fbpx
אופנה

לכו תעשו פקידור כי אתן עומדות לקבל הצצה לסנדלים ולכפכפים שיעשו לכן את קיץ 2018

אני מאוד אוהבת נעליים אבל בשנים האחרונות היה לי פטיש רציני לכפכפים. כל קיץ אני קונה לפחות 5-7 זוגות כפכפים: חלקם פליפ-פלופים כאלה לבית/ים/סתם סיבובים מחוץ לבית, וחלקם מעוצבים יותר לשים עם ג'ינס ואפילו לצאת בערב.

לפני שאראה לך את תמונות של הכפכפים, הסנדלים והסניקרס שתרצי אצלך בארון, הנה סקירה קצרה על 10 הטרנדים שיעשו את קיץ 2018 ללוהט במיוחד:

10 הטרנדים המובילים בנעלי נשים לקיץ 2018

לאלו שמחפשות את הטרנדים הנכונים בתחום הנעלים, לאילו שמכורות לנעליים מלאות שיק, לאלה שמחפשות את סגנון הנעלים ההולם אותן, ולאלה המחפשות שהנעליים שלהן ישמשו אותן נאמנה – הנה מה שאת צריכה לדעת שניה לפני שהקיץ מגיע באופן רשמי:

  1. סניקרס –  אשר כבשו את כל בירות האופנה בעולם הם פריט חובה הקיץ ! סניקרס מנצנצות, מטאליות, מעוטרות, חלקות עם פלטפורמה או בלי  – הכל הולך ואנו הנשים זוכות בנוחות מקסימלית תוך שמירה על מראה שיקי.
  2. סנדלי פלטפורמה – סנדלי הפלטפורמה האהובות נשארות גם בקיץ הנוכחי. הן  מגיעות העונה בשלל צבעים וטקסטורות. ניתן למצוא סנדלי פלטפורמה מקש, מג'ינס, עם עיטורים, עם אבנים ועוד.
  3. נעלים מטאליות – הטרנד המטאלי מביא לקדמת הבמה גוונים של כסף, ברונזה, זהב ועוד תתי גוונים מתכתיים שביניהם. אין מה לעשות, המטאלי מפגין מראה קלאסי, ייצוגי ומתאים לכל הופעה, בעיקר לערב.
  4. כפכפים – אין כל ספק שהכפכפים מהווים את ה-הברקה של קיץ 2018. מדובר בהברקה נוחה ואלגנטית שהשתלטה על כל הפקת אופנה אפשרית. אפשר לשלב אותן עם לוק יומיומי ואפשר ליהנות מהן גם בערב, לסטייל קליל, נונשלנטי ונטול מאמץ.  הקיץ בולטים כפכפים מעוטרי אבזמים, כפכפי מיול, כפכפים בצבעים מטאליים, כפכפים עם או בלי עקב, כפכפים מרוקאים כפכפי חוף.
  5. צבעי פסטל – בעונה זו מגוון רחב של נעלי בובה, סנדלים ונעלי עקב המזוהים עם הטרנד הבולט, צבעי הפסטל: מנעלים בצבע ורוד וצהוב, ירוק, טורקיז, כתום, מנטה, כחול ועוד מגוון צבעים בהירים וקייצים.
  6. עיטורי פנינים – מאז ומעולם עגילי פנינים הם שם נרדף לקלאסיות. העונה הם מקבלים טוויסט מפתיע, ומופיעים גם על הנעלים.  עיטורי פנינים בנעליים מוסיפים ללוק סגנון שהוא מתוכשט, יוקרתי, נשי ומעשירים את הלוק בים סטייל. ניתן לאמץ את הטרנד, בכפכפים, נעלי עקב, סניקרס ועוד.
  7. ניטים – הניטים מעטרים הקיץ את הנעליים בכל הצורות והגוונים. קטנים או גדולים, מוזהבים או כסופים, מפלסטיק או ממתכת. באמצעות הניטים תוכלי להפוך כל לוק מפשוט למחוספס.
  8. פסים – הפסים הם תמיד באופנה בעונת הקיץ ואין לוק חוף שלא כולל מראה פסים. פסי מלחים, פסים עבים, פסים דקים ופסים עם קשירה.  הקיץ הנוכחי כולל מגוון רחב של נעלי פסים, במגוון שילובי צבעים כדוגמת פסים באדום-לבן, בכחול-לבן ובשחור-לבן.
  9. סגנון אתני – הנעל היא הפריט המשלים לכל הופעה ודווקא עליה יעבור המסר האתני כמו שצריך. הדפסים אתניים בנעליים משדרגים כל הופעה ומעניקים ייחודיות גם למראה הפשוט ביותר. בקולקציית הקיץ קיימים דגמים בסגנון אתני שטוח, עקב או סנדל.
  10. גי'נס – נעלי סניקרס וכפכפי פלטפורמה בסגנון ג'ינס. המראה הדני מאפשר להתאים לכל הופעה נעל עם שיק וטוויסט מעניין שיקפיץ את המראה.

