fbpx
אופנה

הקולקציות המעניינות של Nine West לסתיו/חורף 2016/17

כמה עובדות שלא ידעתן על ניין ווסט

  1. שם המותג "ניין ווסט" נקרא על שם הכתובת הראשונה של משרדי המותג בניו יורק  9West  57th Street in New York City .
  2. מארק פישר ווינס קמוטו מעצבי הנעליים הידועים, הם אלו שהקימו את מותג הנעליים.
  3. העקב הכי גבוה שנמכר ברשת הוא – 12.5 ס"מ.
  4. רשת הנעליים פרושה בכ- 84 מדינות ברחבי הגלובוס.
  5. בשנת 1979 הוקמה החנות הראשונה בניו יורק וב-1999 הגיע המותג לישראל (סניף ראשון בסיטי סנטר חיפה).
  6. אופרה ווינפרי היא לקוחה קבועה של מותג הנעליים.
  7. מדי כשנה כ- 350,000 זוגות נעליים נמכרות בארץ.
  8. הדגם הנמכר ביותר של ניין ווסט הוא דגם ה – TATIANA – הדגם האהוב ביותר לא רק בישראל בעולם כולו. מדובר על עקב עם חרטום שפיץ בעלת קווים נקיים. מה שמייחד את הדגם שהוא יוצא בצבעים שונים וטקסטורות מגוונות.
  9. מדי כשבוע הקולקציה בחנויות הרשת בארץ מתחדשת.
  10. מלבד היותם מוכרים בתחום נעלי העקב, הרשת מציעה מגוון רחב של נעליים: סנדלים, כפכפים, סניקרס אופנתיות, נעלי ערב, נעלי קז'ואל, מגפונים ומגפיים.

קולקציות סתיו/חורף 2016/17 של NINE WEST

 

את הסגנונות השונים  ניתן לפגוש בשלל  דגמים החל – מנעליי קז'ואל למראה יום יומי, מגפונים ועד  נעלי ערב מוקפדות ומאובזרות היטב ועוד.

הקולקציה מתאפיינת בשימוש בחומרים איכותיים, המשלבים עורות חומים, בדים מחוררים, צמר, בדי יוטה, סאטן , עורות לכה, עור הפוך- זמש, שילובי אבנים ,ראפיה, גומי.

צבעוניות:  העונה החורפית מציעה צבעים כהים לצד צבעים בהירים חלקים המשדרים אווירה אורבאנית גלובאלית. הצבעים המובילים יהיו  הצבעים הטבעיים: גווני חום ובז', לצד הצבעים הקלאסיים: שחור , חום ולבן וכן המטאליים אשר ממשיכים איתנו לעונת החורף: זהב, ברונזה ,כסף, בז', פיוטר וזהב עדין.

הדוגמאות: משלבות אבזמים, מטבעות מתכת חלולות, אבנים בגדלים ובצבעים מגוונים, רצועות עור ובד, קשירות, נצנצים, תכשיטים וגמורים בצבעוניות שונה המקנים לנעליים תחושה של כמו תכשיט לרגל.

העקבים: העקבים המובילים העונה הם עקבי פלטפורמה, עקבי קונוס, עקבי סטילטו וכמובן העקבים שטוחים.

הטרנדים הבולטים:

  • MAD FOR MoD- 60' – עשור שנות ה-60 היה עשור ששבר הרבה מסורות שהיו קיימות באופנה, עשור שמשקף תנועות חברתיות ושינוי מגמות. השינוי ניכר גם בתחום האופנה. טרנד הרטרו המביא עמו סטייטמנט מובהר סטייל מרי ג'יין, הבא לידי ביטוי בשימוש באבזמים, עקב רחב צ'אנקי, לק ושימוש בניטים גם בתיקים. הקולקציה נוצרה כדי לשדרג את המגפיים מהמראה הסגרירי למראה זוהר ומיוחד ומאופיין בחזית נעל מעוגלת
  • MAN UP – סגנון המאצ'ואיזם כולל אלמנטים קלאסיים השאולים מן המלתחה הגברית, המהווה מקור השראה בלתי נדלה למעצבי האופנה בכל העולם. החורף הוא חוזר אלינו עם פריטים בסגנון אנדרוגיני אשר נראים טוב על כולם.
    בין פרטי הקולקציה ניתן למצוא נעלי אוקספורד בצבעוניות ניגודית של שחור ושמנת, נעלי עקב צ'אנקי\עבה חצי סגורות בצבעי השחור או ירוק בקבוק, מוקסינים, סוליות עבות, נגיעות גלאם ע"י שילוב מטאלי וטוויד היוצרים מראה  נשי מחוספס.
  • MATERIAL GIRL – הקולקצייה לוקחת אותנו למסע באוריינט אקספרס משנות השמונים, כדורי דיסקו נוצצים ואבני חן ענק הם השראה מקישוטי אירועים. כמו כן ניתן למצוא שימוש בקטיפה, עם שילוב זהב.
  • Highland HIKE –  הטרנד החדש משלב אלמנטים של הטבע, אדמה, טיפוס הרים, אסקימוסים והחופש לאלמנטים של צבעים חמים ודגמים ייחודים. קולקציה זו מאופיינת בצבעוניות בולטת של חום, שחור, קאמל  כמו כן, ניתן לראות שילובי בדים דומיננטיים ומיוחדים על גבי הדגמים. בין פרטי הקולקציה נמצא העונה מגפונים עד הקרסול על עקב טראק, נעליים בסגנון טיפוס הרים בשילוב שרוכים, עקבי צ'אנקי, קשירות, המשלבות חומרים כמו עורות, פרוות, זמש ועוד.
  • SARTORIAL SpORT – הטרנד שהשתלט עלינו לאחרונה הוא טרנד נעלי הספורט, ולא רק לשימוש ספורטיבי. הקולקציה מעבירה מסר עכשווי, נקי, צעיר ומשוחרר ורגיש יותר לצרכי המתלבשים הפוסט-מודרניים, שרוצים פתרונות פשוטים, נוחים וקלים ללבישה ולהחלפה. הצבעוניות המתבטאת בקולקציה זו היא גווני הכחול, שחור, לבן עם מעט שילובי מטאליות.
  • TASSel MANIA – אביזר המפתח לקולקציה זאת הינו הגדיל, הנעליים והתיקים מתוכשטים בגדילים מעור וזמש.

