fbpx
פסטה

מתכון לסקיני פסטה עם גבינות ופטריות

גיל 35. אתמול חגגתי יום הולדת 35. מה הספקתי ב-35 שנות חיי? האמת, לא מעט. הספקתי לגור 7 שנים בחו"ל, לעשות 2 תארים, לעבוד במספר חברות בינלאומיות, לצאת ליותר מדי דייטים, להכיר את אהבת חיי, להתחתן, להביא 2 ילדים מושלמים ולצערי – לעלות במשקל. כן, היו זמנים שירדתי במשקל והייתי מאושרת, אבל היום, אחרי הלידה השניה – אני שוקלת הכי הרבה שאיי פעם שקלתי. אני יודעת שאני צריכה לאהוב את עצמי, ולא משנה באיזה משקל – אבל אני לא… אני לא מתלהבת שהבגדים לא יושבים טוב, לא נהנית מהעובדה שקשה יותר לקום/לשבת, לא נהנית מהעובדה שהשיער לא מסתדר עם הפנים כבר כי גם הם עלו במשקל, ולמען האמת – מתגעגעת מאוד לחזיות הישנות שלי.

ולכן החלטתי שגיל 35 יוקדש להשגת הגוף שלי חזרה: דיאטה, ספורט, שינוי הרגלי האכילה שלי. ואז בעלי הגיע מהעבודה עם בלונים, מכונת פרוזן יוגורט שתמיד רציתי ועוגה מושחתת מרולדין. ולא מספיק השחיתות של רולדין, כעבור כמה שעות, אחרי שהילדים הלכו לישון, הגיע הסושי 🙂

אבל הנה אנחנו ב-20.06, גיל 35 ויום והשינוי מתחיל. אך מכיוון שאתמול לא היה לי זמן להכין משהו לאכול, הייתי חייבת למצוא משהו משביע, טעים וכמובן כזה שיכיל כמה שפחות קלוריות. פתחתי את המזווה וראיתי את קופסת הפסטה. לשניה עוד חשבתי להכין אותה אבל בסוף התעשתתי והושטתי את היד לכיוון הפסטה הזולה בקלוריות – הסקיני פסטה.

על הסקיני פסטה שמעתי מזמן, כשזה נכנס לארץ וכולם התלהבו, אבל בפועל טעמתי את זה לראשונה לפני שנה כשחבר למשרד סיפר לי עליה ועל איך שאישתו מכינה אותה. הסתקרנתי, קניתי, הכנתי והיה סבבה – ומאז כל חודשיים-שלוש אני מציידת את המזווה עם 2-3 קופסאות בסגנונות שונים.

מה זה בדיוק סקיני פסטה?

הסקיני פסטה עשויה מצמח הקונג'אק שגדל בסין ומכיל סיבים בשם "גלוקומנאן". מדובר בסיבים תזונתיים המסיסים במים עם יכולת ספיגת מים בכמות של עד פי 200 מגודלו. בעיבודים שונים הופכים את זה למוצר שנראה כמו פסטה, ולמעשה מייצרים ממנו פסטות במגוון צורות – דפי לזניה, פתיתים, אורז, נודלס, פטוציני ועוד.

פסטה רגילה מכילה כ- 300 – 500 קלוריות (בממוצע) למנה ובדרך כלל מכילה קמח, גלוטן ומים העשירים בפחמימות ריקות. לעומת זאת בסקיני פסטה יש 18 קלוריות למנה ואיננה מכילה לא סוכר, לא קמח, לא גלוטן,לא מלח ולא שומן. הסקיני פסטה כשרה והיא טבעית על בסיס צמחי.

באתר שלהם (http://www.skinnypasta.co.il) תוכלו למצוא את כל הסוגים, מחירים וכו'. יש לציין שניתן לרכוש סקיני פסטה גם במחלקות הטבע בסופרים השונים. דרך אגב, על המדפים ניתן גם למצוא סקיני פסטה עם תוספת שיבולת שועל (אני השתמשתי בזה), ולמרות השיבולת שועל זה בריא ועדיין נטול גלוטן 🙂

ועכשיו, אם את קצרה בזמן, מחפשת מתכון דיאטתי שתוכלי לאכול ללא רגשות אשם – נסי את המתכון הבא. לרוב אני מכינה אותו עם פסטה רגילה, והופתעתי שגם עם הסקיני פסטה היא יצאה מעולה.

סקיני פסטה פטוצ'יני עם גבינות ופטריות

מצרכים

  • חבילת סקיני פסטה פטוצ'יני
  • 1 חבילת קוטג' 3%
  • רבע עד חצי קוביית בולגרית 5%
  • פטריות (מסוננות)
  • זיתים (אופציונלי)
  • מלח ופלפל לבן

הוראות הכנה

  1. לסנן היטב (!!!!!) את הסקיני פסטה (אני השתמשתי ב-2 החבילות הפנימיות) ולשפוך לקערה.
  2. להוסיף את הגבינות, הפטריות ומי שאוהבת גם זיתים. לתבל. לערבב היטב ולשפוך לתבנית אפיה.
  3. לאפות ב-180 מעלות למשך 25 דקות.

שיהיה בתאבון !

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X