fbpx
אוכל - כל מה שטעים ומעניין

פתיתי שמרי בירה מבית "ניצת הדובדבן"

"ניצת הדובדבן" מציגה את התחליף הבריאותי לגבינת הפרמזן שיוסיף את הטעם למבחר תבשילים ומטעמים- פתיתי שמרי בירה! הפתיתים מופקים כתוצר לוואי של תעשיית הבירה ומתאימים לשימוש מגוון במטבח. ניתן לערבב את פתיתי שמרי הבירה במרקים, בתבשילים, בשילוב בצל מטוגן וגם לפזר מעל אורז או פסטה. בשל טעמם של פתיתי שמרי הבירה המזכיר לרוב את טעמה של גבינת הפרמזן, בכל מאכל בו נדרש טעמה של גבינה בשלה (הקרמת פשטידות, תבשילים, תפו"א מוקרם, רטבים וסלטים) פתיתי שמרי הבירה יכולים למלא את תפקידה, הן מבחינת הטעם והן מבחינת המרקם.

פתיתי שמרי בירה של ניצת דובדבן

לפתיתי שמרי הבירה מבית "ניצת הדובדבן" ערכים תזונתיים מאוד גבוהים ומומלצים לשימוש במצבי הנקה, אנמיה, עייפות, עודף משקל, ניקוי הדם מרעלים ואקנה. שמרי בירה מהווים מקור לרכיבים תזונתיים רבים, בהם 16 חומצות אמינו, לפחות 14 מינרלים שונים וויטמיני B, (למעט ויטמין B12), עשירה בחלבון . תכולת הזרחן בהם גבוהה. ובשל הרכב זה ניתן להסתייע בהם לאיזון מצב הרוח, לטיפול בבעיות עור כגון אקנה ואקזמה, לאיזון מערכת העצבים ולחיזוק כללי. שמרי הבירה מאוד אהודים בתזונה צמחונית, טבעונית, בקרב ספורטאים ושוחרי הבריאות. כמות מומלצת לילדים כפית ליום ולמבוגר 1-2 כפות (לא מתאים לסובלים מקנדידה).

מחיר: 22.5 ש"ח  ל-200 גרם (ניתן להשיג את המוצר גם כאבקת שמרי בירה) | להשיג בסניפי "ניצת הדובדבן", בחנויות טבע ברחבי הארץ ואתר ניצת הדובדבן | 02-5473584

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X