fbpx
אופנהאקססוריז ותכשיטים

כל קולקציות והמבצעים לחורף 2015/16 שאת חייבת להכיר

נעליים

קולקציית סתיו/חורף 2015/16 של מותג הנעליים GUESS ומארק פישר

מותג האופנה GUESS, הנחשב כאחד ממותגי האופנה המובילים בעולם, משיק את קולקציית נעלי סתיו-חורף 2015/16. הקולקציה החדשה של המותג האמריקאי GUESS מתאפיינת באמירה ראשונה בכל הקשור לאיכות, עיצוב, חדשנות ואופנה. העיצובים מתוחכמים, צעירים, חצופים, נועזים, סקסיים וניכרת השקעה  בכל פריט ופריט. הקולקציה מושפעת מסגנון חיים של הצעירים בניו יורק וניתן למצוא את הטרנדים הכי לוהטים  בנגיעות הייחודיות למותג, אשר פופולאריים בכל עונה.

הטרנדים

  • פרינט אול אובר – הלוגו של המותג הפך לאייקון וגם השנה ישנם פריטים עם פרינט all over של הלוגו בצבעו המוכר והידוע ובחלק מנעלי גאס, ניתן לראות את הלוגו כאבזם על הנעל.
  • רוק גלאם – המותג גאס מציע העונה נעליים במראה הרוקיסטי, עם נגיעות נשיות. הטרנד משלב את הצבע המטאלי אשר הוכח כשילוב מנצח לכל לבוש. העקבים עבים יותר, מתאים עצמו לסגנון. ניתן לראות שילובים של עור ועור הפוך ובמשחקי בדים על הנעל, ההופכים אותה למעניינת ומיוחדת בתוספת ניטים. בנוסף, ניתן למצוא בקולקציה מגוון דגמים עם תחרה, פרווה סינטטית, קטיפה, מנומרים, מנצנצים ועוד.
  • סניקרס – נעלי הסניקרס תמיד באופנה ולא מתכוונים ללכת לשום מקום! לאחרונה הסניקרס זנחו את הג'ינסים ועברו על השמלות ולוק האלגנט. הסניקרס של גאס מושלמים לשילובים מיוחדים של לבוש ואם את עדיין מושבעת של ג'ינסים, גם שם הם כמובן לא יאכזבו!
    גם קולקציית הגברים מציגה נעלי סניקרס, המתכתבים בעיקר עם קולקציית הג׳ינס ומיועדים לג'ינסים, עם מגוון דגמים גבריים וקלאסיים. זוגות אוהבים, יכולים להתאים סניקרסים למראה אחיד ומשגע…

מחירים

  • סניקרס נשים החל מ- 499.90 ₪ עד 599.90 ₪
  • סניקרס גברים החל מ- 399.90 ₪ עד 449.90 ₪
  • נעלי בובה החל מ- 499.90 ₪ עד 599.90 ₪
  • נעלי עקב החל מ – 749.90 ₪ עד 999.90 ₪
  • מגפונים החל מ – 899.90 ₪ עד 999.90 ₪
  • מגפים ב- 1199.90 ₪

את קולקציית גאס בארץ,  ניתן למצוא ברשת show off בקניון רננים, מדרחוב נתניה (שטטמפר), גן העיר ת"א ובחנויות הנעליים המובחרות.

מבצע חורף: 50% הנחה על הדגמים שבמבצע עד ל-31.12.2015

מצגת זאת דורשת JavaScript.

 

קולקציית המגפונים

מי אמר שצריך לחכות לגשם בשביל להתחיל ללבוש את פריטי החורף האהובים במיוחד? המגפונים ההורסים של המותגים הבינלאומיים המצליחים Guess ו Marc Fisher-משלימים את הלוק לכל הופעה, גם עכשיו כשהשמש זורחת.

מותגי הנעליים הבינלאומיים Guess ו Marc Fisher-, משיקים קולקציית מגפונים טרנדית ועדכנית לחורף, שניתן לחדש כבר עכשיו, מבלי לחכות למזג האוויר הסוער שטרם הגיע. קולקציית המגפונים כוללת מגוון דגמים: מגפונים שטוחים עם שרוכים, מגפונים עם עקב נמוך בשילוב אבזמים, מגפונים בשילובי ניטים, מגפוני זמש, שילובי זמש ועור.

המותגים Guess ו Marc Fisher-שמהווים סמל לאופנה צעירה, סקסית, נשית  והרפתקנית, מציגים קולקציות לחורף 2016 המאופיינות בנגיעות של הטרנדים הבולטים לחורף הקרוב, תוך שימת דגש על אופיו הצעיר והססגוני של המותג.

מחירים

  • מגפונים מארק פישר – החל מ- 649.90 ₪ עד 799.90 ₪
  • מגפונים גאס – החל מ – 899.90 ₪ עד 999.90 ₪

מצגת זאת דורשת JavaScript.

דרך אגב, אם תהיתן מה הצבע הלוהט של החורף עפ"י מארק פישר ו-GUESS אז אנחנו שמחות לבשר לכן שהצבע הזוכה לחורף 2016 הוא – חום! ועל-מנת לחגוג את צבעי החום, הם השיקו קולקציית נעלי נשים בצבע חום דומיננטי, על  כל גווניו, המתאים לכל צבעי הטרנדיים העונתיים ומשתלב מעולה גם ללא מאמץ. ניתן לראות בקולקציית חורף 2015/16 של המותגים, מגוון דגמים בצע חום, בניהם: סניקרס, נעלי עקב, מגפונים עם עקב נמוך בשילוב אבזמים, מגפונים בשילובי ניטים, מגפוני זמש, שילובי זמש ועור.

מצגת זאת דורשת JavaScript.

