fbpx
איפור וטיפוח

מסכות ההזנה של מאליס (Maelys)

הכל התחיל כשלפני החגים קיבלתי שיחת טלפון ובה שאלו אותי אם אני מעוניינת להתנסות במסכות הזנה חדשות ומיוחדות לעור הפנים. הסכמתי כי אני ממש אוהבת מוצרי טיפוח וקוסמטיקה למרות שעם האהבה, מגיעה סקפטיות רבה. מיד בתום השיחה חיפשתי עליהם מידע באינטרנט ומצאתי בעיקר תמונות של סלבס עם המסכה. חיכיתי בסבלנות וכעבור מספר ימים בודדים הגיעה החבילה המיוחלת עם שליח לעבודה. הנחתי אותה על השיש בסלון והחלטתי להשתמש בה בערב ראש השנה.

מיותר לציין שלא השתמשתי בה. החג הגיע, איתו הבישולים, האירוח, להתארח והבילויים עם המשפחה ושוב שכחתי להשקיע בעצמי. ואז אמרתי לעצמי שאשתמש בה בערב כיפור כי זה יום רגוע. ושוב – זה לא קרה. בערב סוכות כבר תפסתי עצבים על עצמי והחלטתי שהיום זה היום ושוב דבר לא ישנה את ההחלטה!

בזמן שבעלי והילד ישנו שנ"צ, נכנסתי לאמבטיה לסשן פינוקים ולקחתי איתי את הקופסה שישבה וחיכתה בסבלנות שבועיים שלמים!

משלוח של מייליס מסכות הזנה
הקופסה המלכותית
מסכות הזנה MAELYS
המסכות מגיעות באריזות נפרדות, אך בחבילה אחת!

מי אתם מאליס (Maelys)?

השימוש במסכת בד לפנים הפך בשנים האחרונות לנפוץ ולחלק בלתי נפרד משגרת הטיפוח שלנו עם אפשרויות לטיפול פנים איכותי, זמין ומקצועי תוך דקות בודדות.

מסכת הבד של Maelys ספוגה בכמות גדולה של סרום ומאפשרת הזנה מקסימלית של העור, לאורך זמן. השימוש במסכה ידידותי ונוח והיא מתאימה לכל סוגי העור.

בין רכיבי המסכה שולבו פטנטים ביו כימים ומינרליים ייחודיים בעלי סגולות אנטי אייג'ינג התומכים בחידוש וחיזוק תאי העור. המסכה מבוססת על מי מעיינות עין גדי .

שלל המרכיבים הללו פועלים יחדיו בסינרגיה מושלמת ומעניקים לעור הפנים לחות מרבית, מראה נוצץ וצעיר בשילוב הגנה לאורך זמן. המסכה מומלצת לשימוש כאשר רוצים לתת לעור זריקת ריענון, חידוש ומראה זוהר, למשל לפני דייט, אירוע חשוב, ראיון עבודה או בילוי. בשל העובדה שהמסכה מגיעה באריזה חד פעמית – היא מתאימה במיוחד לשימוש כשנמצאים בנסיעות.

הפורמולה נרקחה על ידי חברת מג'ירי קוסמטיקס אשר בעלת ניסיון של עשרות שנים בייצור מוצרי קוסמטיקה. המסכות מיוצרות בישראל תחת שמירה על סטנדרט הייצור הגבוה ביותר. הסרום הספוג במסכה נאטם בשקיות חד פעמיות ואינו מתערבב עם האוויר וכך איכות הרכיבים נשמרת.

מאליס הינו מותג חדש בישראל השואב את השראתו מטכנולוגיית הקוסמטיקה הצרפתית ובפורמולות השונות הנמנות תחת המוצר ישנו שימוש בפטנטים רבים (מרכיבים ביו טכנולוגיים התומכים בלחות הטבעית של העור).

מקור השם מאליס מגיע מהשפה הצרפתית ופירושו נסיכה. מדובר בפירוש עתיק יומין המתייחס לתקופת ימי האצילות.

המסקנות שלי

פתחתי את הקופסה הגדולה וגיליתי קופסה קטנה יותר ובתוכה 7 חבילות קטנות בודדות של מסכות חד פעמיות. פתחתי את אחת מהן וריח מדהים הציף את חדר האמבטיה. עוד לא הנחתי את המסכה על הפנים אבל רק מהמגע בה ובשאריות החומר שנשאר לי על היד, ידעתי שאלו הולכים להיות 15דק של רוגע ופינוק.

