fbpx
צרכנות

מישהו שלח לי מתנות קטנות…מתנות לפסח 2017 לכל המשפחה!

עוד פחות משבוע זה קורה, נתקע בפקקים בדרך לארוחת החג, נשב סביב השולחן, נקרא שוב את ההגדה אך בעיקר ניתן ונקבל מתנות מבני המשפחה. "שונא מתנות יחיה"… אבל בואו נודה באמת – לקבל מתנות זה נחמד. לתת מתנות ולראות את החיוך והאושר על פני המקבל, זה כיף עוד יותר. אבל מה קורה אם אתן צריכות להביא מתנות לבני המשפחה אין לכן רעיונות? הכתבה הזאת בדיוק בשבילכן.
בשביל הנוחות חילקתי את הכתבה למתנות לנשים, מתנות לילדים, מתנות לגברים ומתנות לבית. אבל קודם לכן, מה הישראלים אוהבים לקנות כמתנות לחגים?

מהן 10 המתנות הפופולאריות שנרכשו בפסח שעבר?

"בשנים האחרונות חלה מגמת צמצום משמעותית בקניית תווים לחג בעקבות חוק התווים אשר נכנס לתוקף בחגי תשרי 2016. הקטנת ההנחה לרוכש התווים מקטינה את הכדאיות לרכוש תווים, את מקומם מחליפות מתנות מתחום כלי הבית, כלי מטבח, אביזרי נוי או לחילופין הגיפט קארד," כך אומר מירן מלכה מבעלי רשת הרמוניה לבית.

לדברי מירן מלכה: "המכירות בחג פסח גבוהות בכ 35% לעומת ראש השנה וזאת בגלל אלמנט הכשרות המצריך רכישת כלים חדשים וכן בפסח בדרך כלל משדרגים ומחדשים את הבית ועל כן נערכנו החג עם ייבוא של מוצרים מרחבי העולם תוך מגמה של הורדת מחירים מפסח שעבר, של כ 20% זול יותר."

עפ"י נתוני רשת הרמוניה לבית שוק המתנות בחג הפסח  מגלגל כ- 3.5 מיליארד ₪. לדברי מלכה: "ההערכה היא שהשנה יהיה גידול של כ- 10% בשוק המתנות וזאת בשל המגוון וההיצע הקיים בשוק, בשילוב של הורדת מחירים משמעותית, מה שגורם לצרכן לרכוש יותר בפחות. עוד עולה כי בעקבות חוק התווים שאינו מעניק למעסיקים הנחות מפליגות כבעבר, בהן קיבל המעסיק הנחות ברכישת תווים של כ 18% לעומת 5% כיום, הצורך והרצון לרכוש מתנות או לחילופין להעניק גיפט קארדים לעובדים ממשיך לנסוק.

לדברי מירן מלכה: "בעקבות וועדת טרכטנברג, הוטל מיסוי  על כלי זכוכית ופורצלן וכיום שיעור המס עומד על 0% (במקום 12% בעבר) מה שגורם החג הזה לרכוש כלי זכוכית ופורצלן במחיר אטרקטיבי  יותר מכלים חד פעמיים. לדוגמא סט פורצלן 18 חלקים עולה ברשת הרמוניה לבית רק 49.90 שח ואילו סט כלים חד פעמיים של 18 חלקים עולה בממוצע 60 – 100 שח ואף  יותר.

עפ"י נתוני רשת הרמוניה מתנה לחג הפסח תעמוד על בין 100 ל 200 ₪ בממוצע, אך יש מתארחים משקיעים שירכשו מתנות בשווי 350 עד 750 שח.

10 המתנות הפופולאריות ביותר שנרכשו ברשת הרמוניה לבית בפסח שעבר: צלחת פסח החל מ- 39.90 ש"ח, צלחת למצות החל מ- 19.90 ש"ח, סט כל אוכל של 18 חלקים החל מ-49.90 ש"ח, מארז כוסות יין של 6 כוסות החל מ- 14.90 ש"ח, צנצנת אחסון לעוגיות החל מ החל מ- 9.90 ש"ח,  זוג פמוטים החל מ- 49.90 ₪.

מומחי רשת הרמוניה לבית, מעניקים רעיונות לרכישת מתנה לחג הפסח:

  • עציצים מלכותיים: כיום ישנה נטייה לרכוש עציצים מלכותיים כך שאין צורך לטפח אותם והם תמיד מוסיפים חן ורעננות לבית.
  • כלי הגשה: כלי מטבח והגשה זה ללכת על בטוח, תמיד חשוב לרענן את אביזרי המטבח ולחדש את כלי ההגשה לפני הטרנדים. הפסח הזה  צבעי הזהב והמטאלי הם הלהיט וכן  כלים עם הדפסים בצורות גאומטריות.
  • חפצי נוי: השנה מגמת הנוסטלגיה מתחזקת, ניתן לראות זאת בכל מגמות העיצוב כאשר הדגש הוא חזרה לשורשים – הן בעיטורי הפרחים ועד לחפצים מן העבר כגון: הרדיו הישן שחוזר כחפץ נוי בבית, כד החלב מימי החלבן ועד לכד הרומנטי מעוטר בפרחים.
  • ריהוט משלים לבית: השנה שילובי העור והקנבס בליווי הדפסים ושילובי העץ עם המתכת תופסים תאוצה, השילוב בין הרוך של צבעי העץ החם וצבעי המתכת הקרה, מאזנים זו את זה ומשתלבים נפלא עם הטרנד הנוסטלגי וצבעי הפסטל הזהב והמטאל שנכנסו לחיקנו מתחילתה של שנת 2017.

 

מתנות לנשים

מארזי האביב של AHAVA

AHAVA, המומחית העולמית בטיפוח מינרלי מים המלח, מבשרת על בוא האביב!

החורף עוד רגע מאחורינו, השמש יוצאת ממחבואה, וכל הארץ מלאה בפריחה מצפון ועד דרום. כשעיצבנו עבורכם את קולקציית האביב, באמצע החורף הקר, (כן, גם בים המלח קר.. ) רק בדימיון יכולנו לראות את שפע פרחי הבר. הנה המתנות כבר כאן, מצטרפות לחגיגת האביב מסביב ומביאות למדף מראה אביבי של פרחים עדינים ורעננות של מים כחולים וזכים.

AHAVA מציגה שני מארזי מתנה מפנקים לטיפוח עור הפנים או הגוף שיעירו אתכן לקראת בוא האביב. בכל מתנה ארזנו עבורכןאת המוצרים האהובים ביותר של AHAVA לפנים ולגוף המעירים את העור לחיים ומבוססים על מי ים המלח הקסומים, על צמחים ייחודיים, ובוץ ומלח העשירים במינרלים של ים המלח.

כל המוצרים מועשרים ב- OSMOTER™,תמצית מרוכזת של מינרלים טבעיים מים המלח, פטנט רשום ופורץ דרך של AHAVA, המעלה את רמת הלחות, החיוניות והזוהר בעור ופועלת כנגד סימני הגיל הניראים לעין.

