fbpx
הורות וילדים

קולקציות החורף המובילות לילדים

ביגוד והנעלה

קולקציית Color Block של רשת קיווי

קולקציית החורף של קיווי מאופיינת בצבעוניות  ה- COLOR BLOCK   ביניהם: תכלת, ורוד, צהוב, ירוק, שחור, לבן, אדום וכחול ובשילוב טקסטורות מגוונות. הקולקציה מאפשרת שילובים מעניינים,  באמצעות חומרים שונים ופריטים בשכבות, המתכתבים עם הטרנדיים האופנתיים והבולטים של מעצבי אופנה מובילים.

ניתן למצוא בקולקציה מספר פריטי שכבות שיככבו העונה: סריג על חולצת אריג מכופתרת עם צווארון מבצבץ, טוניקה מודפסת ומעליה ווסט דמוי פרווה, ג'קטים ועליוניות במגוון בדים רכים ואופנתיים, סווטשירטים מבדים רכים ועדכניים, עם מגוון מעניין של טלאים, אותם ניתן לשלב עם פריטים אשר יוצרים מראות מפתיעים ולא קונבנציונליים ועוד. הבדים בקולקציה רכים, נוחים  ונעימים ללבישה ויחד עם זאת אופנתיים וטרדנים במראה אורבני, בסגנון LONDON STREET WEAR.

קבוצות הקולקציה מחלוקת לפי קבוצות גיל

קולקציית הבנות: קולקציה אופנתית המתכתבת עם הטרנדים המובילים ומעניקה להם פרשנות שמתאימה לילדות, תוך דגש על קו נוח  ולביש. הקולקציה מציעה:  חולצות בשילובי בדים וטקסטורות, כגון משבצות ודפוסים מנומרים על גווניהם, שילוב דמוי עור בדיטיילים, חולצות וטוניקות בגזרות  שונות, טייצים ומכנסיים ממגוון בדים, בשילובי דמוי עור במראה בוגר ועדכני, סווטשירטים מבדים רכים עם מגוון מעניין של טלאים, חצאית תחרה  ועוד.  בנוסף, ניתן למצוא שמלות חגיגות העשויות ממגוון בדים, כגון: שיפון, תחרה וטול והכי חשוב בגזרות "מסתובבות" שילדות אוהבות.

בתחום הג'ינסים,  מבחר סוגי שטיפות מעניינות וגזרות מתוחכמות. כמו כן, קיים שימוש בבדים דמויי ג'ינס. גם כאן, שילובי הבדים מתכתבים בהתאמה עם החלקים העליונים, כמו: מכפלת משובצת בג'ינס, שמתאימה לחולצת אריג משולבת שיפון משבצות.

כמו תמיד, קיווי מציעה את קולקציית הבייסיק, המציגה שמלות סריג "מסתובבות" במגוון הדפסים, טייצ'ים מודפסים וחלקים, חולצות טריקו בהדפסים תואמים לטייצים ועוד..

קולקציית בייבי בנות : קולקציה  טרנדית ללא פשרות על  נוחות ואיכות. ניתן למצוא: סווטשירצים מבדים נוחים ורכים ללבישה, בשילובי תחרה ובדים רכים עם טקסטורות מדליקות. במכנסיים: בדים דמויי ג'ינס נעימים ללבישה, אשר מקבלים אפקט שטיפה כג'ינס, אך יחד עם זאת התחושה כאילו לובשים מכנס טרנינג. עוד בקולקציה: טוניקות בהדפסים מנומרים, טייצים מבדים מגוונים בהדפסים שונים מותאמים לטוניקות, מכנסיים וחצאיות בבדים שונים, שמלות "מסתובבות" חגיגיות מבדים אלסטיים ומגוון בדי טול ושיפון ובנוסף, קולקציית MARINE בהשראת עולם הים.

קולקציית בנים: הקולקציה מותאמת  בגזרות, בצבעוניות ובהדפסים, לטווחי הגיל השונים. חולצות בדפוסי פסים בצבעוניות עשירה, חולצות מכופתרות בבדי משבצות מדליקים, הם הטרנדים השולטים בקולקציה זו, לצד מגוון רחב של מכנסיים בגזרות שונות בצבעי כחול נייבי, אפור וג'ינס. גם כאן ניתן לשחק במראה השכבות, לדוגמא: אפודה מעל חולצת פולו, עם ג'קט מעוצב להשלמת הלוק. המכנסיים אופנתיים בשילובי בדי סריג נוחים.

