fbpx
בילויים

כל הפעילויות לסוכות במקום אחד !

רק נגמר החופש הגדול והנה אנחנו בפתח של עוד חופש, אבל הפעם חופש באווירה חגיגית – חג סוכות !

סוכה כבר בניתן וקישטתן. בטח הילדים כבר משחקים ואוכלים בה, אבל אין מה לעשות, יש שבוע של חופש שכולל גם חג וגם חול המועד וצריך לצאת מהבית, להנות מהמזג האוויר הקייצי (למרות שאנחנו כבר ממש לקראת אוקטובר) ומהאווירה המשפחתית, ואנחנו באנו לעזור לכן עם מבחר פעילויות מהנות לכל המשפחה !

סוד הגן היפני בקיבוץ חפצי-בה

ביקור מודרך בגן היפני בקיבוץ חפצי-בה, פינת חמד קסומה ומרגיעה לרגלי הגלבוע.

הגן היפה והמטופח, שהוא יפני מסורתי וגם ארץ ישראלי, ניתן לקיבוץ חפצי-בה ע"י תנועת המקויה (נוצרים אוהבי ישראל מיפן), כמתנת ידידות אמיצה, לפני למעלה מ-50 שנה.את ההשראה לעיצוב הגן קיבל יוהאצ'י גוטו, אדריכל גנים ממקויה, דווקא מהתנ"ך, מנבואת ישעיהו על שיבת ציון.

עטיפה של עצי ארץ ישראל עוטפת את הגן,ממש כגן בוטני קטן. בגן אלמנטים יפנים מסורתיים מתרבות יפן שכולם מכוונים לברך את המבקר. המים, פנסי האבן, דגי הזהב, פסלי העגור, גשר האבן וסוכת העץ – יברכו אתכם באור, טוהר, אהבה ושלום. תתנו לעצמכם שעה לעניין, הנאה ורגיעה.

בסיור המודרך, על תנועת המקויה, כיצד הגיעו לקיבוץ חפצי-בה, המרכיבים הארץ ישראלים, ועל גנים יפנים וכיצד אמונות וחגים ביפן משתקפים בהם. ההדרכה מלווה באביזרים מיפן. הסיור בגן נוגע בתחומים רבים. צמחייה, דתות, היסטוריה, תנ"ך, ארכיאולוגיה וכמובן מסורות מהמזרח. ההדרכה מותאמת לאופי הקהל, הגיל ועונות השנה. אפשרית מזוג ועד בכלל. ניתן לתאם אירועים קטנים, הרצאות בנושא יפן, סדנאות סושי/בנטו, אוריגאמי וקליגרפיה באולם סמוך, וגם- הפעלות לילדים עם סיפורי עם ואביזרים מיפן, דפי צביעה ויצירה. פעילות מיוחדת לגנים ובתי-ספר.

הגן בשטח פרטי של הקיבוץ | הכניסה אפשרית בתיאום מראש בלבד ובתשלום.ניתן לתאם במשך כל השנה | אפשר להזמין סיור לילה קסום | הנחות למסעדות באזור | פייסבוק: גן יפני חפצי-בה | נעמה עמית  054-6634348 | [email protected]                             הגן היפני בקיבוץ חפצי-בה

פסטיבל המדע ה-3 בפארק קרסו למדע

פסטיבל מדע ה-3 חוויה של יצירה מקורית – הצגת ילדים, סרט בD3 ויריד מדעי במקום אחד!

מוזאון פארק קרסו למדע בשיתוף בית יציב וצוות מנהיגות מדעית, מקיים בפעם השלישית את פסטיבל המדע בחול המועד סוכות. הפסטיבל יתקיים בין הימים שלישי, רביעי וחמישי 29.09-01.10.2015 ובין מגוון התוכן הקבוע יתקיימו ברחבי המוזאון הדגמות מדע וניסויים בנושאים הבאים: לידה, שיגור רקטות, פלנטריום, ואן דה גרף, תותח אוויר, סטלריום, מיקרוגל, בועות סבון, מבוך לייזרים, תאטרון והדגמות כימיה.

בנוסף בשעה 12:30 יוקרן הסרט "חולמים לעוף" בתלת מימד. סרט שצולם במיוחד למוזאון פארק קרסו למדע במהלכו נתוודע לסיפורה של נערה שחולמת לעוף כבר מגיל 4. בגיל 16 היא מקבלת מסבה מתנה ליום הולדתה צניחה חופשית. מכאן הסיפור מתפתחת בהתערבות שמתקיימת בין הסבא לנכדתו : אם היא תלמד כיצד מטוס טס הוא יתגבר על חששותיו ויסכים לעלות על מטוס. דרך החוויות המשותפות של שניהם לומדים על נושא התעופה עד לסוף המפתיע.

 

הצגה " לכודים ברשת" לכל המשפחה

הצגה בנושא תקשורת במהלכה נגלה כיצד חבורת ילדים, שכל עולמם מתקיים סביב הרשת החברתית והתקשורת הווירטואלית, יוצאים למסע כדי להחזיר את התקשורת לעולם. במהלך המסע תגלה החבורה את התקשורת הבין אישית וחשיבותה בחיינו.

ההצגה תתקיים פעמיים בכל יום 14:00 ,11:00 כאשר יש לרכוש כרטיס מראש בעלות של 10 ₪ | הכניסה להצגה על בסיס מקום פנוי | מקומות לא מסומנים, מגיל שנה מחויב לרכוש כרטיס להצגה, התוכן יכול להשתנות מעת לעת,

מהרו להירשם ולהבטיח את מקומכם, מספר המוקמות מוגבל | לפרטים 08-6252600, מוזאון פארק קרסו למדע

בכל שאר ימי חופשת סוכות מבית הספר, יתקיימו בשטח המוזאון סדנאות מדע, סרט תלת מימד בנושא תעופה "החולמים לעוף", הדגמות בתלת מימד ופעילויות לכל המשפחה!

פעילויות לסוכות בפארק קרסו למדע
-לחצו על התמונה לפתיחה בגודל מלא –
פארק קרסו למדע
-לחצו על התמונה לפתיחה בגודל מלא –

על סוכות והרפתקאות – מוזיאון נחום גוטמן לאמנות

בחג הסוכות, יקיים מוזיאון נחום גוטמן לאמנות פעילות מיוחדת, במסגרתה יחזרו בדמיונם, המשתתפים לימיה הראשונים של תל-אביב ויתארחו בסוכתה של סבתא מינצה האהובה. יחד יצאו המשתתפים, בהדרכתו של מדריך בתערוכות המוזיאון, להרפתקה  בעקבות האוצר החבוי מתחת למרצפות ביתו של האדון אברהם לב והכל בהשראת ספרו של נחום גוטמן "שביל קליפות התפוזים".