מארז אביב לטיפוח הפנים

כל מה שאת צריכה כדי להשיב לחות ורעננות לזיו פנייך. קרם לחות עשיר ליום לעור רגיל עד יבש 50 מ"ל, מסיכת לחות עשירה 100 מ"ל וקרם ידיים מינרלי 30 מ"ל.מחיר מומלץ לצרכן: 199 ₪

מארז AHAVA לטיפוח הפנים
צילום: מוטי פישביין

מארז אביב לטיפוח הגוף

הרשי ללחות המינרלית לעטוף את גופך עם השלישייה הקלאסית של AHAVA לידיים, רגליים וגוף. קרם ידיים מינרלי 100 מ"ל, קרם רגליים מינרלי 100 מ"ל ותחליב לחות מינרלי 100 מ"ל בניחוח המינרלים הקלאסי הידוע של AHAVA. מחיר מומלץ לצרכן: 99 ₪

מארז AHAVA לטיפוח הגוף
צילום: מוטי פישביין

הישראלים ידועים כאנשים שמפנקים במתנות. באמצעות חברת הסקרים Ipsos Market  Watch עולה כי כששואלים ישראלים מה בעיניהם היא מתנה ישראלית אותנטית, 65% מצביעים על מוצרי AHAVA כמתנה ישראלית אותנטית ובמקום השני במבה עם 35%. קרוב ל-80% ענו כי יעדיפו לתת מוצרי טיפוח של המותג המסמל את ישראל – AHAVA  הנתפשים כמתנה המסמלת את ישראל, איכותית ויוקרתית.

תענוג צרוף ארוז ומוכן להגיש כמתנה מישראל!

להשיג בלעדית ברשת סופר פארם

או דה פרפום בניחוח Tempting Nashi מבית SPRING

SPRING Perfume House, המתמחה ביצור בשמים, מוצרי טיפוח לגוף ובישום לבית, משיק לחג הפסח או דה פרפום אביבי במיוחד: או דה פרפום בניחוח Tempting Nashi – ניחוח פירותי פרחוני של נאשי יפני בשילוב  אשכולית, שלל פרחים ומסק. בושם המותיר שובל של ריחות אביב אחריו.

תווי הבושם: תווי ראש: אשכולית- יסמין, תווי לב- נאשי יפני-מסק, תווי בסיס – סדרווד- אמבר

מחיר: 99 ₪, 50 מ"ל

בושם TEMPTING NASHI מבית ספרינג

 

מוצרי  SPRING נמכרים בנקודות מכירה ברחבי הארץ לבירור נקודת מכירה קרובה למקום מגוריך: 09-8999981 או באתר החברה  http://www.myspring.co.il

מוצרי איפור של לוריאל פריז

מותג האיפור הבינלאומי, לוריאל פריז, יוצא במהלך חודש אפריל 2017 במבצעים חגיגיים ושווים לכבוד חג הפסח:

  • מסקרה סופר סטאר+ סופר ליינר פרפקט סלים במחיר מיוחד – רק ב79.90 ₪
  • קני ב199 שח ממוצרי לוריאל איפור ו/או טיפוח, וקבלי תיק עם קרם לחות ושפתון בתוספת של 19.90 ₪ בלבד!

מסקרה סופר סטאר – חדשנות טכנולוגיית.פורמולה בחוד החנית:

  • פורמולה בלעדית בעלת סיבים שחורים להארכה מקסימלית של הריסים, למראה של סופר סטאר אמיתית.
  • מרקם אולטרה-מאט חדש בהשראת שנות ה-80 – neo-80s ultra-matte black, המצפה את הריסים בגוון שחור אינטנסיבי ומעניק להם נפח מרשים.

התוצאה: אפקט מרהיב של ריסים כמו מלאכותיים- ריסים עם סופר-נפח, יותר ארוכים ויותר עגולים

סופר ליינר:

אייליינר נחשב למוצר איפור נחשק שנשים נמשכות אליו וחוששות ממנו בו זמנית. הוא דורש דיוק ומיומנות גבוהה, ולכן רבות נשים חוששות משימוש בו ומתוצאותיו. עבורן לוריאל פריז יצר את אייליינר סופר ליינר פרפקט סלים – אייליינר בעל אחיזה אופטימאלית ונוחה, כאשר הטוש מצייר קו דק במיוחד המאפשר מריחה חוזרת ו/או תיקון בקלות יתרה.

קרם לחות טריפל אקטיב

הפורמולה הייחודית מעניקה פעולה משולשת: (*) מעניק לחות עד 24 שעות – הפורמולה מועשרת במיליון מולקולות גליצרול, המסייע לעור לשמור על רמת לחות מיטבית, המבטיח לחות לאורך כל היממה (*) הרגעה – הפורמולה המטפחת, מועשרת בטוקפרול הידוע בתכונותיו המרגיעות, מעניק לעור תחושת גמישות ורכות באופן מיידי (*) הפחתת מראה אדמומיות – תודות לקומפלקס שמני שקדים וקמליה, הפורמולה מסייעת להרגעת העור ולהפחתת מראה האדמומיות.

גלוס קולור ריש

לאחר שנים של מחקר, שילב מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז את אומנות האיפור, עם הטכנולוגיה  העדכנית ביותר והשיג את השילוב המאתגר של שמנים ופיגמנטים אינטנסיביים, בנוסחה חדשנית המשלבת 3 סוגי שמנים.

התוצאה: דור חדש של גלוסים עם צבעים עשירים וכיסוי מדויק. .

המבצע בתוקף עד ה- 30.4.17 ו/או עד גמר המלאי בכל רשתות השיווק ופרפומריות נבחרות,.

מוצרים מיוחדים לפסח של לאוקסיטן (L'OCCITANE)

לאוקסיטן או דה טואלט ארלזיין
צילום: יח"צ

לכבוד חג הפסח , L'OCCITANE משיקה בושם חדש לאישה- בושם שכולו לכבוד האישה מהעיר -Arles שבפרובאנס, האישה של L'OCCITANE. הבושם  ARLÉSIENNE (ארליזיין) נרקח ועוצב בהשראת האישה מדרום צרפת, הזוהרת והמסתורית.

אופייה הייחודי מונע על ידי רצונה העז להיות שונה, אחת ויחידה, מיוחדת במינה. Arlésienne הוא בושם בהשראת הרצונות והתשוקות של מוזה חמקמקה שחולקת היסטוריה משותפת, ועדיין אינה דומה לאף אחת אחרת. האישה מתאחדת בהרמוניה עם הבושם שלה, משחקת עם הניגוד בין ההידור המעודן של תווים פרחוניים עשירים והניחוח העוטף של מאסק לבן. או דה טואלט ARLÉSIENNE: ניחוח פרחוני ומפתה

תוך דקות תחושו בפרץ מרענן של ברגמוט בניחוח הדרי אשר מאיר את תו הזעפרן הפיקנטי שאיתו. הרעננות הנוצצת הזו מבליטה את הניגוד של האופי הירוק, מלא החיים, הנועז והצלול של חלבנה, וממשיכה לפתות עם הניחוח השקדי המענג של צמח העוזרד. ורד סנטיפוליה פותח באיטיות את עלי הכותרת שלו ומפיץ תווים מתוקים ופיקנטיים, הנישאים על גבי משב של עושר פרחוני, ומפלרטט עם הניחוח המפתה של הסיגלית מפרובאנס.

לאחר מכן, העלים חושפים תו מפתיע, ירוק וארומטי, מלווה ע"י היבטים פרחוניים עם רמיזות של איריס. לבסוף, מאסק לבן עוטף את היופי הפרחוני הזה בחושניות נשית מושכת ומפתה, עדינה וממכרת. החלמית מוסיפה לניחוח עומק, בעוד האלגום מעניק חלקות עצית חמימה לכריזמה הייחודית של אמברוקס.

תווים עליונים: תמצית ברגמוט, תמצית זעפרן, חלבנה, אקורד של עוזרד | תווים מרכזיים: ורד אבסולוט, סיגלית | תווים בסיסיים: מאסק לבן, חלמית, אלגום, אמברוקס.