בתחום הג'ינסים הקולקציה רחבה ומגוונת. הבדים דמויי הג'ינס, נוחים ונעימים ללבישה וניתן לשלבם בקלות, עם שלל החולצות המוצעות בקולקציה.

בקולקציית הבייסיק ניתן למצוא: חולצות טי עם קריצה שובבה והדפסי חיות, דמויות אהובות ועוד. מכנסי הטרנינג רכים ונוחים, בשילוב עליוניות פוטר בדפוסים קוליים ומגניבים.

קולקציית בייבי בנים: הקטנטנים כמו הגדולים, זוכים לג'ינסים בגוונים שונים, מכנסי טרנינג, חולצות מכופתרות עם הדפסי פסים, משבצות ושילוב טלאים במרפקים, חולצות טריקו מודפסות, ז'קט טרנינג עם קפוצ'ון למראה אורבני מדליק, בגדי גוף אופנתיים בשילובי בדים, כגון: משבצות ובדי אריג דקים, אוברולים בבדים נוחים, אך יחד עם זאת משולבים עם בדי אריג משבצות ודמוי ג'ינס מקולקציית הבנים הבוגרים.

טווחי המידות: בייבי: 0-2/3 בנים ובנות: 4-14

מחירים:

  • שמלות, החל מ: 59.90 ₪
  • גינסים, החל מ: 59.90 ₪
  • גרביונים, החל מ: 14.90 ₪
  • טייצים, החל מ: 2=40 ₪
  • מכנסי אריג, החל מ: 59.90 ₪
  • חולצות אריג, החל מ: 39.90 ₪
  • מגוון פריטים לתינוקות, החל מ: 3=50 ₪
  • מגוון חולצות ומכנסיים לילדים, החל מ: 2=50 ₪

קיווי הינה רשת צעירה בתחום אופנת בגדי התינוקות והילדים בישראל.  המותג נוסד בשנת 1993 ונחשב כיום לאחד המותגים המובילים והאהובים בתחום אופנת בגדי תינוקות וילדים. כיום, מונה הרשת כ-55 סניפים בקניונים ובמרכזי מסחר מובילים ועד סוף שנת 2015 צפויים להיפתח כ- 10 סניפים נוספים.

מצגת זאת דורשת JavaScript.

 

קולקציית החורף של רשת SCOOP

רשת ההנעלה SCOOP, מציגה את קולקציית הילדים לסתיו חורף 2015/16, הכוללת מגוון רחב של דגמים ייחודיים, בשלל סגנונות לכל שעות היממה, החל מנעליי קז'ואל למראה יום יומי, מגפיים בכל האורכים ועד לנעלי ערב למראה חגיגי.

הקולקציה מתאפיינת בצבעוניות חורפית, בניהם: אפור, בורדו על כל גווניו, כחול כהה, קאמל,  חום, צבעי שלכת, בז', ירוק, חרדל, שילוב של לקה וז'מס, בהתאם למגמות ולתחזיות של מעצבי העל הבינלאומיים ובהתאמה לטרנדים הנכונים לילדים. בקולקציה ניתן למצוא שילובים של אבזמים, רצועות, שרוכים, גומי ורוכסנים להשלמת המראה השיקי אופנתי.

המגמות המרכזיות בקולקציית הילדים לסתיו חורף 2015/16 של  SCOOP:

  • השיק של מגפי הבוטס  – אחד הטרנדים הבולטים ביותר שתפסו פה בשנים האחרונות, הינו נעלי הבוטוס בכל הסגנונות. מותג הנעליים SCOOP, מחזק בעונה הקרובה את הטרנד הכי אופנתי, אותו הציגו על מסלולי התצוגות של המעצבים הבינלאומיים המובילים. ניתן למצוא בקולקציית הילדים מבחר רחב של בוטס בשילוב צבעי סתיו כהים ופסטליים, עם שרוכים, פרוות וסקווצ'ים אשר יכולים להתאים להופעה יום יומית לבית הספר או למראה קז'ואל בערב.
  • מגפי הסקי – אחד הטרנדים המובילים בהשראת ספורט האקסטרים, הינו מגפי הסקי. המגפיים נוחות כמו במיוחד ומלאות שיק עם אמירה אופנתית וספורטיבית. כל ילד צריך זוג אחד טוב של מגפיים  ליום יום, שיהיו נוחות, יחזיקו מעמד בימי החורף הגשומים, קלות לנעילה ושיתאימו כמעט לכל בגד.
  • נעלי חצי קרסול/ מגף בלקה – טרנד נוסף אל זמני, הוא הטרנד של נעלי החצי והמגפיים, העשויים מחומר הלקה שבנות אוהבות. מראה הלק בימי החורף, מאפשרים לילדות ליהנות מנעל מחממת בימים הקרים והגשומים במראה אלגנטי ונינוח. ניתן למצוא בקולקציה: נעלי לקה בשילוב גומי צדדי,  נעלי לקה חצי בשילוב אבזמים ומגפי לקה עד הברך.

מחירים:

  • נעליים – 249.90שח
  • מגפונים – 249.90שח
  • מגפיים – החל מ 299.90שח
  • בוטס – החל מ 199.90שח

ניתן להשיג בסניפי SCOOP ברחבי הארץ

מצגת זאת דורשת JavaScript.

קולקציית החורף של נאוטיקה ילדים

מותג האופנה הבינלאומי Nautica, משיק בימים אלו בחנויות הרשת את קולקציית – Nautica Kids לסתיו חורף 2015/16, הכוללת מגוון רחב של פריטים בהשראת עולם השייט והים המאפיין את המותג. גם העונה, הקו שהוביל את המעצבים, לעצב קולקציה "כמו של הגדולים", המציגה פריטים כמו של המותג נאוטיקה לנשים וגברים, בגרסאות המותאמות.

קולקציית הילדים של נאוטיקה כוללת מגוון רחב של פרטי לבוש לתינוקות, ילדים ובני נוער המשלבים איכות לצד  נוחות ומאופיינים בסגנון קלאסי עדכני – פתרון לבוש מלא לשעות היום, הפנאי, ולשלל אירועים חגיגיים.

  • בקטגוריית הבנות: מגוון שמלות, מגוון מכנסיים, חולצות טי שירט ושלל סטים צבעוניים ושיקים למראה מושלם.
  • בקטגוריית הבנים: מגוון טי שרטים אופנתיים, חולצות פולו, חולצות מכופתרות, ברמודות בהשראת עולם השייט, מגוון מכנסיים, ג'ינסים, ג'קטים ספורטיביים ועוד.

צבעוניות הקולקציה כוללת את הצבעים שהילדים אוהבים בניהם: ורוד, ירוק, אדום, כתום וכן הצבעים הקלאסיים המזוהים עם נאוטיקה ומתאימים במיוחד לאירועים אלגנטיים, בניהם: אפור, שחור וכחול.

מחירים:  99 ₪ – 229 ₪ | מידות: תינוקות ופעוטות: 12 חודשים ועד 4 שנים, ילדים : 4-12, בני נוער: 12-20 | ניתן להשיג בחנויות נאוטיקה נבחרות, בחנויות אופנה נבחרות וכן באתר האינטרנט  http://www.nautica.co.il

מצגת זאת דורשת JavaScript.

 

נעלי טימברלנד בקולקציית חורף צבעונית לילדים

רשת Timberland מציעה לקראת החורף, קולקציית נעליים עם איכויות בלתי מתפשרות, אשר הפכו לשם נרדף של המותג, במראה אופנתי במיוחד שילדים אוהבים, המתאימה לימות החורף הקרים והגשומים.

הקולקציה עשויה מחומרים איכותיים שיחזיקו מעמד לאורך זמן, גם לילדים הפעילים ביותר וגם אם יקפצו בשלוליות או יתלכלכו מבוץ. ניתן למצוא מגוון רחב של נעלי ילדים במבחר צבעים ודגמים, בניהם: המגף האייקוני – "בוטס", סניקרס, הייקרים ועוד…

הקולקציה קיימת במגוון צבעי חורף לבנים ולבנות, בניהם: סגול, ורוד, אפור, חום, כחול, ירוק, בז' , חרדל ועוד…
מחירים:

  • מגף אייקוני החל מ- 499 ₪ עד 699 ₪
  • הייקרים החל מ-399 ₪ עד 499 ₪
  • סניקרס 499 ₪
  • נעלי תינוקות 199 ₪

להשיג ברשת טימברלנד וברשת חנויות אמפוריום

מצגת זאת דורשת JavaScript.

