fbpx
כושר, תזונה ובריאות

מוצרים חדשים לארון התרופות – אוקטובר 2017

טיפות השלווה של 'רסקיו' עכשיו גם בסוכריות

סוכריות רסקיו
צילום: אלון גנון

"רסקיו" הטיפות הפופולאריות לשלווה ולרוגע המבוססות על תמציות פרחי באך מוצעות מעתה גם כסוכריות גומי באריזת פח עגולה ואטומה האידיאלית לנשיאה בתיק.

5 תמציות שונות של שמשון לוטמי, זלזלת היערות, שזיף הדובדבן, נץ חלב מפושק ובושמת שעורבבו לתערובת אחת המיועדת לדבריו של ד"ר באך במצבים של לחץ, אירועים מרגשים, חוויות רגשיות, סיטואציות מטרידות, אי שקט, חוסר מנוחה וכד' המלווים את אורח חיינו ומעניקה רוגע ושלווה.

הסוכריות מתקתקות, אך נטולות סוכר, במרקם המזכיר סוכריות גומי ואת טעמן קובעות תמציות טבעיות של דומדמניות שחורות עם נגיעה של חומצת לימון. את צבען קובע צבען טבעי של כרוב וגזר.  הסוכריות ארוזות באריזת פח "הננעלת" ע"י לחיצה בצדדיו של המכסה ונפתחת ע"י לחיצה במרכזו. אריזתם הקטנה מאפשרת לשאת אותו בתיק האישי לשימוש בשהייה גם מחוץ לבית.

כל סוכריה מכילה 4 טיפות של 'רסקיו'.

מחיר:  40 ₪ (50 גר') | להשיג בסניפי רשת סופר פארם, בבתי המרקחת ובבתי הטבע ברחבי הארץ.

סיליצאה גסטרו ג'ל – ג'ל לשתיה  המסייע בטיפול ובהקלה על תחלואי קיבה ומעיים

סיליצאה גסטרו ג'לסיליציאה גסטרו ג'ל מבית Hubner, הינו תכשיר רפואי על בסיס מינרל צורן טבעי, המעניק פתרון שלם למגוון בעיות במערכת העיכול: מחלות מעיים המלוות בשלשולים הקאות, גזים ומעי רגיז.

התכשיר מיוצר על בסיס מינרל טבעי -צורן טהור (סיליקה SiO2), ואינו נספג במחזור הדם ועם השימוש בו אין תופעות לוואי, ניתן לשימוש מגיל 6 ומעלה (נשים בהריון ומניקות  יש להתייעץ עם רופא) סיליצאה מסייע בטיפול ובהקלה במקרים של כאבי בטן, בחילות, הקאות, גזים, נפיחויות ושלשולים.

הרכיב הפעיל בתכשיר הוא סיליציום דיאוקסיד, בשילוב חמצן ומים. ייחודיות התכשיר מתבטאת בהיותו מינרל טבעי, הנקשר לחיידקים, לפתוגנים ולרעלים, בהליך פיסי במערכת העיכול וגורם להפרשתם מהגוף בדרך טבעית על ידי המעיים. מומלץ להפריד לקיחת תרופות, תוספים ומזון, כשעתיים מהשימוש בסיליציאה למערכת העיכול.

**יעילות המוצר נבדקה והוכחה במחקרים קליניים.

אופן השימוש: לטיפול בסימפטומים קלים: כף 1, 3 פעמים ביום, בין הארוחות להמיס במים/תה | לטיפול בסימפטומים חזקים: 2 כפות בין 3-5 פעמים ביום, בין הארוחות, להמיס במים/תה.

מחיר מומלץ לצרכן של סיליצאה גסטרו ג'ל: 220  מ"ל:  70-52.4 ₪, 500 מ"ל : 90- 119.90 ₪ | להשיג בעמדת רוקח בכל רשתות הפארם בתי מרקחת פרטיים ובתי הטבע

'תמצית אלוורה' של ברא צמחים מסייעת להזנה ולאיזון מקצב העיכול

תמצית אלוורה  ברא צמחיםצמח האלוורה נמצא בשימוש מזה מאות בשנים. המצרים הקדמונים כינו אותו 'צמח האלמוות' וביוון העתיקה הוא נקרא "צמח הקסם". בעוד שכולם מכירים את תכונותיו המרגיעות של ג'ל האלוורה בשימוש חיצוני על העור, לא רבים יודעים כי הג'ל מזין מאוד, הוא נחשב למזון מלא אשר מכיל שלל נוטריינטים כגון ויטמינים, מינרלים, חומצות שומן, לרבות אומגה 3 וחומצות אמינו, אנזימים פעילים וסיבים תזונתיים וכן נוגדי חמצון טבעיים כגון: אבץ, סלניום ויטמיני A, B, C ועוד. ברפואת הצמחים המסורתית משמש ג'ל האלוורה מזה שנים רבות להסדרת תהליכי הפינוי וההתרוקנות הטבעיים ולשמירה על מקצב עיכולי תקין. בשנים האחרונות המחקר המדעי מגלה עניין רב בשימוש בג'ל בלקיחה פנימית והוא מתפתח לכיוונים מגוונים ומעניינים. פעילותיו הנחקרות של הג'ל מיוחסות בעיקרן לרכיב (רב- סוכר) Acemannan שנחשב לחומר הפעיל העיקרי.

