fbpx
אקססוריז ותכשיטים

מותג התכשיטים האתני Jools משיק קולקציה חדשה – GoldSilver

מותג התכשיטים JOOLS מתמחה בתכשיטי זהב יוקרתיים המקשטים בדרך כלל את נשות העשירון העליון. אך לאחר פניות רבות מצד לקוחות שנשבו בקסם העיצובים האתניים של JOOLS החליטה המעצבת אילת אור שבו ליצור לראשונה גם קולקציה במחירים נגישים יותר, בתמהיל ייחודי – תכשיטי כסף בציפוי זהב, עם אבני חן טבעיות.

"מדובר בעיצובים קלאסיים ומושקעים בלוק מוקפד ומושקע, במחירים צנועים יותר כאשר כל הקולקצייה עשויה כסף מצופה זהב 24 ו-18 קארט. עד עכשיו כל התכשיטים שלנו היו עשויים זהב מלא ואבנים יקרות, והקולקצייה החדשה יוצרת גם אמירה חברתית בכך שערבנו בקולקצייה החדשה כסף שהוא מתכת פחות יקרה, וכך הצלחנו להוזיל את עלויות התכשיטים כך שגם נשים עם רמת הכנסה ממוצעת יוכלו להרשות לעצמן לענוד JOOLS. בהודו שהיא אחת ממוקדי ההשראה המרכזיים שלי, כל הזמן רואים נשים ממעמד סוציו-אקונומי נמוך שגם הן מקושטות עדיים ומטפחות את נשיותן", מסבירה אילת אור שבו, המעצבת הראשית והבעלים של JOOLS.

הקולקצייה החדשה גם עושה שימוש נרחב, נדיר בישראל, באבני חן "גלספילד" – אבני חן טבעיות שעברו תהליך המשלב בתוכן זכוכית, המצפה את האבן ומייפה אותה, ומעניקה לה תוספת של ברק ונפח.

JOVELLA היא תערוכת התכשיטים הגדולה ביותר בישראל, המאורגנת ע"י קבוצת שטיר, המתמחה בארגון תערוכות מקצועיות. התערוכה נערכת בשיתוף איגוד יצרני התכשיטים בישראל ובחסות משרד הכלכלה – (מינהל יהלומים, אבני חן ותכשיטים ומינהל סחר חוץ), המכון הישראלי לייצוא ומכון היהלומים הישראלי.

התערוכה מתקיימת זו השנה ה-12 ומהווה מוקד מפגש עסקי של בכירי תעשיית התכשיטים בישראל, צפויים להשתתף למעלה מ- 100 מציגים, יצרני תכשיטים, יהלומנים, מעצבים, משווקי תכשיטים ואבני חן ונותני שירותים לתעשיית התכשיטים מישראל ומהעולם. בתערוכה יוצג מגוון רחב של עיצובים, חומרי גלם וסגנונות, מתכשיטי זהב ויהלומים ועד לתכשיטי אופנה. בנוסף, צפויים להציג בתערוכה גם יצרני אריזות לתכשיטים ובתי תוכנה המשווקים תוכנות ייעודיות לתעשיית התכשיטנות.

קולקציית goldsilver החדשה של JOOLS  – תושק בתערוכת JOVELLA 2015 שתתקיים בימים ג' ו-ד' ה-30/6-1/7/2015, בביתן 10 שבגני התערוכה בתל אביב.

גיל שטיר, מנכ"ל קבוצת שטיר, מארגנת התערוכה, אומר כי: "יותר ויותר מותגים בוחרים ב   JOVELLA כיעד מועדף להשקת קולקציות חדשות של עיצוביהם.  ענף התכשיטים לא מפסיק להפתיע כאשר הוא משלב בתוכו תכשיטים ועיצובים משתנים וחדשים רבים מהם מגיעים מתוך טרנדים חדשים בתעשיית התכשיטים העולמית אשר נמכרים החל ממחירים מאוד עממיים ועד למוצרי יוקרה שרק המאיון העליון יכול להרשות לעצמו. כתערוכת התכשיטים הבינלאומית הגדולה בישראל  JOVELLA היא אכן המקום המתאים לצפות בטרנדים העדכניים, בחידושי התחום ובעושר של סגנונות, מגוון חומרים, קלאסיקה לצד חדשנות וצבעוניות".

ג'ובלה – גם לקהל הרחב!
ביום השני לתערוכה (1/7/2015) בין השעות 13:00 ל-20:00 תתאפשר כניסה גם לקהל הרחב, ובחלק מהביתנים תתקיים מכירה ישירה של תכשיטים. עלות כניסה: 50 שקלים או חינם בהורדת קופון בעמוד הפייסבוק של התערוכה.

תכשיטים jools

מותג התכשיטים jools

קולקציית goldsilver

קולקציית gold silver

מותג התכשיטים jools

קולקציית התכשיטים jools

קולקציית התכשיטים של חברת jools

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X