קולקציית סתיו/חורף 2015/16 של רשת נעלי SCOOP

רשת ההנעלה SCOOP, מציגה את קולקציית הנעליים לעונת סתיו- חורף 2015/16, הכוללת מגוון רחב של דגמים ייחודיים, בשלל סגנונות לכל שעות היממה,  החל מנעליי קז'ואל למראה יום יומי, מגפיים בכל האורכים ועד לנעלי ערב מוקפדות ומאובזרות היטב.

הקולקציה מתאפיינת בצבעוניות חורפית, בהתאם למגמות ולתחזיות של מעצבי העל הבינלאומיים, בניהם: אפור, בורדו על כל גווניו, כחול כהה, קאמל,  חום, צבעי שלכת, בז', ירוק, חרדל, שילוב של שחור ולבן, לצד הצבעים המטאליים: זהב, ברונזה וכסף. בקולקציה ניתן למצוא שילובים של אבזמים, ניטים, רצועות, שרוכים, גומי, פרנזים ורוכסנים להשלמת המראה השיקי אופנתי. מגוון העקבים שמציעה הקולקציה, מעניקים אפשרויות למנעד רחב של סגנונות לבוש, החל על מעקבי פלטפורמה המובילים העונה, עקבים עבים לנוחיות מקסימלית, עקבי הסטילטו האלמותיים וכמובן העקבים השטוחים למראה הקזואל.

המגמות המרכזיות בקולקציה של SCOOP

  • השיק הספורטיבי– סניקרס על פלטפורמה – אחד הטרנדים הבולטים ביותר שתפסו פה בשנים האחרונות, הינם נעלי הסניקרס על פלטפורמה. מותג הנעליים SCOOP מחזק בעונה הקרובה את הטרנד הכי אופנתי אותו הציגו על מסלולי התצוגות המעצבים הבינלאומיים המובילים.ניתן למצוא בקולקציה מבחר רחב של סניקרס בשילוב צבעים מטאליים, אשר יכולים להתאים עם חולצת T שירט קלילה וחצאית מקסי, או לחילופין עם מכנסי ג'ינס ארוכים.
  • נעלי הסמוקינג סליפרס – אחד הטרנדים המתחשבים ביותר במין הנשי, הינו נעלי הסמוקינג סליפרס. נוחות כמו נעלי בית, אבל מלאות בשיק ואמירה אופנתית. כל אישה צריכה זוג אחד טוב של נעליים שטוחות בארון שלה, שיהיו נוחות, קלות לנעילה ושיתאימו כמעט לכל בגד. עונה מציעה SCOOP מגוון רחב של נעלי סמוקינג סליפרס, קלות בצורה מדהימה, משולבות בפפיון מקדימה ו/או דוגמאות סריגה.

אביזרים נלווים: גם העונה מציגה רשת SCOOP חשיבה היקפית לטוטאל לוק מושלם,  לשם כך,פותחו אביזרים מתאימים, כאשר הקונספט הוא שהכול מתחיל מהרגל – הנעל, משם מתחילים להתאים תיקים, ארנקים, חגורות, צעיפים ועוד.

מחירים

  • נעליים -129-199 שח
  • מגפונים – 249-399 שח
  • מגפיים – 299 שח – 499 שח
  • תיקים – 99 שח – 199 שח

ניתן להשיג בסניפי SCOOP ברחבי הארץ

מצגת זאת דורשת JavaScript.

 

קולקציית המגפיים והבוטס הצבעוניים של טימברלנד

מותג האיכות והפנאי הבינלאומי Timberland, משיק לעונת סתיו-חורף 2016, קולקציית בוטס אופנתית,  איכותית, "ירוקה" ומגוונת, הכוללת צבעים שלא נראו עד כה: בוטס בצבע אדום, סגול, כחול, ורוד, אפור, שחור, לבן  ועוד. קולקציית הבוטס לסתיו חורף של Timberland, מגדירה מחדש את תרבות החוץ ומאפשרת ולהצית מחדש את הדרך, בסגנון ייחודי ומודרני.

המותג Timberland, הידוע כ"מותג טיולים", עושה התאמה לקולקציית הנעלים החדשה, לדור החדש של מחפשי ההרפתקאות, שחי את הרגע ומחפש את ההרפתקאות קרוב יותר מאי פעם, באווירת החיים האורבניים. "אחרי שלוש שנים בהם דיברנו עם יותר מ-18,000 צרכנים ב-8 מדינות שונות, קיבלנו תובנות בעלות ערך לגבי מהי תרבות החוץ והפנאי עבור הלקוחות שלנו. היום המושגים מקבלים אינטרפרטציה מחודשת והחוץ בשביל הלקוחות שלנו זה לא רק טיול בטבע, זה גם חקירת דרכים, שכונות ורחובות צדדיים שהם עדיין לא ביקרו בהם אפילו בעיר שבה הם גרים" מסביר ג'ים דיווי, סגן נשיא השיווק העולמי של Timberland.

הנתיב המודרני של טימברלנד, הוא לא מקום מוגדר, הוא מהווה צעד קדימה אל הלא נודע החדש והמרגש. החיבור הדיגיטלי יוצר הזדמנויות, לא ניתן  לדעת מה ההרפתקה הבאה שלנו ולכן המפתח הוא להיות מוכן לכל סיטואציה. הקולקציה החדשה של Timberland פורצת דרך, מודרנית עם סטייל, המאפשרת להמשיך ללכת בשביל המשתנה מידי יום. "הנתיב המודרני" הוא מסע של רחובות בעיר, מזג אוויר לא צפוי ותוכניות ספונטניות. המותג Timberland מספק את ההנעלה, לצד הלבשה והאקססוריז, שמאפשרים לצרכנים לצאת לדרך ללא דאגות, להיכן שהדרך תוביל – בשינויי טמפרטורות ושטח, בימים מחוספסים או בלילות מעודנים. התאמה לסיטואציה  היא המפתח לכל אאוטפיט.

