fbpx
אוכל - כל מה שטעים ומעניין

מעדני מיקי מציגים: ספר מתכונים חברתי

חברת "מעדני מיקי" משיקה "ספר מתכונים חברתי" בשיתוף משק יעקבס ויקב הרי הגליל הכולל מתכונים מרהיבים לשבועות ממיטב השפים של מסעדות הגורמה בארץ.

החוברת מאגדת כ- 20 מתכונים משובחים בקטגוריות של דגים, גבינות ויין ומעוצבת בשלושה חלקים לבן, ורוד ואדום לפי סוגי היין • בין מסעדות הגורמה שלקחו חלק בפרויקט החברתי – פיש, הלנה בנמל, Pier 23 ועוד

חברת "מעדני מיקי" משיקה לרגל שבועות חוברת מתכונים מרהיבה, פרי שיתוף פעולה בין מוצרי הדגים של חברת מעדני מיקי, משק יעקבס ויקב הרי הגליל הידועים בגבינות וביינות המיוחדים שלהם. החוברת הופקה במסגרת פרויקט מיוחד בשיתוף מיטב השפים של מסעדות הגורמה בישראל ובשיתוף הגולשים, ותשווק לקהל הרחב במסגרת הרשתות החברתיות.

"ספר המתכונים החברתי" של "מעדני מיקי" כולל כ- 20 מתכונים חגיגיים, ומחולק לקטגוריות של מנות דגים, גבינות ויין. כל מתכון מבוסס על אחד ממוצרי הדגים של "מעדני מיקי", גבינות משק יעקבס ויינות יקב הרי הגליל. החוברת מאירת עיניים ומכילה בתוכה מתכונים שנכתבו על ידי שפים של מסעדות גורמה בארץ ועל ידי גולשים החברים בדפי הפייסבוק של שלושת החברות השותפות ומחולקת לשלושה פרקים בעלי צבע שונה – לבן, ורוד ואדום – כסוגי היין.

החוברת מתפרסמת בדפי הפייסבוק של שלשת השותפים והיא ניתן להדפסה, להורדה או לקריאה ישירות מהמחשב. החוברת הופקה על ידי מעיין יחבס, המנהל את דף הפייסבוק של מעדני מיקי. החוברת משווקת בגרסה דיגיטלית וניתנת לצפייה ושימוש דרך המחשב, אייפדים וטלפונים ניידים.

בין המתכונים בספר: מאפה סלמון בשמנת ושמיר בתנור, דג סול בגבינה כחולה ויין, פילה אמנון בחמאה עם יין לבן ורביולי חלמון, קנלוני ממולא גבינות וסלמון, קוסה מחשי ועוד.

לספר המתכונים החברתי של מעדני מיקי לחצו ספר המתכונים החברתי.

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X