fbpx
גברים

לי קופר: קולקציית קיץ 2019 לגברים

"לי-קופר" הינו מותג המתמחה בג'ינס המביא את חוד החנית של הג'ינסים הן מבחינה עיצובית והן מבחינת טכנולוגיה. לי קופר כחברה שהDNA – שלה הוא ג'ינס מאפשרת לכל גבר למצוא את הגזרה שנכונה ומתאימה לה. בנוסף, כל גבר יוכל למצוא את הפריטים המשלימים ללוק מנצח. לכל פריט בקולקציה מוקדשת תשומת לב רבה ושימת דגש גם על הפרטים הקטנים ליצירת  מראה ייחודי ומושקע לכל פריט ופריט.

השנה, קולקציית לי קופר נותנת פרשנות מסחרית להשפעות טרנדיות מעולם הספורט והקז'ואל . המותג מקדיש תשומת לב רבה על הפרטים הקטנים ליצירת מראה ייחודי ומושקע לכל פריט ופריט.

הקולקציה מתאפיינת במגוון רחב של בדים עם דגש על בדי לייקרה (הלקוחים מתוך עולם הספורט) הן בחולצות והן במכנסיים. פלטת הצבעים נעה מצבעים בסיסיים של חאקי, ניייבי ועד לשילובים של אדום/כחול/לבן שמאפיין את דגל אנגליה. הקולקציה משלימה את קולקציית הג'ינס המגוונת של המותג. קולקציית הגבר מורכבת מ-3 סיפורים מרכזיים-

עולם הספורט

קבוצה זו שואבת השראה מעולם הספורט על כל מאפייניו. לוגו המותג מודפס בצורה בולטת על הפריטים כמקובל בחולצות ספורט, פסי צד ספורטיביים ארוגים עם סריגת טקסט בתוכם במכנסיים וחולצות שיוצרים טוטאל לוק. שימוש בבדי אקטיב כגון- DRY FIT, בדים משולבים עם לייקרה לנוחות מקסימלית וכן בדי פוטר דקים שמתאימים לאקלים החם של הקיץ הישראלי. הצבעוניות השולטת בקבוצה זו הינה נייבי, שחור ולבן בשילוב אפור מלנג'. קבוצה זו מאופיינת בג'ינסים בגוונים כחולים מבד ג'וג לעיתים עם גומי ושרוך במותן וזאת על מנת להשלים את המראה הספורטיבי.

בד ג'וג הינו בד המשלב בין בד ג'רסי נוח (סריג) למכנסי ג'ינס במראה ג'ינס אמיתי. במילים אחרות ללכת עם ג'ינס ולהרגיש שאתה בטרנינג. הבד נעשה בטכניקה ייחודית שבה סורגים את הבד עם חוטי ג'ינס ולכן תחושת הנוחות כ"כ מורגשת, זו גם הסיבה המרכזית להצלחתו, השילוב בין נוחות אופטימלית למראה של ג'ינס אמיתי.

עולם הקז'ואל

לי קופר הינה חברה שה-DNA שלה הוא ג'ינס,לכן עולם הקז'ואל מאפיין אותה וזוהי הקבוצה הדומיננטית ביותר בקולקציה. קבוצה זו עוצבה בדגש על חשיבה פונקציונאלית תוך התייחסות גרפית בכל הנוגע לאמונות נגד עין הרע וכן התייחסות לקיץ ולפריחה שמאפיינת אותה. קבוצה זו מאופיינת בגופיות בעלות שרוול גזור, חולצות בגזרת over size, דפוסי all over, חולצות בגזרת ריזורט עם הדפסי פרחים ועוד. הצבעים הדומיננטיים לקבוצה זו הם בורדו, פחם, וורוד מעושן ודגש על לבן. להשלמת המראה ניתן לשלב מגוון ברמודות ג'ינס במנעד רחב של שטיפות, מברמודה לבנה במראה SLIM, ברמודות ג'ינס בגוונים שונים של כחול וכן ברמודות שחורות מטופלות.

עולם הבייסיק

קבוצה זו נותנת מענה לפשטות, נוחות ואותנטיות לצד אופנתיות, איכות והקפדה על כל פרט. בסופו של דבר כולנו אוהבים להתלבש נוח בלי להתאמץ יותר מידי. העונה הרחבנו את מספרי פרטי הבייסיק בקולקציה כדי לתת מענה למגוון לקוחות. שימוש בבדים באיכויות גבוהות, טקסטורות וגזרות שונות יוצרים מגוון רחב של פרטי בייסיק. צבעוניות הקבוצה רחבה ומאפיינת את הקיץ, שימוש בצבעים עזים כגון קורל ואדום לצד צבעים כגון חאקי, פחם, ונייבי מאפשרים מענה וביטוי  אישי עבור כל לקוח.

לצד 3 הקבוצות העיקריות, ניתן למצוא מענה ב"לי קופר" לטוטאל לוק שמתאים לעולם הערב. אם זה בעולמות הג'ינס, ע"י ג'ינס שחור בגזרה צרה בשילוב חולצה מכופתרת מחוייטת או ע"י שילוב של טי שירט לייקרה מוקפדת עם מכנס אריג מחוייט בגזרת רגל צרה.

לי קופר כמותג ג'ינס מאפשר לכל גבר למצוא את הגזרה שנכונה ומתאימה לו. העונה השקנו גזרה חדשה בשם DEAN. גזרה זו מאופיינת ברגל צרה וגובה מותן נמוך. טרנד זה של מותן נמוכה צובר תאוצה ואנו מאמינים שגזרה זו תצטרף לגזרת ה MARTIN ושתיהן יהוו חוד החנית של המותג בעונות הקרובות. כמובן שלצד הגזרות הטרנדיות ניתן למצוא גם גזרות קלאסיות בעלות גזרת רגל ישרה כגון JAMES ו COLTH.

קולקציית אביזרים

בנוסף למגוון הרחב של הג'ינסים והחולצות, מציע המותג גם פריטי אופנה משלימים ליצירת טוטאל לוק עדכני מכף רגל ועד ראש.

בקולקציית הנעליים ניתן לראות כי המגמה של נעלי ספורט וסניקרס ממשיכה להתחזק, הטרנד בא לידי במגוון רחב של דגמים וצבעים. כמו כן עולם הערב מקבל ביטוי בנעלי סירה ומוקסנים מעור להשלמת המראה המוקפד.

מחירים ומידות

מידות: ג'ינסים – 26-38 ( מקביל ל-36 עד 48) , חולצות- XS-XXL , נעליים- 41-46

מחירים:

  • ג'ינסים 299.90-399.90
  • ג'ינסים קצרים 129.9-249.90
  • חולצות 49.90-139.90
  • ברמודות 99.90-169.90
  • נעליים 199.90-299.90

להשיג ברשת לי קופר

(צילום תמונה ראשית: גולי כהן/נועה סלטי/טל טרי)

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X