מחירים: 599.9 ₪ – 1,490 ₪

מצגת זאת דורשת JavaScript.

קולקציית המגפיים של Timberland לנשים עוצבה בהשראת הדור החדש של מחפשי ההרפתקאות והריגושים, בשילוב סטייל עם חספוס אתגרי המייצר סגנון ייחודי למותג.

בקולקציית מגפי הנשים של Timberland, ניתן למצוא מבחר של מגפונים עם שרוכים על מגוון סוגי עקבים, מגפיים גבוהים מעור עם שרוכים, מגפיים גבוהים קלאסיות מעוטרים באבזם, מגפיים עם פרווה בתוכן ועוד.

המותג Timberland, ממשיך להטמיע את ערכי השמירה על איכות הסביבה והקרבה לטבע, שחרט על דיגלו, גישה שבאה לידי ביטוי בקולקציה "ירוקה" ומתבטאת בשימוש בסוליות מגומי ממוחזר, תעודות זהות לכל נעל המציינות באילו אמצעים השתמשו לייצור הנעל, קופסאות נעליים מפסולת ממוחזרת ועוד. כמו כן, חנויות המותג, המעוצבות עם מתקנים העשויים מחומרי גלם טבעיים ולא מזיקים לסביבה.

קולקציית הנעליים של Timberland כוללת בתוכה מספר טכנולוגיות וחומרים ממוחזרים, לדוגמא: נעליי ה- EARTHKEEPERSׁ שהסוליה שלהם מיוצרת מ-  50% גומי ממוחזר – נעליים בעלות סוליה "ירוקה" (GREEN RUBBER), העשויות מגומי של צמיגים ממחוזרים , RE-CANVAS – בד חזק העשוי מבקבוקים ממוחזרים המשולבים בבד ויוצר בד נושם, עמיד, נוח וחזק במיוחד, המייצר נעליים קלות עם אוורור מקסימלי בחודשי הקיץ החמים ו-ORTHO-LITE – סוליה מוקצפת המאפשרת נוחות, בלימת זעזועים, המרכיבה נעל מאווררת ועמידה.

טווח מחירים נעליים

  • מגפונים פלטפורמה עם שרוכים החל מ-990 ₪
  • מגפיים נמוכים קלסים חלקים החל מ- 899 ₪
  • מגפיים בשילוב פרווה החל מ- 699.90 ₪
  • מגפיים גבוהים החל מ-1,190 ₪

להשיג ברשת טימברלנד, אמפוריום ובדיוטי פרי

מצגת זאת דורשת JavaScript.

 

ביגוד

סאקס סימפל לייף בקולקציית סתיו/חורף 2015/16 – אהבה פרואנית

קולקציית החורף של סאקס, היא פסטיבל אהבה רומנטי, שעוצבה  בהשראת פרו-תשוקה, שמחה, אקזוטיקה, עושר צבעוני ותרבותי, המשתלבים יחד לקולקציה סקסית וכיפית לחורף 2015/16. הקולקציה מורכבת ממנעד רחב של פריטים שפעי דיטיילים, שטיפות מעושנות, קפלים, כיווצים, גרעיניות. המוטיבים מהעולם האתני, באים לידי ביטוי בהדפסי פאטרנים מקוריים, רקמות עשירות בטכניקות שונות ושיבוץ חרוזים ייחודים.

הבגדים בקולקציית החורף של סאקס, מסקרנים את המגע – מזמינים להעביר יד ולמשש את רוך הבד מצד אחד ואת הטקסטורה שיוצרים האלמנטים השונים מצד שני. העין – נמשכת לעושר הצבעוני והצורני. הבדים מפנקים ובאיכות בלתי מתפשרת. בטופים: 100% משי, משי בשילוב אלסטן, Lyocell Denim, Tencel Blend, Rayon. במכנסיים: כותנה אלסטן, עור ודמוי עור במראה זמש. פלטת הצבעים נולדה ממחשבה מוקפדת ובהרמוניה עם הקונספט: Dark Forest, Navy, Burgundy Toffee, Henna, Pecan, CHOCOLATE, SKIN, Asphalt, Ercu. והמעושנים: Smokin Rose Purple , Lilac.

החיבור החדש – השידוך העכשווי האולטימטיבי בין הרומנטי הפיוטי והפתייני, לשמחה ההוללת של פרו, הוליד קולקציה מגוונת, מלאת ניגודים והרמונית גם יחד. אנרגיה, ליטוף, עוצמה, שלווה, שמחה, שחרור, אהבה, ריקוד, חופש, פיתוי וחופש הביטוי! נוצר קשר בין 2 עולמות שכאילו מאז ומעולם נועדו זה לזו ואנחנו נועדנו להם – חורף נעים!

SIMPLE LIFE – POWER BASIC

אחרי שכולם כבר הבינו והפנימו, שחיי הארון ללא בייסיק אינם חיים מאושרים, בסאקס  יצרו קולקציית בייסיק מחמיאה ביותר. לא כל בייסיק זה בייסיק– ולכן מעצבי המותג סיווגו את הסריגים והטופים לפי קבוצות בדרגות עובי שונות, בדגש על סוגי סריגה מיוחדים בטקסטורות חדשות.

  • קל: טופים – ויסקוזה בדרטי ווש, כותנה בשילוב הדפסים ורקמות חרוזים.
  • בינוני: סריגים דקים – ויסקוזה וכותנה בסריגת פרנץ טרי וג'קארד, סריגים משולבים במשי ארוג, סריגים עם פאטשים מזמש, שילוב סריגת קרושה בדיטיליים מיוחדים, שטיפות טאי דאי וסריגת פיקה, כותנה בשטיפת דרטי ווש.
  • HEAVY KNIT: סריגים עבים 100% כותנה עם אסיד ווש, ויסקוזה, צמר, אלפקה וקשמיר.

