fbpx
עוגות, מאפינס וקאפקייקסראש השנה וחגי תשרי

עוגת קוקוס ופירות יער – ללא סוכר וללא גלוטן

חברת איזולה-ביו, המותג האיטלקי האיכותי של משקאות תחליפי חלב צמחיים, מגישה מתכון לעוגת חג מרהיבה, קלת הכנה וטעימה, הכוללת קוקוס ופירות יער. ייחודיות המוצרים של איזולה-ביו, המשווקים בישראל על ידי חברת "ליב", היא ברשימת הרכיבים שלה שהינם ללא תוספת סוכר, ללא חומרים משמרים, אורגני וללא גלוטן. להגשה כקינוח בארוחה חגיגית, לצד שתייה קרה או חמה. חג שמח!

תבנית דרושה: אינגליש קייק

מצרכים

🍴 1 כוס קמח
🍴 1 כוס סוכר חום בהיר
🍴 3 ביצים לא מופרדות
🍴 1 שקית אבקת אפייה
🍴 20 גרם פתיתי קוקוס יבש
🍴 100 מ"ל משקה אורז-קוקוס איזולה ביו

🍴 100 מ"ל משקה שקדים איזולה ביו
🍴 1/4 כוס שמן קנולה
🍴 125 גרם פירות יער (או קפוא לאחר הפשרה) + 75 גרם פירות יער לקישוט
🍴 גרידת מקליפת לימון אחד

ההכנה

1. מקציפים את הביצים והסוכר עד לקבלת תערובת רכה בצבע צהוב בהיר. מערבבים את הקמח ואת אבקת האפייה ומוסיפים כמחצית מהם, בהדרגה, לתערובת הביצים. מוסיפים את גרידת הלימון ואת הקוקוס ומערבבים.
2. בקערה, מערבבים את משקה האורז-קוקוס ומשקה השקדים של איזולה עם השמן לתערובת אחידה. מערבבים עם תערובת הביצים בעזרת מקצף חשמלי ומוסיפים את יתרת תערובת הקמח בהדרגה. בוחשים היטב עד לערבוב של כל החומרים.
3. בוזקים קמח על 125 גרם מפירות היער. מנערים מעט את הפירות להסרת עודפי קמח ומוסיפים לתערובת תוך ערבוב עדין. יוצקים את התערובת לתבנית עוגה מרופדת בנייר אפייה. מפזרים את יתרת פירות היער (75 גרם) על פני העוגה. בעזרת אצבע, דוחפים כל פרי בעדינות מעט לתוך העוגה.
4. מאבקים את פני העוגה בסוכר ואופים במשך כ-40 דקות בתנור שחומם מראש ל-180 מעלות. מנמיכים את חום התנור ל-160 מעלות ואופים 15 דקות נוספות. בודקים בעזרת קיסם שהעוגה אפויה ומוציאים את העוגה מהתנור ומניחים לה להתקרר על משטח.

הדפס מתכון
Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X