הסיור יתקיים בחוה"מ סוכות בתאריכים: 29.9, 30.9, 1.10, 6.10 בשעה 10:00 | הפעילות מיועדת לגילאי 5-8.

משך הפעילות כ-45 דקות עד שעה | מחיר השתתפות לילד:35 ₪. מבוגר מלווה: 15 ₪.

כרטיס משולב: פעילות סוכות + ערכת פעילות הורים וילדים לביקור עצמאי בתערוכה "מעשה בגמד, בענק ובנסיכה" – ילד: 45 ₪, מבוגר מלווה: 15 ₪.

ההשתתפות בפעילות המיוחדת, כוללת גם סיור בתערוכות המוצגות במוזיאון בימים אלו:

  • "דיוקן עצמנו במבט לאחור" – תצוגה מאוסף המוזיאון הכוללת ציורים, איורים, פסלים ורישומים של האמן נחום גוטמן.
  • "מעשה בגמד, בענק ובנסיכה" – תערוכה פעילה לכל המשפחה בנושא אגדות הכוללת איורים לאגדות של נחום גוטמן ואמנים אחרים.
  • "לוויתן" – תערוכה מיצירותיו של גילי אבישר – בתערוכה, הקרויה על שמו של אחד היצורים שקסמו לאדם מקדמת דנא ושזכה להתייחסות בפילוסופיה, באמנות ובספרות, מזמן האמן גילי אבישר שלל דמויות אותן תפר מפיסות בד קטנות.

השתתפות בהרשמה מראש, מספר המקומות מוגבל – לפרטים: 03-5161970 שלוחה 0 | מוזיאון נחום גוטמן לאמנות, שמעון רוקח 21 נווה צדק, ת"א | www.gutmanmuseum.co.il

סוכות מתוק במיוחד עם תחרות אפיה במוזאון הנגב לאמנות

מוזאון הנגב לאמנות מזמין אתכם לתחרות אפייה לרגל התערוכה "אם אין קמח" בחסות חברת "מימונס" ובניצוחו של השף מיקי שמו.

יום ד', 30.09.2015 חוה"מ בין השעות 16:30-19:00 | מוזאון הנגב לאמנות | רחוב העצמאות 60 באר-שבע

הקונדיטור מיקי שמו הוא השופט הראשי בתחרות האפייה שתתקיים  ביום רביעי, חוה"מ סוכות במוזאון הנגב לאמנות בבאר-שבע. התחרות תחולק לשתי קטגוריות, מאפים מתוקים ומאפים מלוחים ותתקיים בשני שלבים. בשלב הראשון, ישפטו כל המנות על ידי פאנל שופטים וחמש המנות הטובות ביותר בכל קטגוריה יעלו לשלב הגמר בו ישפטו הקונדיטור מיקי שמו והבעלים של חברת מימונס אפייה,אברהם מימון. המנצח בכל קטגוריה יזכה בפרס מתוק במיוחד. ההשתתפות בתחרות אינה כרוכה בתשלום אך מותנת ברישום מוקדם בדף הפייסבוק של  חברת מימונס או של מוזאון הנגב לאמנות.

הרעיון לתחרות נולד בעקבות התערוכה החדשה במוזאון הנגב " אם אין קמח" שמוצגת בימים אלה במוזאון.
התערוכה כוללת שילוב מרתק של עבודות וידאו, רישום קלאסי ופיסול ביצירתן של ארבע אמניות – העבודות, העוסקות כולן בקמח בהיבטים שונים ונוגעות בדרכים שונות בערכים מן המסורת היהודית, בעולמן של נשים ובשאלה הנצחית בדבר היחסים בין חומר לרוח.

בזמן התחרות יתקיימו ברחבת המוזאון סדנאות יצירה לילדים בהשראת התערוכה. הילדים ייהנו מסדנת רישום בפחם בהשראת יצירות התערוכה, ציור בעזרת צבעי מאכל טבעיים על גבי בצק סוכר צבעוני , עיטור עוגה אישית בבצק סוכר ועוד הפתעות יפות וטעימות. הסדנאות יתקיימו ללא תשלום לילדים המשתתפים עם משפחותיהם בסיור המודרך לקהל בתערוכה "אם אין קמח".

רישום לתחרות

התערוכה פתוח לקהל מ 9 בספטמבר עד 19 בדצמבר 2015 | טל' 08-6993535

מוזאון הנגב לאמנות – פתוח בימים: ב', ג', ה' בין השעות 16:00-10:00 ד', 19:00-12:00, ו'-ש' 14:00-10:00

מחיר כניסה: 20 ₪ מבוגר / 10 ₪ לילד (גילאי 5-18), חייל במדים, אזרח ותיק וסטודנטים.

לשעות מיוחדות בחגי תשרי בקרו באתר המוזאון: www.negev-museum.org.il

מוזאון הנגב לאמנות

סוכות שמח בחוצות המפרץ

מתחם חוצות המפרץ OUTLET – בבעלות קבוצת קניוני עופר ואשטרום נכסים, המהווה את מרכז הקניות המרכזי של תושבי חיפה, הקריות והסביבה, מציע לקהל לקוחותיו מגוון אירועים ופעילויות במהלך חוה"מ סוכות – אירועים שיעשו את החג שמח ועשיר בפעילויות, לילדים ולכל המשפחה.

פסטיבלגו – בחוה"מ סוכות בין התאריכים 29-30.9 – 1.10 יתקיים פסטיבלגו במסגרתו יוקמו 3 מתחמי לגו ממותגים, בהם יוכלו הילדים והוריהם להשתעשע, לבנות וליצור.

  • לגו סיטי – מתחם בנייה הכולל אלפי קוביות לגו מיוחדות. במקום תהיה הדרכה לבנייה והילדים יוכלו לבנות באופן חופשי או עם הדרכה.
  • לגו חברות – מתחם בצבעי ורוד וסגול לבנות המשלב יצירה ובניית לגו חברות (לגו ורוד מיוחד עם חיות קטנות, פרחים ופאות להחלפה).
  • לגו משפחות – מתחם בנייה חופשית סביב שולחנות בהם יש אלפי קוביות לחוויה משפחתית מהנה.