טווח מחירים סימפלייף

  • טישרטים החל מ: 248 ₪ עד 368 ₪
  • מערכות לבוש החל מ: 278 ₪ עד 388 ₪
  • סריגים החל מ: 318 ₪ עד 648 ₪
  • גקטים – 548 ₪
  • מכנסים – 448 ₪

טווח מחירים סאקס

  • גופיות החל מ: 398 ₪ עד 478 ש"ח
  • מכנסיים החל מ: 588 ₪ עד 668 ₪
  • חולצות החל מ: 448 ₪ עד 718 ₪
  • שמלות החל מ: 620 ₪ עד 990 ₪
  • גקטים  החל מ:   890 ₪ עד 1,230 ₪
  • מעילים החל מ: 840 ₪ עד 990 ₪
  • מכנסי עור החל מ:  990 ₪ עד 1980 ₪
  • צעיפים – 380 ₪
  • תיקים החל מ 520 ₪ עד 1,180 ₪
  • נעלים החל מ 400 ₪ עד 1,100 ש"ח

מצגת זאת דורשת JavaScript.

ואם אתן מעדיפות חולצות מכפותרות, אז דעו לכן שסאקס גם חשבו עליכן והוציאו קולקציית חולצות מכופתרות המכבבות בחורף. החולצות המכופתרות נחשבות לפריט שיק יוניסקס על-זמני, שמתאים לכל אישה ולכל שעות היום ומקרין בטחון וסטייל בו זמנית. קולקציית המכופתרות של סאקס, מפתיעה בחולצות ששוברות סטיגמה המתאימות לא רק למשרד ומעניקות מראה נשי ומתוחכם עם טאצ' מחויט.

החולצות עשויות קשמיר, כותנה וויסקוזה, בשילוב עם משי טהור ומוצעות במבחר דגמים שונים, שניתן להתאים  לכל מראה: מכופתרות חלקות עם צווארון למראה מחויט, מכופתרות עם רקמה בחלקן העליון למראה שובבי, מכופתרות עם הדפסים למראה יום יומי ועוד.

מחירים

  • מכופתרות עם צווארון החל מ-564 ₪
  • מכופתרות עם הדפסים החל מ-698 ₪
  • מכופתרות עם רקמה החל מ-498 ₪

מצגת זאת דורשת JavaScript.

 

קולקציית סתיו/חורף 2015/16 של נאוטיקה

המותג הבינלאומי נאוטיקה מקבל את החורף הקרוב עם קולקציה עדכנית ומלאת סטייל.  הפריטים של נאוטיקה מאופיינים בקווים נקיים עם טקסטורות שהינם אבני היסוד לכל מלתחה מודרנית, אלגנטית ומתוחכמת. ה"חתימה" של נאוטיקה, שזורה היטב בדיטיילים הקטנים שעושים את ההבדל בגזרות, בבדים, בהדפסים ובצבעים הנשיים. הקולקציה מכילה שפע של פריטים אופנתיים, החוגגים את חיי האישה המודרנית.

הקולקציה מורכבת מפריטים אייקוניים ששודרגו בשילובי בדים, גזרות ואלמנטים מיוחדים, הבאים לידי ביטוי בכפתורים, רוכסנים ועוד. הקולקציה מפתיעה בהדפסים גיאומטריים אלגנטיים ושילובי צבעים קלאסיים לצד נועזים כגון: כחול, אדום ולבן.

החורף  מתהדרת הקולקציה של נאוטיקה בגוונים עשירים השאובים ממורשת המותג. הצבעוניות המובילה לקולקציית  חורף 2016, מושפעת מהצבעים העמוקים של הים ועולם השיט, כגון: כחול אוקיאנוס, לבן שנהב ואפור עם נגיעות של כתום שקיעה, סגול בורגונדי, ואדום. המותג בנה את עצמו בתחילתו מליין מעילים, מוכיח את עליונותו ומציג מעילי טרנץ', צמר ומעילי רוח בצבעים מטאליים עם צווארונים מיוחדים. המעילים ניתנים להתאמה לגזרה, באמצעות שרוכים, רוכסנים ועוד.

הטרנד הבולט לעונה הינו השילוב בין בדי סריג, ניילון פוך ואריג, אשר ניתן למצוא בין היתר בבלייזרים מחויטים, מעילים וסטים וג'קטים. בין הפריטים בקולקציה, ניתן למצוא: שמלות עם גמורים מתוחכמים, שמלות בייקרים אלגנטיות עם רוכסנים כסופים, חולצות מחויטות מבדים קלילים, שמלות וסריגים בשילוב עם לורקס נוצץ.

פריטי הבייסיק לא נותרו ללא התייחסות וקיבלו אינטרפרטציה מחודשת ונשית בזכות הדגש לפרטים הקטנים, אשר הופכים כל פריט בסיסי לייחודי ומעניין. לדוגמא: חולצות פולו עם צווארון רוכסן ובד רך ונעים למגע, קרדיגנים עם סגירת רוכסן, טי שרטים רקומים ועם הטבעות, סריגים במגוון דוגמאות סריגה ועוד.

המותג נאוטיקה ידוע כמותג לייף סטייל בינלאומי מוביל, אשר מציע אופנה איכותית וקלאסית לנשים, גברים וילדים. פריטי נאוטיקה הינם פריטים אופנתיים, בעלי שיק קלאסי מתוחכם, המעוצבים בהשראת הים ועולם הימאות. כיום, נאוטיקה הינו מותג אופנה מצליח ביותר מ-75 מדינות בעולם.