מחיר: 239 ₪ ל-75 מ"ל

ARLÉSIENNE, לא רק אישה, גם שגרת טיפוח ויופי:

  • חלב גוף BEAUTY MILK: מועשר בחמאת שיאה, מזין את העור בלחות ומייפה אותו. הניחוח שלו חושף את התווים הפרחוניים האינטנסיביים של הבושם Arlésienne החדש, עם רמיזות של איריס ומאסק, בעודו לוכד את התמצית המבושמת של שלושה פרחים שנקטפו בפרובאנס: ורד סנטיפוליה, סיגלית וזעפרן.
    מחיר: 140 ₪ ל-250 מ"ל
  • ג'ל רחצה- DELIGHTFUL BATH & SHOWER GEL: ג'ל רחצה בעל ניחוח פרחוני ומפתה של ורד מהעיר גראס, סיגלית מאזור ניס וזעפרן מפרובאנס. קצף קרמי וענוג מנקה את העור בעודך נושמת את הניחוח הנועז, המשתהה והמתמשך שלו.
    מחיר: 100 ₪ ל-250 מ"ל
  • קרם ידיים קטיפתי-  VELVET HAND CREAE: קרם ידיים מועשר בחמאת שיאה, בעל ניחוח של שלושה פרחים בעלי אישיות ברורה הנקטפים בגנים של פרובאנס. הקרם הקליל להפליא הזה מסייע להזין ולרכך את ידייך.
    מחיר: 49 ₪ ל-30 מ"ל
  • מיסט עדין לשיער DELICATE HAIR MIST: מיסט לשיער מבושם בניחוח פרחוני. יש להתיז על שיער יבש או לאחר ייבושו במגבת כדי להותיר אותו רך ומלא ברק.
    מחיר: 99 ₪ ל-50 מ"ל
  • שפתון ליפ גלוס- DELICIOUS GLOSS: הגלוס מעניק לשפתיים זוהר מנצנץ, ורדרד. מבושם קלות בניחוח של שלושה פרחים: ורד סנטיפוליה, סיגלית וזעפרן.
    מחיר: 49 ₪ ל-12 מ"ל
  • סבון מבושם: סבון מוצק בעל ניחוח מפתה ופרחוני להדהים של Arlésienne.
    מחיר: 25 ₪ ל-50 גר'

מארזים מיוחדים בקופסאות מתכת

  • ערכת JOYEUSES FETES בקופסת מתכת לאישה המכילה: קרם ידיים 30 מ"ל, סבון מוצק 50 גרם, שפתון 12 מ"ל
    מחיר: 99 ₪
  • ערכת ARLESIENNE רומנטית בקופסה ורודה לאישה, המכילה: או דה טואלט 7.5 מ"ל , קרם ידיים 30 מ"ל, שפתון 12 מ"ל
    מחיר: 149 ₪
  • מארז 6 קרמי ידיים בגודל נסיעה לתיק בקופסה צבעונית המכיל: קרם ידיים שקד 10 מ"ל, קרם ידיים פריחת הדובדבן 10 מ"ל, קרם ידיים לבנדר 10 מ"ל, קרם ידיים פאוני 10 מ"ל, קרם ידיים וורדים 10 מ"ל , קרם ידיים חמאת שיאה 10 מ"ל .
    מחיר: 69 ₪
  • צמד קרם ידיים ושפתון  ARLESIENNE במארז KISSES& HUGES המכיל: קרם ידיים 30 מ"ל , שפתון 12 מ"ל
    מחיר: 79 ₪
  • מארז שלישיית סבונים בשלושה ניחוחות, המכיל: סבון מוצק פאוני 75 גרם , סבון מוצק וורדים 75 גרם , סבון מוצק פריחת הדובדבן 75 גרם
    מחיר: 79 ₪
  • מארז שלישיית סבונים מועשרים בחמאת שיאה, המכיל: סבון מוצק וורבנה 100 גרם , סבון מוצק חלב 100 גרם , סבון מוצק לבנדר 100 גרם
    מחיר: 79 ₪

להשיג ברשת חנויות L'OCCITANE ובאתר http://il.loccitane.com

מיני מחליק BabyLiss

לכבוד הקיץ ועונת הנסיעות, החופשות והטיולים המגיעים עימו, חברת ברימאג, המתמחה ביבוא, שיווק והפצה של מוצרי חשמל של המותגים המובילים משיקה מיני מחליק לשיער מבית בייביליס (BabyLiss).

מחליק המיני של בייביליס הינו קומפקטי ביותר ואף יכול להיכנס לנרתיק קטן. חימום המכשיר הינו מהיר מאוד (כ-60 שניות) והוא מגיע עד לטמפרטורה של 200 מעלות אשר מתאימה לשיער מסולסל, אך אינה שורפת אותו. במכשיר קיים כפתור דרגות למידות החום ונורית חיווי המופעלת בעת פעולת המכשיר.

מחיר מומלץ לצרכן – 79 ₪ | אחריות לשנתיים | להשיג ברשתות החשמל המובחרות ובחנויות המורשות

מיני מחליק לשיער של בייביליס
צילום: יח"צ חו"ל

בנוסף, מציעה ברימאג ליוצאות לנופש או לחופשה להצטייד ב Babyliss DUO 700- מכשיר מקצועי של בייביליס, להסרת שיער מהגוף כולל בית שחי, קו מפשעה ועוד.

Babyliss DUO 700 בעל ראש כפול מצויד ב-60 פינצטות (צבתות) המשפיעות על מהירות התלישה ויעילותה ועובד בטכנולוגיית ה-V-SHAPE אשר אף היא תורמת להסרת שיער בצורה מהירה יותר. ראש המכשיר נשלף וניתן לניקוי תחת ברז המים.

מכשיר Babyliss DUO 700 מצויד ב-2 אביזרי מסאז' מובנים התורמים להפחתת הכאב תוך כדי שימוש במכשיר ולנוחות מרבית.

מחיר מומלץ לצרכן: 399 ₪ | אחריות לשנתיים | להשיג ברשתות החשמל המובחרות ובחנויות המורשות

מתנות לילדים

קופסת ההפתעות

מכירות את זה שאתן מוזמנות, אתן יודעות שיהיו ילדים סביב השולחן אבל אין לכן מושג מה הם באמת אוהבים? או שאתן עם הילדים, בדרך לטיול ואתן מפחדות שהם יתחילו לריב באוטו או במלון או סתם ישתעממו? או שסתם בא לכן להפתיע את הילדים עם מתנה מיוחדת שהיא למעשה הרבה מאוד מתנות קטנות?

בשביל זה המציאו את קופסת ההפתעות לבנים ולבנות שניתן לרכוש באתר AMIGO. קופסת ההפתעות מגיעה ב-2 צבעים, כחול לבנים וורוד לבנות. מדובר בקופסה יחסית גדולה, בגובה של דף A4 ובתוכה הרבה מאוד הפתעות קטנות. ככה שזו באמת מתנה מושלמת לחגים, לימי הולדת או סתם ככה כשבא לכן לפנק את הילדים.

קופסת ההפתעות מאתר AMIGO

אז מה מחכה לילדים שלכן בקופסאות?

בקופסה הכחולה של הבנים – חוברת הפעלה, 2 שחקני כדורגל אצבעות, מגרש כדורגל אצבעות, בובת כוכבי הכדורגל העולמי, מעטפת סופר סטרייקה עם בובה, מעטפת בובת ריו, אלבום סופרגול + מעטפות.

בקופסה הורודה של הבנות – חוברת הפעלה, 2 מעטפות בובות מיניונים, משחק פרוזן, 2 מעטפות ניקולודיאון עם בובה, 3 מעטפות שופקינז, מעטפות קעקועי מיניונים, שקית גומילום.

