fbpx
בע"ח

צימרים ידידותיים לכלבים בגליל המערבי

כיום יותר ויותר משפחות ובודדים יוצאים לחופשה ולוקחים עמם את חברם הטוב ביותר- הכלב, אולם זו משימה לא פשוטה הדורשת התארגנות מראש ולעתים פתרונות יצירתיים. על אף הדרישה הגוברת, רוב אתרי התיירות, אוסרים כניסה לכלבים.

לטובת בעלי הכלבים- ריכז מיזם 'אוצרות הגליל', המקדם עסקי תיירות בגליל המערבי- מספר צימרים, המתאימים לאלו אשר לא יכולים להיפרד מכלבם גם לא בחופשה.

במלונות 'מטיילים' באילון ובגשר הזיו, כל אורח ההולך על ארבע מקבל ארוחת בוקר, כחלק משיתוף פעולה בין הרשת לבין המותג ביופט. ארוחת הבוקר כוללת חטיף בריאות בונזו וחטיף דנטלי. כמו כן, מקיימים שני המלונות שיתוף פעולה עם הכלבייה בגשר הזיו, המציעה שירותי בייביסיטר עבור הכלב בזמן שהבעלים מטיילים או שוהים באתר שאינו מאפשר כניסת כלבים.
בת חן ישועה, מנכ"לית רשת מלונות מטיילים, אומרת: "היחס החם שאנו מעניקים במלונותינו לכלבים נולד כאשר אחותי לא מצאה היכן להשאיר את כלבת המחמד שלה כשיצאה לחופשה, ולכן החלטנו על הסדרי אירוח גם לכלבים".

גם דודו גולן, בעליו של "אירוח כפרי במנות", מתחם אירוח במושב מנות ובו צימר ודירת נופש המתאימים למשפחות וזוגות בסמוך לנהריה, מציע לאורחיו להגיע לצימר עם כלביהם. גולן אף הגדיל עשות ופתח קבוצת פייסבוק, "צימרים בגליל המערבי שמקבלים כלבים", שנועדה לחבר בין הנופשים בגליל המערבי, בעלי כלבים לבין צימרים ומקומות לינה אופציונליים עבורם. גולן מודע לכך שעסקים רבים באזור אינם סובלניים לכניסת כלבים לעסק, ולכן הוא מאפשר לאורחים להשאיר את הכלב בחצר הצימר, בעת שהם יוצאים לטייל, שם הוא פוקח עליו עין, ואף מאפשר לעתים לכלב שלו עצמו, קטן, להתרועע עמו ולארח לו לחברה.
"היו מספר מקרים בודדים בהם הבאת הכלב גרמה לאי נעימות" סיפר גולן, "אולם בשורה התחתונה הם היו ספורים וחסרי חשיבות אל מול השאר. מניסיוני, אנשים שאוהבים כלבים, ושחשוב להם לדאוג לכלב ולהביא אותו עמם לחופשה- אנשים האוהבים בעלי חיים הם תמיד כאלו שכיף לארח ולשהות במחיצתם", סיכם גולן.

אלי וסיגל לפיד, בעלי מתחם הצימרים "שביל החלב" במושב בצת, הינם חובבי כלבים המאפשרים לאורחים להגיע עם חיות המחמד האהובות. "מובן שהם רשאים ללון בתוך הצימר" מבהירה סיגל, ומסבירה "לרוב, הכלבים המגיעים עם בעליהם, הינם כלבי בית, מחונכים, הרגילים לחיות במקום סגור, ולכן האורחים גם מוזמנים להשאיר את הכלבים בתוך הצימר כשהם יוצאים לבלות באזור". לעתים, היא מספרת, מעוררים הכלבים פחד בקרב משפחות אחרות השוהות במתחם, ובמקרה כזה מתבקשים בעלי הכלבים להשאיר אותם קשורים או בתוך הצימר. "רק חשוב לנו שיודיעו שמגיעים עם כלב טרם ההגעה ואנו נערכים בהתאם", היא מבקשת.

שרית ישי-לוי, מנהלת התוכן במיזם 'אוצרות הגליל', אמרה: "היוזמה לאירוח כלבים באתרי הנופש והלינה בגליל המערבי היא יוזמה ברוכה שהיא בבחינת בשורה לאוהבי הכלבים שאינה רוצים להיפרד מבני המשפחה ההולכים על ארבע, בתקופת חופשתם. באתר האינטרנט של 'אוצרות הגליל', קיים ריכוז רחב להמלצות לבילוי, מסעדות, פעילויות, אירועים מיוחדים ועוד, המתאימים לבילוי עם כלבים, לנוחות המטיילים. חופשה נעימה ושנה אזרחית טובה לכולם".

מלון מטיילים בגשר הזיו ובאילון
צילום: מלונות מטיילים
דודו גולן וכלביו בחצר אירוח כפרי במנות
צילום: אבנר גדיש
Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X