מחירים

  • חולצות מכופתרות: החל מ- 299 ₪
  • טי שירטים: החל מ- 179 ₪
  • חולצות פולו: החל מ – 279 ₪
  • מכנסי בד: 399 ₪
  • ג'ינסים: 399 ₪
  • ג'קטים: 549 ₪
  • מעילים : החל מ- 599 ₪
  • שמלות: החל מ- 449 ₪
  • סריגים החל מ – 399 ₪

מבצעי חורף: 30% הנחה, על מגוון פריטי קולקציית חורף 2016 לנשים ולגברים (חולצות טי, חולצות פולו, מכנסיים, חצאיות, שמלות, קרדיגנים, מעילים ועוד). בתוקף 31.12.2015. ניתן להשיג ברשת נאוטיקה, רשת אמפוריום ברחבי הארץ.

מצגת זאת דורשת JavaScript.

 

קולקציית קפסולה של ראלף לורן לחורף 2015/16

מותג האופנה הבינלאומי RALPH LAUREN משיק בימים אלה גם בישראל את קולקציית סתיו-חורף 2015/16, זאת לאחר שכבש בסערה את שבוע האופנה בניו יורק. המותג מציג העונה מבחר של פריטים אלגנטיים מלאים בשיק,  המיועדים לנשים ולגברים.

קולקציית הנשים מורכבת ממגוון קולקציות קפסולה, הנותנות מענה לכל סגנון:

  • קפסולת הלופט – קולקציה המתבטאת בפלטת צבעים כהה ונגיעות קרם. בקולקציה זו שם המעצב דגש על פריטים יוקרתיים  בניחוח שיק אירופאי, ביניהם: שמלות קרפ שיפון עם גימורי בייבי אובר-לוק במכפלות המקנה טוויסט-קז'ואל, חולצות מחויטות לנשים עם מנג'טים צרפתיים במפתחים עמוקים בגזרות אובר-סייז, דגש על פריטי עור עם טקסטורת סמוקינג וכמו-כן שילובים של קיפולי בדים באמצעות טקסטורות שונות ומעניינות, כגון: רקמות, בדי קרושר, ניטים, פטצ'ים וכד'.
  • קפסולת פאשן פורוורד – נועדה לאישה בעלת המראה הנועז. קולקציה זו מציגה פריטי לבוש קז'ואל וקיפולי בדים עכשוויים ואופנתיים. בנוסף, ניתן למצוא: ג'ינסים משופשפים בגזרות בויפרינד בתוספת פטצ'ים ורקמות ידניות, תיקי פרנזים מזמש ועוד.

גם אופנת הגברים זכתה למגוון קולקציות קפסולה:

  • קפסולת הלופט פיור – קולקציה מקבילה בתחושה שלה ובצבעים לקולקציית הלופט של הנשים. בקולקציה זו שולט המראה ה"פראפי" הפחות מתאמץ, חולצות פרנץ'-טרי עם גימורי זיג-זג בשילובי בדים מעניינים, קרדיגן בייסבול סטייל עם עבודות פטצ'ים, רקמות, הדפסי קטיפה (פלוק) והדפסי מסך סדוקים בשילובי טקסטורות מעניינות. הקו שמוביל את קולקציית הקפסולה לוקח אותנו למקומות יותר ספורטיביים, קלילים ופריטים יום-יומיים משודרגים.
  • קפסולת אדירונדאק ADIRONDACK – קולקציה זו מתאפיינת בגווני כחול אינדיגו, בשילוב טקסטורות ואריגות מעניינות, שטיפות מלח ע"ג סריג צמות,  סריגי צווארון מעוגל עם כפתורים באריגות גיאומטריות שבטיות בניחוחות שבטיים בגווני קרם וכחול אינדיגו. כמו כן, בקפסולה זו נכנסת נגיעה של צבעי האדמה חמרה, אדום-עז וחרדל. עוד בקולקציה ווסטוני רוח עם תיפורי שמיכה וקווילטים, מעילוני רוח בתיפורים גסים בניחוח ספארי, לצד פריטים קלאסיים בניחוח פריטי קולג' עם עבודות רקמה מושקעות וג'ינסים בגזרת בויפרנד קאט משופשפים. קולקציה זו מגובה בפריטי אקססוריז מרתקים אף הם.

מחירים

  • טי שירטס – החל מ – 299 ₪
  • מכנסיים – החל מ – 549 ₪
  • ג'ינסים – החל מ – 599 ₪
  • חולצות מכופתרות – החל מ – 499 ₪
  • חולצות פולו – החל מ – 449 ₪
  • סריגים – החל מ – 599 ₪
  • ג'קטים – החל מ – 1,550 ₪
  • ג'קטים עור – החל מ – 4,750 ₪
  • סוודרים – החל מ – 549 ₪
  • סריגי קשמיר – החל מ – 1,750 ₪
  • צעיפים – החל מ – 349 ₪
  • אקססוריז – 699 – 2,590 ₪

ניתן להשיג בחנויות ראלף לורן קניון רמת אביב, ראלף לורן כיכר המדינה וברשת חנויות אמפוריום

מצגת זאת דורשת JavaScript.

קולקציית הפונצ'ו של רשת גולברי 

הפונצ'ו, שבמקורו שימש כפריט לבוש מסורתי, בעיקר במדינות דרום אמריקה, הפך לפריט חובה בכל ארון בעונת סתיו חורף 2015/16. מעבר להיותו פריט אופנתי, הפונצ'ו גם מחמם ויכול להחליף כל עליונית או מעיל, במקומות פתוחים וסגורים בשעות היום והערב.

רשת האופנה GOLBARY, משיקה בקולקציית חורף 2015/16, מגוון רחב של דגמי פונצ'ו לצד מעילי אובר סייז, אשר קיבלו טוויסט אופנתי עדכני, בניהם: פונצ'ו מצמר במראה סרוג מעוטר בהדפסים אתניים, פונצ'ו משבצות עם תוספות פרנזים ועוד, המעניקים מראה שבטי, נינוח ורפוי. הפונצ'ו משדרג כל הופעה ומוסיף נגיעה של מראה בוהמייני, אופנתי, שיקי ומלא סטייל.