חנויות עיצוב הבית אשר נמצאות במתחם חוצות המפרץ OUTLET, יקיימו במהלך חוה"מ סוכות יריד לעיצוב הבית, במסגרתו יעניקו הנחות ענק על תוצרתם. בין המבצעים הבולטים:

  • פוקס הום – עד 70% הנחה על מגוון רחב של פריטים (ללא כפל מבצעים והטבות מועדון) .
  • שטיחי כרמל – עד 50% הנחה על מגוון שטיחים.
  • גנים ושושנים  – ערסל מג'יק בצבע שוקולד או לבן במחיר מיוחד של 999 ₪, שולחן ניו בריז ו-6 כסאות ניו הנטר כסוף, בד סנדי ב-1790 ₪, שולחן קווילה 1.90מ' נפתח ל-2.50 מ', רוחב 1.10 מ' +6 כסאות פגו – 4990 ₪.
  • נעמן – 1+1 על הזול מבין הדברים מהמגוון המשתתף במבצע על כל מערכות האוכל, כלי הגשה, מחלקת אפייה, כוסות שתייה ועוד.  סירים ומחבתות – 30-60% הנחה.
  • אורבן – ספה אודרי ב-1790 ₪, כסא אלמנטו – ב-350 ₪, שולחן מאסטו – 1590 ₪, כורסא צפלין – 1290 ₪.

חוצות המפרץ OUTLET – רח' החרושת 10, חיפה | טל: 04-8723261 | www.huzot.co.il

יריד וינטג' ויד שניה בחיפה

יומיים של בגדים, תיקים, תכשיטים ומוזיקה טובה בעיר תחתית חיפה. כחלק מאירועי סוכות בעיר תחתית חיפה יתקיים יריד וינטג' ויד שניה בתאריכים 29-30.9.15 בשוק התורכי, ביריד מוצעים למכירה מגוון בגדי וינטג' ייחודים, תיקים ותכשיטים בטוב טעם ובמחירים מפתיעים. בליווי הופעות של הלהקות החמות במוסיקה הישראלית להקת ג'יין בורדו ולהקת Yemen Bluse .

שלישי 29.9.15  – יריד וינטג' ויד שניה, סרטים, אמנות ומופע של להקת ג'יין בורדו

  • החל מהשעה 17:00 יתקיים יריד וינטג' ויד שניה בשוק התורכי – מבחר משובח של בגדי וינטג' ייחודים, תיקים ותכשיטים בטוב טעם וכמובן מחירים מפתיעים
  • בשעה 21:00 הופעה חיה של להקת ג'יין בורדו – להקת הפולק קאנטרי שכבשה את הרדיו עם "איך אפשר שלא" מגיעה לשוק התורכי להופעה כובשת במיוחד.

רביעי 30.9.15  – יריד וינטג' ויד שניה, ומופע של להקת Yemen Bluse

  • החל מהשעה 17:00 יתקיים יריד וינטג' ויד שניה בשוק התורכי – מבחר משובח של בגדי וינטאג ייחודים, תיקים ותכשיטים בטוב טעם וכמובן במחירים מפתיעים
  • בשעה 21:00 הופעה חיה של להקת YEMEN BLUSE בשוק התורכי. הפרויקט המוסיקלי "ימן בלוז", פרי חזונו של סולן ההרכב רביד כחלני, פרץ לתודעה ב-2010 עם אלבום בכורה שגרף הצלחה מסחררת ושם עולמי, ובישר למוסיקה העכשווית חוויה מוסיקלית ובימתית חדשה ופורצת דרך. המרקם המוסיקלי הייחודי של ההרכב משלב מוסיקה תימנית-שורשית ופיוטים עתיקים לצד פאנק וממבו אפרו- אמריקאי בני זמנינו בסוכות הם מגיעים להרקיד את החיפאים.

הכניסה לכל האירועים חינם לקהל הרחב | לפרטים נוספים: מידע באתר עירתחתית  downtown.co.il

יריד יד שניה בעיר התחתית חיפה

פעילויות טעימות ורייחניות לכל המשפחה ביקב רימון

לרגל חג הסוכות, מזמין יקב רימון את המשפחות החוגגות, למרכז המבקרים ב א.ת דלתון בגליל העליון, לחגיגת אושפיזין מלאת טעם וריח רימונים.

המבקרים יסיירו עם מדריך מקצועי ביקב וייחשפו להליך ייצור היינות, כולם על טהרת פרי הרימון- פרי בעל סגולות בריאותיות רבות, ה"מככב" ברשימה המכובדת של שבעת המינים בהם מקשטים את הסוכה. החל מסחיטת הפרי ומכלי התסיסה, תוך מעבר בחדר חביות מעץ אלון צרפתי. בסוף הסיור יצפו בסרטון חווייתי, יעברו בחדר מכונות הבקבוק ולשלב הטעימות על הבר (3 סוגי יינות רימונים ו-6 סוגי שוקולדים המיוצרים במקום). הילדים יוכלו להשתתף בסדנא מודרכת וטעימה להכנת פרלינים משוקולד חלב, המותאמת לכל הגילאים, ובסיומה זוכה כל ילד לקבל את יצירות השוקולד מעשה ידיו, באריזה מהודרת.

הביקור ביקב מזמן לאורחים גם הפתעה חדשה: מחלקה קוסמטית של המותג pomegranate, עם אפשרות להתנסות במגוון המוצרים, להתבשם בניחוח רימונים משכר, ולרכוש מוצרים מפנקים במחירי היכרות.

יקב רימון, שהוקם בשנת 2001 , מהווה כיום מרכז עולמי לייצור יינות על טהרת פרי הרימון. הכלאות של זני רימון אפשרו למשפחת נחמיאס השורשית לפתח זן רימונים מיוחד שניחן ברמת סוכר גבוהה הדומה לגפן במידה הנדרשת לייצור יין .זן הרימון הייחודי רשום כפטנט.

  • סיור + טעימות יינות רימונים- 15 ₪
  • סיור + טעימות יינות רימונים ושוקולדים – 20 ש"ח
  • סדנאות שוקולד לילדים – 39 ש"ח , מותנה במספר מינימום של משתתפים ובהרשמה מראש

פתוח בחול המועד סוכות, ימים: שלישי  עד שישי, וראשון.  תאריכים 29/09-03/10. בין השעות 09:00-17:00 ימי שישי וערבי חג 09:00-14:00 | היקב כשר, וסגור למבקרים בשבת וחג | טלפון- 04-6822325 | מרכז מבקרים א.ת דלתון | www.rimonwinery.com

פעילויות לסוכות ביקב רימון

מסע בעקבות הזית בבית הבד של הגולן

בית הבד של הגולן, זוכה התחרות העולמית לאיכות הסביבה בסן פרנסיסקו (2010), פותח את שעריו לציבור הרחב ומזמין אתכם למסע מרתק בעקבות הזית – לצפות בתהליך עיבוד הזית לשמן זית מהטובים בעולם ולמוצרי טיפוח טבעיים לגמרי.

בית הבד של הגולן הינו מפעל אקולוגי הממוקם בקצרין במבנה בזיליקה קלאסי, עשוי אבן בזלת מקומית ומשתלב בנוף הירוק של רמת הגולן. החלל הגדול, כמו לקוח מסיפורי אבירים, אוצר בתוכו פעילויות המחברות בין העבר הרחוק לטכנולוגיה עתידנית המשתמשת בזית על כל מרכיביו.