מחיר קופסה אחת – 25 ₪, כאשר יש מינימום הזמנה של 4 קופסאות, אך ניתן לשלב בין הצבעים. את ההזמנה עושים דרך אתר AMIGO ואני חייבת לשבח את מהירות המשלוח. ביצעתי הזמנה ביום רביעי וביום ראשון בבוקר כבר השליח צלצל בפעמון וזה מבחיניתי שירות מנצח 🙂

להשיג באתר AMIGO או באופן ישיר בלינק הבא

שמיכת פיקניק מפנקת עם דמויות דיסני – לורה סוויסרה

לורה סוויסרה יצרנית הטקסטיל לתינוקות הגדולה בישראל מציעה שמיכות פעילות מפנקות לימי פיקניק אביביים עם הפעוטות.

השמיכה עשויה 100% כותנה ובעלת צד אחורי אטום לרטיבות אשר מתנקה בקלות. דגמים: מיני מאוס, מיקי מאוס

מחיר: 299 ₪ | להשיג בחנויות המתמחות במוצרי תינוקות ברחבי הארץ ובאתר החברה https://laura-swisra.co.il

כסא הכלבלב הנבון של פישר פרייס

חברת הצעצועים סקאל טויס – היבואנית הבלעדית של חברת הצעצועים המובילה בעולם MATTEL, המשווקת משחקים האהובים על הילדים, של המותגים הכי נחשקים:  ברבי, הוט ווילס, פישר פרייס ועוד… מציגה את צעצוע ההתפתחות "כיסא הכלבלב הנבון"  של פישר פרייס.

כיסא הכלבלב הנבון, הינו משחק התפתחותי מוסיקלי מסדרת  "צחק ולמד". הכיסא הוא מקום מיוחד עבור תינוקך ובו יוכל לשבת ולגלות דברים חדשים! כיסא הכלבלב הנבון, כיסא קסום זה יודע מתי התינוק יושב, כשהתינוק נעמד הכיסא מתחיל להפעיל שירים ומשפטים. לחצו על השלט המואר או דפדפו בספר בכדי לשמוע מספרים, צורות ועוד. הרימו את הכרית וגלו הפתעות נוספות! הכיסא מפתח מוטוריקה ומלווה את תינוקך בשלבי ההתפתחות תוך הפעלת החושים ופיתוח המיומנויות הקוגניטיביות.

טווח גילאים: 6 חודשים עד 36 חודשים

מחיר מומלץ לצרכן: 449 ₪ (המחיר והמלאי משתנים בין החנויות ואינם נקבעים ע"י סקאל טויס) | להשיג ברשתות הצעצועים והתינוקות המובחרות, בדיוטי פרי ובאתר AMIGO

מארזי נסיכות לנשים הקטנות

מארזי נסיכות דיסני לקים וליפגלוס 15 שח
צילום: אלון גנון

נבחרת הנסיכות של דיסני מורכבת מ-11 נסיכות קסומות: יסמין מ"אלדין", אריאל מ"בת הים הקטנה", רפונזל מ"פלונטר", טיאנה מ"הנסיכה והצפרדע", בל מ"היפה והחיה", מרידה מ"אמיצה", סינדרלה, פוקוהונטס, אורורה מ"היפהפייה הנרדמת" ומולן ושלגיה. כולן כבשו את ליבן של הבנות הקטנות.

חברת מארקווינס (MARKWINS) – מותג האיפור האמריקאי לילדות השיקה קיטים קומפקטים ועליהם מופיעות הנסיכות השונות. על כל קיט מתנוסס המשפט – "אני נסיכה" והם מאגדים צמדים של מוצרי טיפוח שונים: צלליות לעיניים, לקים מוקטנים וליפגלוסים מנצנצים במיוחד. כל המוצרים מותאמים במיוחד לעורן הרגיש של הילדות, והם באישור ובפיקוח של משרד הבריאות הישראלי.

מחיר: 15 ₪, ברשתות להשיג: טויס אר אס, הפנינג, סופר פארם, אפריל, H&O ובחנויות הצעצועים ברחבי הארץ.

מגוון בובות ברבי

ברבי אינה עוד רק סמל יופי, אלא מביאה אלינו עולמות תוכן שלמים. הבובה האייקונית שמלווה דור-דור מאז 1959 ממציאה עצמה מחדש מידי שנה והופכת בכל פעם לדמות אחרת.

סקאל טויס, היבואנית הרשמית של יצרנית הצעצועים מאטל, משווקת בארץ מאות דגמי בובות ברבי שאליהן כל אחת תוכל להתחבר ולהיות מי שהיא רוצה: ברבי וטרינרית, ברבי בת-ים, ברבי כדורגלנית, ברבי נסיכה, ברבי גיבורת על…ומי מאתנו לא חלמה מאז ומעולם על היותה כלה? אז גם ברבי כלה יש. וגם קן חתן.

חברת מאטל מחזקת בשנים האחרונות את המסר "עם ברבי את יכולה להיות מי שתרצי" ובסקאל טויס מאמינים כי הדמיון מוביל את הילדים אל המציאות. כך, כל ילדה נפגשת עם חלומה השאפתני בזכות ברבי. עם ברבי מחשבה באמת מייצרת מציאות.

להשיג בחנויות וברשתות הצעצועים המובחרות. המלאי עשוי להשתנות מחנות לחנות.

הגדה לפסח אישית – וואלה!פרינט

הגדה לפסח אישית
צילום: יח"צ

כמידי פסח וואלה!פרינט מבית וואלה!שופס, חברת אלבומי התמונות הטובים והמתקדמים בישראל מציעה הגדות מיוחדות בעיצוב אישי ב-15 ₪ בלבד (32 עמודים) כולל משלוח חינם בדואר רגיל.

כמו כן, ניתן להשיג מבחר הגדות לפסח של וואלה!פרינט בכריכה קשה/ רכה ובגדלים שונים בהתאם לצורך במחירים שונים ולרגל החג, וואלה!פרינט מציעה אותם במבצע של 50% הנחה. ההגדות מותאמות הן לנוסח אשכנז והן לנוסח עדות המזרח וניתן לשלב בהן את תמונות בני המשפחה ובנוסף להוסיף כיתוב והקדשות אישיות.

ההגדות המוצעות באתר וואלה!פרינט הינן הגדות מהודרות הכוללות תמונות מרהיבות מהגדות ומסמכים עתיקים, אותן ניתן להחליף בקלות על פי בחירה בתמונות אישיות על גבי הכריכה ולאורך ההגדה ובכך לעצב באופן עצמאי הגדה אישית המשולבת בהווי משפחתי. את ההגדה ניתן להזמין במגוון גדלים ושיטות אספקה לבחירת הלקוחות.

הגדה בעיצוב אישי מבית וואלה!שופס – שי מקורי ואישי לחג.

מחיר: החל מ – 15 ₪ | לינק להגדות באתר

מתנות לגברים

בושם Wild Night מבית SPRING

בושם WILD NIGHT סרינ
צילום: יח"צ

SPRING Perfume House, המתמחה ביצור בשמים, מוצרי טיפוח לגוף ובישום לבית, משיק את WILD NIGHT, או דה טואלט לגבר בניחוח גברי כובש. או דה טואלט WILD NIGHT –  בושם לגבר, כובש וסקסי .

