fbpx
אופנה

קולקציית אביב/קיץ 2016 למותג הטייצ'ים הישראלי KYT

טייץ. יחסי אהבה-שנאה. כמה שאהבתי אותו כשהייתי רזה יותר והייתי משלבת אותו עם טוניקה יפה לעבודה או גופיה מנדפת זיעה לחדר כושר. כמה שנאתי אותו שמחודש שמיני להריון זה כל מה שעלה עלי אבל לא גרם לי להרגיש רזה כמו לפני. כן, לאורך חיי תמיד לבשתי טייצים אבל אני דיי שמרנית והם לרוב היו בצבע שחור/כחול/אפור ופה ושם היו התנסויות עם סגול וירוק 🙂
מאז הלידה התמכרתי לג'ינסים שהם טייץ אבל לא אזרתי אומץ לחזור לאותם טייצים ששכבו לי בארון. אבל, לפני 3 שבועות יצא לי להכיר את המותג הישראלי, KYT, ואחרי שראיתי את קולקציית הטייצים, ובוא נודה באמת – גם זה שנרשמתי לחדר כושר עזר, החלטתי שהגיע הזמן לחזור לשגרת הטייצים והפעם אני הולכת על הכל, מלבד שחור חלק.

מי אתם KYT?

KYT הוקם ע"י צמד יזמים ישראלים, אלכס קופרשטיין ונטליה צועיר, תושבים חוזרים שטיילו בעולם ונחשפו לכיוונים רבים באופנה, סטייל, סגנון חיים וכמובן בדים ומוצרים.
על הרעיון הם חשבו כמענה לצורך יומיומי. נטליה מסבירה שרבות מחבורתיה הן נשות קריירה מצליחות שמגדלות ילדים ותוך כדי מנסות לשמור על אורך חיים בריא וללכת לחדר כושר. הבעיה היא בללכת לחדר כושר זה שמתישהו צריך להחליף בגדים וזה גוזל זמן שלא בהכרח יש, אז למה לא ללכת כבר לעבודה עם פריט אופנתי שמתאים גם לחדר כושר וכל מה שצריך זה רק להחליף חולצה מבלי להתפשר על איכות ועל אמירה אופנתית אישית?

KYT טייץ לנשים להתעמלות

שותף של נטלי למיזם KYT, אלכס קופרשטיין: "במחקר המקיף שעשינו, החל מבחירת הבדים, טכניקות ההדפסים, איכות הייצור, גילינו שדווקא לישראל יש מה להגיד ולתרום לעולם בתחום ה-casual fashion. התחום הזה נמצא בעלייה ובהתפתחות מתמדת, כך שאנחנו שמחים להביא את הניסיון שלנו מהעולם לכאן ומבחינתנו יש בכך גם אמירה פטריוטית וציונית".

לעיצוב הקולקציה נרתמו זוג המעצבים פראו בלאו – הלנה ופיליפ, המוכרים לפאשניסטות בישראל ובעולם בזכות עיצוביהם הססגוניים המשלבים הדפסים בטכניקות ייחודיות. בבסיס העיצוב עמד הרעיון לפיו נוח ללבוש מכנסי טייץ בכל יום ולאורך כל היום: לעבודה, לבילוי ולאימון ספורט.

וכך התפתח המותגKYT (קיט) שמשיק בימים אלה קולקציות איכותיות, אופנתיות ומחמיאות של מכנסי טייץ לנשים וילדות במיוחד לאביב/קיץ 2016. המותג מדבר בשפה ידידותית ובהומור – לעולם אין לקחת את החיים ברצינות יתרה. הקולקציות מגיעות במגוון מידות ומתאימות לנשים, נערות וילדות. מכנסי הטייץ עשויים מבד קליל, נעים ורך למגע אשר נבחר בקפידה, בגזרה מחמיאה ועיצוב מודפס, ויקנה תחושה מעודכנת וקולית לאורך כל היום.

ההדפסים הייחודיים של KYT

עבור הזוג פראו בלאו שעמלו על עיצוב הקולקציה, פרינט הוא המלך. במהלך יצירת הקולקציה נעשה שימוש במספר קבוצות של הדפסים, זאת כדי לענות על טעמן האישי של קהל הלקוחות ולשקף את מגוון הדרישות האופנתיות.