שני מרכזי המבקרים, העיקרי בקצרין והשני בנמל הדייגים בעין גב, מספרים ומדגימים בטעימה והתנסות את תהליך הפקת שמן הזית כתית מעולה מן השיטות הקדומות ועד למכונות החדישות, את סוגי שמן הזית המיוחדים למקום ואת סדרת מוצרי הטיפול והטיפוח האישי Olea essence.

הסיור מתחיל בשיחת פתיחה והדרכה קצרה על "סיפור הבראשית" של בית הבד של הגולן. המבקר מתרשם ממכונות השמן העתיקות ועובר אל חדר הקולנוע לצפייה בסרט חווייתי המתמקד בייחודיות "בית הבד של הגולן" ותרומתו לסביבה ולאדם. לאחר הרקע ההיסטורי, עוברים המבקרים להתנסות מעשית בסבון הזיתים הגרגירי (פילינג) המיוצר מזיתים מרוסקים ויכולים לחוש את המרקם הייחודי וסגולותיו. הסיור ממשיך לתוך המפעל ולמעבדות הפיתוח והייצור בהם בודקים את שמן הזית ברציפות כל השנה ומייצרים את כל מגוון מוצרי הטיפוח הטבעיים הידועים בעולם כfrom the sea of galilee"  "Olea essence". כ- 60  מוצרים שונים פותחו ויוצרו במעבדות בית הבד של הגולן. המוצרים מחולקים לשלוש סדרות: סדרה טיפולית, סדרת אנטי אייגינג וסדרת הטואלטיקה.  מעבדות בית הבד הצליחו בתהליך ייחודי (בפטנט רשום), להביא לידי ביטוי את כל חלקי הזית, השמן, מי הזית ובשר הזית בשילוב עם שמנים ארומאטיים צמחיים תוך הקפדה על שימוש בחומרים טבעיים בלבד ללא חומרי שימור ותוספים. הסיור עובר מהמעבדה דרך המפעל אל דלפקי הטעימה וההתנסות שם אפשר ליהנות מטעימות שמני הזית, וממגוון מוצרי הטיפוח הטבעיים מכל הסדרות של Olea Essence שלאחריהם ניתן  לרכוש את המוצרים לשימוש אישי.

בית הבד בגולן

משך הסיור הוא בין 30 ל- 60 דקות עפ"י הרכב הקבוצה (ילדים או מבוגרים). מחיר כניסה לאדם: 14 ₪

שעות פתיחה: א'-ה' 09:00-18:00, ו' 09:00-15:00 | חניה רחבה, המקום נגיש

ניתן להשיג את מארזי  Olea essence בחנויות מרכזי המבקרים של "בית הבד של הגולן"   בקצרין, אזור תעשיה  04-6850023    050-2888709 | עין גב, נמל עין גב  050-2888709

חוגגים סוכות בקניון הגדול בפתח-תקווה

עופר הקניון הגדול פתח תקווה- מקבוצת קניוני עופר, מציע מגוון הצגות ופעילויות  אטרקטיביות במיוחד בחוה"מ סוכות, בין התאריכים 29.09.2015-01.10.2015חוויה בלתי נשכחת לכל המשפחה. הילדים וההורים מוזמנים ליהנות ממופעים של הדמויות האהובות ומפעילויות חווייתיות, ביניהן: ישראל והגיטרה, קצפת ותות, בלוניזם, ועוד רבים וטובים. המופעים יתקיימו פעמיים ביום, במהלך חוה"מ סוכות. פירוט הפעילויות:

יום ג' 29.09.2015

  • ישראל והגיטרה – ישראל והגיטרה הצמודה שלו עורכים מופע שירה בציבור להורים ולילדים עם מחרוזות שירי ילדים מוכרים, המלווים בהומור, תנועות, ריקודים, סיפור והפתעות מתוקות בסוף. המופע יתקיים בשעה 11:00, בקומה האמצעית ברחבת הפאסט פוד.
  • בלוניזם – מופע מרהיב וייחודי לכל המשפחה של אמני בלוני צורות מן השורה הראשונה! המופע יתקיים בשעה 17:30, בקומה האמצעית ברחבת הפאסט פוד.

יום ד' 30.09.2015

  • קצפת ותות – קצפת ותות כוכבי הילדים מVOD" -, הופ וילדות ישראלית" במופע בידור מוסיקלי ומצחיק לכל המשפחה בליווי להקת רקדניות! המופע יתקיים בשעה 11:00, בקומה באמצעית ברחבת הפאסט פוד.
  • חצוצרפי וציפיצליל – הצגת ילדים מוסיקלית מרגשת ומיוחדת של חצוצרפי וציפיצליל שבה השניים מחפשים אחר המנגינה האבודה בעזרת השירים ומשחקים מנסים להשיבה. המופע יתקיים בשעה 17:30 בקומה האמצעית ברחבת הפאסט פוד.

יום ה' 01.10.2015

  • קוצ'י – מופע בידורי וחוויתי לכל המשפחה ! המופע יתקיים בשעה 11:00, בקומה האמצעית ברחבת הפאסט פוד .
  • צ'ופצ'יק – מופע קסום  לכל המשפחה לעולמה המופלאה של צ'ופצ'יק! המופע יתקיים  בשעה 17:30, בקומה האמצעית ברחבת הפאסט פוד.

השתתפות וחניה חינם | עופר הקניון הגדול- ז'בוטינסקי 27, פתח תקווה | 03-9226947 | [email protected]

מחפשים את המטמון בעקבות חסמב"ה

בין אתרי העיר רמלה צולמה כידוע הסדרה המיתולוגית חסמב"ה. בחוה"מ סוכות יופעל משחק לכל המשפחה – מחפשים את המטמון בעקבות חסמב"ה. בכל אחד מאתרי התיירות (בריכת הקשתות, המגדל הלבן ומוזיאון רמלה) תוכלו לקבל מפה ייעודית עם מסלול המשחק ורמזים שונים לפתרון החידות. חידון המשחק יעסוק בהיסטוריה של העיר רמלה ובדמויות מהסרט חסמב"ה. בין הפותרים נכונה יוגרלו מצלמות דיגיטליות ופרסים נוספים.

המשחק יתקיים בחול המועד סוכות, ימים ג'-ה' (29.09-01.10.2015) בין השעות 16:00-08:00.

מחיר כניסה לשלושת האתרים (הכולל השתתפות במשחק מחפשים את המטמון) הנו 25 ₪ למבוגר ו-22 לילד.

בסדנאות היצירה (בבריכת הקשתות ובמוזיאון) תהיה עלות השתתפות סמלית בלבד.