בבושם תווים עציים של פטצ'ולי ווטיבר לצד תווים חמים של אמבר ותבלינים/ נשאר לאורך כל היום עם הרבה נוכחות גברית.
תווים עליונים: אשכולית, קינמון, תפוח ירוק

תווי לב: אמבר, לבנדר תווי בסיס: פטצ'ולי, ווטיבר

מחיר: 99 ₪, 100 מ"ל

בושם L'Homme Cologne Cédrat מבית לאוקסיטן

 

או דה קולון חדש לגברים של לאוקסיטן
צילום: יח"צ

הגבר של L’Homme Cologne Cédrat  אוהב את הלא נודע, לכן הבושם הזה מאחד את האינטנסיביות העוצמתית של ניחוחות מימיים והדריים עם ארז, מאסק ועץ הענבר. הקליפה המחוספסת והגבשושית של אתרוג, עטופה בעלי מנטה מכוסים במעטה של רעננות.
הרעננות הפנומנלית של הבושם מתעצמת עם התווים המימיים מלאי החיים שלו. ג'ינג'ר נועז ותבלינים אקזוטיים מתערבבים בהרמוניה, ויוצרים אקורד גברי ומתוחכם.

תווים עליונים: אתרוג מקורסיקה, מנטה, פלפל ורוד, תווים מרכזיים: עלה סיגלית, ג'ינג'ר, תווים בסיסיים: ארז, מאסק, עץ ענבר.

מחיר: 239 ₪ ל-75 מ"ל

דרך אגב, ניתן לרכוש מארז מיוחד לגבר, בקופסת מתכת, המכיל: ג'ל רחצה לגוף ולשיער 75 מ"ל, קרם אפטר שייב 30 מ"ל, סבון מוצק 50 גרם  – מחיר: 89 ₪

שגרת טיפוח לגברים בלבד:

  • ג'ל רחצה לגוף ולשיער – ג'ל רחצה ושמפו במוצר אחד, ג'ל הרחצה מנקה בעדינות את הגוף והשיער. משלב את ניחוח המנטה של מי הים הפתוח עם תווים מעוררים, ממריצים ומרעננים של אתרוג.
    מחיר: 100 ₪  ל-250 מ"ל
  • ג'ל קרם פנים מרענן – קרם במרקם ג'ל לפנים מעורר וממריץ שנספג לעור מבלי להותיר שכבה שמנונית. הפורמולה מסייעת להחדיר לחות לעור, לעורר ולהרגיע אותו.
    מחיר: 159 ₪ ל-75 מ"ל
  • קרם ידיים – קרם הידיים הזה הופך את טיפוח הידיים לגברי… עם פורמולה המיועדת ספציפית לגברים, הקרם הזה יהפוך עד מהרה למוצר חובה יומיומי.
    מחיר: 49 ₪ ל-30 מ"ל
  • סבון מוצק- סבון אשר מנקה בעדינות את העור ומותיר ניחוח מעורר ומרענן של פרי ההדר, משולב בתווים המימיים של L’Homme Cologne Cédrat.
    מחיר: 25 ₪ ל-30 גרם

להשיג ברשת חנויות L'OCCITANE ובאתר http://il.loccitane.com

 

תיקי המחשב City Drift ו-Urban Groove

תיק מחשב CITY DRIFTחברת התיקים והמזוודות הבינלאומית אמריקן טוריסטר, מקבוצת סמסונייט, המובילות בראש הטבלה ביצור מזוודות,תיקי עסקים, ושאר הפתרונות לנסיעות, משיקה את סדרת תיקי-המחשב הייעודית City Drift.

סדרה זו בעיצובים המבטיחים נוחות מרבית בעיצוב מראה אורבני ייחודי – אלגנטי לעסקים וצעיר כאחד. הסדרה, עשויה פוליאסטר ב- 5 דגמים. הסדרה עוצבה בצבעים קלאסיים – שילובים של שחור עם אפור ושחור עם כחול.

אפיוני הסדרה:

  • משקלים קלים ביותר: מ- 400 גרם עד 800 גרם
  • מחירים אטרקטיביים
  • לכל תיק תא מרופד למחשב נייד במידה נתונה ותא מרופד נוסף לטאבלט
  • בכל אחד מהתיקים תא קדמי המהווה ארגונית ושרוול חכם למנגנון טרולי עלייה למטוס
  • רצועות כתף וגב ארגונו-מטריים
  • תא מיוחד לבקבוק
  • אחריות בינלאומית לשנתיים מטעם היצרן

טווחי מחירים מומלצים לצרכן – החל מ 175 ₪  – 285 ₪

תיק מחשב URBAN GROOVE
צילום: יח"צ חו"ל

ואם הגברים שלכן מעדיפים תי גב ללפטופ, אז תכירו את סדרת ה-Urban Groove. בזכות העיצובים המגוונים ומבחר הצבעים המרהיב – סדרה זו בהחלט מספקת דרישות מרובות של הצרכן – החל מתרמיל יומי לביה"ס ולשעות הפנאי ועד לתיק-גב משרדי מתוחכם.

הסדרה מבטיחה נוחות מרבית לצד סטייל מסוגנן וצעיר, וכאמור בצבעים מרהיבים, משקלים קלים ביותר :

  • התיקים בסדרה מ- 400 גרם עד 700 גרם ובמחירים אטרקטיביים
  • התיקים עם מבנה גב ורצועות גב ארגונו מטריות, תא מרופד למחשב ל- 6 דגמים מתוך ה- 7
  • כיסים חיצוניים ותאים מרובים
  • בכל אחד מהתיקים תא קדמי המהווה ארגונית
  • רצועות הכתף והגב ארגונו-מטריים
  • תא חיצוני לבקבוק
  • כיסוי לגשם (לחלק מהתיקים)

טווחי מחירים: החל מ החל מ- 175 ₪ – 260 ₪.

להשיג בחנות הדגל של סמסונייט בקניון עזריאלי ת"א אלטר, טופ-תיק, בגינדה, ממסי תיירות, תיק-התיקים, ריקושט, קרביץ, ארנקי שולה, ננדי, ויגור י-ם ובחנויות הנבחרות.

שעוני צלילה מסדרת Ocean Star של MIDO

שעוני צלילה לגברים של חברת NIDO
צילום: יח"צ

קולקציית שעוני צלילה אופנתית וחזקה המיועדת לכבוש את המעמקים מושקת בימים אלו באמצעות מותג השעונים המובילMIDO.

הקולקציה – מיועדת ליורדי ים, חובבי צלילה ולגברים התרים אחר אביזר אופנה שישלים את הטוטאל לוק שלהם ואת הסטטוס שלהם. ידוע כי שעונים גדולים ומאסיביים יש בהם סוג של אמירה כמו גם בשעון זה.

השעון – בעל לוח מסתובב חד כיווני כשעל גבו חרוט סמל כוכב הים, סמל לשמירה ולקשר מתמיד של הימאי עם אותות המגדלור המציינים דרכו. לוח שעון – כולל תאריכון יומי וחודשי DAY DATE וכתר הברגה. צמיד השעון עשוי ממתכת, מלוטש ועמיד במים ולצלילה של עד 200 מ' וכן מקל מאד במשקלו כאשר עונדים אותו.

השעון בעל מנגנון אוטומטי שוייצרי (קליבר 80), זכוכית ספיר אנטי רפלקס המונעת שריטות או חבלות.

מחירו: 3,995 ₪- 4,995 ₪ (עם צמיד טיטאניום ולוח שעון שחור) וניתן להשיגו ברשת חנויות "פלאנט" בבני ברק, פתח תקווה, רמת אביב, כפר סבא, גדרה, באר שבע ואילת. ובחנויות השעונים המובילות ברחבי הארץ.

שעון מדגם SpeeMaster של OMEGA

מותג שעוני היוקרה, אומגה,  חוגג בימים אלה  60 שנה לסדרת הדגל Speedmaster (ספיידמאסטאר)  –    הסדרה שנבחרה על ידי נאס"א לשעונים שישמשו את האסטרונאוטים.

