fbpx
עיצוב וטיפוח השיער

קיץ. שיער. טיפוח: לעבור את הקיץ בשלום ולהשאר עם שיער בריא

פוסט זה נכתב בשיתוף פעולה עם המומחים של מותג טיפוח השיער הבינלאומי – פול מיטשל. את כל המוצרים המצויינים בכתבה ניתן להשיג אצל מעצבי השיער המובילים והמקצועיים בטלפון מס': 03-6427577

אנחנו כבר בתוך עונת הקיץ, ובוודאי כבר מתחילים לחוש את חום יולי אוגוסט על גופינו, אולם לא פחות מכך על השיער.
לדבר גיא שפנצר מנכ"ל פול מיטשל ישראל:  "בעונת הקיץ השיער מתמודד עם החום,  שמירה על חיוניות השיער בכלל, ולאחר צבע בפרט. הטבילה בים ובבריכה במים הצוננים בחודשי הקיץ הלוהטים, מעניקים תחושת רוגע וסיפוק רב,  אך לאחר השהייה במים, השיער סופח אליו כמויות מלחים רבות, כלור, ומזהמים אחרים. המלח שבמי הים מזיק לשיער וגורם ליובש רב, הכלור בבריכה מסיר את השמנים הטבעיים המצויים בקרקפת ובשיער, שתפקידם להגן מפני נזקים ולמנוע את התייבשות השיער עד כדי פיצול ושבירת השערה וגורמים לו להיראות חסר ברק וחיוניות.  בהמשך לכך, מדעני מותג טיפוח השיער הבינלאומי פול מיטשל  כבר חשבו על כל הבעיות הנ"ל, ופיתחו מוצרים יעודיים שיכולים לסייע לשיערנו לצלוח את עונת הקיץ בשלום.  מתוך המגוון הרב של מוצרי פול מיטשל כינסנו את 10 המוצרים המובילים לקיץ".

שמפו , מרכך,  וספריי הדו שלבי מסדרת  Ultimate Color Repair

הסדרה משמרי צבע, מועשרים בקינואה,  ומונעים דהייה בהתאם לשיטת  שלושת השלבים לשמירה על שיער צבוע –לשיער בריא במהלך הקיץ.  קרני UV, מים מלוחים, וכלור יכולים לזרוע הרס בשיער צבוע, אבל המוצרים מסדרת Ultimate Color Repair של פול מיטשל מספקים הגנה מקיפה לשיער. לסדרה נוסחה המשמרת צבע בעזרת קינואה, נעזרת במרכיב החלבון הגבוה בקינואה על מנת לנעול את הצבע בשיער ולתקן קצוות מבפנים. בסדרה מוצרים נוגדי חמצון רבי עוצמה מספקים הגנה מקרני UV על מנת למנוע דהיית צבע ונזק לשיער.

מחירים: ספריי – 189 ₪ (150 מ"ל); מרכך – 169 ₪ (200 מ"ל); שמפו – 159 ₪ (250 מ"ל)

שמפו יבש –  Dry Wash

השמפו היבש הוא תרסיס ממוקד ורב עוצמה, המרענן ומחייה שיער חסר חיים, תוך הארכת החיים של כל סגנון עיצוב,  ומהווה מוצר חובה לכל אחד!
השמפו היבש מאריך את אורך החיים של הפן, מרענן את השיער לאחר בילוי בברכה, ומעניק נפח מדהים לשיער נפול. החוכמה בקיץ היא לשמור על פרופיל נמוך, ולא לעצב מידי את השיער, שמפו יבש מאפשר לעצב את השיער ולהנות מהמראה במשך מספר ימים.

מחיר: 119 ₪ (252 מ"ל)

מסכת קראטין  אינטנסיבית

להגנה ולחות עמוקה. מקדמת ומגינה על שיער פגום, ומספקת לחות עמוקה וברק.  מדובר בתערובת קראטריפלקס ייחודית הבונה מחדש ומתקנת שיער פגום, ותמצית אוופווי מזינה כל שערה בלחות וברק אינטנסיביים.

מחיר: 139 ₪ (150 מ"ל), 249 ₪ (500 מ"ל)

טיפול קראטריפלקס – אמפולה של קראטריפלקס

זהו חלבון קראטין מרוכז ביותר, נספג אל תוך השיער על מנת לתקן ולאטום שיער פגום.

מסכה אינטנסיבית שמן מרולה

מחיה, מתקן ומחדש.  שמן מרולה בכבישה קרה מעניק לחות עמוקה, מחליק דרמטית, מרכך שיער יבש, ומוסיף נפח לשיער דק או פגום. המסכה מלאה בנוגדני חמצון רבי עוצמה, חומצות אולאיות, חלבון ויטמינים. נוסחה זו מזינה ומגנה, מספקת לחות אינטנסיבית, סוגרת קצוות מופוצלים, מונעת נזק, ומספקת הגנת UV.

מחיר: 189 ₪ (200 מ"ל)

מסכת לחות טיפולית – Super Charged Moisturizer 

טיפול לחות אינטנסיבי המספק מינון אינטנסיבי של לחות לשיער מיובש, מגביר ברק ומשפר את הגמישות.

מחיר: 119 ₪ (200 מ"ל), 149 ₪ (500 מ"ל)

שמפו 3 – Shampoo Three

השמפו מסיר כלור, מזהמים, והצטברות  של לכלוך מהשיער. בשמפו חומרי ניקוי עמוקים המסירים כלור, ברזל ומינרלים. מסייע לשחיינים להיפטר מהיצטרבויות כלור.

מחיר: 99 ₪ (500 מ"ל)

Thicken Up

נוזל לעיצוב שיער דק ליצירת נפח. מגן על השיער מפני קרני UV מזיקות.  גורם לשיער דק להיראות ולהרגיש מלא, ללא תחושת כבדות, תוך הוספת ברק.

מחיר: 169 ₪ (200 מ"ל)

ספריי ים Texturizing Sea Spray

לעיצוב שיער שופע וטסטורה אקזוטית. יוצר סגנון חוף ים פרוע, ומוסיף נפח שופע עם תנועה.  מכיל תמצית אופוהי מעשירה בלחות לגימור במראה בריא. משפר ומגדיר תלתלים ושיער גלי.

מחיר: 119 ₪ (150 מ"ל)

שמפו מיוחד עץ התה

מכיל מרכיבים  מיוחדים ושמן עץ התה המנקים את השיער ממזהמים ומותירים אותו מלא חיוניות וזוהר.

מחיר: 119 ₪ (500 מ"ל)

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X