיל 0 של SPF15, ועכשיו סוף סוף יש מוצר של SPF30.

אז מה חדש בסדרת קמיל בלו?

עור התינוק עדין ורגיש ובמיוחד עור הפנים החשוף ועל כן פגיע יותר. יובש, אדמומיות וגירויים בעור הפנים  הינם תופעות שכיחות בקרב תינוקות, הנגרמים כתוצאה מחשיפה לשמש, רוח, חום וקור. על מנת לשמור ולהגן על עור הפנים מפני תופעות אלו חשוב להשתמש בקרם פנים ייעודי, המותאם לעור הפנים העדין של התינוק הרך.

חדש ממעבדות המחקר של ד"ר פישר, סדרת קמיל בלו קרמי פנים לתינוק – סדרה חדשנית וייחודית לטיפול ולמניעת תופעות יובש עור. תכשירי הסדרה בעלי נוסחה ייחודית המסייעות בטיפול, הזנה, הרגעה והגנה על עור הפנים העדין של התינוק.

אם יש משהו שאני לא אוהבת בקרמים, גם כאלה שאני שמה על עצמי, זה שלוקח להם שנים להיספג. התכשירים החדשים של קמיל בלו מעניקים לחות ל-24 שעות, נוחים למריחה ובאמת נספגים בקלות. אחרי המקלחת אני מורחת לה קרם על הפנים, ועד שאני מגיעה למריחת הגוף (בקרם גוף, לא בקרמים האלה), הפנים שלה מלאי לחות, אבל יבשות ולא דביקות. ועוד דבר – יש לקרמים ריח נפלא.
הסדרה אינה מכילה פראבנים, שמן מינרלי, SLS ו-SLES. כמובן שהם היפואלרגניים ועברו בהצלחה את מבחן הסנסטיב – המעיד על התאמה לעור רגיש במיוחד. בנוסף, הסדרה נבדקה אופטלמולוגית ע"י רופאי עיניים ונמצאה מתאימה לשימוש באזור העיניים. קרמי הפנים מומלצים לשימוש יומיומי לתינוקות מיום היוולדם, מלבד פגים.

בסדרה כאמור 2 קרמים חדשים:

(1) קרם פנים לטיפול ומניעת יובש עור, לעור יבש במיוחד

מסייע בטיפול והגנה על עור הפנים  העדין של התינוק מיובש, סדקים, גירויים ואדמומיות הנגרמים כתוצאה מחשיפה לשינויי אקלים ותנאי הסביבה. הקרם מכיל קומפלקס ייחודי ועשיר במיוחד של מרכיבים צמחיים המסייע בהגנה, בהזנה, ריכוך והרגעה לשמירה על לחות העור ומראה בריא.
אני אישית הולכת להשתמש בקרם זה בעונות מעבר ובחורף כשלעור יש נטיה להתייבש יותר. כרגע, בלחות של הקיץ, לקטנה שלי זה פחות מתאים כי הוא באמת עשיר בלחות. ואם מעניין אתכן מה המרכיבים של הקרם אז הנה הרשימה:

  • שמן כותנה: לשמירה על לחות ורכות העור, למגע משי, רך ומלטף
  • שמן אבוקדו: לשמירה על לחות ורכות העור, למראה עור בריא
  • שמן קלנדולה: להרגעת עור אדמומי ומגורה לשמירה על לחות העור
  • שמן שקדים: מזין את העור ומסייע בשמירה על לחות העור
  • תמצית לבנדר וקמומיל: להרגעת העור
  • ביסבולול ואלנטואין: המסייעים בהרגעת העור, בטיפול ומניעת גירויים ואדמומיות
  • מועשר בויטמין E, אנטי-אוקסידנט המסייע מפני רדיקלים חופשיים ולשמירה על מראה עור בריא
  • גליצרין ופרו ויטמין B5 להענקת לחות ושמירה על גמישות וחיוניות העור

(2) קרם פנים להגנה גבוהה ורחבה מקרינת השמש SPF30

אני חייבת לציין שאני לא יוצאת מהבית ללא הקרם הזה. אני מורחת את הקטנה לפני שיוצאים ותמיד משאירה אותו בתיק, כי אין לדעת מתי נצטרך להתמרח שוב. נכון, הילדה לא מבלה בבריכה, בים או בגינות שעשועים כי היא בכל זאת בת 5 חודשים, אבל מספיק שהשמש מסנוורת באוטו, בעגלה או אפילו כשמעבירים מיד ליד…תמיד טוב שהיא תהיה מוגנת ובהגנה כמה שיותר גבוהה.

קרם ההגנה החדש מסייע לטיפול, הזנה, הרגעה והגנה על עור הפנים העדין של התינוק מפני נזקים סביבתיים וכמובן מפני קרני השמש המזיקות. הוא מתאים לשימוש בעת החשיפה לשמש, ככה שברגע שיוצאים מהבית – זה פתרון נהדר. הקרם מכיל:

  • מערכת מסנני קרינה העומדת בתקנים העדכניים והמתקדמים ביותר המאפשרת הגנה גבוהה ורחבה מקרינת UVB (SPF30), והגנה מוגברת במיוחד מקרני UVA
  • תמצית קלנדולה: המסייעת בטיפול והרגעת עור אדמומי ומגורה לשמירה על לחות העור
  • תמצית פרחי קמומילה: המסייעות לריכוך והרגעת העור
  • קומפלקס אנטי-אוקסידנטים ייחודי המשלב ויטמין E ותמצית תה ירוק: המסייע להגנה מפני רדיקלים חשובים ולשמירה על מראה עור בריא לטווח ארוך
  • ביסבולול ואלנטואין: המסייעים בהרגעת העור, בטיפול ומניעת גירויים ואדמומיות
  • גליצרין ופרו ויטמין B5 להענקת לחות ושמירה על גמישות וחיוניות העור

הקרמים כעת במחיר היכרות במגוון רשתות השיווק (במהלך חודש אוגוסט):

  • קמיל בלו קרם פנים לטיפול ומניעת יובש עור, לעור יבש במיוחד – 19.90 ₪ (75 מ"ל)
  • קמיל בלו קרם פנים להגנה גבוהה ורחבה מקרינת השמש SPF30 – מחיר משתלם במיוחד לקרם הגנה – 24.90 ₪ (75 מ"ל)
Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X