הנעלים שתרצי אצלך בארון הקיץ

קיץ 2018 עוד לא התחיל באופן רשמי וכבר השבוע מצאתי את עצמי עם 3 זוגות כפכפים חדשים. ביום שני החלטתי לפנק עצמי בחצי יום כיף בת"א. נכנסתי לאוטו, נסעתי אחרי הפקקים וכיוונתי את הווייז לחניון באזור אלנבי. קניתי מיץ פירות סחוט טרי ועשיתי סיבוב בנחלת בנימין, קצת בקינג ג'ורג' ולבסוף בשינקין. הפעם האחרונה שהסתובבתי ככה בעיר היה מתישהו לפני 4.5 שנים כשהגעתי למדידות לשמלת כלה בסטודיו של המעצב שהיה ברחוב מקביל לשנקין.

בעוד מטיילת בשנקין הגעתי לחנות הראשונה והיחידה בארץ של המותג גרנדנה ברזיל המייבאים את מותגי הכפכפים: IPANEMA, RIDER ו-GRENDHA. כל מותג והייחודיות שלו וכמובן, כל מותג והקולקציה שלו. עד עכשיו הייתי קונה את הכפכפים של איפנמה בחנויות ורשתות שונות, וכך גם בעלי עם הכפכפים של ריידר. עכשיו, לראשונה, יש חנות שמרכזת את כל המותגים במקום אחד (שנקין 8, ת"א | וגם ביהודה מרגוזה 38 יפו וכמובן באינטרנט – www.ipanema.co.il). אם לא מתאפשר לך להגיע לחנות, תמיד ניתן למצוא את הכפכפים בחנויות ורשתות ברחבי הארץ, אבל במידה וכן יוצא לך – שווה ביותר. גן עדן לכפכפים מכל הסוגים (גם לילדים ואפילו לתינוקות – מסתבר שיש כפכפי צעד ראשון ממידה 19…) ובעיקר במחירים שפויים.

למקרה שלא ראית את הפוסט שלי בפייסבוק, הנה כמה תמונות וסרטונים שצילמתי מהחנות:

והנה הקולקציות החדשות של כל מותג עם תמונות קצת יותר מסודרות (תודות לאתרים וליח"צ).

Grendha מציגה קולקציית 2018 הדוגלת ביופי ורבגוניות

Grendha, מותג סנדלי וכפככפי קז'ואל לנשים מבית Grendene Brazil, שואב השראה מהרבגוניות של נשות ברזיל והעולם, כדי ליצור קולקציות שעונות על רצונותיהן השונים. כמותג הידוע בסנדלים היפהפיים שלו, Grendha תמיד מחדש את עצמו, ומתרגם את מגמות האופנה המרכזיות לסנדלים וכפכפים מגוונים ונגישים.

קולקציית קיץ 2018 מתאפיינת באופנה שמחה, צבעונית ומלאת חיים, עם שילובים אתניים לצד הטרנד האופנתי של צמות וחרוזים, אשר מעניקים לסנדלים טאץ' אמנותי. הקולקציה מתגאה גם בדגמים עם חישוקים צבעוניים, אבני חן ותכשיטים אשר מעניקים לסנדלים טאץ' של תחכום עבור מראה אלגנטי יותר. גם הטרנד הקלאסי לא נותר מאחור, עם דגמים המשלבים הדפסים של בעלי חיים עם פריטים ייחודיים ממתכת יצוקה, בסנדלים שמתאימים לנשים בכל גיל.

מידות הנעליים לנשים : 36-42 | מידות הנעליים לילדות: 24-35

מחירים: החל מ- 79 ₪ ועד 170 ₪

(דרך אגב, אני רכשתי את אלו עם הזהב 🙂 )

אופנתיות, חדשנות וצבעוניות בקולקציית קיץ 2018 של IPANEMA

המותג הברזילאי האהוב, אשר כבש את רגליהם של מיליוני אנשים בברזיל וברחבי העולם, משיק את קולקציית קיץ 2018 המתאפיינת במגוון רחב של עיצובים חדשים ומרהיבים.

בהשראת אורח החיים של השכונה הקסומה שעל שמה קרוי המותג, Ipanema רוקדת בתנועות ייחודיות. למרות שבמהותה היא מגיעה מחוף הים, Ipanema היא קוסמופוליטית: שכן רגליהן של אלו הנועלות את הדגמים שלה אינן פוסעות אך ורק בחול. גם בקולקציית קיץ 2018 Ipanema ממציאה את עצמה מחדש ושבה ומצהירה על הפילוסופיה שלה. תמיד מחדשת. תמיד Ipanema.

