fbpx
טכנולוגיה

מערכת כניסה אוטומטית שתנהל את מקוואות הנשים

מערכת חדשה לפיקוח וניהול כניסה ותשלום למקוואות טהרה לנשים, המאפשרת את ניהול הכניסה למקוואות באופן אוטומטי ומותאם לצרכים ההילכתיים, פותחה לראשונה בעולם ע"י חברת ההייטק "אותות אלקטרוניקה", החברה המובילה בישראל למערכות חכמות בתחום בקרת קהל באתרי בילוי ופנאי

המערכת החדשנית כוללת כרטיסים חכמים, סבסבות כניסה ומכונות ניהול ותשלום עם מסך מגע. כאשר אישה המגיעה לטבילה במקווה בוחרת בהקשה על גבי מסך המגע את השירותים בהם היא מעוניינת, (למשל שרות טבילה בלבד, או תוספת מגבת). המערכת מבצעת חישוב של סל השירות בו היא בחרה ומחייבת אותה בהתאם. הטובלת מקבלת כרטיס שמאפשר כניסה למקווה דרך סבסבת אוטומטית.

"מדובר במערכת טכנולוגית מתקדמת" מסביר רפי כספי, מנכ"ל אותות אלקטרוניקה, "עקב נסיוננו הרב במערכות כניסה בתשלום, פנו אלינו מספר מקוואות נשים שהזדקקו לשירותים מעט שונים ויותר גמישות ביחס למקובל במקוואות גברים בבקשה להתאים את המערכת לצרכים היחודיים. לדוגמא, עלתה הדרישה התורנית לאפשר טהרה גם לנשים שאין ידן משגת לשלם עבור הטבילה. בכדי למנוע הלבנת פנים, האישה עומדת כמו חברותיה מול המכשיר, אבל בוחרת במסך המגע: "טבילה ללא תשלום". המערכת לא תחכה לקבלת תשלום, אלא תדפיס מיידית "קבלה", שרק הנזקקת יודעת שהסכום בה הוא אפס.

לנשים אחרות המתבוננות מהצד זה נראה בדיוק כמו התהליך הרגיל. הבלנית מונחית לקבל קבלה זו ללא שאלות, ובכך האישה יכולה לקיים את מצוות הטבילה ללא בושה, הבלנית אינה צריכה להסביר אח"כ את כמות הכסף בקופה יחסית למספר הטובלות מאחר ויש תיעוד למספר הנשים שרחצו ללא תשלום, וכך נשמרים כל הציוויים התורניים ללא הלבנת פנים".

המערכת החדישה והידידותית בנויה מאלמנטים מתקדמים כגון מסך מגע המאפשר תצוגה ותפעול קלים להפעלה, מערכות תשלום המאפשרות לשלם באמצעות כרטיסי אשראי, שטרות, מטבעות, כרטיס מנוי וכדומה וכן מדפסת פנימית. לאחר בחירת הסל והתשלום, המערכת מדפיסה קבלה המשמשת כהוכחת תשלום לבלנית.

מבחינת ההנהלה, המערכת יוצרת דו"חות כניסה ותשלומים ושומרת בזכרונה פרטים נדרשים נוספים לפעילות הבלנית ונציג המועצה. עם זאת, הפרטים אינם חושפים את פרטי האישה, לשמירת צנעת הפרט.

המידע מהמערכת נגיש למורשים בכל שעה, מכל מקום ומכל מחשב המחובר לרשת, על פי ההרשאה שיש להם. המערכת מותאמת לחודשי הלוח העברי, כולל שנים מעוברות, ומאפשרת גמישות עבודה עם מחירון לכל כמות של "פריטים". בנוסף, ניתן לקבוע שעת פתיחה ושעת סגירה קבועות, עפ"י זמנים שנקבעים מראש, הגבלות שונות וכן הלאה. כמו כן, ניתן לתת מחיר שונה לימים שונים בשעות שונות.

אותות אלקטרוניקה היא חברת ההיי טק המובילה בישראל בתחום בקרת הכניסה, ניטור הקהל והכירטוס החכם. החברה מתקינה ומבצעת אינטגרציית מערכות לעשרות מוצרי חומרה ותוכנה מתוצרתה, ביניהן קרוסלות כניסה, מעברים מהירים, מערכות ספירת קהל, פתרונות כרטיסים חכמים, ואמצעי תשלום חכמים צמידים ועוד. אותות, הפעילה בישראל, צפון אמריקה, אפריקה ואירופה, נוסדה ב- 1988 וממוקמת בקרית אריה.

מקוואות לנשים

מערכת אוטומטית למקוואות הנשים

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X