fbpx
בילויים

"קיץ מתוק" במיני ישראל

"קיץ מתוק" – פסטיבל קיץ במיני ישראל שמספק לילדים ולהורים 3 חוויות בכרטיס אחד: המחזמר "עמי ותמי – הרפתקה מתוקה", משחק משפחות – "חפש את המתוק" ברחבי הפארק וסיור בתאורת לילה בפארק המיניאטורות. מה שעוד יותר נחמד, זה שלא סתם קוראים לזה "קיץ מתוק". זה באמת מתוק, כי יחול' שי מתוק לכל ילד !

הפעילות תתקיים בשעת בין ערביים בתאריכים 28.7-29.8 החל מהשעה 17:00 – 22:00

במהלך חופשת הקיץ – חודשים יולי – אוגוסט יתקיים בפארק מיני ישראל הפנינג מתוק הכולל 3 פעילויות: כניסה להצגת ילדים המצליחה "עמי ותמי הרפתקה מתוקה", "חפש את המתוק" – משחק חידה נושא פרסים לכל המשפחה וסיור בפארק המיניאטורות שיואר בתאורת לילה מיוחדת עד שעת הסגירה ב-22:00.

להשלמת הביקור ייהנו המבקרים מאפליקציית סיור קולי מודרך yapQ שתעשיר את חווית הביקור והסיור סביב 385 המיניאטורות של פארק מיני ישראל ובכך יתרמו למבקרים בידיעת והכרת הארץ, על אתריה המפורסמים וההיסטוריים.

"עמי ותמי – הרפתקה מתוקה"

אגדת הילדים הקלאסית "עמי ותמי" בעיבוד מחודש בהשתתפות כוכבי הילדים עודד פז (הפיג'מות), ליאור כהן  (גאליס), עומרי רוטברד (מותק של פסטיבל) דניאל מייזלר (פרדי שאוהב תות), טל קלאי (טלולה) בתפקיד דודה מרנדה ודוריס נמני בתפקיד המכשפה.

הקלסיקה המוכרת והאהובה ׳עמי ותמי׳, של האחים גרים, מתעוררת לחיים בגרסת מחזמר ובחגיגה ענקית, צבעונית, מצחיקה ומפתיעה.
חוויה בלתי נשכחת ומרתקת לכל המשפחה ומי שיבוא יזכה גם הוא לחיות לרגע באגדה…
עמי ותמי מגיעים לביקור בחווה של הדוד פרדי ויוצאים למסע מרתק ביער בעקבות משאלות ליבם. בדרך הם עוברים חוויות שונות ומשונות, פוגשים דמויות צבעוניות ומפתיעות ומגלים מה הם הדברים החשובים באמת.

מחיר הכרטיס לפארק כולל הפעילות המלאה וכניסה להצגה – 69 ₪ (מגיל שנתיים ומעלה), כמו כן, ניתן לקנות כרטיסים במכירה מוקדמת – 62 ₪, וכמו כל דבר בארץ, גם כאן ניתן להשיג כרטיסים דרך מבצעים מיוחדים של חברות האשראי ובוועדים הגדולים.

הפעילות תתקיים במהלך חודשי הקיץ יולי- אוגוסט בימים א – ה ובשבתות בין השעות 17:00-22:00. בימי שישי יהיה הפארק פתוח למבקרים בין השעות 10:00-14:00 (אך לא תתקיים הצגה)

מיני ישראל, www.minisrael.co.il   טל: 1-700-559-559.

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X