fbpx
גברים

סנסור פלקס – קולקציית הנעלים החדשה של טימברלנד לגברים

המותג הבינלאומי  Timberland, משיק בימים אלה קולקציה חדשה של נעלי אופנה לגברים בשילוב טכנולוגיית "Sensorflex" המהפכנית.

הטכנולוגיה החדשה, מביאה את האיכויות הגבוהות והבלתי מתפשרות של נעלי Timberland לשיאים חדשים, הכובשים את שוק נעלי הנוחות , תוך שילוב של שמירה על איכות הסביבה ואפנתיות המעוצבת לפי הטרנדים העדכניים ביותר.

טכנולוגיית Sensorflex  מבוססת על שלוש שכבות המרכיבות את סוליית הנעל. השכבה העליונה, עשויה מחומר מוצק אשר תומך ביציבות הרגל, השכבה השנייה עשויה מחומר אשר קולט ובולם את הזעזועים המתרחשים תוך כדי תנועה והשכבה השלישית והתחתונה העשויה מחומר איכותי רך וגמיש המתרחב ומתכווץ בהתאם לתנאי השטח ומבטיח נוחות מקסימאלית לכף הרגל. הטכנולוגיה הייחודית שפותחה בלעדית ע"י  Timberland, מפזרת את הלחץ על כף הרגל באופן אחיד לנוחות מקסימאלית.

ניתן להשיג  את הנעליים במבחר  דגמים וצבעים. הנעליים קלות, מותאמות להליכה ולעמידה ממושכת , מתאימות גם לשימוש יומיומי ולעבודה  הדורשת עמידה מרובה.

נעלי סנסור פלקס טימברלנד גברים

SENSORFLEX טימברלנד

טווח מחירים: החל מ  499 ₪ – 799 ₪. להשיג ברשת טימברלנד, סקאל ספורט, אמפוריום ובדיוטי פרי

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X