המוצר 'תמצית האלוורה' של ברא צמחים הנו פיתוח תוצרת כחול-לבן. מדובר במוצר פרימיום איכותי ביותר, מגידול אורגני, שמכיל מקסימום רכיבים פעילים והוא נקי מרכיבים בעלי השפעה שלילית וממריצה על מערכת העיכול. חומר הגלם אף קיבל אישור איכות ממועצת האלוורה העולמית. תהליכי הקטיפה והעיבוד הייחודיים של חומר הגלם מבטיחים שמירה על שלימות הרכיבים הפעילים ועל תכונות הג'ל. בעוד שלמעלה מ- 95% מהמוצרים בשוק העולמי עוברים דילול יתר או תהליכי עיבוד ופסטור הפוגעים בחומרי  הג'ל העדינים,  משנים את המבנה הטבעי שלו ופוגמים בדחיסותו.

תמצית ג'ל האלוורה של ברא צמחים מבוססת על Verapol Premium Aloevera Gel האיכותי, שמופק בתהליך מיצוי קר ומהיר לשמירה אופטימלית על כלל הרכיבים שבג'ל ולמניעת תהליכי חמצון, והוא מוגן בפטנטים. ג'ל האלוורה שבמוצר משולב עם תמציות מרוכזות במיוחד של פרחי קלנדולה וקמומיל – לפעילות סינרגטית ולתמיכה עיכולית אופטימאלית. כל מנת משקה (15 מ"ל) מכילה 160 מ"ג ג'ל אלוורה ומתוכו 5 מ"ג Acemannan במשקל מולקולרי גבוה.

להשיג ברשתות הפארם ובתי טבע נבחרים.

צמידי סי-בנד  – הפתרון הטבעי להקלה על בחילות בילדים ובמבוגרים

הפתרון הטבעי להקלה על בחילות בנסיעות: צמידי סי-בנד (SEA-BAND) שפותחו על פי עקרונות הרפואה הסינית. על הצמידים מורכבים כפתורי פלסטיק שמפעילים לחץ מתמשך על נקודת המוכרת ברפואה הסינית כמסייעת במניעת והקלת בחילות. נקודת ניי-קואן (Nei-Kuan)ממוקמת 3 אצבעות מעל שורש כף היד. ההקלה מורגשת בתוך מספר דקות מענידתם.

הצמידים מתאימים לשימוש רב-פעמי, במידות מתאימות לילדים ולמבוגרים. הם עשויים אקריליק, ניילון ולייקרה וניתן לכבסם.

חברת פרמשלום מייבאת ומשווקת את צמידי סי בנד בישראל.

מחיר מומלץ 71 ₪ לזוג צמידים | להשיג ברשתות הפארם ובבתי המרקחת

Moon Design – חברה למטפחות מעוצבות לחולי סרטן (ולא רק)

moon design, חברה למטפחות לחולי סרטן (ולא רק), הוקם על ידי ליאת זוהר וליה גבאי.

למעשה הסיפור של moon מתחיל בחיפוש אחר כיסוי ראש למיכל, אמא של ליאת, שחלתה בסרטן מסוג לוקמיה אגרסיבית 5 חודשים לאחר שניצחה סרטן מסוג לימפומה.
כאשר חלתה לראשונה קנתה מטפחות עם הדפסים מיושנים ולא מחמיאים. שקיבלה ליאת את הבשורה הקשה שאמה חלתה בלוקמיה, החליטה ליאת לחפש עבור מיכל כיסוי ראש אופנתי, בהדפס טרנדי ומעודכן, כזה שיעניק לה תחושה טובה וחשק לכסות את הראש בנסיבות שממילא לא פשוטות. מהר מאד ליאת הבינה שהמשימה לא פשוטה ותוך כדי שיחה עם ליה, חברה טובה מתחום העיצוב, הוחלט שזה מה שהן הולכות לעשות! במשך שנה הן חלמו, עיצבו, תיכננו, ביררו, מדדו וחברו לאנשי מקצוע הכי טובים, עם לב ענק, שנסחפו אחריהן.

המטפחות של moon  מיוצרות בישראל, מבדים בהרכב 100% כותנה ו-200% תשומת לב, יצירתיות ונשמה – במיוחד בשבילך.

כשנמצאים  על רכבת ההרים הרגשית שהסרטן מביא אל חייך, אתה מבין שהוא מזמן איתו גם המון תובנות ורצון גדול לסייע במשהו, קטן ככל שיהיה, שיעלה חיוך, שייקל במעט, שיגרום לך להתעסק בקטנות של החיים לרגע…
ליאת וליה מאמינות בנתינה ותרומה חזרה לחברה, בחווית קנייה בעלת ערך מוסף ומשמעות ולכן החליטו שמכל רכישה של מטפחת יתרמו 10% לעמותת ״גדולים מהחיים״.

המטפחות מיוצרות ומתחלקות לשני קולקציות: חלק עם גומי לנוחות מירבית לחולים וחלק בלי גומי למראה טרנדי ושיק. בקולקציות מככבים פרינטים שונים אופנתיים שובבים וצעירים.  כמו כן, מבחר מוצרי נייר נלויים לשיפור המצב רוח ובינהם: גלויות, כרטיסי ברכה, טו דו ליסט וכו'.

ניתן לראות את כל הדגמים באתר: www.moondesign.co.il, עמוד הפייסבוק: https://www.facebook.com/MOON-De sign-143216212893722 ובאינסטגרם: https://www.instagram.com/p/BY fyFCFhvDL/

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X