המשחק יעבור באתרים הבאים (ניתן להתחיל במוזיאון, בבריכת הקשתות או במגדל הלבן):

  • בריכת הקשתות – בדרך הססגונית של שוק העיר יגיעו המשתתפים לבריכת הקשתות, מאגר המים המפורסם ביותר בעיר החולות (רמל = חול בערבית), שבו גם צולם הסרט "חסמב"ה ונערי ההפקר" בכיכובם של שלמה ארצי וזאב רווח. מדובר במאגר מים שהוקם בשנת 789, בימי החליף הארון אל ראשיד, ונשמר עד היום. במאגר ניתן לשוט בסירות עץ ולהתרשם מהאדריכלות העתיקה במקום.
    כמו כן, בכל יום בימים אלו יתקיים מופע אש וירטואוזי לכל המשפחה על המים בשעה 18:00 (המופע בעלות של 35 ש"ח לאדם. יש להזמין כרטיסים מראש, מותנה במספר משתתפים).
  • שוק העיר – ליבּוֹ הפועם של העיר רמלה. בשנים האחרונות, עבר השוק הססגוני, הצבעוני והמקורה של רמלה מתיחת פנים וחווה פריחה מחודשת. בעיר, בה חשקו דמויות מוכרות כמו נפוליאון, צלאח א-דין, הארון אל ראשיד, ריצ'רד לב הארי ואחרים, מתקיים פסיפס רב תרבותי בין דתות וקהילות רבות מ-56 מדינות. במקום ניתן למצוא את הסנדוויץ' הטוניסאי המפורסם של רמלה, את הבורקס הטורקי המוכר ושלל דוכנים קטנים וגדולים של ירקות, פירות בגדים ומעשי מלאכה. מומלץ להגיע ביום רביעי הנחשב ל"יום השוק" של העיר.
  • חומת המנזר הפרנציסקני – הכנסייה נחשבה בנצרות כביתו של יוסף הרמתי. בקומה השנייה של המבנה, אשר הוקם במאה ה-15, התאכסן נפוליאון בשנת 1799. האגדה המקומית מספרת שמחלון חדרו בקומה זאת ירה נפוליאון במואזין שניצב בראש המסגד הסמוך, כי הוא הפריע לשנתו. אל חלון החדר ניתן להציץ מרחוב המסדר הפרנציסקני, המוביל אל הכנסייה. במרכזו של אולם הכנסייה מתנוסס ציור בן 500 שנה של צייר הרנסאנס האיטלקי המפורסם טיציאן.
  • מוזיאון רמלה – מגולל את סיפורה של העיר, שנבנתה לפני 1300 שנה, מאז הקמתה ועד היום. במוזיאון מוצג אוצר העיר, הכולל  376דינרי זהב בוהקים, בני יותר מאלף שנה. במהלך חול המועד יוכלו ילדים בכל גיל ליהנות מהטבעת מטבעות (5 ₪ למטבע) בעזרת מתקן  משוחזר המטביע מטבעות נחושת באמצעות פטיש ורושמה, בדיוק כמו בעבר הקדום. כמו כן, במוזיאון תיפתח בסוכות תערוכת יחיד חדשה של הפסלת והאמנית מטי יולזרי (פרטים בהמשך).
  • המגדל הלבן – התצפית היפה ביותר בעיר. המגדל הלבן, שהדעות לגביו חלוקות אם היה צריח או מבצר צבאי עם חרכי ירי, הינו המבנה הגבוה ביותר ברמלה. המגדל מתנשא לגובה 30 מטר, והוקם בתחילת המאה ה-14. מעל מרפסת הגג של המבנה ניתן לראות ביום בהיר את נופו של כל גוש דן. מבנה זה מועמד להיות מוכרז כאתר מורשת עולמית ע"י אונסק"ו.
  • סמטאות העיר העתיקה – בינות למסעדות, גלריית אמנים, המנזרים ועוד.

סיורים בעיר רמלה

כרטיס הטעימות של שוק רמלה

רמלה היא ללא ספק בירת אוכל הרחוב של ישראל. מה לא תמצאו כאן? פריקסה- סנדוויץ טוניסאי, בורקס טורקי, לימונדה טרייה, מנות הודיות, תבשילים מזרחיים, ירקות מיוחדים, גבינות מובחרות, מלבי ועוד. כרטיס הטעימות בשוק הצבעוני והמזמין של רמלה הוא בדיוק מה שצריך כדי להתוודע לחגיגת הטעמים והניחוחות שבשוק. הכרטיס מקנה 3 טעימות מדוכנים מובחרים (בחירה אישית מבין 6 דוכנים) וכניסה ל-3 אתרים (מוזיאון, מגדל לבן ובריכת הקשתות) וכולל השתתפות במשחק 'מחפשים את המטמון' בעלות של 69 ₪ לאדם בלבד. ניתן לרכוש את הכרטיס באתר האינטרנט או במוזיאון רמלה.

במתחם בריכת הקשתות ובמוזיאון רמלה יוכלו הקטנטנים ליהנות מסדנאות יצירה בעלות של שקלים בודדים לסדנא. ניתן לרכוש שובר לסדנאות במקום.

  • סיור מודרך לילדים על ידי שחקנים המגלמים דמויות היסטוריות שפקדו את העיר יתקיים כל יום בין השעות 09:30-14:00.
  • סיור מודרך למבוגרים יתקיים כל יום בין השעות 14:00-09:30.

מותנה בהרשמה מראש ובמספר משתתפים | עלויות: 85 שח למבוגר, 75 ש"ח לילד כולל ההדרכה (המחיר כולל כניסה לאתרים שבתשלום) | חובה להירשם מראש בטלפון 08-9292650 או במייל [email protected] | אתר

אמנות ברמלה

הפסלת והאמנית מטי יולזרי בתערוכת יחיד חדשה במוזיאון רמלה: 'נפלאות החומר' – תערוכת פסלים חדשה תיפתח בסוכות במוזיאון רמלה. יולזרי, אמנית רמלאית, עוסקת בפיסול ובאמנות שנים רבות כמו כן, שימשה מורה לאמנות ועסקה בחינוך. בתערוכה מוצבים 21 פסלים העשויים ברונזה, שיש, אבן ועץ. סגנונה האמנותי הייחודי הוא פיגורטיבי עם השפעות אבסטרקטיות. הציגה בתערוכות יחיד רבות בארץ, ובעיר רמלה מוצבים פסלים רבים שלה.

אוצר: ד"ר ליאור אלון.

מרכז היהדות הקראית העולמית-מגוון רב של עדות, דתות ומנהגים מושך תיירים רבים לחקור את הווייתה המיוחדת של העיר רמלה. הזרם הקראי הינו זרם ביהדות המקבל על עצמו את התורה שבכתב בלבד. העדה הייחודית, שצמחה במאה ה-8 לספירה, מזמינה מטיילים לסיור בבית הכנסת הגדול של הקהילה בעיר ולחשיפה לאופן אמונתם. הביקור נחשב על פי רבים לפנינה נסתרת בין כל אתרי התיירות וההיסטוריה הרבים הקיימים בעיר. עלות כרטיס לסיור במרכז: 10 ₪ לאדם.

