fbpx
כושר, תזונה ובריאות

פיוריטנ'ס פרייד – הזמנת ויטמנים ותוספי תזונה לעולם לא הייתה קלה יותר (ועוד בעברית)

וויטמנים ותוספי מזון הם לא בדיוק כוס התה שלי. אני יודעת שהם חשובים, הם לא יכולים להזיק אבל אני יכולה לספור על יד אחת מתי באמת לקחתי ויטמנים: כשהייתי ילדה וגרנו בארה"ב ואמא שלי נתנה לנו ויטמנים של משפחת קדמוני בצורת סוכריות מציצה, כשהייתי בהריון הראשון ושוב כשהייתי בהריון השני ולקחתי ברזל וחומצה פולית. אבל ככל שמתבגרים מבינים כנראה שאין ברירה וכבר לא ניתן לברוח מלקחת ויטמנים ותוספי תזונה…במיוחד כשזה עושה לגוף טוב.

אני מרגישה שגיל 35 והלידה השניה שינו את הגוף לגמרי. אני חסרת אנרגיות (ובניגוד לגדול, עם הקטנה אני ישנה לא רע בכלל…חוץ מבחודש האחרון), השיער נושר (כתוצאה מההריון/לידה) ובאופן כללי פתאום שמתי לב שכל החברות שלי לוקחות ויטמנים. זה מגיע למצב שאני יוצאת עם חברות לבתי קפה וכל אחת מוציאה מהתיק את קופסת הכדורים שלה: האחת ספירולינה, השניה אבץ, השלישית אומגה 3, הרביעית מולטי-ויטמין לנשים ואני…כלום.

יוצא לי לא מעט לעשות הזמנות מאתרי אינטרנט בינלאומיים ותמיד אני מתלבטת אם להזמין תוספי מזון ועד עכשיו לא יצא לי. אולי מהפחד שאם אכניס משהו לא מוכר לפה ולא יהיה לי עם מי לפנות אני אכנס ללחץ. אבל לא עוד כי סוף סוף האתר האמריקאי פיוריטנ'ס פרייד (Puritan's Pride) עלה ארצה וקיבל אתר בעברית, מאובטח עם שירות לקוחות. בנות, נא להכיר את פוריטנ'ס פרייד ישראל (https://puritan.co.il).

למי שעוד לא יצאה להכיר אז המותג ידוע בעיקר בשל מחיריו התחרותיים והאספקה המהירה. איך המחירים כ"כ תחרותיים (ובואו נאמר את האמת – זולים)?
פיוריטנ'ס פרייד היא למעשה שלוחת המכירות הישירה של ענק תוספי המזון NBTY, ולמעשה המותג היחיד שבו היצרן מוכר ישירות ללקוח ולא עובר דרך חנויות. ומכיוון שהמוצרים לא נמכרים ברשתות הפארם, בתי מרקחת או בתי טבע – אנחנו, הצרכניות, נהנות ממחירים זולים ואיכות מוצרים גבוהה. ועכשיו אם אתן גם שואלות מי אלה בדיוק NBTY – אז מדובר בענקית וויטמינים ותוספי תזונה אמריקאית שעומדת מאחורי מותגים מוכרים כמו סולגאר, Natue's Bounty ואפילו קו המוצרים של קופת חולים כללית "דרך חיים".  ככה שאתן יכולות להיות רגועות כי יש אמאבא דיי ענקיים 🙂

כמו כל דבר שאנחנו מזמינות מחו"ל, הרבה מהישראליות גם מזמינות וויטמנים מחו"ל (אני מכירה יותר מ-20 בנות במשרד שמזמינות וויטמנים מחו"ל וזה רק במשרד…ואפילו לא כל המשרד). אין ספק שזה משתלם כי המחיר ארטקטיבי ולפעמים גם עלויות המשלוח לא גדולות, אבל בסופו של יום הרבה מהאתרים בחו"ל שולחים דרך דואר ישראל וקורה לא מעט פעמים שחבילות לא מגיעות, נעלמות או מגיעות אחרי הרבה מאוד חודשים ואז לכו תדעו איפה המוצר אוחסן וכמה בריא יהיה ליטול אותו (אם לא פג לא התוקף כמובן). אני מודה שאיפה שאני יכולה להוסיף עוד כסף לשליח עם חברת שילוח עד הבית, ולהמנע משליחה דרך הדואר, אני עושה זאת….אבל זה מייקר את העסקה ולא תמיד הופך אותה לכדאית.

