fbpx
איפור וטיפוח

מסיכת הרגעה לעור עם קוויאר ודבש מבית SR Cosmetics

לצערי אני בורכתי בעור קצת מוזר. בהגדרה הרשמית שלו הוא עור שומני ובתור נערה סבלתי מחצ'קונים לא מעט (אני מהאלה שלקחו רואקטון). מצד שני, הוא יכול להתייבש בשניות. מצד שלישי, הוא אדום ומגורה ומצד רביעי…זהו, אין צד רביעי. נראה לי שיש לעור שלי גם ככה יותר מדי צדדים.
בימי הקיץ החמים הצד הראשון (שומני) והצד השלישי (מגורה) באים לידי ביטוי, במיוחד כשאני מזיעה. העור נהיה מבריק אבל גם מאוד אדום ומגורה והרבה פעמים כשאני מזיעה אני ממש מרגישה שריפה קלה על הפנים. לכן, גם כמעט ולא תמצאו אותי עם מייקאפ על הפנים בימי הקיץ (בלילות זה משהו אחר), כי אם אני עושה משהו ומזיעה – אני רצה לשטוף את הפנים במים קרים, וככה לא צריכה להסתובב עם מסיר איפור ו/או סבון פנים רק לשם הורדת המייקאפ.
ככה שכאשר יש לי הזדמנות לנסות טיפולים שמרגיעים את העור – אני עפה על זה. לרוב, אני עושה את זה אצל הקוסמטיקאית שלי, כי היא מכירה את עור הפנים שלי ויודעת באילו חומרים להשתמש שלא יגרו אותו עוד יותר, אבל הפעם שאלו אותי אם אני מעוניינת לנסות במסכת הרגעה ביתית של חברת SR Cosmetics ומכיוון שיש לי ניסיון עבר טוב עם המותג הזה, החלטתי שמתאים.

המסכה החדשה היא מסכת הרגעה לעור ומכילה קוויאר ודבש. אני וקוויאר לא הולכים יד ביד על אף שיש אנשים שאומרים שזה מעדן, ככה שכל עוד זה מגיע כמוצר טיפוח – זה טוב עבורי. היא מיועדת לשימוש דו שבועי וכמו שכבר אמרתי, היא מתאימה בעיקר לעור מגורה: עור אדמומי, מיובש, אולי גם שורף ולא נעים, בקיצור מצוקה אפידרמאלית (מונח שהכרתי מהקוסמטיקאית שלי).

תרשו לי לשניה להעתיק את המרכיבים מדופן האריזה:
המסכה מכילה שילוב עוצמתי של מרכיבים סינרגטיים, המכילים צמחים ירוקים, בעלי ריכוז כלורופיל גבוה, התורם לשיקום והרגעת העור האדמומי והרגיש ברמות השונות, כאשר המרכיבים העיקריים הינם:

  • דבש (Royal Jelly Extract) – חומר אנטי בקטריאלי המכיל אנזימים וויטמנים רבים התורמים לשיקום העור.
  • אזולן/קמומיל – צמח מרפא הידוע כמרגיע ומחטא.
  • שמן בורג' – בעל השפעה אנטי דלקתית חזקה.
  • שמן אבוקדו – בעל תכונות אנטי אייג'ינג, מפחית יובש ומבטל סימנים ראשונים של סוגי גרד שונים.
  • תמצית קוויאר – מעשירה את העור בלחות ועוזרת ל"התחדשות" תאי העור.

צילמתי לכן סרטון על המסכה והדגמתי ממש בקטנה איך משתמשים בה. אני מתנצלת מראש שהדגמתי על היד שלי ולא על הפנים, אבל צילמתי אותו אחרי שחזרתי מאימון ומיותר לציין שהפנים שלי לא היו הדבר הכי מחמיא. אז שטפתי את הפנים עם סבון וניגשתי למלאכה.
למסכה כמעט ואין ריח. בעצם, יש לה ריח עדין ביותר שהזכיר לי מאוד קרם לתינוק. היא בצבע לבן וכדאי להשתמש במעט ממנה כי היא מאוד עשירה ונמרחת בקלות. יש להניח אותה על עור הפנים, הצוואר והמחשוף ולהמתין 15 דקות. בד"כ מומלץ לשטוף מסכות במים פושרים, אבל בגלל שגם ככה הייתי אחרי אימון, העדפתי מים קרים. אחרי 5 דקות הרגשתי שפתאום הפנים שלי מתמצקות וראיתי שהמסכה מתחילה להתייבש. ממש מרגישים את המיצוק. אני גם הרגשתי עיקצוצים ממש ממש קלים אבל יכול להיות שזה בגלל שהייתי אחרי אימון והעור גם ככה היה אדום ומגורה (ושוב, ממש קלים. לא ברמת שריפה או רצון לשטוף את הפנים).

אחרי ששטפתי את הפנים הרגשתי תחושת קרירות. הפנים באמת הרגישו יותר רגועות ונעימות. הן מצד אחד היו עם לחות ומצד שני היו ממוצקות להפליא. על גבי האריזה רשום שמומלץ לסיים את הטיפול עם הסרום שלהם, אך מכיוון שאין לי אותו, אחרי הטיפול נכנסתי להתקלח ובתום המקלחת מרחתי את הקרם הלחות הרגיל שלי על הפנים וככה הלכתי לישון. היה מעולה!

את כל זה עשיתי לפני שבועיים, ולמה רק עכשיו אני כותבת על זה? כי אני מאמינה שבמוצרי טיפוח, כמו במסכות פנים כדי להתנסות קצת יותר מפעם אחת לפני שכותבים דעה. השתמשתי בה גם בימים שאני לא באימון, והעור סתם מגורה משגרת היומיום של לרוץ לאסוף את הילדים, לרדת עם הכלב, לרדת עם הילדים לגינה, וכל זה בחום ובלחות הישראלית "שעושה פלאים" לעור הפנים. במהלך השבועיים האלה השתמשתי בה עוד 3 פעמים (סה"כ 4 פעמים) והתוצאה היא תמיד אותה תוצאה – עור רגוע, לא מגורה ונעים.

לסיכום, מסכה מעולה שעושה את העבודה. נעימה לעור, בעלת ריח עדין ומעולה אחרי טיפולי פנים, פילינגים, הסרת שיער ועוד. ניתן להשיג אותה אצל קוסמטיקאיות ויותר מידע ניתן למצוא באתר של SR Cosmetics. היא עולה 186 ₪ ל-75 מ"ל. לאתר – http://srcosmetics.co.il

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X