 

קולקציית הקפסולה בהשראת ניו-יורק של קיווי

אז נכון שלפני שניה סיפרנו לכן על קולקציית החורף הצבעונית שהשיקו, אבל הם גם השיקו קולקציית קפסולה מיוחדת בהשראת העיר ניו-יורק, והיא מהממת!

הקולקציה עוצבה עבור  הילדים  שרוצים  לאמץ את סגנון החיים של העיר הסואנת, השיקית , האורבנית והאיכותית כל כך.העיר ניו יורק הידועה כבירת אופנה, מהווה  בדרך כלל השראה למעצבים ולמותגים המיועדים לנשים ולגברים. הרחובות האורבניים, המוניות הצהובות וגורדי השחקים, משפיעים על הטרנדים של מעצבי העל ואם זה נכון לקולקציות של הגדולים…. אז בטוח שזה נכון לקטנטנים.

הקולקציה החדשה  מיועדת לחורף 2015/16, לבנים ולבנות,   ומאופיינת  במחירים נוחים לכל כיס. הקולקציה מאפשרת שילובים מעניינים, המתכתבים עם הטרנדיים הכי אופנתיים ובולטים של ניו יורק, באמצעות חומרים שונים ופריטים בשכבות. הבדים בקולקציה רכים, נוחים  ונעימים ללבישה ויחד עם זאת אופנתיים וטרדנים במראה אורבני.

בין הפריטים ניתן למצוא:  סריג על חולצת אריג מכופתרת עם צווארון מבצבץ, טוניקה מודפסת ומעליה ווסט דמוי פרווה, ג'קטים ועליוניות במגוון בדים רכים ואופנתיים, עם מגוון מעניין של טלאים, אותם ניתן לשלב עם פריטים אשר יוצרים מראות מפתיעים ולא קונבנציונליים ועוד.

קולקציית הבנות: קולקציה אופנתית המתכתבת עם הטרנדים המובילים ומעניקה להם פרשנות שמתאימה לילדות, תוך דגש על קו נוח  ולביש. הקולקציה מציעה:  חולצות בשילובי בדים וטקסטורות, כגון משבצות ודפוסים  מנומרים  על  גווניהם,  שילוב  דמוי עור  בדיטיילים, חולצות  וטוניקות  בגזרות

שונות, בשילובי דמוי עור במראה בוגר ועדכני, חצאית תחרה  ועוד.  בנוסף, ניתן למצוא שמלות חגיגות העשויות ממגוון בדים, כגון: שיפון, תחרה וטול והכי חשוב בגזרות "מסתובבות" שילדות אוהבות.

קולקציית בנים: הקולקציה מותאמת  בגזרות, בצבעוניות ובהדפסים, לטווחי הגיל השונים. חולצות בדפוסי פסים בצבעוניות עשירה, חולצות מכופתרות בבדי משבצות מדליקים, הם הטרנדים השולטים בקולקציה זו, לצד מגוון רחב של מכנסיים בגזרות שונות בצבעי כחול נייבי, אפור וג'ינס. גם כאן ניתן לשחק עם מראה השכבות, לדוגמא: אפודה מעל חולצת פולו, עם ג'קט מעוצב להשלמת הלוק. המכנסיים אופנתיים בשילובי בדי סריג נוחים.

טווחי המידות: בייבי: 0-2/3 בנים ובנות: 4-14 | צילומי הקולקציה נערכו ברחובות העיר ניו יורק

מחירים:

  • שמלות, החל מ: 59.90 ₪
  • גינסים, החל מ: 59.90 ₪
  • גרביונים, החל מ: 14.90 ₪
  • טייצים, החל מ: 2=40 ₪
  • מכנסי אריג, החל מ: 59.90 ₪
  • חולצות אריג, החל מ: 39.90 ₪
  • מגוון פריטים לתינוקות, החל מ: 3=50 ₪
  • מגוון חולצות ומכנסיים לילדים, החל מ: 2=50 ₪

מצגת זאת דורשת JavaScript.

 

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X