אז איך משתמשים במסכות? מאוד פשוט! יש להניח את המסכה על פנים נקיות, לעסות בעדינות ולהשאיר כ-10 דק. לאחר מכן יש להסיר את המסכה, לעסות בעדינות את שאריות הסרום עד לספיגה או לחילופין לשטוף במים פושרים.

אני חייבת לציין שהמסכה יכולה להפחיד ילדים קטנים. היא מזכירה מסכה לבנה של שחקני הוקי, ככה שאם יש לך ילדים קטנים בבית – אני ממליצה לעשות את זה כשאת בזמן פינוק עם עצמך (וכן, אני גם אמא לילד בן שנה ו-7 ואני יודעת שקשה למצוא זמן לעצמך….אבל אני ממליצה לך לקחת עוד רבע שעה אחרי המקלחת ולהשתמש במסכה).

בתום רבע שעה אני אישית שטפתי את הפנים וההרגשה הייתה מדהימה. העור היה מוצק, נעים למגע ולח אבל לא בצורה שהעור מבריק ואת נראת כמו אחרי כושר. הוא היה כ"כ לח ונעים, שלא נאלצתי לשים עליו קרם לחות (ואני לא מסוגלת שלא לשים קרם לחות אחרי שטיפת פנים). העור היה כ"כ נעים שבערב, לפני ארוחת החג, התאפרתי והעור היה נראה כ"כ נפלא שבת-דודתי, שהיא מאפרת בעצמה, התלהבה ושאלה אותי מה עשיתי.

יש לי בינתיים עוד 6 מסכות, ואם את שואלת אם אזמין עוד כשהן יגמרו אז התשובה היא חד משמעית כן. אמנם יש לי עוד בעייתי, שומני ומחוצקן מדי פעם, ואני נמנמעת מלהשתמש במוצרים שלא רכשתי דרך הקוסמטיקאיתי שלי, אבל המסכה של מאליס הייתה הצלחה. עד כמה הצלחה? אפילו צילמתי את עצמי לאינסטגרם עם המסכה על הפנים וזה משהו שמעולם לא עשיתי או חשבתי שאעשה 🙂

מחיר לערכה המכילה 7 אריזות בודדות/מסכות חד פעמיות – 199 ₪ | ניתן להזמין דרך האתר הרשמי – https://www.maelys.co.il

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.

תגובות

    1. זה דיי תלוי בך. אני משתמשת בה לפני אירועים שאני רוצה שהעור שלי יהיה זוהר. זה גם מה שממליצים במאליס, להשתמש בה כשיש לך אירוע כלשהו. אבל גם פעם בשבוע זה סבבה.

  1. אל תקנו!!! שילמתי כל כך הרבה .. השתמשתי בכל 7 המסכות והעור נותר ללא שינוי.ריח חזק. והקרם מעט שורף ולא נעים לפנים. בכלל לא מפנק!!! 10 דק של סבל. ציפיתי ליותר. חבל על הכסף!!!

    1. לקנות או לאאא ? הזמנתי ואני מתלבטת אם בכלל לשים אני בהריון ומפחדת על העור לילך את לא ממליצה?

    2. גם אצלי היה ככה בדיוק… כגודל הצפייה (טוב תכלס זה נסבע מפרסום מאסיבי)גודל האכזבה…איזה מבאס!

    1. אין לי מושג. אולי את אלרגית לאחד החומרים שיש שם.
      מכיוון שאני רק בלוגרית שניסתה וכתבה על החוויות שלה מהמוצר, אני לא באמת יכולה לענות לך על השאלה וממליצה לך לפנות לשירות הלקוחות שלהם

  2. לקוחה שלכם ומאד מרוצה התפיסה האחרונה היו 2 חפיסות יבשות אודה עבור התייחסותכם

  3. היי אני קניתי את הערכה שלהם של החגים חבילה של 3 מסכות +סרום ומרוצה מאוד

  4. אכזבה שילמתי 600 שקל עבור ערכה של מסכות וסרומים ואני מחכה ומחכה שיקרה משהוא וזאת לאחר שגם הערכה הגיעה לאחר כמעט חודש.

Back to top button
X