fbpx
בית והום סטיילנג

רעיונות למתנות ואקססוריז מעוצבים – ראש השנה 2021

ראש השנה קרב ובא וכמו תמיד בזמן הזה אנחנו נלחצים, מתחילים להכין בראש רשימות למי ומה וסיבובים אין סופיים ומתישים במרדף אחר התמנות המושלמות.

אז לעשות את החיים יותר קלים ריכזנו  עבורכן, מגוון מוצרים שווים במיוחד לכבוד החג ודאגנו לכך שאת כולם תוכלו להזמין גם אונליין (במיוחד עבור מי שההסתובבות האין סופית בחנויות פחות מתאימה לה).
קבלו את רשימת הקניות האולטימטיבית לחג שאפילו לא צריך לצאת בשבילה מהבית. 

מארזי הבישום של FUSHIA

את המותג FUSHIA הכרתי לראשונה אצל חברה טובה. היא עברה דירה וקיבלה כמה נרות שלהם שאותם שמה בשירותים כאקססוריז. הריח שלהם היה כ"כ חזק ונעים שפשוט היה כיף להיכנס לשירותים רק בשביל להריח אותם.

גם חברה שלי התלהבה מאוד מהריחות שהם הפיצו וקנתה לעצמה כמה דיפיוזרים לבית ואחרי שהרחתי גם אותם – התאהבתי סופית. אולי ארמוז לה שאני רוצה מארז כזה כמתנת חנוכת בית לדירה החדשה 😉.

  • מארז אורבני (198 ₪) – מכיל 250 מ"ל דפיוזר מקלות לבישום הבית בריח פרחוני אלגנטי + נר תואם ל-20 שעות בערה וסבון רחצה בניחוח עדין.
  • מארז אלגנטי לחג (190 ₪) – רביעיית נרות מבושמים מהודרים ומאויירים בזהב. כל נר 20 שעות בערה.
  • מארז רביעיית נרות ריחניים (220 ₪) – מארז הכולל 4 נרות בכלי זכוכית מרובע בריחות שונים, חותמת של פושיה.
    • NEROLI – ניחוח של פריחת הדרים לימוני ומרענן.
    • GREEN TEA – ניחוח של ספא ותחושת נקיון.
    • BLACK – ניחוח מעושן, אורבני, מתובל.
    • SAINT – ניחוח חם, קלאסי מרגיע ויש האומרים ממכר.

להשיג: פושיה לבונטין 13, משלוחים עד בית הלקוח,חנויות נבחרות בארץ, טרמינל x, ובאזור המרכז Walt

מארזי בישום לבית של FUSHIA
צילום: אבי ולדמן

סטודיו LAYOUT

מוצרים במראה גיאומטרי- מודרני השואבים השראה מחומרי הגלם שמגיעים מעולם התעשייה ומהאסתטיקה של העיר ועולם האדריכלות. הפריטים משלבים טקסטיל בעל טקסטורה עשירה יחד עם אלמנטים עדינים ממתכת.

לרגל השנה החדשה מציע הסטודיו מבחר מארזים מותאמות במחירים שונים.  

את פריטי העיצוב והמארזים של Layout לחג תוכלו להשיג גם במכירת קיץ חגיגית של מותגי עיצוב ישראליים, ביניהם טקסטיל לבית, אביזרי נוי, תכשיטים, בגדים ונשנושים שתתארח בסטודיו NAMA (רחוב השפלה 4, תל אביב) ביום שישי 27.8.21, בין השעות 10:00-18:00 או באתר https://www.layoutknits.com.

זוג מסגרות דקורטיביות לקיר (320 ₪)

שתי מסגרות גיאומטריות בעיצוב מקורי, היוצרות קומפוזיציה מרתקת על הקיר, ממלאות כל פינה ומוסיפות נגיעה עשירה ושופעת של צבע וטבע. אל כל מסגרת מחובר בתפירה ידנית טקסטיל סרוג בעבודת יד, החובק בתוכו כלי זכוכית. בכלי הזכוכית ניתן לשים כל סוג צמח, סוקולנט, זר פרחים, עלי פמפס ואפילו להנביט ולגדל זרעים ממש מאפס.

מארז חג מיוחד (185 ₪)

עציץ בעיצוב ישראלי מקורי לתליה על הקיר. עשוי טקסטיל סרוג ייחודי בעבודת יד ומסגרת בחיתוך לייזר. מכניס לכל פינה בבית נגיעת טבע מעוצבת, ירוקה, רעננה ומלאת אנרגיה.
קיים במגוון של 6 צורות במבחר צבעים לבחירה ומגיע עם פיפטה להשקייה.

עטוף באריזה מעוצבת וחגיגית, המגיעה עם ערכת שתילה וכרטיס ברכה לאחל צמיחה ושגשוג ליקרים לכם.

