fbpx
גברים

קולקציית קיץ 2016 של ML MEN

כבר למעלה מעשור, המותג ML MEN חי ונושם את אפנת הגבר הישראלי ובעצם היה החלוץ הראשון שהבין את הצורך של הצרכן והכתיב לו את  הטרנדים ומגמות האופנה.

קולקציית אביב – קיץ של  ML MENנוצרה תוך מחשבה מדויקת ומתוחכמת המיועדת לתת מענה רחב של  סגנונות לבוש ולכל שעות היום: לעבודה, לעסקים, לשעות הפנאי, לבילויים ואירועים. בקולקציה הושקעו משאבים, מחשבה, עיצוב ותכנון מוקפד של בדים איכותיים, מחמיאים ואווריריים המותאמים בקפידה לאקלים הישראלי, וזאת מתוך ניסיון עשיר בהתאמה למידות ולנוחיות של הגבר המלא/ הגבוה.

קולקציית הגבר נותנת מענה לכל סגנונות לבוש של  הגבר הישראלי, החל מהמראה הקלאסי של שילובי צבעים רכים, עד לשילובי הדפסים מעניינים, שילובי פסים כחול לבן, ועד הגבר האלגנטי המחפש מראה של קו נקי ומוקפד, החל מטי- שרטים בייסיק וחולצות פולו חלקות ליום- יום ועד למכנסיים אלגנטיים לערב וג'ינסים בגזרות מחמיאות.

הגברים של ML MEN

הגבר הסולידי

הטרנד הסולידי הוא לגבר הקלאסי, שלא נותן לבגדים להגדיר אותו ומתמקד יותר בצבעוניות סולידית של גווני שחור, אפור, ג'ינס, כחול, תכלת ולבן. בנוסף, חולצות אריג בשלל טקסטורות משבצות ,פסים וחולצות חלקות ב12 צבעים ואף בגווני ורוד וסגלגל.

הגבר המחויט

קו הערב המחויט מתאים לכל אירוע רשמי. דרך קולקציה מגוונת של מיקס אנד מאץ', חליפות ז'קטים ומכנסיים בצבעים סולידיים של שחור, לבן, כחול ותכלת עד שילובם עם חולצות כפתורים בשלל צבעים ביניהם צבעי פסטל. ולהשלמת המראה, עניבות בכל הצבעים והאורכים המותאמים במיוחד לגובה הגבר,  זאת מתוך למידה וניסיון בהתאמת אורכי חליפות לגבר המלא/גבוה.

הגבר הקליל

מראה יום  יומי מעניין. הקז'ואליות מתבטאת בחולצות מכופתרות במראה הג'ינס ובחולצות גינס, חולצות אוקספורד עם שלל משבצות פסים והדפסים עכשוויים. עוד נראה בקולקציה חולצות פולו חלקות, פולו רוכסן ,עם פסים, פולו בפסי מלח, מראה קולג', חולצות פולו וטי משולבות באריג וכמובן מגוון טי-שרטים חלקות ובהדפסים רבים לשימוש היום יומי. המכנסיים בשילובי אריג, בגזרות צ'ינו , 5 כיסים, מבדי דריל, באורכים שונים ובעוד מגוון גזרות מחמיאות.

קו הג'ינס

הג'ינסים של המותג מתאפיינים בשפשופים  ובכביסות עדכניות. מכנסי ג'ינס ה-j&j לגבר, עשויים מבדי לייקרה, ויוצרו מתוך חשיבה ועשייה במיוחד על מנת להחמיא לגבר גדול. גזרות הג'ינסים בקולקציה מתחילות בסקיני דרך בוט-קאט  ועד ג'וגינג ג'ינס ספורטיבי מיוחד לגבר. כל אלה במגוון עצום של שטיפות וכביסות בגוונים של שחור, אפור, ג'ינס כהה ,בלו בלאק, ג'ינס בהיר משופשף ,ואף קרעים, חורים וכו'.

בנוסף משיק המותג  ML MEN קולקציית אביזרי אופנה כמו: נעלי נוחות אלגנטיות, איכותיות, גרביים אווריריות מבמבוק, בוקסרים איכותיים, חגורות, עניבות וכובעים.

מידות:L – 6XL | מעצבות: אינה סוקולובסקי ועינת אירלנדר

טווח מחירים אביב קיץ 2016

  • מכנסיי ברמודה החל מ – 149.90  ₪
  • ג'ינסים החל מ – 199.90  ₪
  • מכנסים מחויטים  החל מ – 199.90 ₪
  • טי-שרטים החל מ – 79.90  ₪
  • חולצות אריג החל מ – 149.90  ₪
  • ג'קטים החל מ – 289.90  ₪
  • חולצות מכופתרות החל מ – 99.90 ₪
  • כובעים החל מ – 69.90 ₪
  • נעלים– מותג אורטופדי בינלאומי ד"ר פפר  החל מ- 399 ₪
  • עניבות החל מ – 89 ₪
  • בוקסרים החל מ – 29.90 ₪

הטיפים שכל גבר חייב להכיר

מרינה גורביץ, הפרזנטורית של רשת ml וסטייליסטית במקצועה, עם טיפים ועצות לגבר המלא כיצד להשיג מראה נכון לקיץ הקרוב:

טיפים שכל גבר מלא חייב לדעת!בחור מלא? גם אתה יכול להתלבש בסטייל.3:50 דקות על איך להתלבש נכון- צבעים, מידות, סוג בד ועוד.. טיפים שכל גבר מלא חייב לדעת!שווה צפייה.בקרוב באתר "מאצ'ו" הבלוג של מרינה עם עוד מגוון הדרכות וטיפים מעולם האופנה לגברים ולנשים.

Posted by ‎Matim Li – מתאים לי‎ on Sunday, February 21, 2016

 

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X