אתר –  www.goramla.com | מוזיאון רמלה ומנהלת התיירות – רח' הרצל 112 רמלה: 08-9292650 | שעות פתיחה: א'-ה' 10:00 – 16:00 ו' 13:00-9:00

פסטיבל הרנסנס ומבצר יחיעם

הרנסנס חוזר לחיים במבצר יחיעם: כמיטב המסורת, גם השנה יתקיים פסטיבל הרנסנס במבצר יחיעם בימים רביעי וחמישי בחול המועד סוכות (י"ז-י"ח תשרי 30.9-1.10) בין השעות 10:00-16:00 עם יומיים מיוחדים ברוח תקופת הרנסנס ושלל פעילויות לילדים, מבוגרים ולכל המשפחה.

הפסטיבל אשר יתקיים זו השנה ה-23 מתחדש השנה בסימן 'המבצר מתעורר לחיים ביום ובלילה' ויכלול מופעים מוסיקאליים של אמנים והרכבים, קונצרטים של מוסיקה קלאסית מתקופת הרנסנס ומוסיקה מודרנית בעיבודים מיוחדים, תאטרון חוצות עם מופע קרבות אבירים ומופע קרקס, סדנאות יצירה, דוכני אמנות גלילית, מספרי סיפורים ושלל פעילויות באווירת תקופת ימי הרנסנס.  את שלל האירועים המיוחדים לאורך היום ישלימו מדריכי רשות הטבע והגנים אשר יעבירו סיורים מודרכים במבצר יחיעם לאורך היום ופעילויות נוספות באתרים ברחבי הגליל המערבי.

פסטיבל הרנסנס במבצר יחיעם

כמיטב המסורת יתקיימו במבצר בימי הפסטיבל אירועים מוסיקאליים רבים.בין האמנים וההרכבים המיוחדים שיופיעו ביום במרחבי המבצר ההרכב  Diggin' Classics במופע רוקלאסי – מוסיקה קלאסית ורוק מופע אנרגטי ומלהיב של מוסיקה קלאסית בו גיטרה, בס, תופים וקלידים ממלאים את מקומם של הכלים המסורתיים מן התזמורת הסימפונית; כשביאליק ופיירוז נפגשים- דואט רב תרבותי משותף המשלב מזרח ומערב בין מרים טוקאן הזמרת הסולנית, מהכפר אעבלין שפרצה לתודעת הקהל הישראלי בתוכנית  "כוכב נולד" ועידן טולדנו שמנגן על עוּד, גיטרה ואקורדיון; נגנית הנבל הוותיקה עדינה הרעוז שתארח במופע הנבל שלה את הצ'לנית שירי מאירסון למופע קלאסי עם יצירות מאת באך, דאולנד, קלמנטי, דוסק, לקלר ועוד; המופע אריות ודואטים מאז ועד היום של אמנים ישראלים – סיוון שקד, רונה שרירא, אביחי יעקביאן ורועי רבינוביץ' שיבצעו אריות ודואטים שנכתבו בתקופות הברוק והרנסאנס ובהמשך בתקופה הקלאסית מתוך אופרות ושירים אמנותיים ושירים ישראליים מוכרים; "מייקאפלה" הרכב אקפלה מודרנית  של 7 נשים ששרות בהרמוניה מופלאה שירים מרמי קליינשטיין ועד מדונה, מקלפטר, נחום היימן ועד יוריטמיקס, שירי פופ וג׳אז בשילוב שירים ישראליים; תחת שמי פריז- כששאנסון ואופרה נפגשים  של יוליה ופיליפ המחברים בין הסגנון האופראי והשאנסון הצרפתי; ברזיל בגליל – מופע משותף של מרסלו נמי אמן הגיטרה הבינלאומי המגיע היישר מברזיל וביחד עם החלילנית חגית רוזמרין, מביאים צלילים וניחוחות מברזיל וביניהם משתלבות יצירות מתקופת הברוק; מקהלת מטה אשר הפועלת כבר מעל ל-30 שנה; בועז קראוזר מהתכנית כוכב נולד במופע 'הרנסנס של השירה העברית'; זוהר לברון במופע על הנבל הסיני הקדום גוזאנג ומופעים נוספים לאורך ימי הפסטיבל.

בנוסף למופעי המוסיקה, מדי יום בשעה 13:00 במרפסת המבצר יתקיים גם מופע צהריים מרכזי ברוח התקופה המשלב בתוכו קרבות אבירים, שחקני חוצות ומופעי קרקס. לאורך היום יתקיימו שלל אירועי חוצות ופעילויות מיוחדות ברוח תקופת הרנסנס ביניהם מספרי סיפורים, שחקני רחוב, סיורים מודרכים, מתחמי אוכל ובירה (בתשלום נוסף), ירידי אמנים גליליים, מתחם הדרכה לירי בחץ וקשת , סדנאות והפעלות מגוונות לילדים (חלקן בתשלום נוסף) ביניהן סטודיו לצילום משפחתי מעוצב בבגדי תקופת הרנסנס, הכנת כלי נגינה מחומרים ממוחזרים, נגרות, צייר קריקטורות ועוד שלל פעילויות נוספות לכל המשפחה. בשטח המבצר תוקם סוכה כשרה לשימוש המטיילים.

"הרנסנס כשמו הוא 'לידה מחדש' ובשנה זו הפסטיבל הוותיק מתחדש עם הרכבים מוסיקליים לא שגרתיים, עם מופעי חוצות מיוחדים וקונספט מיוחד שבו המבצר כולו מתעורר לחיים חדשים ", מספר גלי רז, מנהל התיירות בחברה הכלכלית מטה אשר, "פסטיבל הרנסנס הוא אחד הפסטיבלים המיוחדים והוותיקים בישראל וצפויה להיות חגיגה תרבותית ואמנותית, כולם מוזמנים לבוא וליהנות מהאווירה המיוחדת ברוח התקופה".

פסטיבל הרנסנס

בנוסף לאירועי החוצות יתקיים השנה מופע פתיחה חגיגי בתשלום נפרד (יום ג', 29.9 מהשעה 19:00) – רבקה זוהר ולירון לב בפרויקט המשותף, שילוב של שירים חדשים שכתבו השניים לצד הקלאסיקות של זוהר, מהקולות הגדולים של הזמר העברי. בין הלהיטים "בדרך אל הכפר, מה אברך, זמר שלושת התשובות, על כפיו יבוא" ועוד.

