fbpx
יחסים וזוגיות

מתנות לט"ו באב לבן הזוג תוצרת בית

ביהדות, ט"וּ באב מצוין כיום מועד שאין אומרים בו תחנון ומגבירים בו את לימוד התורה. חז"ל הציעו סיבות היסטוריות שונות לחג, והיו מן החוקרים שהציעו לחג סיבות חקלאיות. המשנה מציגה את ט"ו באב כיום שבו בני ישראל לובשים בגדי לבן שאולים, והנשים היו יוצאות לרקוד בכרמים. בישראל מצוין ט"ו באב בעיקר כיום פיוס ואהבה, על פי מאמר מפורסם של חז"ל, "לא היו ימים טובים לישראל כחמישה-עשר באב וכיום הכיפורים".
(תודה לויקיפדיה על ההסבר המפורט).

ט"ו באב זה לא עוד יום בשבוע והרבה זוגות באמת יוצאים מגדרם לחגוג יום זה. זוגות שעומדים להנשא ומעוניינים בתאריך משלמים עליו הרבה יותר והמסעדות והחנויות מתמחרים את המוצרים השונים ואם יום קודם שלמתם על מנת פסטה 50 ₪, היום, בגלל שזה ט"ו באב, תשלמו 80 ₪.

אני חלילה לא מנסה להיות שלילית. שלא תבינו אותי לא נכון, אני הבחורה הכי בחורתית שיש ומאוד אוהבת לחגוג ימי אהבה כאלה ואחרים, אוהבת בלונים בצורת לב ופרחים ורודים. אבל אתמול שמעתי משפט והוא קצת שינה לי את התפיסה על החג – "אהבה אמיתית חוגגים כל יום" (תודה מעיין). יש בזה משהו נכון, ברגע שיש לכן אהבה אמיתית בחיים, היא שם, היא נוכחת כל יום, כל היום ולא צריך חג או יום בשביל לחגוג אותה. אפשר גם להביא פרחים סתם ככה והלב המתמלא באהבה ואושר יתמלא עוד יותר כי זה משהו שהגיע בהפתעה ממישהו שאוהבים.

השנה לא יצא לי לחגוג עם בעלי את ט"ו באב כי הוא במילואים (תחזור כבר !!!), אבל כמו שאמרתי – זה לא משנה, כי את האהבה שלנו אנחנו חוגגים כל יום.

אבל אם בכל זאת אתם חוגגים ואת מחפשת מה לקנות לבן זוגך, קבלי מספר הצעות שימלאו את ליבו באהבה כי כולן מתנות Homemade. כן כן, מתנות שהכנת והשקעת מכל הלב.

מתנות הום-מייד לט"ו באב

אני אוהבת אותך כי…

קונים מסגרת פשוטה שלתוכה מכניסים נייר בגודל מתאים. הנייר ישמש רקע והוא נותן לכן מקום להיות יצירתיים. תבחרו איזה נייר שאתן אוהבות: צבעוני, שחור לבן, עם הדפסים, אולי אפילו עם תמונה מצחיקה שלכם. העיקר שיהיה רקע שיעשה שמח בעיניים.

ע"ג המסגרת, באמצעות טוש לורד תכתבו משפט שאותו תתחילו ב-"אני אוהבת אותך כי…" . אני בטוחה שזה לא יהיה קשה למצוא סיבות ומי יודע…אולי תקשטו את כל הבית במסגרות 🙂

מסגרות מלאות באהבה מתנה

שוברי אהבה

אם את בחורה שאוהבת להעניק, בטוח כבר עשית שוברים כאלה בעבר.

הקונספט מאוד פשוט, את יכולה לצייר או להדפיס שוברים, כאשר על כל שובר את כותבת "פרס" אחר. למשל: "שובר זה מקנה לך מסאז' של 30 דקות", או, "שובר זה מקנה לך בילוי באיזה מועדון שאתה תבחר" או (וזה האהוב עלי) – "שובר זה מקנה לך שנ"צ ביום ששי לבחירתך, למשך כמה זמן שתרצה, והטיפול בילד באחריותי בלבד".

תהיו יצירתיות, תשתמשו בהרבה צבעים והדפסים מגניבים ואם אתם רוצים שזה יראה כמו שוברים אמיתיים של ממש, אתן תמיד יכולות להוריד אייקון של ברקוד מהאינטרנט ולהוסיף לכל שובר. אהה כן, אל תשכחו להוסיף תוקף…כי כל דבר טוב נגמר בסופו של דבר 🙂

שוברי אהבה לבן הזוג

צנצנת עוגיות מלאה באהבה

הוא אוהב עוגיות? גם אם התשובה לכך היא כן ומלווה ב-"אבל אני לא יודעת לאפות", אין ברירה – תאפי. ברגע שאת מכינה משהו בידים שלך זה הופך את זה להרבה הרבה יותר מיוחד. במידה ומדובר בעוגיות שיכולות להיחתך בצורה מסוימת, כדוגמת עוגיות חמאה, את יכולה להשתמש בחותכנים בצורת לב בגדלים שונים ולעטר אותם עם קישוטים.

תקני צנצנת פשוטה (מןכרים כאלה בחנויות כלי בית שונות) ועליה תדביקי מדבקה או נייר עם דבק שקוף ועליה תכתבי בצורה הכי פשוטה – "מוגש באהבה" (או כל משפט אחר שעושה לך את זה).

צנצנת עוגיות

דרך אגב… אם את באמת לא יודעת לאפות, תמיד ניתן למלא את הצנצנת בסוכריות שהוא אוהב.

צנצנת סוכריות

על אבנים ומשפטים

באנגלית זה נשמע הרבה יותר טוב, אבל גם בעברית זה עובד. צאו לגינה וחפשו אבן בצורת לב. מצאתן?! מעולה! תכתבו עליה משפט כמו "אני אוהבת אותך", תצבעו בצבע שונה, תעטרו עם סרט. תהיו יצירתיות. לבסוף הניחו את האבן על שידת הלילה ליד המיטה. אתן גם יכולות להביא לו את זה למשרד וזה טוב בתור משקולת נייר.

מתנות לטו באב

מפת הלבבות

קחו ניירות צבעוניים וגזרו לבבות קטנים. הדפיסו במדפסת ביתית את מפת העולם או את מפת אירופה, או אפילו מפה של ישראל. באמצעות נעצים (והיום ניתן לרכוש נעצים מדליקים וצבעוניים בחנויות לציוד משרדי או בכל מיני חנויות יצירה), נעצו את הלבבות בכל מיני מקומות שבהן ביליתם יחד. אתן יכולות להשתמש בלבבות בצבעים שונים ולצרף מקרא, למשל: לבבות אדומים – מקומות שבהם היינו, לבבות סגולים – מקומות שבהם יש לבקר, לב נוצץ – המקום שבו הציע נישואים וכו'!

מפת העולם עם לבבות

אין ספור ובעיקר אין גבול לרעיונות יצירתיים בעיקר כשמאוהבים ואוהבים אז החג הזה תשקיעו ביצירתיות ובזוגיות ושיהיה ט"ו באב מושלם !

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X