fbpx
בילויים

'פסטיבל מוסיקה על המים' ה-11

פסטיבל 'מוסיקה על המים' מושך מידי שנה בקיץ מאות צופים לכל הופעה. המופעים מתקיימים מידי יום שלישי בערב (בשעה 20:00), ברחבת המרינה בהרצליה, והם פתוחים לקהל וללא תשלום.

הפסטיבל מתקיים כבר 11 שנים ברציפות מידי קיץ מטעם עיריית הרצליה והחברה העירונית לפיתוח התיירות בעיר. השנה יכלול הפסטיבל 5 מופעים שיביאו ניחוחות מוזיקליים מפריז, ממקסיקו, מהמזרח התיכון ,מופע שירי אהבה צועניים, ומחווה לשירי לאונרד ברנשטיין.

ביום שלישי, 7 ביולי ייפתח הפסטיבל במופע של זמרת השאנסונים: בריז'יט חביב ולהקתה. ההופעה תכלול את שיריהם של גדולי השאנסונים של פריס (בצרפתית ובעברית).

לדברי משה פדלון, ראש עיריית הרצליה: "לפסטיבל 'מוזיקה על המים' יש כבר קהל נאמן שמצפה לקראתו. אני מזמין את תושבי העיר, אורחים ותיירים להגיע למופעים וליהנות מהמוסיקה, מהמסעדות ובתי הקפה סביב המרינה ומהבריזה בים".

מוסיף עו"ד יונתן יעקובוביץ', יו"ר החברה העירונית לפיתוח התיירות בהרצליה: "הפסטיבל הזה הפך לעוגן יציב באירועי הקיץ שלנו והוא מושך לרוב קהל בוגר שנהנה לשמוע מוזיקה טובה בחוץ, על רקע נוף משגע של המרינה ובריזה מהים. אני מקווה שתושבי העיר לא יישארו בבית, אלא ימלאו את השורות שאנחנו מכינים להם במסגרת הפסטיבל".

לפרטים נוספים: www.herzliya-marina.co.il

המופעים

7.7.15, 20:00 – 'המנון לאהבה'  זמרת השאנסונים בריז'יט חביב ולהקתה בעקבות גדולי השאנסונים של פריס, בשפת המקור  ובעברית.

14.7.15, 20:00 – 'ויווה מקסיקו'  חגיגה מוסיקלית ססגונית עם שירת העם המקסיקנית. מופע קצבי וצבעוני. שירת המריא'צי והקלאסיקה הלטינו- אמריקאיות שכבשה בלהיטיה את העולם כולו.

15.7.1421.7.15, 20:00 – הללויה – מופע מחווה לשירי לאונרד כהן' מופע מחווה מרגש עם הזמרים והיוצרים ארי גורלי, סיוון טלמור וגיל גיסמן.

28.7.15, 20:00 – מסע מוסיקלי ים תיכוני – מופע הממזג בתוכו מנעד של תרבויות דרך ישראל, יוון, הבלקן, ספרד לצד מקצבים ערביים ים תיכוניים קלאסיים, עם הזמרת והשחקנית לימוד עובד.

4.8.15, 20:00 – שעת הצוענים – מסע מוסיקאלי בעקבות הרוח הצוענית אל מסתרי הסיפור והניגון של קהילת נוודים חסרי מולדת. עם ילנה גרישקוב אילן ליבוביץ ומיטב הנגנים.

פסטיבל מוסיקה על המים

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X