מחיר כרטיס הכניסה לפסטיבל הרנסנס 2015 [לאירועי היום בין השעות 10:00 – 16:00] הוא 40 ₪ ילד/מבוגר, לבעלי כרטיס מנוי משפחתי של רשות הטבע והגנים –  55 ₪ למשפחה, לבעלי כרטיס מנוי זוגי של רשות הטבע והגנים 40 ₪ לזוג. המחיר כולל כניסה למבצר והשתתפות במגוון הקונצרטים, המופעים וההצגות שיתקיימו לאורך כל היום. מחיר כרטיס למופע הפתיחה – 85 ₪.  מידע נוסף על תוכנית הפסטיבל והזמנות כרטיסים – באתר פסטיבל הרנסנס –  www.r-fest.co.il

סוכות במוזיאון היהלומים

מוזיאון היהלומים ע"ש הארי אופנהיימר, ברמת גן יקיים בחוה"מ סוכות פעילות מיוחדת לכל המשפחה: "אושפיזין יקרים" שתעסוק במשפחות אבני חן ומתכות, מתצוגות הקבע של המוזיאון. הפעילות במוזיאון כוללת סיור והפעלות, באמצעותם ניתן ללמוד על מקור הצבעים של אבני החן והמינרלים, על תכונותיהם ועל השימושים בהם בתחומי הנוי, התכשיטים והתעשייה. במסגרת הפעילות ייחשפו המבקרים, ליחסן של תרבויות העולם הקדום לאבני החן, עם דגש מיוחד על חושן המשפט של הכהן הגדול.

ימי הפעילות

  • יום ג', ט"ז תשרי, 29.9.15, א' חוה"מ סוכות – תתארח משפחת הקוורץ הכוללת בין היתר את אבני האמתיסט/אחלמה, הסיטרין, עין הנמר והאופל.
  • יום ד', י"ז תשרי, 30.9.15, ב' חוה"מ סוכות – תתארח משפחת המינרלים המתכתיים – הזהב, הכסף והנחושת.
  • יום ה', י"ח תשרי, 1.10.15, ג' חוה"מ סוכות – תתארח משפחת הקורונדום הכוללת את אבני הרובי/אודם והספיר.

המוזיאון פתוח בין השעות 10:00-14:00. יש להגיע עד שעה לפני הסגירה.

דמי כניסה: ילד – 12 ₪ , מבוגר – 24 ₪ | מוזיאון היהלומים ע"ש הארי אופנהיימר, ז'בוטינסקי 1 רמת גן (כניסה מרח' שלום זיסמן 3) | טלפון: 03-5760219

סוכות בקיפצובה

לכבוד חג הסוכות הקרב הוקמה בכניסה לפארק קיפצובה סוכה ענקית לרשות המבקרים הרבים שיגיעו לפארק. במהלך ימי החג וחוה"מ תתקיים סדנת יצירה לכל המשפחה בה מוזמנים המבקרים להכין קישוטים לסוכה, ברכות ומשאלות מיוחדות ומקוריות לשנה החדשה. כמו כן מוזמנים הילדים להשתתף בפסיפס ענק של ברכות ואיחולים.

במהלך חג סוכות פתוח פארק הקיפצובה בכל יום החל מהשעה 10:00-19:00 בשישי וערב חג 10:00-17:00

'סירה בסערה' – מתקן חדש בפארק

קיפצובה הוא פארק פעילויות מאתגר ומהנה לילדים במגוון גילאים באזור ירושלים והמרכז. לאחרונה נחנך בפארק מתקן לונה פארק חדש בשם 'סירה בסערה'. המתקן הוא סירה שמטלטלת ומסתובבת המעניקה הנאה צרופה להורים ולילדים מגיל 4. לקראת הוספת המתקן הורחב שטח הפארק בשני דונמים נוספים.

סירה בסערה - קיפצובה

תאגיד תיירות צובה, הנמצא בין ירושלים לתל אביב, כולל מגוון אטרקציות לילדים ולכל המשפחה המהווה חבילת נופש משפחתית אולטימטיבית:

קיפצובה -חוויה משפחתית במיני לונה פארק היחידי באזור ירושלים המציע אטרקציות ומתקנים מיוחדים למגוון רחב של גילאים:. רכבת הרים וקרוסלת סוסים לפעוטות בנוסף: מתקנים, בריכת סירות אבובים, קרוסלת הפיראטים, מכוניות מתנגשות, בריכת כדורים, ג'מבורי, חדר תחפושות, אולם משחקי וידאו, פלייסטיישן וXBOX ועוד.

מלון צובה – ידידותי למשפחות ובו 64 חדרי אירוח באווירה כפרית. מדי שישי נערכת במלון צובה ארוחת בראנץ' באווירה כפרית משולבת בסיורים מודרכים בכרמי היקב, בגיתות העתיקים וטעימות יין מובחר מתוצרת היקב.

לאורחי המלון ניתנת כניסה חינם  לקיפצובה, לסיורים המודרכים ובעונת הרחצה לבריכת השחייה.

גליתא – הסניף השני של חוות השוקולד גליתא, אותה הקימה השוקולטיירית גלית אלפרט. המקום מעניק חוויה מיוחדת הכוללת מגוון סדנאות יצירה בשוקולד לילדים ולמבוגרים, סרט המספר את סיפור השוקולד וסיפור גליתא (ללא תשלום), חנות שוקולדים מיוחדת ומגוונת בה כל אורח יכול להרכיב קופסאות שוקולד על פי טעמו האישי. בנוסף, במקום בר קפה מפנק, כולל גלידות תוצרת הבית וקינוחי שוקולד ייחודיים.

יקב צובה – בהרי ירושלים, בין גתות עתיקות, טרסות קדמוניות ואדמת  טרה רוסה נטועים כרמי קיבוץ צובה מאז 1996. בכרמים 10 זנים של ענבים. יקב בוטיק צובה הוקם בשנת 2005 ומייצר כ-50 אלף בקבוקים מיד שנה ל-7 סוגי יינות המבוססים על כרמים אלו. הגובה הרב (730+), הלחות הנמוכה, הפרשי הטמפרטורות בין הלילה ליום, ושורות הכרם הנטועות מצפון לדרום בצפיפות של 666 גפנים לדונם, יוצרים תנאים טופוגרפיים ייחודיים ואידיאליים לגידול ענבים.   הבציר הלילי באוויר הקריר שומר על איכות הענבים המגיעים צוננים אל היקב. היינות המשובחים, שואבים את איכותם מניסיונם של הכורמים ואהבתם של העושים במלאכת היין.  יינות היקב כשרים למהדרין בהשגחת רבנות מטה יהודה וכשרות  בינלאומית

אתרי תיירות צובה מהווים נקודת מפגש עיקרית ליציאה לטיולי שטח רכובים ולמסלולים רגליים בהרי ירושלים ובאתרים ההיסטוריים שסביב הקיבוץ: תל צובה, המצודה, עין צובה והנקבה, עצי הזית והאלון העתיקים ביותר בישראל ומערת יוחנן המטביל.

