fbpx
איפור וטיפוח

תכירו את ספר הרוקחות – "לעשות נפלאות עם קוסמטיקה מן הטבע"

בחודשים האחרונים התחלתי להתעניין יותר בטיפוח העור. זה לא שעד עכשיו לא טיפחתי את העור, אבל עד עכשיו פחות התעמקתי במה שהוא באמת צריך ויותר התעסקתי בלתת לו את הדברים הבסיסיים כמו לחות ומדי פעם איזו מסכה. 
עם תקופת הקורונה ובעיקר במהלך הסגר הראשון שמתי לב יותר לאיך העור שלי מתנהג במצבי לחץ. פתאום אסור לצאת מהבית, עובדים מהבית, לילדים אין גנים וההתנהגות שלהם השתנתה כי הם לא באמת הבינו למה אנחנו סגורים בבית כל הימים. בלי לשים לב, העור נהיה פחות מתוח, פחות רווי (למרות השתיה), פה ושם יצאו חצקונים או משהו דמוי חררה מעצבנת ובגדול – העור נראה עייף בדיוק כמוני.

מצאתי את עצמי עוקבת אחרי מומחי עור, מסתכלת בשקיקה על סטוריז בהם מדברים על קרמים, שמנים וחמוצות למניהם. וכן, גם עשיתי קניה גדולה ב-iHerb לכל מיני מוצרים. אבל אז קיבלתי לידי את הספר "לעשות נפלאות עם קוסמטיקה מן הטבע" מאת יאלי הוד ופתאום שגרת הטיפוח והאיפור נהייתה יותר מעניינת.

יאלי הוד

למי שלא מכירה ו/או שמעה על יאלי הוד מדובר באישה חזקה עם אהבה לטיפוח, איפור ומוצרים טבעיים. היא טורופתיה, דרמטולוגיה קוסמטית,  קוסמטיקה טבעית והוליסטית, רפלקסולוגיה וארומתרפיה שמלמדת נשים אחרות לקחת את האהבה לטיפוח וקוסמטיקה ולהפוך אותה למשהו שהן יכולות לעשות בעצמן. היא מלמדת להסתכל על חומרי הגלם השונים, להבין מה באמת טוב לנו וממה כדאי להתרחק. אחרי שלמדנו על חומרי הגלם – היא מלמדת איך לשלב אותם בכדי ליצור מוצרי קוסמטיקה שהעור שלנו ישמח שנמרח עליו.

ועכשיו, לספר…

מדובר בספר רוקחות שרק התמונות האסתטיות שלו יגרמו לכן להרגיש טוב. עוד לפני שרכשתן חומר גלם, לפני שערבבתן משהו – דפדפוף בספר גורם לכן להרגיש בספא. אז כאשר אתן קוראות אותו, אני ממליצה להכין כוס קפה, מוזיקת רקע נחמדה ואז, כשאתן בפוזה כיפית על הספה – תפתחו אותו.

הספר מכיל כ-60 עמודים המחולקים ל-5 פרקים: מבוא, טיפוח כשגרת חיים, איך מתחילים, חומרי גלם ופורמלות. 
אין ספק שכדי להבין איזו פורמולה באמת מתאימה לעור שלך, כדאי לקרוא את כל הספר מהתחלה ועד הסוף. יש הסברים מעולים, בשפה ברורה, ובסופו של יום מי שתקרא, תלמד ותפנים את ההסברים השונים – יכולה להתחיל עסק של טיפוח/קוסמטיקה טבעית של עצמה, או לפחות למכור לחברות 😀.

אני התלהבתי כ"כ מהמתכונים שיש בסוף וברגע שיתאפשר לי להזמין חומרי גלם אני רוצה להכין את המשחה לרגליים תפוז-פצ'ולי.

ועכשיו אתן בטח שואלות מאיפה משיגים את חומרי הגלם? אז יש חומרי גלם שניתן להשיג בסופר (דבש, תותים, אבוקדו…), ויש שמנים וחומרי גלם שקצת יותר קשה להשיג ולכן כדאי מאוד להשתמש באתר של יאלי הוד להזמנת החומרים (יש לא מעט מבצעים ושווה לבדוק מה חדש) – https://lilacnature-shop.co.il .

לסיכום, מדובר בספר מקסים, שכל מי שאוהבת טיפוח, איפור וטבע תשמח לקבל. 
ניתן להשיג אותו כאן והוא עולה 70 ₪.

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X