המפעל "אומגה" הוקם כבית מלאכה משפחתי לייצור שעונים ובשנת 1848 נהפך אומגה למפעל הגדול ביותר בתעשייה השוויצרית, עם היקף ייצור של למעלה מ-100 אלף שעונים בשנה.

אומגה ספיידמאסטר הינו דגם השעון הראשון אשר שימש את הנחיתה הראשונה על הירח של ניל ארמסטרונג וצוות החללית האמריקאית בשנת 1969, מאז עונדים כל האסטרנאוטים רק את שעוני אומגה במשימותיהם בחלל. סדרת שעוני ספיד מאסטר(Speedmaster) הפכה לאייקון אופנה וסימן היכר למביני עניין בענף השעונים.

לרגל 60 שנה של סדרת הדגל , המותג אומגה משיק שני דגמים חדשים לשנת 2017 :

  • Racing Master Chronometer – הספייד מאסטר הראשון, זוכה לעיצוב ספורטיבי חדשני עם רצועת גומי ותפרים כתומים המתכתבים עם העיצובים הקודמים של המותג.
    הרצועה עשויה מעור שחור וגומי כתום באמצע עם אלמנט מחורר על מנת להעניק גימור מושלם למראה ספורטיבי- אלגנטי המקובל. השעון הינו "שחזור" של דגם שהיה עוד בשנת 1898. לוח השעון הוא שחור מט מחוג השניות והאינדקסים של השעון עשויים מזהב לבן 18K ומסופר 'לומינווה'. קוטר השעון הינו  44 מ"מ ומנגון השעון הוא מאסטר כרונומטר 9900 , המוביל את תעשיית השעונים השוויצרית למנגון המדויק והאנטי מגנטי הטוב בעולם.
    מחרי לצרכן: 37,990 ₪
  • MM Speedmaster 38 – הינו הדגם השני שהושק בסדרה אשר זכה לכינוי "קפוצ'ינו". הדגם מעוצב בנוסח הפשטות עם האלגנטיות האייקונית של אומגה.  דגם יוניסקס לגברים ונשים כאחד. השעון עשוי מתכת וזהב ™ 18K עם רצועה העשויה מעור בגווני אפור – חום. אחת התכונות המעניינות ביותר של השעון הוא שיבוץ היהלומים, מחוגי השעון העשויים מזהב וטבעת סקלת השעון המציינת את מודד המהירויות, העשוי מאלומיניום חום. לשעון מראה אלגנטי ובאותה העת שומר על ה- DNA הספורטיבי של מודלי Speedmaster המקוריים. עם השעון מקבלים 4 שנות אחריות יצרן לנוכח מנגנון אומגה co-Axial.
    מחיר לצרכן: 34,990 ₪

ניתן להשיג את השעון ברשת חנויות אימפרס  ברחבי הארץ.

 

מתנות לבית ושונות

מארז חגיגי ופרחוני – SPRING

על המארז הזה אני שמחה להמליץ באופן אישי. בעבר כבר המלצתי על המארזים של ספרינג באופן כללי ועל הריח הזה בפרט, וכשזה מגיע ביחד – זה משמח כפליים. דרך אגב, פינקתי את עצמי במארז הזה, אבל אמא שלי כ"כ התלהבה ממנו שהוא עבר דירה 🙂

מארז המכיל מפיץ ריח ונר בעיצוב חגיגי ונוצץ:

  • מפיץ ריח בניחוח white flower – ניחוח קורן ומתוחכם של פרחים לבנים, יסמין, לילי וחבצלת העמקים השזורים בזר ריחני. מפיץ ריחWhite Flower  ממלא את החלל בניחוחות פריחת האביב. מגיע בבקבוק זכוכית במילוי נצנצים קטנים וכסופים – 225 מ"ל
  • נר בישום עשוי תערובת קוקוס 100% טבעית בניחוח secret garden – ניחוח פרחוני ופירותי של טבע ורעננות, העשוי בבסיסו עם נגיעות של ניחוח תפוחים ירוק, פרחי אפונה ריחנית, מלון ושלל פרחי אביב, היוצרים תערובת משכרת העוטפת את החושים.
    כאשר עוצמים את העיניים ושואפים את ניחוחות הטבע בתערובת הנר, מרגישים שהגענו לגן קסום ונעלם – מקום של שלווה, רוגע וניחוחות – 400 גרם

מחיר המארז 180 ₪ | להשיג באתר החברה http://www.myspring.co.il

מוצרים לבית  של GOLBARY

מפיץ ריח של גולברי
צילום: ניר יפה

לרגל חג הפסח ועם בוא האביב  משיקה לראשונה, רשת האופנה GOLBARY, סדרת מוצרי ריח לארונות הבגדים ולחדרי הבית. סדרת הניחוחות כוללית 3 מוצרים המתאימים גם כמתנת חג: מבשמיי בדים, מפיצי ריח לבית ונירות ריחניים, בניחוחות מגוונים, נעימים ומרעננים:

  • מפיץ ריח לבית – בשני ריחות ייחודיים: פטצ'ולי וסילבר בלומינג, להפצת ניחוח נעים לחלל הבית
  • מבשם בדים – בשני ניחוחות מרעננים: מאסק וסילבר אושן. המבשם לשימוש על בגדים, בדים, מצעים, וילונות ובחדרי שירותים והבית. אינו מכתים וניתן להתיז גם בזמן הגיהוץ
  • נר ריחני – נרות מעוצבים המגיע בריחות וונילה ולבנדר

מחירים לצרכן: מפיץ ריח לבית: 99.90 ₪, מבשם בדים: 99.90 ₪, נר ריחני: 49.90 ₪

רשת האופנה GOLBARY משיקה לראשונה מוצרי טקסטיל לבית: מצעים ומגבות. ברשת זיהו את רצון האישה לאבזר חדרי הבית בטקסטיל אופנתי,  לכן, לאחר השקת סדרת ניחוחות הבית שהצליחה להיחטף מהמדפים מגיע הדבר הגדול הבא: מצעים אופנתיים ומגבות מפנקות.

  • מצעים – סט מצעים זוגי של 4 חלקים. המצעים איכותיים, רומנטיים, מעוצבים  ומפנקים אשר עשויים מ100% כותנה – 220 סאטן. המצעים מגיעים בשלושה עיצובים שונים בגווני הלבן עם עיטורים עדינים למתן מראה רגוע ושליו.
  • מגבות – מגבות רכות ומפנקות בגודל מגבת גוף להנאה מובטחת. המגבות עשויות מ-100% כותנה ומבטיחות עמידות לאורך זמן בעזרת רמת גימור גבוהה במיוחד.

מחירים לצרכן: מצעים: 349.90 ₪, מגבות: 99.90 ₪

מצעים של רשת GOLBARY
צילום: דן גולדמן

להשיג בסניפי רשת  GOLBARY וב- http://www.golbary.co.il

מגש פטיפורים תלת קומתי – PIP

מגש פטיפורים תלת קומתי של PIP STUDIO
צילום: עדי קראוס

הגשת קינוחים כבר מזמן אינה עניין של מה בכך, והגשה דקורטיבית לא פחות חשובה מהקינוח עצמו. המותג ההולנדי PIP מציג מגש פטיפורים תלת-קומתי מתוך קולקציית PIP ROYAL המיועד להגשת קינוחים, פירות ועוד.

כלי ההגשה מדהים ביופיו, מיוחד, צבעוני ושונה ממרבית כלי ההגשה שנוכחים בשולחן. מדובר בשלוש קומות בגדלים שונים, עם חיבור מוזהב שמקשר ביניהם. כל אחת מהקומות בצבע ואיור שונה, כך שאנו מקבלים עיצוב רב-ממדי בכלי הגשה אחד. המגש מתאים במיוחד להגשת פטיפורים ופירות חתוכים. להשלמת המראה הדקורטיבי, מומלץ לבחור סוג שונה של קינוח לכל קומה.