מחיר: 199.90 ₪ | להשיג ברשת GOLBARY

מבצעי חורף: כל קולקציית החורף עד 50% הנחה. בין הפריטים המשתתפים במבצע: סריגים, מעילים, חולצות, מכנסיים ועוד. המבצע יערך עד ה – 31.12.15 או עד גמר המלאי בכל סניפי גולברי.

פונצ'ו גולברי
199.90 ש"ח

הגלביה השחורה של העין השלישית

רשת העין השלישית עם שמלה מיוחדת ונעימה לימי הסתיו והחורף הבאים עלינו לטובה – שמלת הגלביה. את השמלה ניתן להשיג בצבעים שחור ולבן והיא מגיעה בטווח מידות 36-42. היא עולה 239 ₪ וניתן להשיג אותה בכל סניפי הרשת ברחבי הארץ.

שמלת הגלבייה העין השלישית

 

קולקציית חורף 2015/16 של SHIRA M

שירה מנור מעצבת ובעלת המותג SHIRA M מציגה לסתיו – חורף 2016 קולקציה נשית, שיקית ומשוחררת המאופיינת בגזרות אובר-סייז רכים הנשפכים על הגוף ומתאימים לכל אישה לצד גזרות צמודות ומחטבות.

פריטים במראה יום יומי לצד פריטי ערב בגזרות מוקפדות ומחמיאות למראה הנשי. הצבעוניות בקולקציה החדשה של מנור מביאה לידי ביטוי את העוצמה הנשית, ממנה היא מושפעת בעיצוביה. כשהצבע הבולט בקולקציה הוא השחור האלמותי שהפך לחלק בלתי נפרד מהמעצבת והמותג.

הקולקציה מציגה צבעוניות חורפית ושמה דגש על טרנדיים עדכניים לצד צבעים נצחיים לדוגמת ירוק, אדום, שחור, אפור וכחול בגוונים כהים. סתיו חורף 2016 מציג מגוון רחב של סוגי בדים, שריגים, אריגים, משי, פרנץ' טרי, לייקרה ושילובי שריגים ועור. קולקציה טווח רחב של פריטים לדוגמת חולצות, חצאיות, שמלות קצרות, שמלות מחויטות ושמלות מקסי. פריטי READY TO WEAR שילוו אותך לאורך כל שעות היום והערב עם מראה סקסי ומוקפד אך ללא מאמץ.

מצגת זאת דורשת JavaScript.

קולקציית המעילים של המעצב וינס קמוטו

מעצב העל הניו יורקי וינס קמוטו, מציג קולקציית מעילי נשים לחורף 2016 בהשראת רטרו מודרני, אשר עוצבה בהשראת האישה המודרנית של שנות האלפיים, המשלבת בחייה מראה אופנתי ואדג'י, עם נגיעות אינטליגנטיות ומחושבות של עיצוב רטרו, תוך שמירה על נוחות וורסטיליות (רב גוני) של הצבעים והגזרות.

הקולקציה משלבת מגוון עשיר של בדים וצבעים, בדגש על הפרטים הקטנים ושילוב בין החומרים והטקסטורות כגון: טלאי עור זמש, עיטורי פרווה ואבזמי מתכת מזהב המשדרגים את הדגמים לכדי אקססורי לכל דבר.

אלמנט המתכת ממשיך להוביל גם באופנת חורף 2016 ובא לידי ביטוי בקולקציה, באמצעות עיצוב לוגו המותג כפלאק מתכת מאורך, המעטר את המעילים ובכך מרענן את הגזרות הקלאסיות ומוסיף עכשוויות למעילים בקולקציה.

טרנד WHITE WORLD (עולם לבן), הינו מהבולטים ביותר בעונת חורף 2016. וינס קמוטו מציג בקולקציה מעיל DOWN (דאון) לבן חובק גזרה, בשילוב מתכת בזהב ורוד, עם כובע OVER SIZED אופנתי.

בקולקציית המעילים ניתן למצוא דגמים ייחודיים בשלל סגנונות, ממעיל במראה ג'קט מבד QUILTED בצבעים נייבי וניוד עם טלאי עור זמש וחגורת מותן משולבת, מעיל דאון עבה בגזרה אופנתית עם כובע ופספול פרווה (הניתן להסרה) בצבעים של שחור, פיוטר וחלודה לימי החורף הקרים, מעיל  דאון  דק  באורך מידי ובגזרה ספורטיבית ליומיום ועד מעיל צמר בגזרה קלאסית (DOUBLE BREASTED) בשחור ואפור עם נגיעות עור המשדרות שיק אורבני.

מחירים

  • מעילי דאון – 590 ₪ – 990 ₪
  • מעילי צמר – 990 ₪

ניתן להשיג בחנויות רשת  אמפוריום

מצגת זאת דורשת JavaScript.

 

אקססוריז

קולקציית סתיו חורף 2015/16 של מותג שעוני אובקו

אובאקו – מותג השעונים המוביל מדנמרק, משיק את סדרת שעוני סתיו-חורף 2016.  הסדרה החדשה מתאפיינת בנגיעות אבני סברובסקי על גבי לוח השעונים והרצועות ושילובי מתכות שונות בגווני כסף, זהב, רוז-גולד, ברונזה ועוד.