מארז טבע של סטודיו LAYOUT
צילום: מרוה שרון

אסופה בית לעיצוב ישראלי

מקום המפגיש בין מוצרים של מעצבים מקומיים עם קהל האוהב ומעריך עיצוב. המקום מציג אסופה מבריקה וכשרונית של מוצרים מתחום עיצוב תעשייתי, איור, קרמיקה, תאורה, מוצרי נייר ועוד.

דרך אגב, יש להם קטגוריית ילדים מדליקה ממש עם עיצובים לצעצועים ומשחקים שלא רואים בכל יום או מקום. יש להם גם אפילו מוצרים לחיות כמו קעריות חד פעמיות מיוחדות לכלבים. בקיצור, שווה להציץ באתר ו/או בחנויות אם אתן באזור.

איפה משיגים: נחמן 2, שוק הפשפשים ת"א  או בסניף החדש ב- דיזינגוף 212 , ת"א | אתר – https://asufadesign.com

תמונות באידבות אתר "אסופה בית לעיצוב ישראלי"

גלריית סאגה

גלריה לעיצוב מקומי, המונה כ-100 מעצבים בהם מעצבים מוכרים ומובילים לצד כישרונות צעירים ומבטיחים מתחומי עיצוב  שונים החל ממעצבי גופי תאורה, מאיירים, מעצבי קרמיקה וזכוכית, מעצבי רהיטים ופריטים של אמנים רב תחומיים.

איפה להשיג: רבי פנחס 4, שוק הפשפשים ת"א | אתר – https://sagatlv.com

תמונות באידבות אתר גלריית סאגה

Prat Living

סטודיו לריהוט ואקססוריז של למעלה מ 40 מותגי איכות מרחבי אירופה מציג  מגוון פריטים בניחוח דני , החל ממבשם לבית של  BOLIA דנמרק, תיק רנבס בעיצו במינימליסטי בעיצוב סטודיו קריסטינה דאם דנמרק, ומגוון כלי קרמיקה וואזות וכלים לצמחים, כריות טקסטיל ופשוט דברים מושלמים. 

ב-PRAT LIVING תוכלו למצוא גם מותגים ייחודיים כמו SHEYN. מותג אוסטרי שהוא תולדה של כלים וחשיבה המתורגמים ליצירת אביזרים משלימים לבית. סטודיו שיין פועל מוינה אוסטריה וההשפעות וההשראות שלו ליצירה מקורן באדריכלות הדיגיטלית, הזרם המזוהה עם אחת האדריכליות הנודעות והמצליחות בהיסטוריה, הלוא היא זאהה חדיד. קולקציית הכלים החדשה נשענת על 3 ערכי ליבה: איכות, חדשנות וקיימות. כל כלי הקולקצייה עשויים 100% PLA שהוא למעשה – עמילן תירס!
כל מוצר מודפס מאלפי שכבות במדפסת תלת מימד, ללא שאריות ופסולת בתהליך היצור.
הוא טבעי, אקולוגי וניתן למחזור.

איפה להשיג: החשמל 4, תל אביב | אתר – https://www.pratliving.com

תמונות באידבות אתר PRAT LIVING ויח"צ

מגדלים - ספר עיצוב

ספר העיצוב  "מגדלים" נותן הצצה לפרויקטים מלאי השראה של מעצבת הפנים מיכל האן, הוא מתנת חג אידיאלית לכל אוהבי העיצוב.

הספר מתמקד בעיצוב דירות במגדלי יוקרה, מתחמי מגורים ולובאים ומאפשר הצצה לצד טיפים מקצועיים של המעצבת אותם תוכלו ליישם בעיצוב הבית.הוא טומן בחובו הצצה לסגנון חיים עכשווי המעודד חיי קהילה ושיתופיות. מתחמי קולינריה, ספורט וחללי עבודה – שיתופיים, מועדונים, פארקים תוך התייחסות לסגנון המגורים במגדל בהיבט של שכונה ולא רק בניין. הספר מחולק לחללי המתחם השונים החל מלובאים, חלל מגורים, מטבח, חדרי שינה , חדרי רחצה וחדרי ילדים ובו שזורים בכל פרק ההשראות והטיפים של מיכל.

אז אם נמאס לכם להביא מתנות בנאליות כמו כלי הבית, מצעים, מוצרי הטיפוח וקוסמטיקה, ואתם רוצים לתת למי שאתם אוהבים מתנה שתשמח את נפשו. ספרי מתנה הם כאלה שאפשר לשוב ולעיין בהם בכל רגע, הזדמנות לחלום איתם ולקבל השראה לכל תחום בחיים.

מחיר: 169 ₪ משתתף במבצע ספר שני ב-50% הנחה בסטימצקי | להשיג: בחנויות ספרים נבחרות, כולל "סטימצקי" וצומת ספרים. 

אז שיהיה לנו חג שמח, מלא ארוחות משפחתיות וללא סגרים.

מגדלים - ספר עיצוב של מיכל האן
צילום: רפי דלויה
Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X