מחיר: 455 ש"ח | להשיג ברשתות  וחנויות כלי הבית המובחרות ברחבי הארץ | http://www.paldinox.co.il

קולקציית אביב 2017 בהשראת אפריקה הרחוקה של חמוטלת

איורים בסגנון מינימליסטי בהשראת הטבע מודפסים על גבי קולקציה מרהיבה של כריות נוי, תמונות, מוצרי נייר, מחברות, קלמרים, פנקסים, כרטיסי ברכה וחישוקי רקמה בעבודת יד עדינה ומהפנטת הם רק חלק מקולקציית הפריטים שמציג המותג "חמוטלת". עולם שלם של יצירה, אמנות וסטייל בסגנון וינטג' סקנדינבי וניחוח של פעם ופריטים שישדרגו כל חלל ויאפשרו לכם ליצור סביבה נעימה ויפה.שימוש בבדי כותנה, קנבס, ופשתן היוצרים מראה טבעי, חומרי גלם ממוחזרים כגון נייר ידידותי לסביבה שאינו מכיל חומרים סינתטיים ומבוסס על ייצור בר קיימא מאצות אורגניות, ובעיקר הרבה ניקיון ואסתטיקה בתהליך היצירה.

לקראת פסח 2017 מציג סטודיו "חמוטלת" קולקציה חדשה של כריות נוי, תמונות ומוצרי נייר אשר נוצרה בהשראת אפריקה ומשלבת איורים של חיות וצמחים כיאה ליבשת הפראית. שימוש בצבעוניות קלאסית של אפור, לבן, שחור וחרדל המאפיינת את המותג לצד צבעים עדכניים כמו ורוד, טורקיז וכחול כהה התואמים את אווירת האביב. קולקציית העיצוב של חמוטלת מתאימה למתנת חג ייחודית ושונה, לשדרוג חלל הסלון, חדר השינה או חדר הילדים וכמובן לשדרוג פינת העבודה שלכם.

המשרד של חמוטלת וקולקציית הנייר – קולקציית הנייר של חמוטלת מתייחסת לעולם שלם של עיצוב סביבת העבודה, לימודים וכל מה שקשור לנייר או למה שלידו. קלמרים, תיקי קלאצ' במראה קלמר מדליק, פנקסים, מחברות כרטיסי ברכה ועוד. כמי שמחוברת למראה הטבעי והגולמי, עושה חמוטלת בעיצוב הקלמרים ותיקי הקלאצ' שימוש בבד דמוי קנבס עשוי 50% כותנה ו 50% פוליאסטר עליו מדפיסה את  איוריה הייחודיים והמרשימים. שילוב הסיבים יוצר בד חזק שאינו מתקמט. הבטנה עשויה מכותנה מודפסת בדוגמאות מפתיעות ומשתנות ובתיקי הקלאצ' עשויה פשתן שחור אלגנטי. כרטיסי הברכה שלחמוטלת מגיעים עם מעטפה ממוחזרת גודלם 10/15 ס"מ וניתן למסגר אותם בתור תמונה. המחברות עשויות נייר – הכריכה עשויה נייר ממוחזר מודפס והפנים מכיל נייר שורות או נייר חלק עשוי אצות אורגניות. כל המחברות נתפרות ידנית. יש אלמנטים של מחזור או ידידותי לסביבה? לצד אלו ניתן למצוא פנקסי כיס מדליקים בהדפסים שונים שכייף לכתוב בהם רשימת קניות , דברים אישיים או זיכרונות מתוקים.

כריות נוי ומוצרי טקסטיל – בקולקציית הטקסטיל של חמוטלת ניתן למצוא מגוון כריות מעוצבות באיוריה הקסומיםבסגנון מודרני וצעיר. שילוב מספר כריות בסלון או כרית אחת יקפיץ את מראה החלל ויעניק לו ייחודית וסגנון עדכני. הכריות עשויות 50% כותנה ו50% פוליאסטר במראה טבעי שאינו מתקמט, מעוטרות בגימור קדר המבליט את האיור ובתחתית רוכסן לניקוי פשוט וקל (הפוך ב 30 מעלות). הכרית מגיעה עם מילוי אקרילן שגם כן ניתן לכבס. גודל הכריות 50/50 ס"מ או 60/30 ס"מ, מחיר 180 ₪ ליחידה.

על הקיר – הדפסי איורים, חישוקי רקמה ותמונות ממוסגרות: ליצירות האמנות של חמוטלת סגנון אחר, כזה שאינו מתאמץ ומשדר ניקיון פשטות ואסתטיקה מרהיבה. חישוקי הבד הייחודים להמשלבים את איוריה המקסימים עליהם המודפסים על גבי בד קנבס ופשתן בטכניקת דפוס משי במראה טבעי וכובש. חישוקי העץ שבמקור מיועדים לרקמה קורצים לסגנון וינטג' רומנטי ומכניסים המון קסם לחלל. מגיעים במגוון גדלים.
לצד חישוקי הרקמה מציגה חמוטלת סדרת פוסטרים למסגור המודפסים על נייר 300 גר' עבה ואיכותי בטכניקת דפוס משי במהדורה מוגבלת. 30-50 הדפסים לכל איור. צבעוניות ההדפסים נעה בין שחור לבן וירוק ויוצרת מראה מינימליסטי ומודרני. ההדפסים מגיעים ללא מסגרת במחיר של 99 ₪ לגודל 30 ס"מ ו220 ₪ לגודל 34 ס"מ עם מסגרת.

אודות חמוטל אלעד– יוצרת מוכשרת ואם לגל בת החמש ואביתר בן השנתיים. תושבת קיבוץ נחשון שהחליטה בחופשת הלידה של ביתה לפני כחמש שנים שנים להוליד את עצמה מחדש וליצור מותג משלה. כמי שגדלה בבית מוקף אמנות, אם מאיירת ספרים מוכרת ואב צלם, ספגה חמוטל המון השראה אותה היא מקבלת מבני המשפחה מאז ועד היום. חמוטל, בוגרת עיצוב טקסטיל בשנקר ובעלת ידע וניסיון רב בפיתוח טקסטיל.
האיורים של חמוטלת מבוססים על אסתטיקה וניקיון, קו מינימליסטי מובהק בסגנון סקנדינבי תמים ויפה. הפשטות שבחומר, היכולת לפתח טקסטיל לאייר וליצור הם שמובילים אותה בעבודתה. איורי איילים, חיות טרף צמחיית פרא ואלמנטים מן הטבע מהווים בסיס ליצירה והשראה, כל זאת תוך שימוש במגוון בדים כמו כותנה, קנבס ופשתן, עץ טבעי ונייר ממוחזר. פריטי המותג  מיוצרים ומודפסים בסדרות קטנות פה בישראל, חלקם בשיתוף פעולה עם עמותת גוונים אשר מעסיקה אנשים פגועי נפש.

"חמוטלת" – להשיג בחנות אטסי (https://www.etsy.com/shop/Hamutelet) בעמוד הפייסבוק Hamutelet (https://www.facebook.com/hamutelet) ובחנויות עיצוב נבחרות ברחבי הארץ. פרטים בטלפון: 054-7801487

מתנות לאביב מבית תומיק

לקראת חג הפסח משיקה "תומיק" סדרת אקססוריז כובשים ומעוצבים לעיצוב הבית ומתנות חג ייחודיות. קולקציית כריות נוי בהדפסי ציפורים ופרחים אביבית בייבוא מפריז לצד סלסלות רשת וברזל קלוע לאחסון ודקורציה. גופי תאורה בעיצוב פליז ושילוב זכוכית לצידי המיטה, תלויים או עמודים כמו גם קולקציית מראות ומסגרות במגוון גדלים בשילוב פליז מוזהב וזכוכית. האקססוריז של תומיק כיאה למותג מתאפיינים באיכות, עיצוב עדכני, מראה וינטג' כפרי ורומנטי בנינוח אירופאי וקסם יוצא דופן.