בהרמוניה מתואמת עם מגמות האופנה האחרונות, Grendene Brazil הוא מותג שמשיק יותר מ-100 דגמים בשנה, עם מוצרים שמייצגים את היופי, הנשיות, הקצב והייחודיות של האישה הברזילאית.

הקולקציה העכשווית מביאה איתה דגמים ועיצובים קלאסיים ומודרניים, בהשראת המגמות החדשות והטרנדים שכבשו את מסלולי תצוגות האופנה בבירות העולם. קולקציה מקסימה ואורבאנית עם הרבה שיק וסטייל, לנשים, גברים וילדות, ולהשלמת מראה הטוטאל לוק הכללי.

קולקציית הגברים של IPANEMA

כוללת נעלי אצבע בצבעוניות קיצית כובשת ומרהיבה ושלל צבעים, גוונים ושילובי צבעים. נעלי האצבע קלילות ונוחות ליום יום, והן עשויות מחומרים משובחים ואיכות ייצור גבוהה, וניתן להשיגם בצבעים ושילובים רבים.

מידות: 41-47 | מחירים: החל מ-59 ₪ ועד 75 ₪

קולקציית הנשים של IPANEMA

קולקציית הנשים לקיץ העכשווי משלבת בין המראה האורבאני-העירוני לבין המראה הנשי-רומנטי, וכוללת מבחר דגמים ועיצובים חדשניים, בשילוב דיטיילים מודרניים, פפיון ופרחים, הדפסים מדליקים ואיורים חביבים, למראה נשי וקלאסי ביום וזוהר בערב, ולהשלמת ההופעה הכללית. המראה הרומנטי בא לידי ביטוי בתחרה המעטרת את הנעליים ובגימור האצילי.

קולקציית הקיץ לנשים כוללת: נעלי אצבע קלאסיות ומודרניות בעיצוב כובש ומעורר השראה וסטייל, החל מנעלי אצבע עם רפידה משולבת בהדפסים טרנדיים ומוטיבים אהובים, נעלי אצבע קלאסיות, נעלי אצבע מודרניות עם טוויסט ברצועה בדוגמת פפיון, דרך סנדלים במראה מינימליסטי עדין, וכלה בכפכפי אצבע עם רצועה רחבה, בצבעוניות אופנתית וגוונים פסטליים רכים. הקולקציה מתאימה ליום ולערב, ומשתלבת נהדר עם לבוש בסגנון קז'ואל, קלאסי ואלגנטי.

מידות: 36-42 | מחירים: החל מ-49 ₪ ועד 209 ₪

קולקציית הילדות של IPANEMA

הקולקציה לילדות מתאפיינת בעיצובים מדליקים וצבעוניות עליזה. הקולקציה רחבה ומגוונת וכוללת כפכפים וסנדלים עם הדפסים אהובים כמו לבבות, צורות גיאומטריות, חיפושיות, פרחים, גרפיטי ועוד, לצד, כפכפי אצבע עם תחכום יצירתי וטוויסט ברצועה, בדוגמת לב משובץ אבנים זעירות.

מידות: 19-35 | מחירים: החל מ-49 ₪ ועד 119 ₪

מכורים לחיים עם קולקציית קיץ 2018 של RIDER

מותג הכפכפים הברזילאי RIDER, ממשיך לחגוג את החיים ומשיק קולקציה המשלבת יופי ונוחות שלא ניתן לעמוד בפניה! הכוח המניע מאחורי ריידר, הוא תרבות אשר חוגגת ומפארת אורח חיים פעיל ורוח של חופש והבעה עצמית.

ריידר תומכים בחופש לחיות בעוצמה ובאינטנסיביות, לשבור פרדיגמות, ולפלס דרכים חדשות. הכפכפים והסנדלים של ריידר נולדים מהתשוקה לחיים של הברזילאים, וזו באה לידי ביטוי בכל הפעילות של המותג. הלקוחות של ריידר מכורים לחיים. הם מכורים לפעולות שהופכות את החיים לכדאיים, שהופכות כל שנייה לחשובה ומשמעותית. ברוח הזו, ריידר שאבו השראה מאורח החיים בריו דה ז'נרו ופיתחו את הקולקציה שלהם לשנת 2018 .