בגלל זה כיף שהביאו את פיוריטנ'ס פרייד לארץ. האתר החדש כולו בעברית ונוח לשימוש. הוא מחולק לקטגוריות שעוזרות לחפש את המוצר שאתם רוצות (במידה ואינכן יודעות איך קוראים לו כדי לבצע חיפוש ישיר), ועל הדרך רואים עוד מוצרים שיש בקטגוריה וכאן מתחילה הדילמה: האם ללכת על המוצר שרצינו מראש, האם על אחר, האם גם וגם… לא פשוט לקנות כשיש כ"כ הרבה מבחר 🙂

כרגע תמצאו באתר 60 מוצרים המחולקים ל-7 קטגוריות שונות, וממה שהבנתי מהשירות לקוחות – הם אמורים להוסיף עוד מוצרים בעתיד הקרוב. הם מתחייבים על אספקה מהירה ועלות המשלוח לא רעה בכלל – 19 ש"ח, ואם אתן מזמינות מעל 190 ש"ח אז המשלוח חינם. המחסנים שלהם ממוקמים בשפיים ואם אתן עושות הזמנה עד השעה 14:00, המשלוח יצא כבר באותו יום. חברת השילוח מתאמת אספקה באמצעות סמס והאמת, זה היה ממש נוח. אם אתן גרות באזור המרכז המשלוח מסופק בתוך יום (ואכן אני הזמנתי בסביבות 10:00 בבוקר ולמחרת ב-09:00 כבר החבילה הייתה אצלי), וברחבי הארץ תוך 2-5 ימי עסקים ועד 10 ימי עסקים (תלוי איפה בארץ – באתר שלהם, בחלק של המשלוחים יש טבלה מפורטת עם זמני האספקה לכל חלקי הארץ). מי שממש מתעקשת – יכולה גם לקפוץ למחסנים שלהם ולאסוף בעצמה, אבל עם תיאום מראש. ומי שמעוניינת להחזיר את הסחורה יכולה לעשות זאת באריזה המקורית בלבד, כשהיא סגורה, ובתוך 30 יום.
עם כאלה תנאים טובים ונוחים, אין ספק שהם יתנו פייט לאיי-הרב, ויטה קוסט ודומים – בקטגוריית הוויטמנים ותוספי התזונה כמובן.

דבר נוסף שלי מאוד חשוב בהזמנה אונליין (וכתבתי על זה לא מעט) זה עניין האבטחה. מדובר באתר מאובטח ככה שאין ממה לחשוש בתשלום בכרטיס אשראי, ומי שרוצה יכולה גם לשלם באמצעות פייפל. יותר מזה, יש להם שיטת תשלום בצעד אחד, משמע, אתן ממלאות פרטים ותשלום באותו רגע ולא עוברות מספר מסכים עד לקבלת אישור הזמנה.

שמפו ביוטין ופורמולת NHS בפוריטנ'ס פרייד
המארז שקניתי: שמפו ביוטין ופורמולת NHS

אם מעניין אתכן מה אני קניתי אז… קניתי סט של תוספי תזונה לחיזוק שורש השיערה ושמפו שעושה את אותה פעולה (מארז מיוחד – שמפו ביוטין ופורמולת NHS), כי אני סובלת מנשירה אחרי הלידה. האמת, שאם האתר הזה היה קיים לפני שנה וקצת, כשרק גיליתי שאני בהריון והייתי צריכה ברזל וחומצה פולית – זה המקום שממנו הייתי קונה במקום כל פעם להתייבש בתור בבית מרקחת של הקופה (וכן, אני יודעת שממולץ לקחת את הדברים האלה גם אחרי הלידה ולאורך תקופת הפוריות, אבל אני יודעת שאשכח ליטול את הכדורים אז מראש מוותרת 🙂 ).

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X