fbpx
בית והום סטיילנג

פיפ על המפה: שולחן חג צבעוני

שולחן חג יפה ומעוצב לא חייב להיות הומוגני, קלאסי וסולידי בגווניו. הסוד לשולחן יפה ומהודר טמון ביצירתיות ובתעוזה. אז אם סרוויס הפורלצן האלגנטי שקיבלתם בירושה מהסבתא והמפה העשויה מסאטן בוהק עם העיטורים והרקמה בחוטי זהב הם קצת פחות הסגנון שלכם, הצעת ההגשה לשלוחן החג של המותג ההולנדי המוערך פיפ סטודיו – היא בדיוק בשבילכם.

כמדי חג מציע המותג האהוב שולחן חג צבעוני ואקלקטי, בו כל כלי האוכל וההגשה בשולחן מוצעים מאחת הסדרות הקיימות. השנה נבחרה סדרת הפרימיום "רויאל פיפ". הכלים בסדרה זאת עשויים מפורצלן מאוייר במוטיבים צבעוניים במיוחד ואלה שולבו לצד חומרים פשוטים וזמינים יותר שנועדו לטלטל את הרשמיות המקובלת בעיצוב שולחן החג, בבחינת שולחן חג לא מעונב. כמתבקש מהמותג הססגוני, כלי האוכל הצבעוניים שמשלבים גוונים עזים, של אדום ותכלת עם נגיעות של צהוב, לצד אחרים בגוונים רגועים של ורוד וירוק עם עיטורי פרחים וציפורים הם מרכז השולחן כשהסגנון המובהק מבקש להעניק מראה יוקרתי עם טאץ' חצוף.

הקונספט על פיו שולחן החג חושף כמעט תמיד את אורחיו להפתעה הוא שם המשחק גם בשולחן של פיפ. הצבעוניות התוססת, חוסר האחידות של כלי ההגשה והאוכל לצד העובדה כי כלי הפורצלן של המותג "בורחים" מהמראה המקובע והמקובל יוצרים מראה מפתיע במיוחד – מראה שיהיה קשה בהחלט להתעלם ממנו. יצויין כי גם לקווי המתאר של הכלים אשר אינם קונבנציונאלים ישנה השפעה רבה על הלוק הכללי המפתיע. כמו בכל שולחן חג, גם פיפ מציעה  מגוון קערות, צלחות המהוות סט (מרקיה, ראשונה, עיקרית וקינוח), כלי הגשה תואמים, קנקנים וכדומה. להשלמת הקונספט בחרה פיפ להציב מול צלחות ההגשה מעמדי תפריט קטנים מתוצרתה בהם כמתבקש היא שילבה ברכת איחולים לשנה שבפתח…

מחירים: 150-900 ש"ח (תלוי במוצר) | ניתן להשיג בחנויות וברשתות לכלי הבית ברחבי הארץ | פייסבוק

מצגת זאת דורשת JavaScript.

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.

תגובה אחת

  1. קיבלתי סט כוסות ותחתיות לעוגה של פיפ מחברה שגרה בהולנד וממש אוהבת אותם. בהתחלה לא הכרתי אותם, אבל ככל שחיפשתי עליהם בפייסבוק הבנתי שיש להם דברים מקסימים. מה שכן, אם אתם לא מתחברים לצבעוניות – פיפ לא בשבלכם. אני ממליצה בחום.

Back to top button
X