טרנד ה-Man Up: המראה הגברי

MAN UP – סגנון המאצ'ואיזם הכולל אלמנטים קלאסיים השאולים מן המלתחה הגברית, המהווה מקור השראה בלתי נדלה למעצבי האופנה בכל העולם. החורף הוא חוזר אלינו עם פריטים בסגנון אנדרוגיני אשר נראים טוב על כולם.

בין פרטי הקולקציה ניתן למצוא נעלי האוקספורד בצבעוניות ניגודית של שחור ושמנת או ורוד וסגול, נעלי עקב צ'אנקי\עבה חצי סגורות בצבעי השחור או ירוק בקבוק, מוקסינים, סוליות עבות, נגיעות גלאם ע"י שילוב מטאלי וטוויד היוצרים מראה  נשי מחוספס, מגפונים במראה גברי.

בקולקציה שילובי  חומרים שונים המשדרגים את הנעל והופכים אותן לאיכותיות ואופנתיות בנוסף הן מתוכשטות עם גדילים בצורות שונות .הצבעוניות מציעה צבעים כהים לצד צבעים בהירים חלקים.

טווח מחירים מהקולקציה החדשה:

  • נעל ערב החל מ – 449.90 ₪ עד 699.90 ₪
  • נעלי קזואל החל מ – 449.90 ₪ עד 599.90 ₪
  • מגפים החל מ – 999.90 ₪ עד 1499.90 ₪
  • כפכפים החל מ 399.90 ₪ עד 499.90 ₪
  • מגפונים החל מ – 699.90 ₪ עד 849.90 ₪

בלי שרוכים – המוקסינים לנשים

ניין ווסט מציידת את חובבות הנעליים בפריט החם לעונה, המוקסינים. נעליים בעלות השיק אלגנט אשר חוזרות אלינו לקראת החורף הקרוב, ונודדות מהמלתחה הגברית אל הנשית בשלל גזרות, צבעים וטקסטורות.

המוקסינים של ניין ווסט לחורף הקרוב מובילות את הטרנד הרשמי:

MAN UP, סגנון המאצ'ואיזם הכולל אלמנטים קלאסיים השאולים מן המלתחה הגברית, המהווה מקור השראה בלתי נדלה למעצבי האופנה בכל העולם. פריטים בסגנון אנדרוגיני אשר נראים טוב על כולם בצבעוניות של שחור, לבן, אפור וירוק , צבעים מטאליים וצבעי פסטל.

הקולקציה מציעה מגוון רחב של נעליים בסגנון גברי: חלקות קלאסיות, שפיציות, מעוגלות, בצבעי ניוד, שחור וכסוף מטאלי, עשויות עור, בגימור לקה, פרנזים, מעוטרות באבנים, יהלומים, ועוד.

טווח מחירים: 449.90 ₪ – 599.90 ₪

הסניקרס שיעשו לכן את החורף

רשת ניין ווסט חושפת טעימות נוספות מקולקציית סתיו/חורף 2016/17 ומשיקה  בימים אלה קולקציית סניקרסים מעוצבות המתאפיינות במראה גלאמי וצעיר, ההופכות לפריט הכי הכרחי לנשים בארון. הסניקרס הוא אחד הטרנדים הבולטים לחורף הקרוב וללא ספק נחשבות "לקוליות", נוחות ומלאות  שיק.

קולקציית הסניקרס החדשה של ניין ווסט היא ללא ספק הפריט הכי נכון בארון.  היא מוצעת במספר דגמים, עיצובים וצבעים כמו: ורוד בשילוב זהב, כסף-מטאלי, כחול רויאל בשילוב זהב, שחור בשילוב פייטים,  לצד הצבעים הקלאסיים של שחור, לבן וכחול.

את הסניקרס של ניין ווסט  ניתן לנעול לאורך כל שעות היום ולשלב אותן בסטייל גם עם שמלה,  חצאית או אוברול ומכנסיים. הסניקרס נוחות ומשדרות אופנתיות ועדכניות ומיועדות לשעות הפנאי לאחר הצהריים, לבילוי סופשבוע ולהופעת קז'ואל ספורטיבית אך יחד עם זאת שיקית ומגניבה.

טווח מחירים: 349.9 ₪ – 499.9 ₪

 

(צילום: ירון ויינברג)

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X