לכבוד העונה הקרה החליטו באובאקו לשדרג את העיצוב המינימליסטי שמנחה את המותג וליישר קו עם בשורות טרנדים עולמיות. מגמות אופנתיות כמו הלוק הבוהמייני, רוק'נרול שיק או מראה הקז'ואל-סמארט ניכרים בקולקציה הנוכחית בשילובים מסקרנים ומתוחכמים; שילובי מתכות בגווני ברונזה ורוז-גולד, אבני סברובסקי משובצות על שעוני Two-tone של כסף-זהב, רצועות מתכת כסופות ורחבות המחמיאות במדויק לפנים שעון עגול בגוון רוז-גולד עדין ואלגנטי. מדובר בנוסחא בטוחה לשדרוג כל טרנד. הקולקציה החדשה של אובאקו מעוצבת חכם, שיקי ומרענן ומשדרת קז'ואל אופנתי של יוקרה מינימליסטית שתעביר אותך מיום ללילה ותוסיף לכל לוק חגיגי כמו גם למראה קזו'אל יום יומי.

מחיר לצרכן: החל מ-700 ₪ | ניתן להשיג ברשת חנויות אימפרס ובחנויות המובחרות – www.impress-stores.co.il

מצגת זאת דורשת JavaScript.

קולקציית סתיו/חורף 2015/16 של סווטש (Swatch)

מותג השעונים השוויצרי סווטש, משיק בימים אלה את קולקציית סתיו חורף 2015, המושפעת מהשראות התרבות הרחוב  וממגמות האופנה הבינלאומיות.

טרנד מוביל בקולקציה, שואב השראתו מאופנת הרחוב – שעונים בשילוב לוק אקזוטי עוצמתי עם צבעים בוהקים וחזקים, הנכונים ללוק המודרני בסגנון נקי, לצד עיצובים עם טקסטורות של שחור לבן, שעושות צעדיהם לחורף הקרוב. טרנד נוסף הוא הלוק הקלאסי – שעונים בשילוב מתכת ורצועות דקות, המתכתבות להופעה אלגנטית וקזו'אלית ואיך אפשר בלי הלוק הספורטיבי האל זמני, שבא ליידי ביטוי בשעונים עם רצועות סילקון עבות המתלפפות על היד.

הקולקציה מציעה מגוון שעונים לנשים וגברים, במגוון רחב של צבעים חורפיים: כחול עמוק, ירוק זית, בורדו, סגול חציל, אפור וחום. בנוסף, קיימים שעונים עם טקסטורות על גבי השעון, כמו: טקסטורת סריגה, משבצות, מנומרים ופרנזים, מה שהופך את השעון לפריט אופנה הכרחי, להשלמת טוטאל לוק מושלם.

מחירים: 279 ₪ – 789 ₪ | ניתן להשיג בחנויות סווטש ברחבי הארץ

מצגת זאת דורשת JavaScript.

 

קולקציית החורף של תומס סאבו

תומס סאבו – מותג תכשיטי הכסף הבינלאומי והטרנד שסחף את העולם, מציע קולקציית תכשיטים חורפית לנשים שאוהבות להרגיש את החורף  גם באקססוריז שהן עונדות.  הקולקציה מתאפיינת בצבעים עמוקים של כחול כהה, שחור, סגול, אדום וכסף, בסמלים המהווים אייקון חורפי, בגימור מושלם ובהתאמה אישית המביאים לקדמת הבמה את הביטוי העצמי ואת הייחודיות של העונדת. הקולקציה של תומס סאבו מציעה צ'ארמים ייחודיים של מגף מעל הברך, פתית שלג, עלה של שלכת, קשת בענן, סנטה קלאוס, מגפוני החלקה על הקרח, המהווים את הסימבוליות המובהקת של החורף.

בנוסף, ניתן להוסיף גם צ'ארמים של אות התחלתית של אדם יקר: שם בן הזוג , שם הילד או שם האם  כאחד הטרנדים שהמותג "תומס סאבו" הכתיב כאן.

מחירים

  • צ'ארמס: החל מ- 125 ₪
  • שרשראות בסיס: החל מ – 195 ₪
  • צמידי בסיס: החל מ- 165 ₪

ניתן להשיג ברשת החנויות אימפרס ברחבי הארץ

 

צמידי צ'ארם של תומס סאבו

 

תיקי הפרנזים של רשת סקופ – SCOOP

טרנד הפרנזים או בעברית גדילים, המגיע אלינו היישר משנות ה-70, מסתמן כאחד הטרנדים החזקים ביותר לעונת חורף 2015/16. הפרנזים נראו מתנופפים בכל תצוגות האופנה של מעצבי העל הבינלאומיים.

רשת נעלי SCOOP  מציעה לחורף הקרוב, קולקציית תיקי פרנזים במגוון רחב של צבעי חורף, המתאימים לכל הופעה: שחור, לבן, קאמל, כחול כהה. התיקים קיימים במספר גדלים ועיצובים, בניהם: תיק גדול ורחב ליום יום, או תיק קטן קלאץ לשעות הערב.

התיקים מגיעים עם רצועה ארוכה, המאפשרת נשיאתו על הכתף ו/או כתיק צד.

מחירים: 99.90 ₪  – 149.90 ₪

קולקציית הכובעים של גולברי

בבירות  האופנה ברחבי העולם, נחשבו הכובעים מאז ומתמיד לפריט חובה בכל מלתחה של אישה אלגנטית. בשנים האחרונות הפאשניסטות הישראליות אימצו את הכובע והן חובשות אותו בכל הזדמנות: לעבודה, לאירועים או סתם ליום יום.

זהותו של הכובע היטשטשה בשנים האחרונות  והוא הפך מפריט פונקציונאלי לפריט אופנתי מלא בסטייל ושיקיות, המשדרג את הלוק. רשת האופנה GOLBARY, החליטה לאמץ את הכובע כאביזר אופנתי לחורף הקרוב והיא משיקה בימים אלה ליין רחב של כובעים לנשים, במגוון רחב של דגמים, בדים וצבעים.