לפרטים נוספים: www.kiftzuba.co.il | קיבוץ צובה, ד.נ. הרי יהודה 90870 | טלפון 02-5347952 חפשו אותנו בפייסבוק – kiftzuba

יריד אוטומניה: יריד הרכב הגדול

אירוע הרכב הגדול בישראל יוצא לדרך בפעם השלישית ברציפות: חברת אלבר, תערוך גם השנה את יריד הרכב המסורתי שלה בגני התערוכה, בו יוצעו מאות כלי רכב חדשים ומשומשים במחירים חסרי תחרות.

אירוע המכירות יתקיים גם השנה בחול המועד סוכות בשיתוף מספר יבואני רכב, ובו יוכלו הלקוחות לרכוש מכוניות חדשות ישירות מהיצרן במחירים אטרקטיביים, לצד מכוניות חדשות מאלבר בתנאי יד ראשונה 0 ק"מ וכן ומכוניות משומשות.

אוטומניה יתקיים  בגני התערוכה בתל  אביב  בחול המועד סוכות  בין התאריכים 28/9-5/10/15 מ10.00 בבוקר ועד 23.00 בלילה

ביריד, היחיד מסוגו בישראל יוצגו למכירה כלי רכב של מיטב היבואנים המובילים בישראל  כמו כן יוצאו למכירה מכוניות חדשות מהניילונים, מכוניות משומשות, קטנועי דיאלים, ואופנועי הארלי דוידסון

השנה אלבר מציגה מבצע משולש ייחודי: גם מכונית עד 40% הנחה, וגם עד 100 אחוז מימון  וגם טרייד אין בתנאים מיוחדים . ביריד ימכרו גם רכבים חדשים ב0 קילומטר בהנחות גדולות במיוחד .

ביריד הקודם ב2014 אלבר דיווחה על שיא מבקרים: "למעלה מ80 אלף  מבקרים שרכשו למעלה מ-750 מכוניות, מהן כ- 300 מכוניות חדשו נמכרו ביריד הקודם והשנה אנו צפויים למכור למעלה 1000 רכבים" אומר מנכ"ל החברה אורן אלעזרא

האירוע צפוי להיות חגיגה של ממש לכל המשפחה:  במתחם יערכו הפעלות מיוחדות לילדים ולכל המשפחה. הכניסה חופשית.

אוכל קדימה אוכל !

ואחרי כל הפעילות צריכים לאכול משהו… 🙂

מסעדת ג'קו מאכלי ים

מסעדת ג'קו מאכלי ים המפורסמת ברמת השרון משיקה בימים אלו תפריט ייחודי לילדים ה- "עיסקידס", תפריט עשיר ומזין המוצע לילדים בלבד עם מגוון מנות, שתייה והפתעה. בזמן ההמתנה למנה שנבחרה, דואגים בג'קו מאכלי ים להנעים את זמן הילדים עם חוברות צביעה. חוויה מושלמת עם הילדים בחול המועד סוכות!

תפריט ה-"עיסק'ידס" הורכב על מנת לענות על הצורך של ההורים לקחת הפסקה מסדר היום העמוס ולהעניק לילדים ארוחת צהריים טעימה ומזינה, קרוב לבית, בסיום יום הלימודים וליהנות מזמן איכות לכל המשפחה.

בין המנות שיוצגו בתפריט: שיפודי סלמון בטריאקי, חזה עוף, פרגית, קציצות ברוטב עגבניות לצד מנת אורז, שניצל דג מלווה בצ'יפס או פירה.

מסעדת ג'קו, אזור התעשייה רמת השרון, רחוב החרש 8  טלפון 03-566-1234

סוכות ברשת בתי הקפה ביגה!

לקראת חג הסוכות שבפתח, מזמינה אתכם רשת בתי הקפה פרמיום – ביגה,  לחגוג את חג הסוכות בסניפיה  הבאים:  ביג פאשן אשדוד, גן יבנה, צומת שילת , קניון כפס הירוקה, ביג קרית שמונה

בסניפים, תוקם סוכה גדולה וכשרה בצמוד לבית הקפה,  בה ניתן יהיה גם לקיים אירועים עד שלושים איש וליהנות מתפריט המסעדה העשיר. הסוכה תשתרע על שטח של כ- 30 מ"ר ותהיה עשירה בקישוטים חגיגיים וצבעוניים, כך שגם שומרי המסורת יוכלו ליהנות ולקיים את מצוות הסוכה, תוך טיול ברחבי הארץ.

יאיר מלכה, מנכ"ל ומבעלי רשת קפה ביגה: "רשת קפה ביגה שמחה לתת מענה לקהל לקוחותיה המבקשים לשלב שמירה על המסורת לצד בילוי משפחתי המציע קולינריה במיטבה".

קהל הלקוחות ייהנה מתפריט בוקר, צהריים וערב איכותי, מגוון ועשיר, המבוסס על טהרת הבריאות כמו: ארוחות בוקר מביצים אורגניות, ריבות ביתיות, ירקות אורגנים, מוצרים ללא גלוטן, ארוחת בוקר עם ביצים אורגניות, מוצרים טבעיים, רזים ואיכותיים, מיצים טבעיים של ירקות ופירות שיסחטו במקום.

בנוסף, יוצע בסניפים גם מיני תפריט המציע מגוון מנות בעלות של 25 ₪ בלבד! לדוגמא: סלט ירקות עם ביצה קשה וטחינה, מנת ירקות מוקפצים בעיטור בוטנים, ניוקי ברוטב ארביטאה חריף ופוקאצ'ה עם גבינת שמנת, ממרח שום, טחינה, לימונים כבושים, זיתים ועוד.

עוד מציעה רשת ביגה מעדניית בוטיק וקפה עם מגוון רחב של טעמים, למכירת מוצרים הביתה בסגנון בולנז'רי ייחודי, הכולל מגוון רחב של דברי מאפה טריים, ביניהם: לחמים, מאפים בתפזורת, עוגות, עוגיות, פוקאצ'ות ועוד. מדובר באפיית לחמי מחמצת שיאור טבעית, המיוצרת בעבודת יד ונאפית בתנורי אבן ובחומרי גלם איכותיים וטבעיים. הסניף יציע מגוון רחב של סוגי לחמים הנאפים במקום ועשויים 100% חיטה מלאה אורגנית ממחמצת, לחם שיפון עם גרעיני פשתן וסומסום, אגוזים, זיתים, גרעיני חמנייה, קימל, חיטה מלאה עם גרעיני דלעת, עגבניות מיובשות ועוד, לצד מגוון רחב של סוגי מאפה מתוקים ומלוחים הנאפים במקום.

ניוקי ערמונים בקפה ביגה

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X