סנדלי וכפכפי ריידר משלבים סגנון ונוחות בעיצוב עכשווי עם שילוב של חומרים מוגנים ע"י פטנט, המאפשרים סנדלים יפים ונוחים. ריידר מציעים מגוון רחב של דגמים שונים על מנת לענות על הטעמים השונים של הצרכנים. סדרה אורבנית, סדרה של סנדלי קז'ואל, וסדרה ספורטיבית יותר. הסנדלים והכפכפים מתאימים לאלה שרוצים לשנות את חייהם המונוטוניים לחיים שכדאי לחיות אותם. כי אחרי הכול, ריידר מאמינים שהחיים קצרים מידי מכדי לשרוך שרוכים…

מידות: ילדים- 19- 39, גברים- 41-47 | מחירים: החל מ-69 ₪ ועד- 209 ₪

רשת SHOW/OFF משיקה את קולקציות הנעליים לקיץ 2018 שאת לא יכולה לפספס…

רשת SHOW/OFF המאגדת את המותגים הבינלאומיים משיקה את נעלי הקולקציות הכי חמות לקיץ 2018 של המותגים המובילים: גאס, מארק פישר, אן קליין, קנדל וקיילי ועוד. נעליים מזמן כבר הפכו לאובססיה של כל אישה שאוהבת אופנה. רבות כבר אימצו מגוון משפטי מוטו לחיים כמו: "אף פעם לא יכולות להיות לך יותר מידי נעליים" ו"החיים קצרים, קני את הנעליים". אז למה לחפש תירוצים שרשת שואו אוף נותנת לכן את כל הסיבות… לבוא ולהתחדש לקראת הקיץ.

הקולקציות הכי מדוברות של עולם אופנת ההנעלה תחת קורת גג אחת עם כל הטרנדים הכי חמים היישר מהתצוגות הכי גדולות במבחר סגנונות: ליום יום, ערב, כפכפים, סנדלים ועוד.

הקולקציה הכי לוהטת העונה, היא של המותג הוותיק GUESS, הידוע כמותג יוקרתי שלא חושש לחדש ולהתחדש. גולת הכותרת של הקולקציה הם הסניקרס אשר מזמן יצאו מתחום הספורט והפכו לפריט אופנה אשר משלים כל לוק בכל זמן במשך היום. ומשתלבים בצורה מושלמת עם שמלה או חליפה – סניקרס של גאס יעשו את העבודה ויתנו לך את ההשלמה האחרונה ללוק שכולו סטייל.

מותג וותיק ואהוב על כולנו הוא ANNE KLEIN המתחדש וממציא את עצמו  ונותן לנו להתמכר אליו מחדש. גם הפעם, הקולקציה רחבה וניתן למצוא בה מגוון נעלי עקב, מיול, סנדלים ובובה. הסוד של הקולקציה נמצא בפרטים הקטנים: מלמלות, פרנזים ועוד עיטורים שהופכים את הפריטים למיוחדים במינם.

MARC FISHER מותג בינלאומי המושך הרבה תשומת לב מכל הפאשניסטיות הכי גדולות. הקולקציה מאיימת לכבוש את ליבנו עם הצבעוניות הקיצית שגורמת לנו לרצות לאסוף את כל הצבעים כאילו היו בובות אספנים. אדום, צהוב, כחול, מטאלים ועוד ועוד. כל צבע דומיננטי ומלהיב. לצד הצבעוניות ניתן למצוא צבעים סולידריים: שחור, בז', דנים.

המותג האחרון, שמו הולך לפניו והוא הכי מעורר סערה בכל פעם שנשמע שמו: KENDALL AND KYLIE, האחיות לבית ג'נר-קרדשיאן ממשיכות עם עיצוב נעליים בצורה מושלמת. אל תתבלבלו עם הקולקציות קפסולה שלהן למותג זה או אחר – כאן זה הדבר האמיתי. כל זוג נראה כי הגיע מעולם אחר אך הבנות מסבירות כי כל זוג מייצג פן אחר בסטיילינג שלהן. לדוגמא ניתן למצוא מגפיים צבאיות לצד כפכפים עם מגע עדין. סנדלי עקב קלאסיות לערב לצד סנדלי פלטפורמה בצבע צהוב. כל זוג מביא צד אחד של הבנות ומספר סיפור שונה וקסום.

מחירים: נעלי עקב: החל מ-249.90 ₪, סנדלים: החל מ-249.90 ₪, כפכפים: החל מ-249.90 ₪, סניקרס: החל מ-299.90 ₪

להשיג ברשת SHOW/OFF גן העיר תל אביב, קניון הזהב ראשל"צ, קניון רננים, גראנד קניון חיפה, דודג' סנטר נצרת עילית ובחנויות הנעלה מובחרות.

(צילום: אסף לוי)

חם הקיץ ברשת SCOOP

רשת ההנעלה SCOOP, משיקה בימים אלו בחנויות הרשת, סנונית ראשונה של קולקציית קיץ 2018. הקולקציה כוללת עשרות דגמים בשלל השראות וסגנונות, אשר תורגמו ממגמות האופנה הבינלאומיות הבולטות לעונה זו.

מחירים: כפכפים החל מ-39.90 ₪, סנדלים החל מ-79.90 ₪, סניקרס החל מ-49.90 ₪, נעלי עקב החל מ-79.90 ₪

(צילום: עמירם בן ישי)

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X