בקולקציית הכובעים של גולברי ניתן למצוא כובעים רחבי שוליים, עשויים צמר,  גזרות מעוטרות בסרט ,פרח או פפיון, כובעים בסגנון שנות החמישים מעוטרים בפרח, ממש כאילו יצאו מהסט של  הסרט "מד מן", לצד כובעי בארט סרוגים, כובעי אנגורה, כובעי פעמון  עם או בלי מצחייה.

צבעי קולקציית הכובעים הם בגוונים החמים של החורף: בורדו, אפור,  ניוד, אדום, סגול, קרם, כחול נייבי, שחור או לבן  וגם כובעים בהדפסים מנומרים.

מחירים

  • כובעי צמר– 139.9-159.90 ₪
  • כובעי בארט וכובעים סרוגים – 69.90-139.90 ₪

להשיג בסניפי הרשת ברחבי הארץ

מצגת זאת דורשת JavaScript.

 

קולקציית תיקים וארנקים חורף 2015/16 של ראלף לורן

תיקים וארנקים מהווים הצהרה אופנתית! בעת רכישת תיק או ארנק יש לבדוק מספר פרמטרים: איכות, מרקם, נוחות, גודל, צבע, חלוקה לתאים, אופן נשיאה וכיו"ב.  כמובן שגם הארנק משדר מסר וסטייל.

מעצב העל ראלף לורן מציע קולקציית אקססוריז מגוונת: נעליים, חגורות, צעיפים, משקפי שמש והעונה משיק המעצב קולקציית תיקים וארנקים אקלקטית המתאימה לכל מקום ואירוע ומשדרת מראה יוקרתי, אופנתי, טרנדי ויחד עם זאת לא מתאמץ – כפי שרק ראלף יודע לעשות.

בין הדגמים: תיקי צד קטנים CORSS BODY עם פרנזים בצבעים עזים, תיקים גדולים לעבודה משובצים בצבעים קלאסיים, תיקי TOTE ליום-יום במבחר רחב של טקסטורות וצבעים משחור קלאסי ועד בורדו עז, תיקי נסיעה גדולים DUFFLE BAGS לאמירה אופנתית וכן ארנקי ערב קוקטיים המגיעים בשלל צבעים ודוגמאות: משובץ, בורדו, חום, שחור או  אדום. עור הזמש מככב בקולקציה בהשראת טרנד האמריקנה, יחד עם עור נאפה רך, בדים בהדפסים סקוטיים, קטיפה וכיו"ב. לצד התיקים מגוון של ארנקים בדוגמאות קלאסיות בשילוב אבזמים ורוכסנים ממתכות בזהב וכסף. כמו כן, מציע המעצב ארנקים מאותם חומרים וצבעים התואמים את קולקציית התיקים.

מחירים: 

  • תיקים –  החל מ-699 ₪ עד 2550 ₪
  • ארנקים –  החל מ-799 ₪ עד 950 ₪

ניתן להשיג בחנויות ראלף לורן קניון רמת אביב ובראלף לורן כיכר המדינה

מצגת זאת דורשת JavaScript.

קולקציית המטריות של גולברי

הישראלית  נחשבת לצרכנית של מטריות, היא  רוכשת בממוצע 2 מטריות בעונה ומחזיקה בארון בין 3-4 מטריות נוספות. המטרייה עברה שינויים בשנים האחרונות והפכה לאקססוריז אופנתי. הנשים נוטות לרוב לרכוש מטריות מושקעות, צבעוניות, עם חידושים אופנתיים ומעדיפות מטריות קטנות ומתקפלות.

רשת אופנת גולברי משיקה בימים אלה ליין מטריות איכותיות עם טאץ אופנתי, ב – 2 גדלים שונים, עשויות מחומרים עמידים נגד רוחות ומים. ניתן להשיג במגוון של דוגמאות, צבעים והדפסים מרעננים ומקוריים, כמו: מטריות עם לבבות, עיגולים, פפיטה ופסים.

מחירים

  • מטריה גדולה – 99.90 ₪
  • מטריה קטנה מתקפלת – 89.90 ₪

ועכשיו המטריות במבצע –  30% הנחה! | להשיג ברשת GOLBARY

מטריה גולברי
89.90 ש"ח

קולקציית השעונים החדשות של לונג'ין

מותג שעוני היוקרה  לונג'ין,  מקבוצת רולטיים, משיק שתי קולקציות שעוני יד קלאסיים לנשים: קולקציית Longines Dolce vita  – המעוצבת בהשראת הסרט "לה דולצ'ה ויטה", מחווה "למתיקות החיים" וקולקציית  Longines Symphonette – המעוצבת בקווים יותר מודרניים ואלגנטיות עכשווית. את הקולקציות החדשות, חושפת פרזנטורית המותג – שחקנית הקולנוע והטלוויזיה הבריטית, זוכת פרס האוסקר, קייט וינסלט.

קולקציית דולצ'ה ויטה, מתאימה לנשים שיודעות להפיק את מרב התענוגות מהדברים הפשוטים של החיים. הקולקציה מעוצבת בשילוב קווים גיאומטריים עדינים עם קימורים רכים, קווים מלבניים מוארכים וקמורים. בחלק מהדגמים משובצים יהלומים, כדי להדגיש את האלגנטיות והנשיות. מחיר: 7200  ₪

קולקציית סימפונט, מעוצבת  בצורות אליפסיות בשילוב פלדה, זהב ויהלומים. לוח השעון דק במיוחד, מה שמוסיף למראה אלגנטי משופר. קולקציית סימפונט מיועדת לנשים שרוצות לענוד שעון עכשווי, אך אלגנטי ויחד עם זאת לככב באור הזרקורים כשהן יוצאות בשעות הערב ולבלוט במיוחדות שלהן. מחיר: 7200 ₪

ניתן להשיג ברשת חנויות אימפרס ובחנויות המובחרות.

מצגת זאת דורשת JavaScript.

 

 

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X