fbpx
מאפים, פשטידות ולחמים

מתכון ללחם פיקניק במיוחד ליום העצמאות

חברת "מעדני יחיעם", יצרנית מוצרי הנקניק, פסטרמות ונקניקיות האיכותיים, מגישה לרגל יום העצמאות מתכון לסעודת פיקניק בכריך אחד, הכוללת ממבחר נקניקי הבוטיק של החברה, בהם נקניק פרשוטו ונקניק קורנביף. הכריך טעים להפליא, קל הכנה, מתאים כמנת פיקניק להכנה בבית, רק לקחת ביס להרגיש בטבע. 

המתכון מתאים ל-4 מנות.

מצרכים

🍴 4 לחמניות ארוכות שלמות
🍴 4 פרוסות נקניק פרושוטו של "מעדני יחיעם" 
🍴 4 פרוסות נקניק קורנדביף של "מעדני יחיעם"
🍴 2 עגבניות חתוכות לפרוסות
🍴 2 בצלים חתוכים לרצועות דקות
🍴 1 פלפל אדום חתוך לקוביות קטנות 
🍴 1 כף טפנד ממרח זיתים שחורים

ההכנה

  1. חותכים בכל לחמנייה את צד "הנשיקה" ומרוקנים את התוכן מהלחם שבה. בעזרת סכין מורחים תוך כל לחמנייה בשכבה דקה של ממרח זיתים.
  2. במחבת מטגנים את הבצל עד לשקיפות. מוסיפים את הפלפלים ולאחר מכן  גם את העגבניות. מטגנים במשך כ- 10 דקות ומסירים מהאש לפני ריכוך מלא של הירקות. מניחים בצד.
  3. מסדרים בתוך כל לחמנייה פרוסת נקניק פרשוטו ופרוסת נקניק קורנדביף בשכבות יפות, עד כחצי מגובה הלחמנייה. מעל שכבת הנקניקים שמים מתערובת הירקות שטוגנו, לאט ובזהירות.
  4. לאחר המילוי, מחברים מחדש את הקצה של כל לחמנייה ועוטפים בנייר אפיה. מהדקים וקושרים עם חוט חזק. 
    מסדרים את הלחמניות בתבנית ועליהן מניחים כלי כבד עמיד לחום (עדיף כלי חרס). מכניסים לתנור למשך כשעה וחצי בחום של 120 מעלות.
  5. לאחר צינון חותכים למנות ועוטפים בעטיפת כריך. ניתן להגיש לצד סלט ירקות טרי ומרענן.  
Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X