(צילום: בועז לביא, סטיילינג: דיאנה לינדר)

להשיג במרמלדה מרקט ובחלל התצוגה עין ורד – רחוב צבר 1 ובמרמלדה מרקט | טלפון 054-5982317 | http://www.tomik.co.il

מארזים קולינארים של חוות דרך התבלינים

מתארחים בחג הפסח ומחפשים מתנה שתהיה שימושית, יפה ויזואלית ומתאימה לרוח החג? "חוות דרך התבלינים" בבית לחם הגלילית מציגה: מארזים קולינריים לפסח המשלבים תערובות, תבלינים ושאר מוצרים שכל מארח ישמח לקבל. המארזים יכולים להיות שימושיים כבר בחג עצמו ולשדרג את מטעמי החג.

  • מיקס תערובות – חליטת הדרים, חליטת וניל, תערובת מלח שום, ורוזמרין לתפו"א, תערובת לשקשוקה, תערובת פילדלפיה לבשר ותערובת לבשר על האש. מחיר: 72 ₪
  • מתקן לתבלינים ו-6 סוגי תבלינים: מתקן לאחסון ושימוש בתבלינים, זעתר, כורכום, פפריקה, אורגנו, קינמון וכמון. מחיר: 139 ₪
  • יין, תערובות וצנצנות שוקולד וריבה- יין אדום יקב TULIP, צנצנת שוקולד "עמותת שכולו טוב", צנצנת חרוסת או ריבה ו-4 תערובות: פסגת הסלט, תערובת מלח שום ורוזמרין, חליטת סיידר תפוחים וחליטת פומלה ומלון. מחיר: 169
  • סיר, סילאן, שמן זית ותערובות- סיר 3 ליטר מסדרת השיש השחור של Food Appeal, צנצנת סילאן 100 גר', פח שמן זית 250 מ"ל, תערובת פילדלפיה לבשר ותערובת לאורז, צימוקים ושקדים. מחיר: 289 ₪

להשיג: ב"חוות דרך התבלינים" בבית לחם הגלילית, בטל' 04-9533405 ובאתר: http://www.derech-hatavlinim.co.il

(צילום: הדס ניצן)

מגוון מתנות ב-20 ₪ בקניוני עופר

קבוצת קניוני עופר יוצאת זו השנה השביעית ברציפות, במבצע מגוון מתנות לכבוד חג הפסח, ב- 20 ₪ בלבד. השנה מדובר בהיענות חסרת תקדים של הרשתות והחנויות בקניונים, מה שמבטיח שלקוחות קניוני עופר יהנו ממגוון רחב ביותר של מתנות לחג ב-20 ₪.

מבצע המתנות ב 20 ₪ של קניוני עופר כולל מתנות מדליקות,  לכל המשפחה, מתחומים שונים כמו: כלי בית ומטבח, חפצי נוי, מוצרי טקסטיל, מוצרי איפור, טיפוח, קוסמטיקה, בישום, פרטי אופנה ואקססוריז, צעצועים, אופנה ועוד.

דוגמאות למבחר מתנות ב-20 ₪:  איל מקיאג' – עפרון עיניים מינראלי בשווי ב-94 ₪, אפריל – אייליינר טוש לעיניים של סטודיו מייק אפ בשווי 59 ₪, נאוטיקה – ספריי גוף במקום ב-99 ₪, ללין – קרם גוף בשפופרת 200 גר' לבחירה מתוך 8 ניחוחות במקום ב- 69.90 ₪, ניין ווסט – נעל סירה עם תיק תואם בשווי -99 ₪, טימברלנד – חולצה בשווי 149 ₪, אפרודיטה – מגבות רחצה יוקרתיות נעימות ואיכותיות – במקום ב- 69.90 ₪, פוקס – חולצות בייסיק שרוול קצר לגברים ונשים במקום ב- 39.90 ₪, חולצות מודפסות – בייבי בנים ובנות במקום ב- 29.90 ₪ , חולצות מודפסות – ילדים בנים ובנות במקום ב- 39.90 ₪, צ'ילדרנס פלייס – חולצות גרפיק במקום ב- 39.90 ₪  לתינוקות ובמקום ב- 49.90 ₪  לילדים, דלתא – טישרט לגברים מנדפת זיעה, איכותי במגוון צבעים במקום ב- 49.90 ₪,  עונות – כותונת מפנקת במקום ב- 149.90 ₪, ג'נטלמן – רמקול רדיו לטלפון בצורת אונקיה מזהב במקום ב- 99.00 ₪, את – הלבשה תחתונה – מבחר חזיות במקום ב-249 ₪, סולוג – חולצות בנים /בנות במקום ב-49.90 ₪, לי קופר – 2 ערכות פצ'ים במקום ב-39 ₪, נעמן – 2 תבניות זכוכית במקום ב-94.90 ₪, ועוד…

המבצע יתקיים  ב-17 קניוני עופר עד ה-10.04.2017.

ואם עדיין לא מצאתן מה לקנות… אז לכו פשוט על תווים 🙂

Buy Me – הקניון הדיגיטלי שלך

BUY ME תווים לחג דרך נפלאה להתמודד ולהצליח בהתאמת המתנה, שמצליחה להימנע מהלוגיסטיקה שבתהליך הקנייה ומאי הנעימות שבהחלפת המתנה, הוא קנייה של שובר מתנה דיגיטלי. לא קופון, לא שובר בהנחה, פשוט שובר למתנה, ראויה ואישית, במינימום מאמץ ובמקסימום תועלת.

מי שמספקת פתרון בנושא הזה היא Buy Me, הפלטפורמה הדיגיטלית הגדולה בישראל לכרטיסי מתנה (Gift Cards), המאפשרת לאנשים לתת ולקבל מתנות טובות יותר, ובלחיצת כפתור. Buy Me מספקת חווית קניות חכמה, אוטומטית ואישית, המבטיחה הנאה בשני הצדדים, באמצעות פלטפורמה פשוטה וידידותית, אך מתוחכמת, שיוצרת חיבור בין עסקים, ארגונים וצרכנים, תוך מחויבות להבטחה – פשוט לקבל מתנות. מקבל המתנה מוזמן לבחור מבין שלל האפשרויות המוצעות לו, במסגרת השובר שהוענק לו, וכעת הוא נחשף לעולם עשיר של חבילות והצעות, ולא למוצר אחד, שהוא לא בהכרח חפץ בו.

Buy Me מציעה שלל שוברים בלמעלה מ- 600 בתי עסק, במגוון קטגוריות, החל מאופנה, בתי קפה, חבילות ספא, מוצרי טיפוח, כלי בית ועוד. למי שיבחר לפנק את יקיריו בארוחה טובה במסעדה או לחילופין להתפנק בעצמו עם ארוחת חג משפחתית במסעדה במקום לטרוח ולהכין, יוכל ליהנות משוברים למסעדות ברחבי הארץ – קטגוריה שאותה Buy Me מובילה בארץ עם היקף המסעדות הגדול ביותר בפריסה ארצית העומד על למעלה מ- 200 בתי עסק, ומהווה כשליש ממאגר העסקים של Buy Me.

אתר – https://buyme.co.il

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X