"בהדפסים אפשר להגיע לקהלים שונים. יש לנו קבוצות של הדפסים קלאסיים מעולם השמלות הפרחוניות של שנות ה-50. ישנה קבוצה של הדפסים בסגנון הודי שמוכרת יותר לכל מי שאוהבת יוגה. קבוצה של הדפסים גיאומטריים שמדברת על הטרנד החדש של תרבות ההיפסטרים. ובנוסף, ההמצאה החדשה והכי מדוברת – מטיריאל דיזיין, שפת העיצוב החדשנית. היה לנו מרתק לקחת את זה מעולם ה-web ולהפוך את זה לבגד", הדגיש פיליפ בלאו.

דגמים ומחירים

קטגוריית נשים, אביב – קיץ 2016, מחיר 195 ₪

זוהי קטגוריה שנולדה מתוך שיח מעמיק של בעלי החברה עם זוג המעצבים. היא מדברת על הדברים שמרגשים אותנו בחיים, וכך הגיעו לעיסוק באלמנטים ובהדפסים מהעולם התת ימי בשילוב עם טרנד שחור-לבן עכשוי. קטגוריה זו פואטית מאוד, מלאה בפרטים קטנים, כך שכל הדפס יכול לשמש מקור להתבוננות ומדיטציה.

אני התחדשתי בטייץ שהוא דווקא רחוק מטרנד השחור לבן – הצבעוני. הוא מאופיין בפרינט מעניין. אני מודה שאני הולכת איתו לחדר כושר בלבד, ולא מגיעה איתו קודם לכן לעבודה, אבל כמות המחמאות שקיבלתי עליו ב-3 שבועות האחרונים היא מדהימה.
עוד דבר שאהבתי, זה שהמוצר מגיע בתוך נרתיק קטן וחמוד. את הנרתיק הזה אני לוקחת איתי בתיק של החדר כושר ובתום האימון, אני מכניסה אותו לשם עד הכביסה. ואם כבר עסקינן בכביסה, אז אני מכבסת על 30 מעלות וסל"ד 400 וזה יוצא פשוט מושלם. הבד סופר נעים, הטייץ יושב על הגוף בצורה מושלמת ותופס את כל האזורים בדיוק כמו שטייץ אמור לתפוס.

טייץ KYT לחדר כושר
התיק לחדר כושר מוכן למחר
דגם UFO טייץ KYT
דגם ה-UFO שלי

מבחינת מידות: את הטייץ לנשים ניתן להשיג במידות הבאות: XS-XL. אני לקחתי מידה XL והוא מתאים גם לנשים במידה 46-48.
לדגם שלי קוראים – UFO, והאמת, אחרי שתראו באתר את יתר הדגמים…יהיה לכן קשה לבחור 🙂

דרך אגב, כרגע יש להם מבצע מיוחד שבו ניתן לרכוש 3 מכנסי טייץ ב-495 ₪ בלבד, אז תתכוננו לדילמות 🙂

קטגוריית טייץ ילדות (מידות 6 – 14), מחיר 85 ₪

קטגוריה זו נולדה מתוך זיהוי של צורך מובהק במכנסי טייץ שידברו בשפת הילדות מבלי להיכנס לדמויות ממוסחרות. המטרה הייתה לייצר טייץ שיתפוס את העין, תוך דגש על ההדפסים המיוחדים שיצרו המעצבים: לבבות, פרחים, חיוכים, צורות גיאומטריות גדולות וצבעוניות יוצאות דופן. ההשראה לקולקציית הילדות – צבעוניות בציוד לבתי הספר, הדפסים המדמים מחברות וקלמרים. צבעוניות זו ניתן היה לפגוש כמעט בכל פריט, אך לא בבגד. המעצבים פראו בלאו הביאו את הצבעוניות הזאת לטייץ ילדות. בנוסף, לבתי הספר יש חולצות אחידות ו-KYT מאפשרים לגוון ולהיות אופנתיות בעזרת מכנסיים מדליקים.

 

לקטלוג המלא ולרכישה: https://kytclothing.com | פייסבוק: https://www.facebook.com/kytclothing | אינסטגרם: kytclothing

ועכשיו, הצצה לחלק מהדגמים שתמצאו באתר, גם לילדות וגם לנשים:

מצגת זאת דורשת JavaScript.

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X